Komen ze al naar je toe als je ze roept?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moet hij goudvissen nemen! Zit nu al serieus 2 uur naar die beestjes te kijken. Helemaal geweldig!
Niet als je roept. Wel als je in de buurt komt. Dan verwachten ze etenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komen ze al naar je toe als je ze roept?
Edit: dat gedeelte dat bold dikgedrukt is
Edit van de edit: bold is engels natuurlijk, dus daarom doorhaal en dikgedrukt
Hmmm, maar dikgedrukt kan alleen maar eigenlijk als het geprint is.
Tijd voor mij om te gaan![]()
Je zit in de zon?quote:
En Tannhäuser van Wagner op de achtergrond aan via Spotifyquote:
Wagner in de ochtend je moet er maar tegen kunnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En Tannhäuser van Wagner op de achtergrond aan via Spotify
Daar word ik rustig vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wagner in de ochtend je moet er maar tegen kunnen
quote:
Bazenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Wederom foto uit de oude doos
[ afbeelding ]
Zijn die RMC's nou eigenlijk ook echt commando's? Want zover ik weet is het geen SFquote:
Google my friend!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zijn die RMC's nou eigenlijk ook echt commando's? Want zover ik weet is het geen SF
Beter dan de buurman die op het dak staat te timmerenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:08 schreef Tietmans het volgende:
Goedenmiddag!
Ik woon dus naast een bos. Zijn van die blaadjesblazers, in het bos aan het blaadjesblazen
Als dat alles is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Beter dan de buurman die op het dak staat te timmeren
Wat zou ik die endurance course ook graag eens een keer willen doenquote:
dat is het leuke, hij vat het sportief opquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Haha, Ramsay is zo'n sportieveling, wat een baas![]()
Als Gordon het met zijn 40+ nog kan moet jij het ook kunnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat zou ik die endurance course ook graag eens een keer willen doen.
Rennen dan, met je kadaverquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat zou ik die endurance course ook graag eens een keer willen doen.
Nog niet, wel interessant wat ik tot nu toe heb gelezen ! Ken je toevallig ook nog site(s) met foto's van o.a. tank eenheden van vroeger? Of filmpjes? Van de West-Duitsers ook redelijk wat filmpjes gezien op YT, erg mooi dat oude materieelquote:
Ken je dit boek al?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef Aapsoldaat het volgende:
Mogguh. Ik heb al het wonderlijke internet redelijk afgezocht, o.a. het topic hier op Fok, maar weet iemand verder nog een site met foto's van de KL tijdens de koude oorlog? Ik vind het altijd mooi om te zien hoe het er vroeger aan toe ging, ook op youtube al redelijk wat afgekeken.
Ik moet ergens wel wat links hebben, zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nog niet, wel interessant wat ik tot nu toe heb gelezen ! Ken je toevallig ook nog site(s) met foto's van o.a. tank eenheden van vroeger? Of filmpjes? Van de West-Duitsers ook redelijk wat filmpjes gezien op YT, erg mooi dat oude materieel
Uit je privé album?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet ergens wel wat links hebben, zal eens zoeken.
Nope, ik denk dat ik eerder een fotoboek zou aanschaffen though.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Ken je dit boek al?
http://www.bol.com/nl/p/de-russen-komen/1001004006534977/
Niet direct over de KL, maar wel wat leuke verhalen over de koude oorlog.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet ergens wel wat links hebben, zal eens zoeken.
Jouw Dipli-periode, die was toch samen met Hannibal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van mijn dienstplicht heb ik een hoop foto's, voor de rest amper...
De foto's zijn dan ook met de camera obscura gemaakt...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jouw Dipli-periode, die was toch samen met Hannibal?
Een plaatje van de bewuste camera, speciaal voor de jeugdige lezers:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
De foto's zijn dan ook met de camera obscura gemaakt...
