Komen ze al naar je toe als je ze roept?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moet hij goudvissen nemen! Zit nu al serieus 2 uur naar die beestjes te kijken. Helemaal geweldig!
Niet als je roept. Wel als je in de buurt komt. Dan verwachten ze etenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komen ze al naar je toe als je ze roept?
Edit: dat gedeelte dat bold dikgedrukt is
Edit van de edit: bold is engels natuurlijk, dus daarom doorhaal en dikgedrukt
Hmmm, maar dikgedrukt kan alleen maar eigenlijk als het geprint is.
Tijd voor mij om te gaan![]()
Je zit in de zon?quote:
En Tannhäuser van Wagner op de achtergrond aan via Spotifyquote:
Wagner in de ochtend je moet er maar tegen kunnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En Tannhäuser van Wagner op de achtergrond aan via Spotify
Daar word ik rustig vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wagner in de ochtend je moet er maar tegen kunnen
quote:
Bazenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Wederom foto uit de oude doos
[ afbeelding ]
Zijn die RMC's nou eigenlijk ook echt commando's? Want zover ik weet is het geen SFquote:
Google my friend!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zijn die RMC's nou eigenlijk ook echt commando's? Want zover ik weet is het geen SF
Beter dan de buurman die op het dak staat te timmerenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:08 schreef Tietmans het volgende:
Goedenmiddag!
Ik woon dus naast een bos. Zijn van die blaadjesblazers, in het bos aan het blaadjesblazen
Als dat alles is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Beter dan de buurman die op het dak staat te timmeren
Wat zou ik die endurance course ook graag eens een keer willen doenquote:
dat is het leuke, hij vat het sportief opquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Haha, Ramsay is zo'n sportieveling, wat een baas![]()
Als Gordon het met zijn 40+ nog kan moet jij het ook kunnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat zou ik die endurance course ook graag eens een keer willen doen.
Rennen dan, met je kadaverquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat zou ik die endurance course ook graag eens een keer willen doen.
Nog niet, wel interessant wat ik tot nu toe heb gelezen ! Ken je toevallig ook nog site(s) met foto's van o.a. tank eenheden van vroeger? Of filmpjes? Van de West-Duitsers ook redelijk wat filmpjes gezien op YT, erg mooi dat oude materieelquote:
Ken je dit boek al?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef Aapsoldaat het volgende:
Mogguh. Ik heb al het wonderlijke internet redelijk afgezocht, o.a. het topic hier op Fok, maar weet iemand verder nog een site met foto's van de KL tijdens de koude oorlog? Ik vind het altijd mooi om te zien hoe het er vroeger aan toe ging, ook op youtube al redelijk wat afgekeken.
Ik moet ergens wel wat links hebben, zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nog niet, wel interessant wat ik tot nu toe heb gelezen ! Ken je toevallig ook nog site(s) met foto's van o.a. tank eenheden van vroeger? Of filmpjes? Van de West-Duitsers ook redelijk wat filmpjes gezien op YT, erg mooi dat oude materieel
Uit je privé album?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet ergens wel wat links hebben, zal eens zoeken.
Nope, ik denk dat ik eerder een fotoboek zou aanschaffen though.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Ken je dit boek al?
http://www.bol.com/nl/p/de-russen-komen/1001004006534977/
Niet direct over de KL, maar wel wat leuke verhalen over de koude oorlog.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet ergens wel wat links hebben, zal eens zoeken.
Jouw Dipli-periode, die was toch samen met Hannibal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van mijn dienstplicht heb ik een hoop foto's, voor de rest amper...
De foto's zijn dan ook met de camera obscura gemaakt...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jouw Dipli-periode, die was toch samen met Hannibal?
Een plaatje van de bewuste camera, speciaal voor de jeugdige lezers:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
De foto's zijn dan ook met de camera obscura gemaakt...
Doe er wat aan Jitzzze!quote:
Ik ga even gillend rondjes rennen, kijken of daarmee inderdaad mijn eten gefixed wordtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gillen en rondjes rennen, de oplossing tegen alles
En?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga even gillend rondjes rennen, kijken of daarmee inderdaad mijn eten gefixed wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |