abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 augustus 2013 @ 19:04:52 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129839396
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 augustus 2013 @ 19:06:24 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129839463
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Waar haal jij kokosolie Sjeen?
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
pi_129839574
De tuinen, toch eens onthouden
pi_129840296
Zo lekker gegeten!

Had het zakje groente gewoon in de magnetron gedaan.. Erg lekker en supermakkelijk! Ga ik onthouden! Lekkere knapperige groente! En volgens mij blijven er op die manier ook meer vitamientjes over!

Kun je in de kokosolie ook bakken Sjeen? En zo ja, proef je de kokos dan heel erg?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129840518
xD
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129840669
Groente uit de magnetron? Nog nooit geprobeerd....
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:45:40 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_129840699
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Groente uit de magnetron? Nog nooit geprobeerd....
ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.
disclaimer
pi_129840714
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.
Ik doe eigenlijk alleen maar wokken :@
pi_129840746
Ik heb een stoomkoker. :) Maar ik kook ook vaak gewoon in een pan.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:47:31 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_129840762
stomen is ook lekker :9
disclaimer
pi_129840820
Oja zo'n stoomkoker staat hier ook nog, ongebruikt :D
pi_129840914
Moet je eens gebruiken dan! Prima resultaat.
pi_129841111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:32 schreef J0ycie88 het volgende:

Kun je in de kokosolie ook bakken Sjeen? En zo ja, proef je de kokos dan heel erg?
Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oid :D ) kokosolie koopt, maar die heb ik nooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:01:08 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129841220
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
[ afbeelding ]
Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.
pi_129841240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oid :D ) kokosolie koopt, maar die heb ik nooit.
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!
pi_129841271
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En de biologische winkel, de toko, sommige Turkse groentemannen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:03:12 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129841301
Biowinkel, duh! :o Dat had ik ook kunnen bedenken natuurlijk.
pi_129841318
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.
Ligt aan je jumbo. Als jij het 1x vraagt, heeft de jouwe het daarna ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129841384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!

Ik heb deze, sorry voor het vage plaatje. 100% organic en odourless staat er op. En ik vraag me af wat 'veel beter' betekent als het om kokosolie gaat :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 augustus 2013 @ 20:16:23 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129841716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb deze, sorry voor het vage plaatje. 100% organic en odourless staat er op. En ik vraag me af wat 'veel beter' betekent als het om kokosolie gaat :D
ontgeurde kokosolie is chemisch behandeld, virgin niet.
pi_129841755
Nou. Ja. Op eetgebied niet zo'n hele goede dag natuurlijk, maar ach, het is Turkenkerst. Toen nog wat wezen drinken met een vriendin. We hadden het over goede hardloopschoenen, toen ik zei "M'n enkels hebben natuurlijk flink wat te verduren, dus ik moet lief voor ze zijn", waarop zij antwoordde met "Als je echt lief wil zijn voor je enkels moet je een kilo of 20 afvallen". Ik weet dat ze het niet maligne bedoelt, en dat het ook gewoon waar is natuurlijk, echt, maar het is vandaag net ff te veel van het goede :'). Ik weet dat zelf ook wel.

Als ik even in herhaling mag vallen: wat een tyfusdag.
pi_129841790
Lekkere opmerking wel. Tjeez. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:26:17 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129842006
:o Subtiel zeg! -O-
pi_129842465
Maar ze heeft wel gelijk. Misschien bedoelde ze het wel heel lieflijk?
pi_129842703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Maar ze heeft wel gelijk. Misschien bedoelde ze het wel heel lieflijk?
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
pi_129842942
Ja, nou, en.

Waarom moet zij jou vertellen dat je te dik bent? Dat weet je toch godverdomme zelf ook wel. :')

Het is fijn dat mijn vrienden zien dat ik te dik ben, en als ik zeg dat ik een slanke den ben mogen ze er best wat van zeggen, maar als ik zou zeggen dat ik pijn aan m'n enkels heb en dus lief voor ze moet zijn en ik zou terug krijgen "je bent pas lief als je 20 kg afvalt" dan is de avond snel voorbij hoor. Daahaag.
pi_129843009
Ghgihgi, jullie hebben echt zulke andere vriendschappen dan ik :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_129843157
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghgihgi, jullie hebben echt zulke andere vriendschappen dan ik :D
Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachen :D
pi_129843174
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
Nee das niet zo lief.
pi_129843197
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachen :D
Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggen :')

En daarna zouden ze me helpen met het uitzoeken van de meest jofele schoentjes en zeer ondersteunend met mijn hardloopavontuur meeleven.
pi_129843277
En dat terwijl jij zo'n slanke den bent.

Je gaat me haten zaterdag >:)
pi_129843336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggen :')

En daarna zouden ze me helpen met het uitzoeken van de meest jofele schoentjes en zeer ondersteunend met mijn hardloopavontuur meeleven.
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming :').

[/ emofattie ]
pi_129843381
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:59 schreef Vanyel het volgende:
En dat terwijl jij zo'n slanke den bent.

Je gaat me haten zaterdag >:)
Ik denk dat ik verliefd op je ga worden en je ga proberen te zoenen, want ik kan hoe dan ook aan de O+ alcohol O+
pi_129843482
Stuur je mijn geliefde dan eerst de kamer uit of moet die toekijken?
pi_129843502
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming :').

[/ emofattie ]
Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebben :')

(Behalve uitzondering V kusjekroelpoppedopje, maar dat is iig niet zo'n stomme suffe :r hetero :r hoer :r :*)
pi_129843508
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Stuur je mijn geliefde dan eerst de kamer uit of moet die toekijken?
Meedoen een optie?
pi_129843589
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebben :')

(Behalve uitzondering V kusjekroelpoppedopje, maar dat is iig niet zo'n stomme suffe :r hetero :r hoer :r :*)
O+ O+

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meedoen een optie?
Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangere :o
Stoer hoor
pi_129843633
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

O+ O+

[..]

Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangere :o
Stoer hoor
1e vrouw, dear?
pi_129843669
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

1e vrouw, dear?
Eerste echte *) *) *) *) *) *) *) *) *)
pi_129843706
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Eerste echte *) *) *) *) *) *) *) *) *)
Met stekels :D

Ook niet waar trouwens :')
pi_129843849
Niet!
Niet?

Misschien moeten we een kamer zoeken
pi_129843999
Misschien moeten we ons concentreren op ons dieet! :X
pi_129844716
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[/ emofattie ]
Pfff, beter was ze gewoon een rondje samen met je gaan lopen. En je aanmoedigen dat je zo goed bezig bent. Want dat ben je ook! :*

Zo, ik heb mijn S voor vandaag ook af kunnen strepen O+ Ging weer redelijk lekker zo.
pi_129844756
Ik ging er ook vanuit dat het venijnig was, Clums. En niet grappig bedoeld ofzo. Das anders.
pi_129849560
Klinkt idd niet heel lief, Clumsy. Morgen hopelijk een fijnere dag!

En nu ga ik slapen.
pi_129852549
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou eens aan haar vragen waarom ze dat zegt ipv jezelf verantwoorden.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129852826
Veilig thuis! Slapen...
Kwak
pi_129854430
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 01:09 schreef kwakz0r het volgende:
Veilig thuis! Slapen...
O+ Ik hoop dat je heerlijk slaapt in je eigen bedje :Z

Hier weer prettig in mijn ritme *O*
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 07:33:26 #49
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129854503
Ik zie het venijnige in die opmerking niet zo, maar goed, dat heb ik wel vaker met opmerkingen die als venijnig beschouwd worden. Misschien zou het anders zijn als het tegen mij werd gezegd, maar het is toch ook gewoon wáár? Hoe zwaarder je bent, hoe zwaarder hardlopen is voor je gewrichten. Er wordt niet voor niets gezegd dat mensen met fors overgewicht beter kunnen beginnen met wandelen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129854514
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 07:33 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zie het venijnige in die opmerking niet zo, maar goed, dat heb ik wel vaker met opmerkingen die als venijnig beschouwd worden. Misschien zou het anders zijn als het tegen mij werd gezegd, maar het is toch ook gewoon wáár? Hoe zwaarder je bent, hoe zwaarder hardlopen is voor je gewrichten. Er wordt niet voor niets gezegd dat mensen met fors overgewicht beter kunnen beginnen met wandelen.
Ligt er ook een beetje aan hoe het wordt gezegd hè. En wie. Van de één zou ik het prima kunnen hebben en bij een ander denk ik: kutkind }:| En het is idd gewoon waar. Overgewicht + hardlopen is niet de meest briljante combinatie, hoe leuk hardlopen ook is.
pi_129854527
Ik kan ook niet tegen dat verholen frenemy geneuzel. Mijn homies en ik zijn en groupe geloof ik nogal van het "we zeggen het zelf maar vaak en hard, dan kunnen ze ons er niet mee raken" :@
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 07:41:44 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_129854544
Met een nonchalante ondertoon? O+
disclaimer
pi_129854555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
Met een nonchalante ondertoon? O+
Nee, de uitdaging is wel zo hard en zo direct mogelijk :@

Ik ben een slecht mens :@

Gelukkig heb ik een aantal gelijkgestemden O+
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:01:07 #54
5428 crew  miss_sly
pi_129854649
Stilstand, maar dat is niet zo gek, want de hoeveelheid beweging is echt minimaal deze week. B zit in Belgie, dus dan kan ik én niet sporten want ik kan S niet alleen thuis laten, én niet op de fiets naar mijn werk, want dat krijg ik qua tijd niet rond om S dan eerst naar het kinderdagverblijf te brengen.

En volgende week weer zo'n week.
Ik vrees dat mijn streven om voor de follow up volgende week nog een kilo kwijt te zijn, niet gaat lukken, helaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:09:24 #55
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129854716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan ook niet tegen dat verholen frenemy geneuzel. Mijn homies en ik zijn en groupe geloof ik nogal van het "we zeggen het zelf maar vaak en hard, dan kunnen ze ons er niet mee raken" :@
typisch des vrouws. En ermee zitten ook :P zag het in Slank ook heel vaak. Ervan uitgaan dat iets venijnig is bedoeld is ook typisch des vrouws, je moet soms zo voorzichtig zijn hoe je iets moet inkleden.

Vrouwen zijn maar ingewikkeld :')
And eternity in an hour.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:16:47 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129854781
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:09 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

typisch des vrouws. En ermee zitten ook :P zag het in Slank ook heel vaak. Ervan uitgaan dat iets venijnig is bedoeld is ook typisch des vrouws, je moet soms zo voorzichtig zijn hoe je iets moet inkleden.

Vrouwen zijn maar ingewikkeld :')
absoluut :Y
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:19:54 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_129854809
Na drie dagen onbeschaamd vreten tot je neervalt ga ik ook maar weer normaal doen.
disclaimer
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:23:57 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_129854835
Mijn hippe zaden en pittenmuesli is best te nassen. Hopelijk doet het wat het belooft - vullen en energie geven :')
disclaimer
pi_129854881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Na drie dagen bijna 2 weken onbeschaamd vreten tot je neervalt ga ik ook maar weer normaal doen.
pi_129854883
Ik kwam niet aan, dat niet. *O*
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:29:30 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_129854887
Goed bezig dan! Heb je een parasiet?
disclaimer
pi_129855113
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
Goed bezig dan! Heb je een parasiet?
Dat zou mooi meegenomen zijn.
pi_129855817
Morning :W
Heup doet weer normaal maar hardlopen laat ik toch nog een paar dagen rusten.
Kan vandaag nog wel een paar keer naar de glasbak lopen, de wijnflessen van het afgelopen half jaar staan nog in de bijkeuken.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:35:56 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_129855827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W
Heup doet weer normaal maar hardlopen laat ik toch nog een paar dagen rusten.
Kan vandaag nog wel een paar keer naar de glasbak lopen, de wijnflessen van het afgelopen half jaar staan nog in de bijkeuken.
half jaar?
Heb jij zo'n grote bijkeuken?
disclaimer
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:37:08 #65
5428 crew  miss_sly
pi_129855845
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

half jaar?
Of zo weinig wijn gedronken :+
pi_129855854
quote:

[..]

half jaar?
Ik had 1 zo'n bananendoos in de schuur voor glas. Toen die vol zat ben ik gaan uitbouwen (want weggooien, pfft) en een week of wat geleden was de schuur vol. Toen heb ik alles maar eens weggegooid. Daar was ik ook wel even mee bezig.
pi_129855873
quote:

[..]

half jaar?
Er staan een paar grote diepe kasten die ik nog niet in gebruik had.
Maar het is wel echt een zooitje nu (niet alleen door de flessen).
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:38:21 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_129855874
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Of zo weinig wijn gedronken :+
Dan spreekt ze zichzelf aardig tegen :')
disclaimer
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:38:37 #69
5428 crew  miss_sly
pi_129855884
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hence de :+
pi_129855894
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het zijn ook af en toe pakken wijn ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:39:09 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_129855896
ja jonge, verwacht niet teveel van me voor 12:00 :')
disclaimer
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:39:24 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_129855907
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het zijn ook af en toe pakken wijn ;)
oh dat is wel plebs to de mex O+
disclaimer
pi_129855924
Sommige zijn nog best te drinken
Maar die ik gisteren had niet :r
pi_129855982
Vanavond bastongemousse :9 :9 uit eten *O*
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:44:07 #75
5428 crew  miss_sly
pi_129856009
Ik vermijd de pakken wijn doorgaans. Alleen in Zuid-Afrika heb ik echt zalige rosé uit een pak gehad. Toen ging het ook meteen hard :D Het tankt zo lekker weg, zo'n kraantje waar je je glas onder kunt houden O+
Bovendien hadden we heerlijke springbokkies, heerlijke shooters O+
Zalige avond :P
pi_129856050
Uit de tijd dat ik nog wijn dronk weet ik dat die van de Hema best goed te doen waren. :D
Was alleen wel 3 liter per pak, dus daar zou ik nu ongeveer het hele jaar van doen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129856055
Zometeen het laatste restje amandelmelk in een smoothie gooien.
Best lekker maar jammer dat het spul uit de supermarkt weining met amandelmelk te maken heeft.
pi_129856166
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:01 schreef miss_sly het volgende:
Stilstand, maar dat is niet zo gek, want de hoeveelheid beweging is echt minimaal deze week. B zit in Belgie, dus dan kan ik én niet sporten want ik kan S niet alleen thuis laten, én niet op de fiets naar mijn werk, want dat krijg ik qua tijd niet rond om S dan eerst naar het kinderdagverblijf te brengen.

En volgende week weer zo'n week.
Ik vrees dat mijn streven om voor de follow up volgende week nog een kilo kwijt te zijn, niet gaat lukken, helaas.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat komt van een weekje iets minder actief zijn, hoor! Ik sta ook weer een weekje stil en daarvoor viel ik al niet zo drastisch af. Soms zie je gewoon niet zo goed wat er gebeurt en waarom.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:52:13 #79
5428 crew  miss_sly
pi_129856191
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan me haast niet voorstellen dat dat komt van een weekje iets minder actief zijn, hoor! Ik sta ook weer een weekje stil en daarvoor viel ik al niet zo drastisch af. Soms zie je gewoon niet zo goed wat er gebeurt en waarom.
Dat is ook wel zo, maar ik ga dus van 60 km fietsen en drie keer sporten naar 20 km fietsen en 2 keer sporten. Dat scheelt best wel wat beweging.
Misschien zijn onze lichamen ook wel toe aan een nieuw schema!
pi_129856351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar ik ga dus van 60 km fietsen en drie keer sporten naar 20 km fietsen en 2 keer sporten. Dat scheelt best wel wat beweging.
Misschien zijn onze lichamen ook wel toe aan een nieuw schema!
Ik denk dat je bij de follow-up zult zien dat je een heel mooi doel hebt bereikt!

Wat mezelf betreft heb ik trouwens niet het idee dat mijn lichaam toe is aan een nieuw schema. Dat wil zeggen, het is niet alsof ik fantastisch afviel en mijn lichaam een nieuwe prikkel nodig heeft voor verder gewichtsverlies. Ik val gewoon heel weinig in kilo's af. Gelukkig kom ik ook niet meer aan, maar daar is alles mee gezegd. (Al ben ik nu ongesteld, dus ik moet even zien wat ik over een paar dagen weeg.)
pi_129856694
Vriend heeft aangeboden om het glas met de auto weg te brengen O+ ook goed.
Ga ik verder met de bijkeuken opruimen, is ook beweging.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:20:18 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129856777
Om na het teruglezen even alles op een hoop in één reactie te flikkeren:

Mijn vriend is geweldig in het huishouden en doet idd niet alles goed, maar anders moet ik het ook maar gewoon zelf doen. Ik vind het gewoon fijn dat hij uit zichzelf een hele hoop doet en als iets écht vies is, dan roep ik wel even, maar anders...neh. Ik doe bij ons alleen het koken en de wc en badkamer. De rest doet hij, dus mij hoor je niet klagen. Ben wel blij dat ons nieuwe huis een vaatwasser heeft, dat scheelt gewoon tijd.

Dieetwise gaat het prima. Gisteren heerlijke frittata van zoete aardappel, maïs en eieren gegeten met een salade met wat zongedroogde tomaatjes, een handje croutons en een flinke eetlepel olijfjes. Jum!

Vandaag:
O: 3 volkoren met aardbeien. 250 ml lv yoghurt. 2 theelepeltjes suiker.
T: De welbekende crackertjes.
L: Overgebleven frittata van gisteren, dus: 3 eieren, 1/2 blikje maïs en 1/2 zoete aardappel.
T: Nog klein stukje van bovenstaande lunch, want dat is te veel voor in één keer.
D: ? iets met komkommer, paprika, sla en aardappeltjes, want dat is in huis. Denk dat het salade wordt met een chipolataworstje ofzo. Die worstjes staan btw al een week op het menu, maar toch wordt het elke keer iets anders. Vanavond dus wel echt doen... anders moeten ze de diepvries in.
S: Uur paardjehobbelen, heb er zin in!

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_129856864
miss_sly, ik vrees dat we nog wat oefensessies hebben te gaan. Moet je dit filmpje eens zien vanaf 1:20 min. :o :o :o

Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:25:49 #84
5428 crew  miss_sly
pi_129856939
Dat zijn professionele dansers, dat kan niet anders :o :o
ziet er wel geweldig uit O+
pi_129856991
Lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: Geen want late O
L: Yoghurt met appel, honing en wat walnootjes.
T: Meloen met rauwe ham
T: Iets hartigs, misschien wel een opkikker.
D: Aardappels met sperzieboontjes en kip uit de oven
T: Geen wat eten pas rond 9 uur..
pi_129857088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Dat zijn professionele dansers, dat kan niet anders :o :o
ziet er wel geweldig uit O+
Nou ja, met name die ene dan. En ze doet hetzelfde als alle anderen, maar het ziet er zo snel en lichtvoetig uit. Echt geweldig!

Mijn benen raakten gisteren met elkaar verstrikt en ik ging onderuit. :')
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:38:58 #87
5428 crew  miss_sly
pi_129857242
:D dat is me nog nooit overkomen, maar wie weet :D
Ik vind het zo jammer dat ik gisteren gemist heb.

-aanvulling- en niet omdat jij onderuit ging, uiteraard, maar gewoon omdat ik mijn lesje heb gemist.
pi_129857283
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
miss_sly, ik vrees dat we nog wat oefensessies hebben te gaan. Moet je dit filmpje eens zien vanaf 1:20 min. :o :o :o

Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakken :@
Ja doei.
pi_129857296
Morgen! Net bij gelezen, lief dat jullie zo bezorgd (of nou ja, begaan) waren gisteren. Ik was misschien een beetje vaag, maar vriendje zat wel naast me in de auto, dus ik was niet echt alleen, alleen hij heeft geen rijbewijs. Heb na het berichtje nog een uurtje geslapen in de caravan van mijn ouders. Dat hielp ook.

T was een pittige rit, we wilden overnachten maar toen ik om half negen voorbij Parijs was ben ik maar doorgereden. Wilde zo graag thuis zijn! Nog nooit zo ver gereden op 1 dag: 1250 km!

En Jezus wat rijden ze hard in Frankrijk. Dat je iemand inhaalt, er iemand anders in je spiegel flitst dat hij wil dat je opschiet (zo'n range rover type) omdat hij jou in wil halen, dat je dan checkt of je misschien per ongeluk nog geen 130 rijdt en dan de teller op 166 ziet staan :x Ik wist niet eens dat mijn auto dat kon... Ik reed gewoon met het verkeer mee!
Kwak
pi_129857309
O+ zei vanochtend: Ik wil dat jij met een goed gevoel om 11 uur weg kan, dus ik doe alles in huis.

Inmiddels heb ik me opgetut en heeft O+ het bed opgemaakt, de afwas gedaan, de was afgehaald, opgeruimd en een doekje over de tafel gedaan.

Duizend liefde. :7

Verder vind ik dat ik er vandaag goed uit zie. :7
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:43:02 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_129857327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:41 schreef kwakz0r het volgende:
Morgen! Net bij gelezen, lief dat jullie zo bezorgd (of nou ja, begaan) waren gisteren. Ik was misschien een beetje vaag, maar vriendje zat wel naast me in de auto, dus ik was niet echt alleen, alleen hij heeft geen rijbewijs. Heb na het berichtje nog een uurtje geslapen in de caravan van mijn ouders. Dat hielp ook.

T was een pittige rit, we wilden overnachten maar toen ik om half negen voorbij Parijs was ben ik maar doorgereden. Wilde zo graag thuis zijn! Nog nooit zo ver gereden op 1 dag: 1250 km!

En Jezus wat rijden ze hard in Frankrijk. Dat je iemand inhaalt, er iemand anders in je spiegel flitst dat hij wil dat je opschiet (zo'n range rover type) omdat hij jou in wil halen, dat je dan checkt of je misschien per ongeluk nog geen 130 rijdt en dan de teller op 166 ziet staan :x Ik wist niet eens dat mijn auto dat kon... Ik reed gewoon met het verkeer mee!
Baas! _O_
disclaimer
pi_129857332
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakken :@
Ja he, ga dan niet sporten.
pi_129857379
En na die lange off-topic post:

Vanmorgen toch gewogen, was 0,9 kilo zwaarder dan 3 weken geleden, maar nog steeds 6 ons lichter dan de week daarvoor. En dat terwijl ik ongesteld ben, gisteren en eergisteren en de dag daarvoor patat heb gegeten en nog dikke vocht enkels heb. Kortom: Jeee!
Kwak
pi_129857388
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Schijn bedriegt, hoor. Naast een danseres - dat is ze duidelijk - ziet een ieder er al gauw uit als een zoutzak. :+ Maar zo'n stepsles is heel intensief.
pi_129857420
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:42 schreef Lonaa het volgende:
O+ zei vanochtend: Ik wil dat jij met een goed gevoel om 11 uur weg kan, dus ik doe alles in huis.

Inmiddels heb ik me opgetut en heeft O+ het bed opgemaakt, de afwas gedaan, de was afgehaald, opgeruimd en een doekje over de tafel gedaan.

Duizend liefde. :7

Verder vind ik dat ik er vandaag goed uit zie. :7
O+
Kwak
pi_129857492
Ik heb gisteren een vanmorgen kirrend door mijn huis gelopen omdat het zo mooi schoon en opgeruimd is voor we weggingen :7

De laatste dozen van de verhuizing van anderhalf jaar geleden enzo :@ eindelijk alle kasten, knutselzooi, administratie en de studeerkamer in orde O+
Kwak
pi_129857532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
En na die lange off-topic post:

Vanmorgen toch gewogen, was 0,9 kilo zwaarder dan 3 weken geleden, maar nog steeds 6 ons lichter dan de week daarvoor. En dat terwijl ik ongesteld ben, gisteren en eergisteren en de dag daarvoor patat heb gegeten en nog dikke vocht enkels heb. Kortom: Jeee!
Goed gedaan!
pi_129857550
quote:

[..]

Daar ben ik het pertinent mee oneens. Iedere vorm van beweging is meegenomen, of je het nu goed kunt of niet.
Stuntelend of niet, alles is beter dan niets doen!
Doe wat je niet durft.
pi_129857551
Ik zal jullie maar niet vertellen wat ik op donderdagochtenden allemaal doe, want dan ligt de lat nog hoger. :7
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:52:54 #100
5428 crew  miss_sly
pi_129857573
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:

[..]

Nee, ga dan hoepelen :+ Dat klinkt net zo onaardig ;)

Vergis je niet, zo'n les is best intensief. Het ziet er bedrieglijk gemakkelijk uit, maar dat is het echt niet. We doen een half uur steps en een half uur shape, en dan ben je echt wel kapot.
pi_129857583
Wat is dat toch weer wennen, met brinta ontbijten. Vond het altijd lekker. Maar denk toch dat ik havermout lekkerder vind.

Zit nu wel vol na een bak Brinta, ben benieuwd of ik net zo lang vol hiervan zit als dat ik zit van een ontbijtje met havermout!
pi_129857587
Lijstje dan maar 's

O: broodje met zonnebloempitten, hummus erop
T: banaan
L: restje viscurry van gisteren, al lijkt het meer een vissoep :P (met zalm, cod en garnaaltjes, en kokosmelk enzo)
T: yoghurt met bosvruchten / of smoothie daarvan
S: 6 mijl hardlopen
T: bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
D: Indiaas (komt wrsch neer op een bahji ofzo en curry met een naan) en bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja doei.
pi_129857598
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Vergis je niet, zo'n les is best intensief. Het ziet er bedrieglijk gemakkelijk uit, maar dat is het echt niet. We doen een half uur steps en een half uur shape, en dan ben je echt wel kapot.
Ik zeg niet dat steps an sich niet intensief is, maar meer dat het gros er zo ongeïnspireerd bij staat en een beetje lafjes ronddraait, en dat vond ik al voor we bij 1.20 waren :P Je mag best wat plezier hebben in je work-out, denk ik dan :@
Ja doei.
pi_129857630
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Daar ben ik het pertinent mee oneens. Iedere vorm van beweging is meegenomen, of je het nu goed kunt of niet.
Dit, ik heb een keer een stepslesje meegedaan in de sportschool. En dat is echt rete intensief. En gaat supersnel. Heb echt wel lopen stuntelen met de pasjes etc en zal er vast als een "zoutzak" uitgezien hebben.. Maar was helemaal kapot na 50 min steps en 10 min buikspieren.
pi_129857634
Sorry ik kan gewoon vrij slecht tegen mensen in groepslessen die maar half mee doen
Ik zorg gewoon dat ik dood ben aan het eind van zo'n les
Maar inderdaad elke vorm van beweging is meegenomen ^O^
pi_129857656
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij heb ik ook ooit gezegd dat Steps inderdaad heel intensief is, toch?
Maar had het meer over de inzet.
pi_129857678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat steps an sich niet intensief is, maar meer dat het gros er zo ongeïnspireerd bij staat en een beetje lafjes ronddraait, en dat vond ik al voor we bij 1.20 waren :P Je mag best wat plezier hebben in je work-out, denk ik dan :@
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zie er een heel herkenbare 'help, wat was het volgende pasje ook alweer?'-houding in.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:57:36 #108
5428 crew  miss_sly
pi_129857686
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat steps an sich niet intensief is, maar meer dat het gros er zo ongeïnspireerd bij staat.
Nou, dat zei je eigenlijk niet, je zei dat er maar een een work out van maakt en de rest er uitziet als zoutzakken.
Niet iedereen is even elegant en vliegt lichtvoetig over een step heen. Ze doen het misschien niet zo bevallig, maar ze doen het toch wel. Ik vind het niet zo leuk om daar onaardig over te doen.
pi_129857693
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zie er een heel herkenbare 'help, wat was het volgende pasje ook alweer?'-houding in.
Ja, daar waren er ook wel een paar bij, die dan (net als ikzelf zou doen hoor!) 3 tellen achterlopen :P
Ja doei.
pi_129857694
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Beetje een nare opmerking vind ik het. :{
pi_129857695
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Sorry ik kan gewoon vrij slecht tegen mensen in groepslessen die maar half mee doen
Ik zorg gewoon dat ik dood ben aan het eind van zo'n les
Maar inderdaad elke vorm van beweging is meegenomen ^O^
Dat kan maar voor iedereen is er een begin. Jij staat de eerste steples net zo te hupsen als die dame in het zwart/roze zonder mouwtjes. Die richting het eind in beeld komt??

Het is niet aanvallend bedoeld ofzo, maar kom op zeg..
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:59:34 #112
5428 crew  miss_sly
pi_129857730
Ik zie ook niet het ongeïnspireerde, maar meer wat Claudia zegt: wat was het volgende pasje ook alweer? Ik vind de choreografie leuk, hoor, maar soms ook lastig en dan zal ik er ook niet heel huppeltrutjes blij bij staan, maar dat zegt niet dat ik ongeïnspireerd ben of er geen zin in heb.
pi_129857766
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat kan maar voor iedereen is er een begin. Jij staat de eerste steples net zo te hupsen als die dame in het zwart/roze zonder mouwtjes. Die richting het eind in beeld komt??

Het is niet aanvallend bedoeld ofzo, maar kom op zeg..
Niet zo charmant maar wel intensiever bezig ja.
En was dit een eerste les?
pi_129857784
We hadden in de routine van gister 2 halve draaien en 2 hele draaien. Tegen de tijd dat we bij het krachtgedeelte kwamen, rolde ik bijna van m'n step af. :')

Wat pas echt lastig is, is als je pasjes uit de maat hebt. Op zulke momenten merk ik heel goed dat ik geen danservaring heb. Voor mij is het op veel meer manieren dan cardio een goede work-out, want ik leer om m'n lichaam dingen op gevoel te laten doen. Dat zul jij ook wel met je buikdansen hebben, Sarabi?

Nou ja, ik vind het tof! En de volgende keer dat ik mezelf in de spiegel zie, denk ik aan moblo, zet ik een brede lach op en gooi ik die voetjes net iets feller de lucht in. :Y)
pi_129857785
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:58 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Beetje een nare opmerking vind ik het. :{
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, zo serieus was het nou ook weer niet.
Het deed me gewoon denken aan veel vrouwen die ik in groepslessen tegen komen.
Dan denk ik van hey daar mag wel iets meer pit in.
pi_129857797
Ik heb een tijdje SH'bam gedaan.. En dat is ook een en al choreagrafie, en veel springen (wat ik dus niet zo goed kan met mijn gewicht). Ik heb lekker gedaan wat ik kon, springen deed ik gewoon niet. Zal er vast niet zo leuk en mooi uitgezien hebben als bij iemand die wat lichter is. Maar ik doe het toch maar mooi wel..

Genoeg mensen die het niet durven door mensen die zulke opmerkingen maken als dat hier nu word gedaan.. En dat vind ik eigenlijk best erg. Zeker in een topic als deze..
pi_129857822
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, dat zei je eigenlijk niet, je zei dat er maar een een work out van maakt en de rest er uitziet als zoutzakken.
Niet iedereen is even elegant en vliegt lichtvoetig over een step heen. Ze doen het misschien niet zo bevallig, maar ze doen het toch wel. Ik vind het niet zo leuk om daar onaardig over te doen.
Ik had het ook niet over elegant of lichtvoetig maar ik had het over pit en inzet.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:03:58 #118
5428 crew  miss_sly
pi_129857828
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet zo charmant maar wel intensiever bezig ja.
En was dit een eerste les?
Op het moment dat dit filmpje wordt opgenomen, zijn ze waarschijnlijk al een hele tijd bezig, he, want het bouwt op, zo'n choreografie. Dat weet je, neem ik aan? Dus ik denk dat ze bijna dood zijn.
pi_129857833
Waarom gaat het er opeens over of je er mooi uit ziet tijdens een workout?
pi_129857849
Tof sportmomentje van gister: we lagen op de grond en deden wat armoefeningen met gewichten. Ik bekeek de onwijs gespierde arm van de instructrice en gleed met m'n blik af naar m'n eigen arm, waar ik een vormeloos hoopje verwachtte. Zag ik zomaar spierdefinitie! :7
pi_129857862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Waarom gaat het er opeens over of je er mooi uit ziet tijdens een workout?
Dan lees je het verkeerd.. Dat de workout er niet zo mooi uit ziet als bij een ander..
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:05:39 #122
5428 crew  miss_sly
pi_129857869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een tijdje SH'bam gedaan.. En dat is ook een en al choreagrafie, en veel springen (wat ik dus niet zo goed kan met mijn gewicht). Ik heb lekker gedaan wat ik kon, springen deed ik gewoon niet. Zal er vast niet zo leuk en mooi uitgezien hebben als bij iemand die wat lichter is. Maar ik doe het toch maar mooi wel..

Genoeg mensen die het niet durven door mensen die zulke opmerkingen maken als dat hier nu word gedaan.. En dat vind ik eigenlijk best erg. Zeker in een topic als deze..
Nou, precies dat Joyce!
Ik vind het echt ongelofelijk dat in een topic als dit beweging van andere mensen wordt bekritiseerd als niet intensief of geïnspireerd genoeg. Ze staan er toch en ze doen toch mee?
pi_129857877
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, ik vind het tof! En de volgende keer dat ik mezelf in de spiegel zie, denk ik aan moblo, zet ik een brede lach op en gooi ik die voetjes net iets feller de lucht in. :Y)
*O* Dat je je moet concentreren op de pasjes als je net nieuw bent is logisch, maar er zat gewoon bij veel mensen geen 'felheid' in denk ik, ook de mensen die de routine helemaal kenden en het eigenlijk foutloos deden, maar gewoon doorbuffelden zonder dat beetje extra :@. Zéker als ik eindelijk zo'n routine door zou hebben zou ik helemaal happy zijn en meer doen dan 'the bare minimum' (wat je nodig hebt om die zaken door te krijgen) :P

Wel goed voor de kuiten overigens, me dunkt, gaan die stepdingen ook hoger naarmate je gevorderder bent?
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:05:56 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129857880
Ik denk dat 'zoutzak' op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden. Wij hebben bij paardrijden ook mensen die echt hun best doen, maar er niks van kunnen. Prima joh, jompels voor het proberen! We hebben ook mensen die komen rijden, omdat ze vinden dat het moet en aan alle kanten 'ik vind dit niet leuk en doe ook niet mijn best' uitstralen. Beide groepen zitten als een zoutzak op een paard, maar toch ziet het er anders uit.

Edit: Wat moblo zegt!

Doet me trouwens denken aan danslessen destijds. De dames die hun pasjes afdraaien en verder niet echt plezier lijken te hebben en de dames die wel dat been hoger proberen te gooien of in de pauze nog net even dat ene pasje oefenen... Ik vind ongeïnspireerd sporten prima hoor, maar het verbaast me gewoon hoeveel mensen iets doen waar ze geen plezier in lijken te hebben.

Hoe dan ook zou ik steps best leuk vinden, maar weiger ik er een sportschoolabbo voor af te sluiten. Allemaal zo duur! :{w
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_129857895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dan lees je het verkeerd.. Dat de workout er niet zo mooi uit ziet als bij een ander..
Oke maar ook dat bedoelde ik niet

Zoals MoBlo het uitlegt dus
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:06:40 #126
5428 crew  miss_sly
pi_129857898
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Tof sportmomentje van gister: we lagen op de grond en deden wat armoefeningen met gewichten. Ik bekeek de onwijs gespierde arm van de instructrice en gleed met m'n blik af naar m'n eigen arm, waar ik een vormeloos hoopje verwachtte. Zag ik zomaar spierdefinitie! :7
*O*

Echt, ik vind haar zo'n mooi lijf hebben! Niet eens superslank of zo, maar juist met vrouwelijke vormen. Als ik dat zou kunnen bereiken, zou ik me echt bloedmooi wanen :')
pi_129857900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, zo serieus was het nou ook weer niet.
Het deed me gewoon denken aan veel vrouwen die ik in groepslessen tegen komen.
Dan denk ik van hey daar mag wel iets meer pit in.
Ik voelde me absoluut niet aangevallen. Vond het gewoon een erg lullige opmerking. Dus omdat zij het met wat minder 'passie' (ja, weet even geen ander woord) doen moeten ze het maar niet doen omdat het er niet zo mooi uitziet als de lerares? Gaat sporten daarom? Neh, dacht dat het gewoon om de beweging gaat die je hebt en dat hebben hun wel.

En dit wat Joycie zei kan ik me volledig in vinden:

Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:07:49 #128
5428 crew  miss_sly
pi_129857920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*O* Dat je je moet concentreren op de pasjes als je net nieuw bent is logisch, maar er zat gewoon bij veel mensen geen 'felheid' in denk ik, ook de mensen die de routine helemaal kenden en het eigenlijk foutloos deden, maar gewoon doorbuffelden zonder dat beetje extra :@. Zéker als ik eindelijk zo'n routine door zou hebben zou ik helemaal happy zijn en meer doen dan 'the bare minimum' (wat je nodig hebt om die zaken door te krijgen) :P

Wel goed voor de kuiten overigens, me dunkt, gaan die stepdingen ook hoger naarmate je gevorderder bent?
Ik vind doorbuffelen op zich ook een prestatie ;)
pi_129857944
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik voelde me absoluut niet aangevallen. Vond het gewoon een erg lullige opmerking. Dus omdat zij het met wat minder 'passie' (ja, weet even geen ander woord) moeten ze het maar niet doen omdat het er niet zo mooi uitziet als de lerares? Gaat sporten daarom? Neh, dacht dat het gewoon om de beweging gaat die je hebt en dat hebben hun wel.

En dit wat Joycie zei kan ik me volledig in vinden:

Waarom zou het je tegen laten houden?
Iedereen kan toch gewoon zijn best doen?
Ik neem aan dat zeker de meiden in dit topic fanatiek met iedere vorm van sport/beweging bezig zijn.

En ik heb al gezegd dat elke beweging goed is :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:08:54 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129857950
Ik vraag me gewoon af of ze het dan ook leuk vinden...
pi_129857966
Ik begrijp het punt wel, hoor, even net iets meer felheid erin gooien, de bewegingen mooi afmaken. Maar ik denk dat het 'voor hen is het een minder goede workout'-argument niet opgaat. Het aardige van dit soort dingen is dat je het op je eigen niveau doet, en voor iedereen is het dus een even goede workout. Als je meer aankunt, doe je meer. Daar wordt het niet een betere workout van, maar je hebt het nodig om je lichaam nog eenzelfde prikkel te geven.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:09:50 #132
5428 crew  miss_sly
pi_129857981
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik neem aan dat zeker de meiden in dit topic fanatiek met iedere vorm van sport/beweging bezig zijn.

Jij meent op basis van een enkele observatie te kunnen constateren dat mensen niet hun best doen? Knap van je.
pi_129857995
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik vraag me gewoon af of ze het dan ook leuk vinden...
Dat ook nog eens :Y
pi_129858008
quote:

[..]

Ik kan absoluut niet dansen. Het ziet er echt lachwekkend uit. Maar wie zegt dat ik dan niet m'n best doe? Want ik doe het juist heel erg alleen het lukt gewoon niet.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:10:42 #135
5428 crew  miss_sly
pi_129858012
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp het punt wel, hoor, even net iets meer felheid erin gooien, de bewegingen mooi afmaken. Maar ik denk dat het 'voor hen is het een minder goede workout'-argument niet opgaat. Het aardige van dit soort dingen is dat je het op je eigen niveau doet, en voor iedereen is het dus een even goede workout. Als je meer aankunt, doe je meer. Daar wordt het niet een betere workout van, maar je hebt het nodig om je lichaam nog eenzelfde prikkel te geven.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben vaak tegen het einde van het steps-deel wel redelijk afgemat en net even wat meer felheid erin gooien, is dan lang niet altijd nog een optie :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:10:50 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_129858016
quote:

[..]

nou, ik loop er op dagen ook wel eens als een zak hooi bij hoor :')
disclaimer
pi_129858024
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind doorbuffelen op zich ook een prestatie ;)
Echt wel!
Ik had gister het briljante idee om eerst krachttraining te doen en daarna een uur kickfit. Je kon me bij de warming up al bijna wegdragen, maar ik heb mn lesje wel afgemaakt. :D
Doe wat je niet durft.
pi_129858039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik kan absoluut niet dansen. Het ziet er echt lachwekkend uit. Maar wie zegt dat ik dan niet m'n best doe? Want ik doe het juist heel erg alleen het lukt gewoon niet.
Dat zeg ik toch ook niet :X
pi_129858046
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, ik loop er op dagen ook wel eens als een zak hooi bij hoor :')
Je had me gisteren moeten zien
pi_129858047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef Tink89 het volgende:
Ik denk dat 'zoutzak' op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden. Wij hebben bij paardrijden ook mensen die echt hun best doen, maar er niks van kunnen. Prima joh, jompels voor het proberen! We hebben ook mensen die komen rijden, omdat ze vinden dat het moet en aan alle kanten 'ik vind dit niet leuk en doe ook niet mijn best' uitstralen. Beide groepen zitten als een zoutzak op een paard, maar toch ziet het er anders uit.
Wel grappig dat je de paardrijdparallel maakt. Ik heb jarenlang op paardrijden gezeten en ik miste dat eindeloze corrigeren wel. Rug recht, schouders recht, hakken omlaag, tenen naar binnen. RUG RECHT. TENEN! En daar doet dit me ook wel weer aan denken omdat we op van alles gecorrigeerd worden. Niet vergeten adem te halen. Knieën licht gebogen houden. Been helemaal strekken. In beweging blijven als je water gaat drinken. Niet te gulzig drinken (betrapt!).
pi_129858060
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet :X
Ik citeer: "Iedereen kan toch gewoon zijn best doen?"

En daarmee wil ik met mijn post van zonet zeggen: wie zegt dat zij niet hun stinkende best doen?
pi_129858103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben vaak tegen het einde van het steps-deel wel redelijk afgemat en net even wat meer felheid erin gooien, is dan lang niet altijd nog een optie :')
Haha. Nou ja, als een routine erin zit, dan kan ik 'em mooier afmaken. Als ik ermee worstel, dan ben ik meer een zoutzak. En dat laatste is nu nog overwegend het geval. :+

Ik zou op zich nog wel langer kunnen dan dat halve uur, want ik vind een half uur net te kort. Het zou van mij wel een les van 1,5 uur mogen zijn.
pi_129858108
Gut hemel :D! Nou, deze zoutzak gaat maar eens even wat nuttigs doen 8-)
Ja doei.
pi_129858145
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wel grappig dat je de paardrijdparallel maakt. Ik heb jarenlang op paardrijden gezeten en ik miste dat eindeloze corrigeren wel. Rug recht, schouders recht, hakken omlaag, tenen naar binnen. RUG RECHT. TENEN! En daar doet dit me ook wel weer aan denken omdat we op van alles gecorrigeerd worden. Niet vergeten adem te halen. Knieën licht gebogen houden. Been helemaal strekken. In beweging blijven als je water gaat drinken. Niet te gulzig drinken (betrapt!).
Ja! Dat mis ik vaak ook in de sportschool. Mensen die je corrigeren. Niet alleen bij lesjes, maar ook bij het fitness gedeelte.
Doe je de oefening niet te snel of te langzaam, voer je 'm wel goed uit, hou je je rug wel recht genoeg, gebruik je wel de juiste spieren etc.
Doe wat je niet durft.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:17:18 #145
5428 crew  miss_sly
pi_129858187
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja! Dat mis ik vaak ook in de sportschool. Mensen die je corrigeren. Niet alleen bij lesjes, maar ook bij het fitness gedeelte.
Doe je de oefening niet te snel of te langzaam, voer je 'm wel goed uit, hou je je rug wel recht genoeg, gebruik je wel de juiste spieren etc.
Dat vind ik wel grappig, dat gebeurt bij ons toch regelmatig als er een instructeur door de ruimte loopt. Ik vind dat prettig, daarmee zie je toch ook dat ze aandacht hebben voor de mensen die aan het sporten zijn en er niet alleen zitten te zitten omdat het hun beurt is of zo.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:17:38 #146
5428 crew  miss_sly
pi_129858198
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha. Nou ja, als een routine erin zit, dan kan ik 'em mooier afmaken. Als ik ermee worstel, dan ben ik meer een zoutzak. En dat laatste is nu nog overwegend het geval. :+

Ik zou op zich nog wel langer kunnen dan dat halve uur, want ik vind een half uur net te kort. Het zou van mij wel een les van 1,5 uur mogen zijn.
+1 :)
pi_129858230
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Precies! Zo doen we bij het Shape-gedeelte regelmatig een oefening waarbij we op de met de knieen op de grond liggen en op onze ellebogen steunen. Dan moeten we één been strekken en telkens iets omhoog duwen. Ze had meteen door dat ik te veel met m'n heupen bewoog bij die oefening, wat het geen effectieve oefening meer maakt. Ik moest m'n heupen zo stil mogelijk houden en echt vanuit m'n billen m'n been omhoog duwen. Dat verschil voelde ik wel. :X
pi_129858259
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat vind ik wel grappig, dat gebeurt bij ons toch regelmatig als er een instructeur door de ruimte loopt. Ik vind dat prettig, daarmee zie je toch ook dat ze aandacht hebben voor de mensen die aan het sporten zijn en er niet alleen zitten te zitten omdat het hun beurt is of zo.
Ja, zo zijn we al op het squatten gecorrigeerd, ik één keer op het planken, en hebben we een tip gekregen om de forward press (?) wat moeilijker te maken.

En verder krijgen we regelmatig grapjes toegeworpen over het synchroon-lungen. :')
pi_129858263
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:12 schreef Mokkels het volgende:

[..]

En daarmee wil ik met mijn post van zonet zeggen: wie zegt dat zij niet hun stinkende best doen?
Omdat ik na jaren dansles geven wel een beetje kan inschatten wanneer dat zo is.
En ik heb helemaal niets over jou gezegd.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:21:09 #150
5428 crew  miss_sly
pi_129858293
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Omdat ik na jaren dansles geven wel een beetje kan inschatten wanneer dat zo is.
Jij kunt zelfs op basis van levenslang dansles geven niet inschatten hoe hard iemand zijn best doet. Wat een onzin!
pi_129858297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat heb je ook niet, dat was gewoon een voorbeeld vanuit mezelf. Dat ik gewoon weet dat als het er niet uitziet bij mij het niet betekend dat ik niet m'n best doe. Dussss... dat ook bij anderen kan zijn.
pi_129858300
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is wel beter.
Tijdens de laatste les bij onze sportschool gaf de instructrice zelf het verkeerde voorbeeld, niet zo fijn voor je enkels.
pi_129858328
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:21 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Dat heb je ook niet, dat was gewoon een voorbeeld vanuit mezelf. Dat ik gewoon weet dat als het er niet uitziet bij mij het niet betekend dat ik niet m'n best doe. Dussss... dat ook bij anderen kan zijn.
Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen....
Het gaat er niet over of het er wel of niet uit ziet maar wat er achter zit ;)
pi_129858361
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij begon daar het allemaal mee. Dat je het er mee eens wat dat ze er uitzagen als zoutzakken en ze daarom maar niet moesten sporten/aan steps doen. (anders word het zo uit verband gerukt)

Maar oke.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:27:09 #155
5428 crew  miss_sly
pi_129858468
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

quote:

[..]

dus....
pi_129858621
'Er uit zien als een zoutzak' is voor mij meer een gezegde over wat je motivatie is en niet over hoe je er echt uit zie/hoe je beweging er uit ziet.

En nu hou ik er echt over op :X
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:34:51 #157
5428 crew  miss_sly
pi_129858687
Verstandig, want je gaat je hier gewoon niet meer uit redden :)
pi_129858722
^O^

Ondertussen staan er twee vuilniszakken vol troep en een tas vol met lege flessen (viel best mee, dus kennelijk veel pakken gehad :D ) uit de bijkeuken klaar om weggebracht te worden.
pi_129858731
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:12 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Een rel O+ over iets dat moblo en sarabi gezegd hebben, wat verrassend, en ze zijn het met elkaar eens, wel echt verrassend! :P

Ik snap je wel hoor, maar het hele argument dat mensen zich laten weerhouden doordat anderen dit soort dingen zeggen is nou precies de slachtoffering waardoor zoveel mensen *zoals ik* dik blijven. Het is een rotsmoes, en manier om jezelf te overtuigen dat je niet hoeft te sporten. Bespottelijk natuurlijk. Als je echt wilt moet je gewoon schijt hebben.

De vrouwen in dat filmpje zien er wat ongeinspireerd uit, dat is en constatering. Of dat nou komt omdat het luie wijven zijn, omdat ze moe zijn maar wel hun stinkende best doen, of omdat ze in vergelijking met de docente er niet uitzien dat doet er toch niet toe? Ieder zijn eigen interpretatie, en vooral ook aan een ieder om zich wel of niet aangesproken te voelen. Maar ik weet vrij zeker dat Moblo en sarabi niet jullie persoonlijk in gedachten hadden. :')
Kwak
pi_129858760
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
Een rel O+ over iets dat moblo en sarabi gezegd hebben, wat verrassend, en ze zijn het met elkaar eens, wel echt verrassend! :P
:Y :Y _O-
pi_129858773
quote:

[..]

Bel de krant!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:40:23 #162
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_129858825
Mag de ticker van deze zoutzak ook in de OP? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A grand adventure has begun.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:41:41 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_129858863
ik heb niet eens zin om het terug te lezen, en dat zegt wat :')
disclaimer
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:41:46 #164
265732 Keshet
pi_129858866
quote:

[..]

Ik snap je wel hoor, maar het hele argument dat mensen zich laten weerhouden doordat anderen dit soort dingen zeggen is nou precies de slachtoffering waardoor zoveel mensen *zoals ik* dik blijven. Het is een rotsmoes, en manier om jezelf te overtuigen dat je niet hoeft te sporten. Bespottelijk natuurlijk. Als je echt wilt moet je gewoon schijt hebben.

De vrouwen in dat filmpje zien er wat ongeinspireerd uit, dat is en constatering. Of dat nou komt omdat het luie wijven zijn, omdat ze moe zijn maar wel hun stinkende best doen, of omdat ze in vergelijking met de docente er niet uitzien dat doet er toch niet toe? Ieder zijn eigen interpretatie, en vooral ook aan een ieder om zich wel of niet aangesproken te voelen. Maar ik weet vrij zeker dat Moblo en sarabi niet jullie persoonlijk in gedachten hadden. :')
Dat dus. Het heeft een flinke tijd geduurd voor ik naar buiten durfde in m'n hardloopkleding. Royal sadness enzo, en ik moest er gewoon doorheen. Maar nóg vind ik het soms moeilijk. Als je ook overal leest hoe er op :r dikkerdjes :r gereageerd wordt, :'(
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:45:13 #165
5428 crew  miss_sly
pi_129858959
quote:

[..]

Het gaat niet om weerhouden, het gaat om het denigrerende "ga dan niet sporten".
pi_129858987
Ja doei.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:46:10 #167
5428 crew  miss_sly
pi_129858991
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:41 schreef Keshet het volgende:

[..]

Dat dus. Het heeft een flinke tijd geduurd voor ik naar buiten durfde in m'n hardloopkleding. Royal sadness enzo, en ik moest er gewoon doorheen. Maar nóg vind ik het soms moeilijk. Als je ook overal leest hoe er op :r dikkerdjes :r gereageerd wordt, :'(
Ja, en voor sommigen zijn 'dikkerdjes' al mensen (vooral vrouwen overigens) met een bmi van meer dan 18 :')
pi_129859010
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:41 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ach naar Fok!kers moet je niet luisteren, die komen toch niet buiten ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:48:17 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_129859065
ik negeer standaard elk topic in LIF met woorden als "dik", "afvallen", "sporten", "vet", etc in de TT. Works like a charm :')
disclaimer
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:50:42 #170
265732 Keshet
pi_129859142
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, en voor sommigen zijn 'dikkerdjes' al mensen (vooral vrouwen overigens) met een bmi van meer dan 18 :')
Is jouw BMI hoger dan? :o

Maar ja, dat is zo. Ik val ook niet af omdat De Menschen het mooier vinden; ik wil vooral gezonder worden. En daar hoort een lager gewicht bij.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:53:28 #171
5428 crew  miss_sly
pi_129859226
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Keshet het volgende:

[..]

Is jouw BMI hoger dan? :o

Maar ja, dat is zo. Ik val ook niet af omdat De Menschen het mooier vinden; ik wil vooral gezonder worden. En daar hoort een lager gewicht bij.
ja :@ 19 is echt veul te hoog, ik moet nodig stoppen met alles in mijn mond proppen en eens wat ruggengraat tonen.

:')

Ik heb hetzelfde: ik wil gezond zijn en blijven. Ik had een wake-up call met mijn verhoogde suiker en de waarschuwing van de huisarts over cholesterol en bloeddruk en ik bedacht me dat ik toch wel graag, in goede gezondheid, nog heul lang van mijn leven en mijn dochter wil genieten. En dat ik een gezond voorbeeld wil geven.
pi_129859274
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef Keshet het volgende:
Mag de ticker van deze zoutzak ook in de OP? :+

[ afbeelding ]

SPOILER
Goed bezig! Wat doe je zoal?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:02:12 #173
265732 Keshet
pi_129859623
Bewuster eten en bewegen. Sinds een paar maanden ga ik weer richting de sportschool en ben ik weer begonnen met hardlopen.
Ik ben niet aan het crashen dus het gaat ook allemaal vrij langzaam maar wel gestaag. En daar gaat het me om. Ik wil een eet- en beweegpatroon aanwennen wat natuurlijk voelt en wat ik de rest van m'n leven vol kan houden zonder dat ik het gevoel heb dat ik 'op dieet' ben en dat ik 'moet sporten'.

Sporten vind ik echt heel erg fijn maar m'n lijf zit me nu echt in de weg nog helaas. Stukje bij beetje komt de echte ik weer tevoorschijn. :)
pi_129859655
Van brinta zit je niet zo lang vol als van havermout kom ik achter.

Ik ga maar eens wat doen.. Even de afwas, dan lekker douche VOG naar het uitzendbureau brengen, boodschapjes! Nog genoeg te doen...
pi_129859761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:

Sporten vind ik echt heel erg fijn maar m'n lijf zit me nu echt in de weg nog helaas. Stukje bij beetje komt de echte ik weer tevoorschijn. :)
Hoe merk je dat dan, dat je lichaam je in de weg zit? En heel herkenbaar, dat laatste!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:13:55 #176
265732 Keshet
pi_129860051
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe merk je dat dan, dat je lichaam je in de weg zit? En heel herkenbaar, dat laatste!
Mijn conditie is beneden peil en dat is het voornaamste probleem. Ik ben stijf en stram en bij sommige oefeningen merk ik log ben. Maar, al die dingen worden elke week een beetje beter; het is ook niet bedoeld als excuus! Ik sport drie keer per week waarbij ik krachttraining en cardio in de sportschool doe en buiten hardloop. Als mijn lichaam meer in vorm komt zal het sporten alleen maar leuker worden.

Wat ik moeilijk blijf vinden is het veranderen van mijn eetpatroon. De lijstjes hier vind ik dan ook erg prettig voor de inspiratie.

God, ik klink wel als een enorme kneus nu ik het zo nalees. :')
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:23:06 #177
5428 crew  miss_sly
pi_129860329
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef Keshet het volgende:

[..]

Mijn conditie is beneden peil en dat is het voornaamste probleem. Ik ben stijf en stram en bij sommige oefeningen merk ik log ben. Maar, al die dingen worden elke week een beetje beter; het is ook niet bedoeld als excuus! Ik sport drie keer per week waarbij ik krachttraining en cardio in de sportschool doe en buiten hardloop. Als mijn lichaam meer in vorm komt zal het sporten alleen maar leuker worden.

Wat ik moeilijk blijf vinden is het veranderen van mijn eetpatroon. De lijstjes hier vind ik dan ook erg prettig voor de inspiratie.

Hoezo kneus? Juist niet!
pi_129860501
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef Keshet het volgende:

[..]

Elke kneus begint ergens! En straks ben je een stoot die ooit een kneus was, en dat maakt het extra stoer. Aan die gedachte houd ik me in ieder geval vast. :+ Serieus, het komt regelmatig voor dat ik denkbeeldig een rocky theme onder m'n workouts gooi. :')
pi_129860547
Ook het voordeel van samen sporten

Wat zijn we goed bezig, hè?
- Ja, heel goed bezig!
We zijn stoer.
- Enorm stoer!
Had ik al gezegd dat we goed bezig zijn?
pi_129860596
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:30 schreef Claudia_x het volgende:

- Ja, heel goed bezig!
We zijn stoer.
- Enorm stoer!
Gelukkig praat ik vaak tegen mezelf _O-
pi_129860730
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:29 schreef Claudia_x het volgende:

Elke kneus begint ergens! En straks ben je een stoot die ooit een kneus was, en dat maakt het extra stoer. Aan die gedachte houd ik me in ieder geval vast. :+ Serieus, het komt regelmatig voor dat ik denkbeeldig een rocky theme onder m'n workouts gooi. :')
Ik ben niet de enige :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:40:31 #182
265732 Keshet
pi_129860918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige :')
Ik ook niet. :@ Gelukkig maar. :D

Toen ik voor het eerst ging hardlopen liep ik in een joggingbroek en een capuchontrui buiten voelde ik me ook heel erg Rocky. Dat hield na 200 meter ook wel op. _O-
pi_129860933
Haaa over dat jezelf zijn, dat merkte ik gister ook goed.
Mijn favo jeans, m'n gympen, t-shirt en een kitsche ring, ik was weer even mezelf!
Heerlijk. Ben naar een vriendin gefietst (14 km heen en 14 terug) daar lekker aan de rosé gezeten.

Ik voelde me sinds tijden weer stoer en slank(er)!

Dat is echt zo fijn dan die dikke prop in niet leuke en te strakke kleding.
Screw them.
We're going home.
pi_129861176
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:40 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ik ook niet. :@ Gelukkig maar. :D

Toen ik voor het eerst ging hardlopen liep ik in een joggingbroek en een capuchontrui buiten voelde ik me ook heel erg Rocky. Dat hield na 200 meter ook wel op. _O-

200meter is nog best netjes ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:56:04 #185
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129861408
Hoe veel moet ik godverdomme nog bewegen voor ik geen afstotelijke vetklep meer ben.

gr een gedemotiveerde kreeft
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:58:42 #186
5428 crew  miss_sly
pi_129861484
quote:

- Ja, heel goed bezig!
We zijn stoer.
- Enorm stoer!
Haha, ja, goed he? Wij zijn goed bezig!

:+
pi_129861506
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:56 schreef eleusis het volgende:
Hoe veel moet ik godverdomme nog bewegen voor ik geen afstotelijke vetklep meer ben.

net zolang tot je een gespierde, gebruinde adonis bent.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:00:26 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_129861526
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:56 schreef eleusis het volgende:

ongeveer 32.654 kilometer

gr gr Ria en de doggies.
disclaimer
pi_129861565
10.000 uur dan ben je in olympische conditie, schijnt.

Tien jaar lang, 3 uur per dag! :7
Kwak
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:01:58 #190
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_129861569
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ongeveer 32.654 kilometer

gr gr Ria en de doggies.
Mag met de auto ook? :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:02:01 #191
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129861575
ahaha :') true
maar weer even een rondje lopen dan
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:02:44 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_129861592
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mag met de auto ook? :@
alleen als je onderweg niks eet.
disclaimer
pi_129861593
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:02 schreef eleusis het volgende:

maar weer even een rondje lopen dan
Goedzo
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:04:14 #194
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_129861648
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

alleen als je onderweg niks eet.
En drinken?

* IJsdraakje blendert alles.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:04:43 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_129861669
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En drinken?

* IJsdraakje blendert alles.
fatty.
disclaimer
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:06:09 #196
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_129861724
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

fatty.
;(

Oh well, dan maar te voet. Iets meer dan vier gehad, nog heul veul te gaan. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_129861777
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:48 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]

200meter is nog best netjes ;)
Ik ben die trappen in Washington ook opgerend met de Rocky tune in mijn hoofd en toen om me heen gekeken of iemand naar me keek :@ Zal ik vast niet de enige in zijn geweest :D De schaduwboksbewegingen heb ik nagelaten.
pi_129861792
quote:

- Ja, heel goed bezig!
We zijn stoer.
- Enorm stoer!
:D

Ik vind hetheerlijk om alleen te sporten. Althans.. ik doe groepslessen en heb ondertussen zoveel mensen leren kennen.. altijd erg gezellig. Maar ik wil niet afhankelijk zijn van anderen.

Afgelopen week 3x de shape gedaan. Heerlijk hoor.. Ik baal alleen onwijs. Ik ben eergister gevallen op de trap en moest dat met mijn armen opvangen... Resultaat is dat mijn linkerschouder zo onwijs zeer doet :(

Ennieweej... vanmorgen 75.2 op de weegschaal *O* 75 is nog steeds streefgewicht maar ik wil graag naar de 73. Dan heb ik een BMI van 24.37

Lijstje van vandaag:

O: Brinta met banaan en lijnzaad
S: 50 minuten shapen
T: latte met een klein koekje
L: couscoussalade met zalm
T: weet ik nog niet
D: lasagna met groente
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_129862946
Wauw wat goed Vicky, je bent er bijna!
Kwak
pi_129863219
Wauw Vicky!! Bijna!
pi_129863287
Ik was er al een paar keer maar toen verslofte ik weer..
Binnenkort op vakantie. . All-inclusief. .. ben benieuwd naar de schade na de vakantie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:50:06 #202
5428 crew  miss_sly
pi_129863342
Knap hoor, Vicky, ook al verslofte je, je hebt het toch maar weer opgepakt!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:59:27 #203
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129863667
Aargh, ik heb mijn lunch-frittata met enorm veel smaak gegeten, maar nu is het 2 uur later en heb ik weer trek en ik zou een stukje overlaten als t, maar toen at ik het allemaal op en nu heb ik geen t meer enenenen... [/paniek]
pi_129864136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:59 schreef Tink89 het volgende:
Aargh, ik heb mijn lunch-frittata met enorm veel smaak gegeten, maar nu is het 2 uur later en heb ik weer trek en ik zou een stukje overlaten als t, maar toen at ik het allemaal op en nu heb ik geen t meer enenenen... [/paniek]
Heb je niets gezonds in de buurt?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:15:34 #205
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129864277
Wat top Vicky! ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_129864367
Als ik jou slim was geweest was ik vanmorgen naar de stad gegaan want dan had ik gelijk kunnen kijken of het op de grote markt goedkoper groente en fruit kopen is!

Maar nee ik kon weer eens niet starten vanmorgen en kwam rond 12 uur pas op gang...
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:20:16 #207
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129864418
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik was gisteren mijn tussendoortje vergeten mee te nemen, maar mijn collega gaat altijd de deur uit tussen de middag, dus die heeft lekker appels meegenomen! :)

Vandaag eet ik wat rommelig, pas om half 11 ontbeten :X We moesten vroeg naar het ziekenhuis met mijn dochter en die mocht niet eten, dus deed ik maar met haar mee. Ook zoiets om voor haar neus wat te eten en het is haar nog niet uit te leggen dat waarom ze niets mag.

Zojuist lekker wat ingrediënten gehaald voor een pasta salade, ben benieuwd of het lekker is.
pi_129864424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik jou slim was geweest was ik vanmorgen naar de stad gegaan want dan had ik gelijk kunnen kijken of het op de grote markt goedkoper groente en fruit kopen is!

Maar nee ik kon weer eens niet starten vanmorgen en kwam rond 12 uur pas op gang...
Kan gebeuren toch? Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
pi_129864520
RISING UP! STRAIGHT TO THE TOP!
pi_129865096
Net gebeld door het uitzendbureau, maandag 2 uurtjes werken. Weer lekker aan de slag! Zo fijn!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:54:20 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129865704
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee, zit op mijn werk, mijn pauze is al geweest en ik heb verder niets bij me. Het was ook gewoon genoeg geweest, maar ik zit al werkende te eten en at gewoon door. Jammer dan, dan heb ik maar trek. Eet vanavond toch vroeg i.v.m. paardrijden om 8 uur, dus dan maar even doorbijten.
pi_129865707
Fijn Joyce! Is dit bij een andere opvang?
Maandag begint het overblijven weer, dan heb ik ook iets van werk :D
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:56:39 #213
5428 crew  miss_sly
pi_129865805
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Net gebeld door het uitzendbureau, maandag 2 uurtjes werken. Weer lekker aan de slag! Zo fijn!
Fijn Joyce, lekker weer bezig!
pi_129866069
Topvintage O+. Je weet pas dat je een vrouw bent als je a) een mental breakdown had zoals de mijne gisteren en b) je beter gaat voelen als je pakketje met leuke kleding bezorgd wordt.

Ik moet iets terugsturen omdat het te groot is O+. Vanavond foto's.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2013 15:02:42 ]
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:02:16 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_129866086
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Topvintage O+. Je weet pas dat je een vrouw bent als je a) een mental breakdown had zoals de mijne gisteren en b) je beter gaat voelen als je pakketje met leuke kleding bezorgd wordt en je je beter voelt.

Ik moet iets terugsturen omdat het te groot is O+. Vanavond foto's.
Best feeling. Ever.
disclaimer
pi_129866155
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Best feeling. Ever.
ik voelde me gister echt een fucking sexy smalle godin want ik paste in een jurkje dat ooit had gekocht van 'ik lijn er wel in'

vriendje vond het prima O-)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_129866165
Oh en het motiveert enorm om dan weer braaf verder te gaan en dat had ik even nodig!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:05:10 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_129866213
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik voelde me gister echt een fucking sexy smalle godin want ik paste in een jurkje dat ooit had gekocht van 'ik lijn er wel in'

:D O+
disclaimer
pi_129866240
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:03 schreef rhubarbje het volgende:

En je hebt het idd gedaan, dat er in lijnen _O_
pi_129866336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En je hebt het idd gedaan, dat er in lijnen _O_
duurde wel 2 jaar maar dan heb je ook een nieuw jurkje *O* :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_129866521
Zo heb ik net een oeroude broek (gekocht om ooit te passen) aan de kringloopwinkel weg gedaan waar ik nog steeds niet in pas en ook niet meer in wilde passen. Denk dat ik dat ding minstens 15 jaar geleden heb gekocht en ik vond hem nu toch lelijk _O- (ooit woog ik 69 kg en toen was ie te groot :') )
pi_129866673
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Fijn Joyce! Is dit bij een andere opvang?
Maandag begint het overblijven weer, dan heb ik ook iets van werk :D
Ja via het uitzendbureau. Op een BSO. Heerlijk weer even aan de gang!
De week erna meedraaien op een KDV voor de flexpool waarbij ik gesolliciteerd had. Dat is voor 1 stichting. Met meerde locaties.

Hopelijk komen er nog meer diensten vrij!
pi_129867161
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja via het uitzendbureau. Op een BSO. Heerlijk weer even aan de gang!
De week erna meedraaien op een KDV voor de flexpool waarbij ik gesolliciteerd had. Dat is voor 1 stichting. Met meerde locaties.

Hopelijk komen er nog meer diensten vrij!
Leuk :)

KDV zou niets voor mij zijn, ik ben niet zo van de baby's/jonge kinderen.
Hmm hoe moet dat ooit goed komen....
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:32:29 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_129867307
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Er is toch zat werk te vinden zonder babies / jonge kinderen?
disclaimer
pi_129867380
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

ik heb weer niet zo veel met de alleroudste kinderen haha.

Vond overblijven altijd zo leuk.. tot dat ik coördinator werd. Naja het coördinator zijn was heel leuk. Maar het was een erg pittige groep vrijwilligers. Heeft me een aantal maanden gekost om het "gezag" te krijgen. Misschien ook logisch, ik 23 en hun 35-60..
pi_129867428
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar je kunt geen tiener baren..
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:36:14 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_129867446
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

r je kunt geen tiener baren..
Ook baren is geen contractuele levensverplichting :Y)
disclaimer
pi_129867463
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik bedoelde als ik ooit zelf kinderen krijg ;)
Mijn doelgroep voor mijn werk is sowieso pas vanaf een jaar of 6.
pi_129867488
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

ik heb weer niet zo veel met de alleroudste kinderen haha.

Vond overblijven altijd zo leuk.. tot dat ik coördinator werd. Naja het coördinator zijn was heel leuk. Maar het was een erg pittige groep vrijwilligers. Heeft me een aantal maanden gekost om het "gezag" te krijgen. Misschien ook logisch, ik 23 en hun 35-60..
Ow coordinator lijkt me ook echt niet leuk voor het overblijven nee.
Hoe lang heb je dat gedaan?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:41:48 #230
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129867669
Off-topic:
SPOILER
pi_129867688
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow coordinator lijkt me ook echt niet leuk voor het overblijven nee.
Hoe lang heb je dat gedaan?
Een jaar voor spek en bonen als PM'er. (Nam veel taken over van de eigenlijke coördinator) en daarna een jaar met de functie erbij op contract.

Ik vond het wel leuk opzich. Heb er veel van geleerd, en het staat goed op je CV.
Ik heb eigenlijk alles opnieuw moeten opstarten. Alleen het team van vrijwilligers bestond al jaren. En waren een beetje "verpest" door de oude coördinator.

Mijn lievelingsdoelgroep zijn kleutertjes!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:42:58 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_129867716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:41 schreef Tink89 het volgende:
Off-topic:
SPOILER
_O- Zulke mensen :')
Nee, je hebt niets fout gedaan. Wat een uitzuiger zo'n mens. Damn _O-
disclaimer
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:44:57 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_129867800
ik vind babies altijd wel leuk eigenlijk. Ik vind grotere kinderen nog steeds erg lastig. Vooral als ze drie zijn, altijd NEE!!! zeggen, en altijd protesteren, krijsen en hangen. Gelukkig groei je daar vanzelf in mee als je een kint van jezelf hebt :')
disclaimer
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:46:30 #234
5428 crew  miss_sly
pi_129867867
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind babies altijd wel leuk eigenlijk. Ik vind grotere kinderen nog steeds erg lastig. Vooral als ze drie zijn, altijd NEE!!! zeggen, en altijd protesteren, krijsen en hangen. Gelukkig groei je daar vanzelf in mee als je een kint van jezelf hebt :')
Mijn moeder zei altijd: gelukkig begin je met een baby, niet een groter kind, want dan kun je er in mee groeien :D
pi_129867902
quote:
Het ligt er ook maar net aan of jou kind dat ook gaat doen.
Het gaat lang niet altijd zo ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:47:20 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_129867903
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn moeder zei altijd: gelukkig begin je met een baby, niet een groter kind, want dan kun je er in mee groeien :D
Gelukkig zie ik het iig in het juiste perspectief, dat is een begin :D _O-
disclaimer
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:47:44 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_129867932
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het ligt er ook maar net aan of jou kind dat ook gaat doen.
Het gaat lang niet altijd zo ;)
Elk kind heeft van die buien.

Vooral die van mij, waarschijnlijk. /zelfkennis
disclaimer
pi_129867943
quote:
Als je kind een jaar of drie is, ga je er steeds meer van jezelf in herkennen, lacht hij/zij het hardst om jouw grapjes. Reken maar dat de liefde daarmee groter wordt. :Y)

Tink, echt ongelooflijk. :o

Vicky, wauw! :D Goed man dat je gewoon al bijna op je streefgewicht zit!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:48:55 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_129867986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als je kind een jaar of drie is, ga je er steeds meer van jezelf in herkennen, lacht hij/zij het hardst om jouw grapjes. Reken maar dat de liefde daarmee groter wordt. :Y)

Tink, echt ongelooflijk. :o

Vicky, wauw! :D Goed man dat je gewoon al bijna op je streefgewicht zit!
Ja, het is vast leuker / beter te verdragen als het je eigen DNA is, dat geloof ik meteen _O-
disclaimer
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:50:11 #240
5428 crew  miss_sly
pi_129868056
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gelukkig zie ik het iig in het juiste perspectief, dat is een begin :D _O-
Mijn moeder riep dat vooral toen ik, oudste, in de puberteit kwam :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:51:01 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_129868097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn moeder riep dat vooral toen ik, oudste, in de puberteit kwam :')
Ja, oudste puberdochter meldt. Wat heb ik achteraf medelijden met mijn ouders :')
disclaimer
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:54:09 #242
5428 crew  miss_sly
pi_129868245
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, oudste puberdochter meldt. Wat heb ik achteraf medelijden met mijn ouders :')
Ja, en ik hoop niet dat de verzuchting van mijn moeder dat ik van mijn eigen dochter nog wel eens terugkrijg wat zij met mij hebben meegemaakt, ook uit gaat komen :o :')
pi_129871138
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:41 schreef Tink89 het volgende:
Off-topic:
SPOILER
ik durf te beweren dat er helemaal geen sterfgeval was en ze dat alleen schreef omdat ze pissig was en jou een kutgevoel wilde geven. Dus nee, je hebt niets verkeerd gedaan.
pi_129871513
Tink, suggestie voor reactie: "Well, boo-fucking-hoo! Kusjes!"
pi_129871745
mijn moeder wenst me geloof ik nog steeds een "baby zoals ik was" toe :')

ik heb als baby nooit echt overdag geslapen (srsly, met 4 weken al niet meer, mijn moeder heeft veelvuldig op haar falie gehad van het consternatiebureau) en ook 's avonds was ik niet in bed te krijgen/houden. tot en met de kindertijd overigens....
Kwak
pi_129871892
Ik was een wijsneuzig kind dat altijd met de neus in de boeken zat en ik deed als puber stilletjes onder de radar wat mijn broer met veel bombarie, en problemen, deed :')
pi_129871959
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was een wijsneuzig kind dat altijd met de neus in de boeken zat en ik deed als puber stilletjes onder de radar wat mijn broer met veel bombarie, en problemen, deed :')
^^ op de eerste helft, broer en ik andersom op de tweede helft :P

mijn moeder roept wel altijd dat je de kinderen krijgt die je verdient :P ze weet zelf ook wel dat ik als puber 10x braver was dan zij zelf...
Kwak
pi_129872598
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
pi_129872864
Zo de boodschapjes zijn gedaan alleen woensdag nog de groente halen voor bij de couscous! En evt brood als het op is. Voor de rest geen noodzaak om volgende week naar de winkel te moeten want echt alles is in huis. Nu even een wasje opvouwen. Mijn vriend op het werk ophalen. En dan koken.
Heb lekkere bananen en appels gehaald en minneola's.

Morgens eens zien wat ze te eten hebben op Dutch Valley. En of het wat is dat festival (hebben vrijkaartjes, en Kane en Racoon treden op!).
pi_129874029
Wij hebben net ook de weekboodschappen gedaan.
Voor 40 euro, nice!

Racoon is leuk, ik hoop hun op Appelpop te zien dit jaar.
pi_129876462
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo de boodschapjes zijn gedaan alleen woensdag nog de groente halen voor bij de couscous! En evt brood als het op is. Voor de rest geen noodzaak om volgende week naar de winkel te moeten want echt alles is in huis. Nu even een wasje opvouwen. Mijn vriend op het werk ophalen. En dan koken.
Heb lekkere bananen en appels gehaald en minneola's.

Morgens eens zien wat ze te eten hebben op Dutch Valley. En of het wat is dat festival (hebben vrijkaartjes, en Kane en Racoon treden op!).
Kane. :r :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:36:18 #252
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129876608
Oh, ik heb een rel gemist -O- stelletje wijven O+

Ik werkte tot laat en kwam met honger thuis, maar toch netjes gekookt _O_ I rule!
And eternity in an hour.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:16:32 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129878468
Ik niet... Laatste vakantiedag van dochter, we zijn gaan wokken :) Wel te voet gegaan...

En volgende week dinsdag ga ik een proefles Zumba Toning doen *O* lekker hupsen met gewichtjes. Dat zou nog leuke YouTube filmpjes opleveren *)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:04:09 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129880348
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik niet... Laatste vakantiedag van dochter, we zijn gaan wokken :) Wel te voet gegaan...

En volgende week dinsdag ga ik een proefles Zumba Toning doen *O* lekker hupsen met gewichtjes. Dat zou nog leuke YouTube filmpjes opleveren *)
Wokken O+
Wat hebbie gegeten?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:08:08 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129880526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wokken O+
Wat hebbie gegeten?
Vijf sushi-thingies - zalm en scampi's van de tepanyaki - scampi's, garnaaltjes, taugé, spitskool en wat glasnoodles met knoflooksaus - kipfilet, ananas, mihoen met zoetzure saus - slibtong van de tepanyaki - 1 soesje, half mergpijpje, bonbon. Dit alles begeleidt met 2 glazen sjoes (pils met scheut oud bruin).
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:11:22 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129880637
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Vijf sushi-thingies - zalm en scampi's van de tepanyaki - scampi's, garnaaltjes, taugé, spitskool en wat glasnoodles met knoflooksaus - kipfilet, ananas, mihoen met zoetzure saus - slibtong van de tepanyaki - 1 soesje, half mergpijpje, bonbon. Dit alles begeleidt met 2 glazen sjoes (pils met scheut oud bruin).
OMG
ben een wokfanaat en moet en zou 30 verschillende wokrestaurants in Nederland proberen ')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:13:42 #257
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129880721
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

OMG
ben een wokfanaat en moet en zou 30 verschillende wokrestaurants in Nederland proberen ')
Roep even als je die in Maastricht bij de Geusselt komt testen, dan ga ik mee ;)
pi_129880940
Mokkels, ik heb slecht nieuws voor je. Je kan niet meer schaatsen -O-
pi_129881165
Zoooo :7 Dat was een geslaagd avondje.

O: 3 stukkies knackebrod met pindakaas
T: 3 pruimen
L: pistoletje met 15+ smeerkaas, roggebrood met kaas/tomaat.
T: banaan
D: Dubbel gebakken kaassoufle met een salade van artisjok/groene asperges/rucola en een fijn dressing. Bastognemousse met frambozencompote en koffiekaviaar. Kop thee met een paar chocopinda's.
En daarna nog even in de pub een pint guinness.

Ik vrees dat mn atl morgen ver te zoeken is. Maar fijne avond hebben is belangrijker dan dat O+
pi_129881317
Bastognemousse klinkt goed!
pi_129881528
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Bastognemousse klinkt goed!
Ja, stel dat ik ooit mijn afgevallen kilo's eraan zou moeten eten en ik mag maar 1 gerecht kiezen waarmee, dan zou dat het worden :Y

pi_129881587
Zie ik nu schuimpjes die je vergeten was te vermelden? :o Bastognemousse en schuimpjes, veeg me op.
pi_129881849
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Zie ik nu schuimpjes die je vergeten was te vermelden? :o Bastognemousse en schuimpjes, veeg me op.
Ow ja, sorry O+ :9 Tussen die schuimpjes zat het frambozenprutje.
pi_129881885
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ja, sorry O+ :9 Tussen die schuimpjes zat het frambozenprutje.
Dat is dan wel weer jammer. Klinkt veel te gezond 8-)
pi_129881904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer jammer. Klinkt veel te gezond 8-)
Staat vast stijf van de geraffineerde suikerprut. En een verdwaald framblijtje.
pi_129881909
Kan je zien dat ik van toetjes hou? :D Ik zou volgens mij een 3-gangen-toetjes-diner kunnen hebben en gelukzalig een restaurant verlaten.
pi_129881945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Kan je zien dat ik van toetjes hou? :D Ik zou volgens mij een 3-gangen-toetjes-diner kunnen hebben en gelukzalig een restaurant verlaten.
Ow ik ben ook toetjesgek hoor :@ Maar bastognemousse is wel mijn #1. Tijd terug ergens anders uit eten geweest... en naar dit restaurant gegaan voor de bastongemousse :@
pi_129883039
Jongens, ik ben weer thuis! En het was zo tof! Ga allemaal een x liften, het is niet eng, maar je moet wel geduld hebben! Nu ga ik slapen maar morgen zal ik een verslagje doen.

Ben volgens mij wel 192290 kilo zwaarder geworden want heb lekker veel goedkope crap naar binnen gepropt!
pi_129886238
Ben benieuwd naar het verslag!

Mijn sportBH heeft het begeven, en D is echt te groot om zonder te doen :'). Morgen dus eerst een meetlint kopen om de boel op te meten en dan een echte fatsoenlijke bestellen.
pi_129891576
*O* *O* *O* *O* 74,9 *O* *O* *O* *O*

Oeh dat is balen Clums. Waar ga je met bestelle?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_129891600
Ik sport eigenlijk altijd gewoon in mijn normale bh, heb de winst van een sportversie nog niet ingezien.
pi_129891610
Ik vind het niet prettig om met een gewone bh te sporten. Mijn sport bh zit veel fijner als ik moet rennen en springen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_129891651
Strakker?
Ik voel geen verschil tussen sport en gewoon in hobbelen en zwieren, alleen in comfort. Maar misschien ligt dat aan Marlies ;)
pi_129891671
Ja strakker en steviger. Ik heb een sportbh van Fiona.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_129891711
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 07:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik sport eigenlijk altijd gewoon in mijn normale bh, heb de winst van een sportversie nog niet ingezien.
Geen cup D+? En ik heb ook Marlies, maar daar zit toch wel héél veel verschil in.

Mijn gewicht stort omlaag *O* Zomaar :+ (nou ja, ik eet weer 'normaal' volgens plan)
pi_129891735
Ja E :Y
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 08:18:00 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129891755
wat hebben jullie allemaal grote tetten :D Kom ik aan met mijn kleine c, die waarschijnlijk met het afvallen wel weer terug zal gaan naar B. Ik heb ook een sport bh, nu nog sporten ;)
pi_129891860
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Mokkels, ik heb slecht nieuws voor je. Je kan niet meer schaatsen -O-
Niet?! Meen je niet?! Waarom? :o

Dat was m'n lievelings apparaat. :'( -O-
pi_129891899
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 07:17 schreef Vicky het volgende:
*O* *O* *O* *O* 74,9 *O* *O* *O* *O*

Oeh dat is balen Clums. Waar ga je met bestelle?
*O*

Zeester ik ben benieuwd! Is iets wat ik ook graag eens zou doen, maar niet alleen en ik ken niemand die mee wil :D
Screw them.
We're going home.
pi_129891990
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 08:44 schreef CarOnline het volgende:

[..]

*O*

Zeester ik ben benieuwd! Is iets wat ik ook graag eens zou doen, maar niet alleen en ik ken niemand die mee wil :D
*steekt vinger op

Ik ga met je mee hoor. Graag.
pi_129892104
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 08:38 schreef Mokkels het volgende:

Niet?! Meen je niet?! Waarom? :o

Dat was m'n lievelings apparaat. :'( -O-
Ja, helaas meen ik dat wel. Alles is nu van Matrix en die hebben dat apparaat niet -O-
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:28:11 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129892298
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 08:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen cup D+? En ik heb ook Marlies, maar daar zit toch wel héél veel verschil in.

Mijn gewicht stort omlaag *O* Zomaar :+ (nou ja, ik eet weer 'normaal' volgens plan)
Lekker als je meteen weer effect ziet! :Y

Ik ga zo weer eens een rondje hardlopen, hele week niet gegaan wegens tijdgebrek, maar ik heb nu ineens echt zin. :Y
pi_129892438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, helaas meen ik dat wel. Alles is nu van Matrix en die hebben dat apparaat niet -O-
Meh.. wat stom. -O- Is er verder nog wat veranderd?
pi_129892613
Waar kocht ik ook al weer dikke-mensen-broekjes voor onder mijn rokjes en jurkjes?

SQ had tips?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:04:46 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_129892764
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Waar kocht ik ook al weer dikke-mensen-broekjes voor onder mijn rokjes en jurkjes?

SQ had tips?
miss etam, Hema, zeeman
disclaimer
pi_129892770
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

miss etam, Hema, zeeman
Bij de hema kon ik ze niet vinden.
Hebben ze ze ook in maat HEULE dikke dijen?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:08:29 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_129892815
Geenidee. Heb het van horen zeggen :@ mijne komen van online :')
disclaimer
pi_129892838
Hmmmz. Ik realiseerde me vandaag dat ik volgende week op LL ben, en dat ik dan toch wel een rok aan wil. De hele dag. En dat ik dan toch echt een oplossing moet vinden.

Ik ga vandaag wel weer de stad in *zucht*

Nu eerst even m'n tent opzetten, kijken of ie al weggerot is.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:14:30 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_129892898
http://www.yoursclothing.com/
Maar kan die bruukskes net meer vinden :(
disclaimer
pi_129892920
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:39 schreef Mokkels het volgende:

Meh.. wat stom. -O- Is er verder nog wat veranderd?
Ja, alle apparaten zijn ingeruild. Alles wat er stond (op mijn favo stairclimber na O+ ) is weg en er staan allemaal nieuwe spullen. Bij de cardio vooral meer dingen (geloof dat die 's avonds nog wel eens allemaal vol waren). Bij de krachtapparaten zo te zien minder apparaten, maar meer dumbbells. Het ziet er wel heel strak uit nu.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:16:34 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_129892928
Zoiets is het denk ik:

http://www.yoursclothing.(...)Control_Body_Shaper-(5174).aspx

tot maat 60

kut link werkt niet. Bij lingerie - shapewear
disclaimer
pi_129892935
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:05 schreef Lonaa het volgende:

Bij de hema kon ik ze niet vinden.
Hebben ze ze ook in maat HEULE dikke dijen?
Hoe dik zijn HEULE dikke dijen?
pi_129892970
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, alle apparaten zijn ingeruild. Alles wat er stond (op mijn favo stairclimber na O+ ) is weg en er staan allemaal nieuwe spullen. Bij de cardio vooral meer dingen (geloof dat die 's avonds nog wel eens allemaal vol waren). Bij de krachtapparaten zo te zien minder apparaten, maar meer dumbbells. Het ziet er wel heel strak uit nu.
Ik ben benieuwd! Ik ga maandag weer heen dus kan dan alles een bekijken.

En haha, die van jou wel weer he! :o Maar die was geloof ik ook nog redelijk nieuw.
pi_129892992
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef Mokkels het volgende:

Ik ben benieuwd! Ik ga maandag weer heen dus kan dan alles een bekijken.

En haha, die van jou wel weer he! :o Maar die was geloof ik ook nog redelijk nieuw.
Neuh, best oud en één van de twee was al kapot. Maar dat spul was al van Matrix en die hebben ze dus laten staan. Er zijn ook 3 nieuwe bij gekomen en dus staan er nu 5 stairclimbers :') Maar de 3 nieuwe hebben geen virtual programma. Alle andere merken zijn weg gehaald.
pi_129893218
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe dik zijn HEULE dikke dijen?
Zo'n 72 cm omtrek op het allerdikste punt. Ze passen in een broekmaat 48/50. :P
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:39:19 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_129893242
oh ja, lowlands :')
disclaimer
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:39:36 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_129893247
ik ga maar eens op poncho/luchtbed jacht :')
disclaimer
pi_129893259
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:37 schreef Lonaa het volgende:

Zo'n 72 cm omtrek op het allerdikste punt. Ze passen in een broekmaat 48/50. :P
Die van mij waren dikker; geen panty voor te krijgen :')
Succes met het vinden van een strak broekje!
pi_129893271
Ik heb weer lekker gesport *O* als dat toch eenmaal in je systeem zit, is het echt een gemis als je niet kan.
pi_129893285
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die van mij waren dikker; geen panty voor te krijgen :')
Succes met het vinden van een strak broekje!
Panty's vind ik bij mijn sokkenman op de markt. :Y
pi_129893302
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:42 schreef Lonaa het volgende:

Panty's vind ik bij mijn sokkenman op de markt. :Y
Nou, ik kon nooit iets fatsoenlijks vinden! (altijd dat je het kruis niet goed kon optrekken en dus lag dat een paar cm onder de plek waar het hoort)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:05:42 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129893740
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:51 schreef Lonaa het volgende:

SQ had tips?
Lidl heeft ze *nu* voor 7,99!
pi_129893767
Je post door een slotje heen }:|
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:07:33 #304
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129893776
Ja, ik heb het door ja... -O-
pi_129893815
Bij mijn Lidl is altijd alles wat ik hebben wil al uitverkocht zodra ik tijd heb om te winkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')