Doe er wat aan Jitzzze!quote:
Ik ga even gillend rondjes rennen, kijken of daarmee inderdaad mijn eten gefixed wordtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gillen en rondjes rennen, de oplossing tegen alles
En?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga even gillend rondjes rennen, kijken of daarmee inderdaad mijn eten gefixed wordt
quote:
Harder lopen dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geen succes, de oven ging niet eens aan
Hadden jullie zoveel Sierra's? Gebruikelijk is toch 3 + 3 in een SLA groep?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Wederom foto uit de oude doos
[ afbeelding ]
Waar Waar Waar??????quote:
Dan vanavond maar even torrent zoeken He wat jammer dat word wachten tot hij in Nederland uitkomt.quote:
Ja, balen he...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan vanavond maar even torrent zoeken He wat jammer dat word wachten tot hij in Nederland uitkomt.
Keurig woord, maar ik heb het nog nooit iemand horen zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:18 schreef hoogvlieger het volgende:
Oja woord van het jaar 2013: Doodgedroned
Stond in nieuwsbericht op FP over pief paf poef in Jemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Keurig woord, maar ik heb het nog nooit iemand horen zeggen
Israël dronet extremisten doodquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Stond in nieuwsbericht op FP over pief paf poef in Jemen.
Ah, de FP. Daar kom ik nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Stond in nieuwsbericht op FP over pief paf poef in Jemen.
De Fok!Toen stukjes zijn wel leuk.quote:
De watte? Is dat nieuw?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Fok!Toen stukjes zijn wel leuk.
Ja, sinds juli geloof ik (toen vielen ze mij op)quote:
Dat is inderdaad best interessant.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, sinds juli geloof ik (toen vielen ze mij op)
Voorbeeldje van vandaag:
FOK!toen: atoombom op Nagasaki
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best interessant.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vooruit speciaal voor jou![]()
Morgen de boeken binnen
't zijn ook boekies. Of noem jij Suske en Wiske boeken?quote:
Als S&S je boeken voor school zijn dan zijn het inderdaad boekies.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't zijn ook boekies. Of noem jij Suske en Wiske boeken?
Ze zullen vast niet allemaal Cambridge Dictionary dikte hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als S&S je boeken voor school zijn dan zijn het inderdaad boekies.
Maar daar zou je misschien wel wat spierballen van kunnen kwekenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze zullen vast niet allemaal Cambridge Dictionary dikte hebben
Wie weet, gelukkig heb ik beter materiaal tot beschikkingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar daar zou je misschien wel wat spierballen van kunnen kweken
Jou een beetje kennende zal je inderdaad wel weer iets beters bedacht hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wie weet, gelukkig heb ik beter materiaal tot beschikking
Jupquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jou een beetje kennende zal je inderdaad wel weer iets beters bedacht hebben
Maar wel veel smoesjes dat hij ze niet hoeft te gebruikenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jou een beetje kennende zal je inderdaad wel weer iets beters bedacht hebben
Dank voor deze aanvulling, dat was me inderdaad even ontschotenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar wel veel smoesjes dat hij ze niet hoeft te gebruiken
Daar ben ik voor dushi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dank voor deze aanvulling, dat was me inderdaad even ontschoten
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daar ben ik voor dushi.
THABOEL FOR MOD!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daar ben ik voor dushi.
THABOEL FOR MOD!
the fuckquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)lar-biedt-ruimtereis
Hmmmm, door de plastische chirurgie naar keuze verwacht ik dat de LE1 hooguit gekocht gaat worden door een (Zuid)-Amerikaanse Olie- of drugsbaron.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)lar-biedt-ruimtereis
Ik inderdaad niet neequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nog nooit van SR gehoord ofzeau?
saints rowquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nog nooit van SR gehoord ofzeau?
Heb wel even gekeken wat het was hoor, maar ik heb toch geen tijd om te gamen. Heb nog een uitgebreide to-see-list en to-read-listquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwachtmaar niet van onze bierbroeder
Dat is toch met die vent die z'n maat wil vermoorden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit We were Soldiers te kijkenSM Plumley
Dat!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit We were Soldiers te kijkenSM Plumley
Of bedoel je deze quote " If any of you sons of bitches calls me grandpa, I'll kill you."quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is toch met die vent die z'n maat wil vermoorden?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat!
http://www.dailymotion.com/video/xxhpj0_plumley_fun
"Custer was a pussy, you ain't"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat!
Mag ik hieruit opmaken dat je We Were Soldiers nog moet zien?quote:
Klaus Doldingerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Over muziek gesproken: zit nu buiten met m'n pa de soundtrack van Das Boot te luisteren
En uiteraard eens een keer kijken wat de reden van het bestaan van mariniers is... Klep neer, voorwaarts, oh wacht...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef Nibb-it het volgende:
SPR gister gezien. Blijft alleen al voor de muziek de moeite waard.
Nope, al gezienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je We Were Soldiers nog moet zien?
En ik heb die fucking link ook nog niet zo vaak gepost...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je We Were Soldiers nog moet zien?
Ik dacht dat je BHD ging kijken. SPR is net zo erg als PHquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef Nibb-it het volgende:
SPR gister gezien. Blijft alleen al voor de muziek de moeite waard.
Had 'm gistermiddag gekeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je BHD ging kijken. SPR is net zo erg als PH
Ik weet, maar blijven goede quotes, en ik moet dan eerlijk gezegd toch wel eventjes aan jou denken 'opa'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
En ik heb die fucking link ook nog niet zo vaak gepost...
Hier nog een paar:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nog niet, wel interessant wat ik tot nu toe heb gelezen ! Ken je toevallig ook nog site(s) met foto's van o.a. tank eenheden van vroeger? Of filmpjes? Van de West-Duitsers ook redelijk wat filmpjes gezien op YT, erg mooi dat oude materieel
lol, volgens mij sta je bovenaan de lijst van mensen die die link het vaakst bezoektquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat!
Het is ook mijn eigen account...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, volgens mij sta je bovenaan de lijst van mensen die die link het vaakst bezoekt
Ik vind mooi hoe hij in het begin bij ''ATTEN-TION!'' die laatste lettergreep zo laat afrollen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook mijn eigen account...![]()
Ik heb dat filmpje zelf ff een keer snel inelkaar gedraaid op een verdwaalde avond op de kazerne toen eea hier op Fok ter sprake kwam, Youtube wilde veel te veel van mij weten, dan maar naar DailyMotion.
Erasmoquote:
Ow, wacht, dat is de TT puzzel waar ik nog niet uit ben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
FDHPT geeft ook maar liefst twee NLD hits op google...
PRTL volk weet wat het inhoudt.
Volgorde meteo invoer in de PRTL:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, wacht, dat is de TT puzzel waar ik nog niet uit ben.
Had dus niets met High Pay-off Target te maken, nu ja, ok, in zekere zin ook wel want je wilt je doel in de lucht natuurlijk wel raken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgorde meteo invoer in de PRTL:
Force
Direction
Height
Pressure
Temperature
*plop*quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Pilsner natuurlijk, dat staat al sinds zondagavond af te koelen in de frigo
Je gaat weer accijnsvrij inslaan?quote:
Nee, had daar niets mee te maken, in principe moest er elke drie uur een nieuwe meteo ingevoerd worden. Daarom kreeg je over de radio altijd een meteo bericht in die volgorde: "Meteo: 15, 16, 05, 98, 97" waar de laatste twee waarden percentages waren van de standaardwaarde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had dus niets met High Pay-off Target te maken, nu ja, ok, in zekere zin ook wel want je wilt je doel in de lucht natuurlijk wel raken.
Standaardquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je gaat weer accijnsvrij inslaan?
Lang van huis?
Ah.. Yes..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook mijn eigen account...![]()
Ik heb dat filmpje zelf ff een keer snel inelkaar gedraaid op een verdwaalde avond op de kazerne toen eea hier op Fok ter sprake kwam, Youtube wilde veel te veel van mij weten, dan maar naar DailyMotion.
Dank voor de uitleg, ik was echt aan het puzzelen, maar ook ik durfde de uitleg van de TT niet te vragenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, had daar niets mee te maken, in principe moest er elke drie uur een nieuwe meteo ingevoerd worden. Daarom kreeg je over de radio altijd een meteo bericht in die volgorde: "Meteo: 15, 16, 05, 98, 97" waar de laatste twee waarden percentages waren van de standaardwaarde.
Vandaar ook de standaard volgorde FDHPT.
Ik pas wel op je huis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Standaard
Tot december maar dus valt mee
Standaard lengte afwezig dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Standaard
Tot december maar dus valt mee
Oh, ik denk dat Thaboel weet wat je aan whisky's taxfree hebt ingeslagenquote:
Die troep laat ik wel met rust hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat Thaboel weet wat je aan whisky's taxfree hebt ingeslagen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die troep laat ik wel met rust hoorGa wel in zn moestuin aan de slag
Filde...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zal Erasmo zeker kunnen waarderen
Als je mazzel hebt vang je ook nog een konijntje, heeft hij ooit eens in CUL gepost hoe hij die filde, denk dat hij een vers bestorven konijn voor het kerstdiner wel kan waarderen
Hij heeft vakantie dus weer tijd/zin hahaaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]We have a winner ......
[ afbeelding ] wilde deze weer eens tevoorschijn halen, had alleen niet verwacht dat jij erover zou vallen
fixedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:26 schreef Erasmo het volgende:
Het was een haas
Zolang je maar uit de fritzelkelder blijft
De kelder is bijna leeg, toen ik hoorde dat ik ging varen heb ik m'n inteeltplan drastisch omgegooid
E.I. Kipping hier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]We have a winner ......
[ afbeelding ] wilde deze weer eens tevoorschijn halen, had alleen niet verwacht dat jij erover zou vallen
Genoeg water en pellets achterlaten en dan komt het wel goed.quote:
OK, Koot & de Bie ook weer op mijn to-see-list gezet. Ik moet wat doen aan mijn taalverloederingquote:
Welcome backquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier nog een paar:
http://www.41herstel-hohne.nl/fotos.html
http://www.43tankbataljon.nl/
http://www.41afdva.net/
http://seedorf40.wordpress.com/
http://ouwestomp.nl/
En uiteraard deze: DEF / Nederlandse leger in de Koude Oorlog
Dank, toch maar niet in BE blijven tukken.quote:
Die Buschemi heeft zo'n grafkop dat het gewoon baas is. Net als de hele serie.quote:
Nu ja, BE is ook niets. Alleen die verdomde A1 tussen Hazeldonk en Lille. Mogen ze van mij best in een veerdienst veranderenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Dank, toch maar niet in BE blijven tukken.
Hij is sowieso een eindbaas, z'n kop vind ik er wel bij passen, hadden geen beter persoon kunnen selecteren voor die rolquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die Buschemi heeft zo'n grafkop dat het gewoon baas is. Net als de hele serie.
Ik zit te wachten op S04...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo Boardwalk Empire s1 klaar, dus gelijk maar door met seizoen 2
Moet je wel die afstand overleven op de Belgische wegenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu ja, BE is ook niets. Alleen die verdomde A1 tussen Hazeldonk en Lille. Mogen ze van mij best in een veerdienst veranderen
Hier ook, ben benieuwd hoe al capone zich zal ontwikkelen in het volgende seizoen en hoe nucky het allemaal zal regelen. Ik zag al een paar nieuwe lui in de trailer voorbij komen, o.a. Ron Livingston, ben benieuwd wat voor rol hij zal hebben.quote:
België afzinken. Ferry tussen Hazeldonk en Lille. Zal heel wat minder files hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je wel die afstand overleven op de Belgische wegen
Is dit iets dat ik op mijn to-see-list moet zetten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hij is sowieso een eindbaas, z'n kop vind ik er wel bij passen, hadden geen beter persoon kunnen selecteren voor die rol
Hij had al op je "heb ik al gezien" lijst moeten staan !quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dit iets dat ik op mijn to-see-list moet zetten?
Ik ben oud en traag hè, ik loop vele jaren achterquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hij had al op je "heb ik al gezien" lijst moeten staan !
Begint in september volgens mij. Ga na s2 ook gelijk s3 kijken dus heb nog wel ffquote:
Maakt niet uit, daar heb je de jongere generatie voorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben oud en traag hè, ik loop vele jaren achter
Naast BreakingBad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hij had al op je "heb ik al gezien" lijst moeten staan !
Die moet ik nog kijken, heb alleen nog geen zin gehad om een nieuwe serie op te starten, staan d'r nog teveel open waar ik nog mee bezig ben o.a. The Wire, PB, Suits, Dexterquote:
Ik wacht ook op Boardwalk Empire, en op Homeland. Ga nu beginnen aan The Wire. Is Strike Back een beetje fatsoenlijk?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hier ook, ben benieuwd hoe al capone zich zal ontwikkelen in het volgende seizoen en hoe nucky het allemaal zal regelen. Ik zag al een paar nieuwe lui in de trailer voorbij komen, o.a. Ron Livingston, ben benieuwd wat voor rol hij zal hebben.
Daarom ben ik ook blij met de jongere generatiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, daar heb je de jongere generatie voorMaar als je van (corrupte) misdaad series met geweld e.d. houdt, in een eind jaren 20/ begin jaren 30 sausje houdt, dan raad ik je aan rap aflevering 1 te kijken !
Nah, de Fransen op de weg zijn simpel. Halen in of het kan of niet, maar wel altijd met knippertje aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef m.k het volgende:
Bij de Fransen is link en recht omgedraaid geloof ik. tevens maakt het niet of je naast ze rijdt, als ze willen voegen dan voegen ze gewoon.
Vergeet GoT nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die moet ik nog kijken, heb alleen nog geen zin gehad om een nieuwe serie op te starten, staan d'r nog teveel open waar ik nog mee bezig ben o.a. The Wire, PB, Suits, Dexter
Kwaliteit kent geen tijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Prison Break
[..]
Duurt gvd nog een jaar !
Plumleyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ja WWS is ook wel weer een typische Hollywood film. SM Plumbey![]()
Ik wil gewoon bronvermeldingen bij een film zo als deze
nederlands graag?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben nu Battle for Marjah aan 't kijken in Full HD met Smooth Video Project.
Zwaar leven heb jequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:36 schreef hoogvlieger het volgende:
godver wil ik net aflevering 1 aanzetten, blijkt de download kut te zijn. Kan ik eerst weer een nieuwe gaan zoeken en die binnen hengelen
Ach ja, na dit jaar wel onze Bachelor, of niet mijn zoon?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ja echt he. Echt kut ook dat ik nog maar 3 weken vakantie heb.
Kan zoiets door een leek draaiende worden gekregen op een laptop?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Smooth Video Project maakt je video's allemaal veel smoother: is baas.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan zoiets door een leek draaiende worden gekregen op een laptop?
Dan ga ik morgen even stoeien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat zou ik zelfs nog kunnen
slapen
Ik snap wat je doormaakt manquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ja echt he. Echt kut ook dat ik nog maar 3 weken vakantie heb.
Jazeker, neem even contact met me op morgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan zoiets door een leek draaiende worden gekregen op een laptop?
Oke!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazeker, neem even contact met me op morgen.
haha ben je gek. Heb mn P nog niet eensquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach ja, na dit jaar wel onze Bachelor, of niet mijn zoon?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
haha ben je gek. Heb mn P nog niet eens
Zucht.. Korpsbalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
haha ben je gek. Heb mn P nog niet eens
Daarom werd die idiote bestorming ook over gelaten aan Amerikaanse pleunen..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
En uiteraard eens een keer kijken wat de reden van het bestaan van mariniers is... Klep neer, voorwaarts, oh wacht...
De USMC heeft in de pacific theater genoeg amfibische landingen mogen doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom werd die idiote bestorming ook over gelaten aan Amerikaanse pleunen..
Leer je historie.
Compleet andere manier van aanpak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De USMC heeft in de pacific theater genoeg amfibische landingen mogen doen.
boequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh kijk, we zijn BB kwijt!
KLB / BB kwijt
Met het verkeerde been uit je nest gestapt?quote:
Negatiefquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit je nest gestapt?
Wat is volgens jou dan de definitie van een geil wijf?quote:
IQ maakt me niet uit, als ze maar lekker nat is en goed kan pijpen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
Niet Brit, met een IQ van een doperwtje
Zolang ze maar een hartslag heeft?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
IQ maakt me niet uit, als ze maar lekker nat is en goed kan pijpen.
En bezopen isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang ze maar een hartslag heeft?
Ken jij die mop van die tapijtkusser Jitzzze?quote:
Ik heb ook nergens gezegd dat het mariniers waren...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom werd die idiote bestorming ook over gelaten aan Amerikaanse pleunen..
Leer je historie.
http://www.babybytes.nl/namen/jongens/Pleunquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Waar komt het begrip "pleun" eigenlijk vandaan?
GVDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://www.babybytes.nl/namen/jongens/Pleun
Marine term voor landmacht volk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Waar komt het begrip "pleun" eigenlijk vandaan?
M90.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg opa, op welke schoenen loop jij eigenlijk?
Stook de bbq dan maar op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, een katertje, een kitten, rijker
Ja S04E02 is schijnbaar ook al gelekt. Ga m nu kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Btw, afl 2 klopt? Ik heb tot nu toe alleen afl 1 op de NAS staan.
hehehe, veel vlees zit er niet aan dat kittentje hoor, is echt uitgemergeld.quote:
Even laten aansterken dan maar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, veel vlees zit er niet aan dat kittentje hoor, is echt uitgemergeld.
quote:
55pt in 2 jaar jwzquote:
K, dan torrent maar ff aanslingeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja S04E02 is schijnbaar ook al gelekt. Ga m nu kijken.
Internationale Betrekkingenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:42 schreef Nibb-it het volgende:
Wat studeerde je ook alweer? Vrijetijdsmanagement?
In samenspraak met mijn visagist.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zeker ook zo'n homo die al je kleren voor je uitzoekt enzo? 'Stylist'
O, dan moet ik die maar eens gaan aanvragenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die krijg je bij je FOK!-mailadres.
En de vaginist.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
In samenspraak met mijn visagist.
En dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:06 schreef Erasmo het volgende:
Zo meteen de auto inleveren bij de stalling
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:06 schreef Erasmo het volgende:
Zo meteen de auto inleveren bij de stalling
Dan varenquote:
Da's wel zo, sterker nog dan kan ik eindelijk mijn nieuwste schatje ophalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar wel wat om naar uit te kijken als je terug komt.
Gewoon op de steiger parkerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan varen
[..]
Da's wel zo, sterker nog dan kan ik eindelijk mijn nieuwste schatje ophalen.
Nog mooierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's wel zo, sterker nog dan kan ik eindelijk mijn nieuwste schatje ophalen.
Precies, dat is zeg maar een added value voor je wagenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En dan lekker een zoutlaagje opbouwen terwijl je wegenbelasting en verzekering betaald
Hoi?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazeker, neem even contact met me op morgen.
Waar gaat de reis ook alweer heen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En dan lekker een zoutlaagje opbouwen terwijl je wegenbelasting en verzekering betaald
Naar je moeder!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Waar gaat de reis ook alweer heen?
"That's my daughter!!!"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja S04E02 is schijnbaar ook al gelekt. Ga m nu kijken.
Hahaha lag ook echt krom bij die scene. Die agent zal het ook wel dun in zn broek hebben gedaan bij de Huey scene.quote:
Lekker strak designquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb van de week het allerlaatste OS geïnstalleerd, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
"Is that one of yours"...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hahaha lag ook echt krom bij die scene. Die agent zal het ook wel dun in zn broek hebben gedaan bij de Huey scene.
Mooi beestje. Houden jullie hem niet gewoon, of word het dan te druk?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:57 schreef Lotusss het volgende:
En een foto van onze nieuwste (tijdelijke) aanwinst:
[ afbeelding ]
Oostzee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Waar gaat de reis ook alweer heen?
Zozo, ik draai deze nog, zal ook eens updaten dan...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb van de week het allerlaatste OS geïnstalleerd, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zozo, ik draai deze nog, zal ook eens updaten dan...
[ afbeelding ]
Tijdelijk? Aankomen lopen of zo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:57 schreef Lotusss het volgende:
En een foto van onze nieuwste (tijdelijke) aanwinst:
[ afbeelding ]
Over een week gaat ie de pan inquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tijdelijk? Aankomen lopen of zo?
Mooi beestje wel
quote:
Ivan de verschikkelijkequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:33 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel heeft hem vanmorgen gevonden in het parkje onder ons appartement.
Daarna contact opgenomen met asiel, daar gecheckt of hij gechipt is (helaas niet) en vanmiddag geflyerd en briefjes opgehangen.
Voorlopig blijft hij dus even bij ons en heet-ie Ivan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |