SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:quote:
ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Groente uit de magnetron? Nog nooit geprobeerd....
Ik doe eigenlijk alleen maar wokkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.
Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Kun je in de kokosolie ook bakken Sjeen? En zo ja, proef je de kokos dan heel erg?
Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
[ afbeelding ]
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oid) kokosolie koopt, maar die heb ik nooit.
En de biologische winkel, de toko, sommige Turkse groentemannen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
[ afbeelding ]
Ligt aan je jumbo. Als jij het 1x vraagt, heeft de jouwe het daarna ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!
ontgeurde kokosolie is chemisch behandeld, virgin niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze, sorry voor het vage plaatje. 100% organic en odourless staat er op. En ik vraag me af wat 'veel beter' betekent als het om kokosolie gaat
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Maar ze heeft wel gelijk. Misschien bedoelde ze het wel heel lieflijk?
Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghgihgi, jullie hebben echt zulke andere vriendschappen dan ik
Nee das niet zo lief.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachen
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benamingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggen
En daarna zouden ze me helpen met het uitzoeken van de meest jofele schoentjes en zeer ondersteunend met mijn hardloopavontuur meeleven.
Ik denk dat ik verliefd op je ga worden en je ga proberen te zoenen, want ik kan hoe dan ook aan dequote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:59 schreef Vanyel het volgende:
En dat terwijl jij zo'n slanke den bent.
Je gaat me haten zaterdag![]()
Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming.
[/ emofattie ]
Meedoen een optie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Stuur je mijn geliefde dan eerst de kamer uit of moet die toekijken?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebben
(Behalve uitzondering V kusjekroelpoppedopje, maar dat is iig niet zo'n stomme suffehetero
hoer
![]()
)
Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangerequote:
1e vrouw, dear?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
[..]
Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangere
Stoer hoor
Eerste echtequote:
Met stekelsquote:
Pfff, beter was ze gewoon een rondje samen met je gaan lopen. En je aanmoedigen dat je zo goed bezig bent. Want dat ben je ook!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming.
[/ emofattie ]
Ik zou eens aan haar vragen waarom ze dat zegt ipv jezelf verantwoorden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
quote:
Ligt er ook een beetje aan hoe het wordt gezegd hè. En wie. Van de één zou ik het prima kunnen hebben en bij een ander denk ik: kutkindquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:33 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zie het venijnige in die opmerking niet zo, maar goed, dat heb ik wel vaker met opmerkingen die als venijnig beschouwd worden. Misschien zou het anders zijn als het tegen mij werd gezegd, maar het is toch ook gewoon wáár? Hoe zwaarder je bent, hoe zwaarder hardlopen is voor je gewrichten. Er wordt niet voor niets gezegd dat mensen met fors overgewicht beter kunnen beginnen met wandelen.
Nee, de uitdaging is wel zo hard en zo direct mogelijkquote:
typisch des vrouws. En ermee zitten ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan ook niet tegen dat verholen frenemy geneuzel. Mijn homies en ik zijn en groupe geloof ik nogal van het "we zeggen het zelf maar vaak en hard, dan kunnen ze ons er niet mee raken"
absoluutquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
typisch des vrouws. En ermee zitten ookzag het in Slank ook heel vaak. Ervan uitgaan dat iets venijnig is bedoeld is ook typisch des vrouws, je moet soms zo voorzichtig zijn hoe je iets moet inkleden.
Vrouwen zijn maar ingewikkeld
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Na drie dagen bijna 2 weken onbeschaamd vreten tot je neervalt ga ik ook maar weer normaal doen.
Dat zou mooi meegenomen zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
Goed bezig dan! Heb je een parasiet?
half jaar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Heup doet weer normaal maar hardlopen laat ik toch nog een paar dagen rusten.
Kan vandaag nog wel een paar keer naar de glasbak lopen, de wijnflessen van het afgelopen half jaar staan nog in de bijkeuken.
Of zo weinig wijn gedronkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half jaar?
Heb jij zo'n grote bijkeuken?
Ik had 1 zo'n bananendoos in de schuur voor glas. Toen die vol zat ben ik gaan uitbouwen (want weggooien, pfft) en een week of wat geleden was de schuur vol. Toen heb ik alles maar eens weggegooid. Daar was ik ook wel even mee bezig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half jaar?
Er staan een paar grote diepe kasten die ik nog niet in gebruik had.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half jaar?
Hence dequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan spreekt ze zichzelf aardig tegen
Het zijn ook af en toe pakken wijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan spreekt ze zichzelf aardig tegen
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat komt van een weekje iets minder actief zijn, hoor! Ik sta ook weer een weekje stil en daarvoor viel ik al niet zo drastisch af. Soms zie je gewoon niet zo goed wat er gebeurt en waarom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:01 schreef miss_sly het volgende:
Stilstand, maar dat is niet zo gek, want de hoeveelheid beweging is echt minimaal deze week. B zit in Belgie, dus dan kan ik én niet sporten want ik kan S niet alleen thuis laten, én niet op de fiets naar mijn werk, want dat krijg ik qua tijd niet rond om S dan eerst naar het kinderdagverblijf te brengen.
En volgende week weer zo'n week.
Ik vrees dat mijn streven om voor de follow up volgende week nog een kilo kwijt te zijn, niet gaat lukken, helaas.
Dat is ook wel zo, maar ik ga dus van 60 km fietsen en drie keer sporten naar 20 km fietsen en 2 keer sporten. Dat scheelt best wel wat beweging.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat komt van een weekje iets minder actief zijn, hoor! Ik sta ook weer een weekje stil en daarvoor viel ik al niet zo drastisch af. Soms zie je gewoon niet zo goed wat er gebeurt en waarom.
Ik denk dat je bij de follow-up zult zien dat je een heel mooi doel hebt bereikt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik ga dus van 60 km fietsen en drie keer sporten naar 20 km fietsen en 2 keer sporten. Dat scheelt best wel wat beweging.
Misschien zijn onze lichamen ook wel toe aan een nieuw schema!
Nou ja, met name die ene dan. En ze doet hetzelfde als alle anderen, maar het ziet er zo snel en lichtvoetig uit. Echt geweldig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Dat zijn professionele dansers, dat kan niet anders![]()
ziet er wel geweldig uit
Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
miss_sly, ik vrees dat we nog wat oefensessies hebben te gaan. Moet je dit filmpje eens zien vanaf 1:20 min.![]()
![]()
Baas!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:41 schreef kwakz0r het volgende:
Morgen! Net bij gelezen, lief dat jullie zo bezorgd (of nou ja, begaan) waren gisteren. Ik was misschien een beetje vaag, maar vriendje zat wel naast me in de auto, dus ik was niet echt alleen, alleen hij heeft geen rijbewijs. Heb na het berichtje nog een uurtje geslapen in de caravan van mijn ouders. Dat hielp ook.
T was een pittige rit, we wilden overnachten maar toen ik om half negen voorbij Parijs was ben ik maar doorgereden. Wilde zo graag thuis zijn! Nog nooit zo ver gereden op 1 dag: 1250 km!
En Jezus wat rijden ze hard in Frankrijk. Dat je iemand inhaalt, er iemand anders in je spiegel flitst dat hij wil dat je opschiet (zo'n range rover type) omdat hij jou in wil halen, dat je dan checkt of je misschien per ongeluk nog geen 130 rijdt en dan de teller op 166 ziet staan :x Ik wist niet eens dat mijn auto dat kon... Ik reed gewoon met het verkeer mee!
Ja he, ga dan niet sporten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakken
Schijn bedriegt, hoor. Naast een danseres - dat is ze duidelijk - ziet een ieder er al gauw uit als een zoutzak.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:42 schreef Lonaa het volgende:
zei vanochtend: Ik wil dat jij met een goed gevoel om 11 uur weg kan, dus ik doe alles in huis.
Inmiddels heb ik me opgetut en heefthet bed opgemaakt, de afwas gedaan, de was afgehaald, opgeruimd en een doekje over de tafel gedaan.
Duizend liefde.
Verder vind ik dat ik er vandaag goed uit zie.
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
En na die lange off-topic post:
Vanmorgen toch gewogen, was 0,9 kilo zwaarder dan 3 weken geleden, maar nog steeds 6 ons lichter dan de week daarvoor. En dat terwijl ik ongesteld ben, gisteren en eergisteren en de dag daarvoor patat heb gegeten en nog dikke vocht enkels heb. Kortom: Jeee!
Daar ben ik het pertinent mee oneens. Iedere vorm van beweging is meegenomen, of je het nu goed kunt of niet.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakken
Nee, ga dan hoepelenquote:
Ik zeg niet dat steps an sich niet intensief is, maar meer dat het gros er zo ongeïnspireerd bij staat en een beetje lafjes ronddraait, en dat vond ik al voor we bij 1.20 warenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Nee, ga dan hoepelenDat klinkt net zo onaardig
Vergis je niet, zo'n les is best intensief. Het ziet er bedrieglijk gemakkelijk uit, maar dat is het echt niet. We doen een half uur steps en een half uur shape, en dan ben je echt wel kapot.
Dit, ik heb een keer een stepslesje meegedaan in de sportschool. En dat is echt rete intensief. En gaat supersnel. Heb echt wel lopen stuntelen met de pasjes etc en zal er vast als een "zoutzak" uitgezien hebben.. Maar was helemaal kapot na 50 min steps en 10 min buikspieren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent mee oneens. Iedere vorm van beweging is meegenomen, of je het nu goed kunt of niet.
Stuntelend of niet, alles is beter dan niets doen!
Volgens mij heb ik ook ooit gezegd dat Steps inderdaad heel intensief is, toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Nee, ga dan hoepelenDat klinkt net zo onaardig
Vergis je niet, zo'n les is best intensief. Het ziet er bedrieglijk gemakkelijk uit, maar dat is het echt niet. We doen een half uur steps en een half uur shape, en dan ben je echt wel kapot.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zie er een heel herkenbare 'help, wat was het volgende pasje ook alweer?'-houding in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat steps an sich niet intensief is, maar meer dat het gros er zo ongeïnspireerd bij staat en een beetje lafjes ronddraait, en dat vond ik al voor we bij 1.20 warenJe mag best wat plezier hebben in je work-out, denk ik dan
Nou, dat zei je eigenlijk niet, je zei dat er maar een een work out van maakt en de rest er uitziet als zoutzakken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat steps an sich niet intensief is, maar meer dat het gros er zo ongeïnspireerd bij staat.
Ja, daar waren er ook wel een paar bij, die dan (net als ikzelf zou doen hoor!) 3 tellen achterlopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zie er een heel herkenbare 'help, wat was het volgende pasje ook alweer?'-houding in.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent mee oneens. Iedere vorm van beweging is meegenomen, of je het nu goed kunt of niet.
Stuntelend of niet, alles is beter dan niets doen!
Dat kan maar voor iedereen is er een begin. Jij staat de eerste steples net zo te hupsen als die dame in het zwart/roze zonder mouwtjes. Die richting het eind in beeld komt??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Sorry ik kan gewoon vrij slecht tegen mensen in groepslessen die maar half mee doen
Ik zorg gewoon dat ik dood ben aan het eind van zo'n les
Maar inderdaad elke vorm van beweging is meegenomen
Niet zo charmant maar wel intensiever bezig ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat kan maar voor iedereen is er een begin. Jij staat de eerste steples net zo te hupsen als die dame in het zwart/roze zonder mouwtjes. Die richting het eind in beeld komt??
Het is niet aanvallend bedoeld ofzo, maar kom op zeg..
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, zo serieus was het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:58 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Beetje een nare opmerking vind ik het.
Ik had het ook niet over elegant of lichtvoetig maar ik had het over pit en inzet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat zei je eigenlijk niet, je zei dat er maar een een work out van maakt en de rest er uitziet als zoutzakken.
Niet iedereen is even elegant en vliegt lichtvoetig over een step heen. Ze doen het misschien niet zo bevallig, maar ze doen het toch wel. Ik vind het niet zo leuk om daar onaardig over te doen.
Op het moment dat dit filmpje wordt opgenomen, zijn ze waarschijnlijk al een hele tijd bezig, he, want het bouwt op, zo'n choreografie. Dat weet je, neem ik aan? Dus ik denk dat ze bijna dood zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet zo charmant maar wel intensiever bezig ja.
En was dit een eerste les?
Dan lees je het verkeerd.. Dat de workout er niet zo mooi uit ziet als bij een ander..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Waarom gaat het er opeens over of je er mooi uit ziet tijdens een workout?
Nou, precies dat Joyce!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een tijdje SH'bam gedaan.. En dat is ook een en al choreagrafie, en veel springen (wat ik dus niet zo goed kan met mijn gewicht). Ik heb lekker gedaan wat ik kon, springen deed ik gewoon niet. Zal er vast niet zo leuk en mooi uitgezien hebben als bij iemand die wat lichter is. Maar ik doe het toch maar mooi wel..
Genoeg mensen die het niet durven door mensen die zulke opmerkingen maken als dat hier nu word gedaan.. En dat vind ik eigenlijk best erg. Zeker in een topic als deze..
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, ik vind het tof! En de volgende keer dat ik mezelf in de spiegel zie, denk ik aan moblo, zet ik een brede lach op en gooi ik die voetjes net iets feller de lucht in.
Oke maar ook dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan lees je het verkeerd.. Dat de workout er niet zo mooi uit ziet als bij een ander..
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Tof sportmomentje van gister: we lagen op de grond en deden wat armoefeningen met gewichten. Ik bekeek de onwijs gespierde arm van de instructrice en gleed met m'n blik af naar m'n eigen arm, waar ik een vormeloos hoopje verwachtte. Zag ik zomaar spierdefinitie!
Ik voelde me absoluut niet aangevallen. Vond het gewoon een erg lullige opmerking. Dus omdat zij het met wat minder 'passie' (ja, weet even geen ander woord) doen moeten ze het maar niet doen omdat het er niet zo mooi uitziet als de lerares? Gaat sporten daarom? Neh, dacht dat het gewoon om de beweging gaat die je hebt en dat hebben hun wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, zo serieus was het nou ook weer niet.
Het deed me gewoon denken aan veel vrouwen die ik in groepslessen tegen komen.
Dan denk ik van hey daar mag wel iets meer pit in.
Ik vind doorbuffelen op zich ook een prestatiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Dat je je moet concentreren op de pasjes als je net nieuw bent is logisch, maar er zat gewoon bij veel mensen geen 'felheid' in denk ik, ook de mensen die de routine helemaal kenden en het eigenlijk foutloos deden, maar gewoon doorbuffelden zonder dat beetje extra
. Zéker als ik eindelijk zo'n routine door zou hebben zou ik helemaal happy zijn en meer doen dan 'the bare minimum' (wat je nodig hebt om die zaken door te krijgen)
![]()
Wel goed voor de kuiten overigens, me dunkt, gaan die stepdingen ook hoger naarmate je gevorderder bent?
Waarom zou het je tegen laten houden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik voelde me absoluut niet aangevallen. Vond het gewoon een erg lullige opmerking. Dus omdat zij het met wat minder 'passie' (ja, weet even geen ander woord) moeten ze het maar niet doen omdat het er niet zo mooi uitziet als de lerares? Gaat sporten daarom? Neh, dacht dat het gewoon om de beweging gaat die je hebt en dat hebben hun wel.
En dit wat Joycie zei kan ik me volledig in vinden:
Genoeg mensen die het niet durven door mensen die zulke opmerkingen maken als dat hier nu word gedaan.. En dat vind ik eigenlijk best erg. Zeker in een topic als deze..
Jij meent op basis van een enkele observatie te kunnen constateren dat mensen niet hun best doen? Knap van je.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom zou het je tegen laten houden?
Iedereen kan toch gewoon zijn best doen?
Ik neem aan dat zeker de meiden in dit topic fanatiek met iedere vorm van sport/beweging bezig zijn.
En ik heb al gezegd dat elke beweging goed is
Dat ook nog eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik vraag me gewoon af of ze het dan ook leuk vinden...
Ik kan absoluut niet dansen. Het ziet er echt lachwekkend uit. Maar wie zegt dat ik dan niet m'n best doe? Want ik doe het juist heel erg alleen het lukt gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zeker de meiden in dit topic fanatiek met iedere vorm van sport/beweging bezig zijn.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben vaak tegen het einde van het steps-deel wel redelijk afgemat en net even wat meer felheid erin gooien, is dan lang niet altijd nog een optiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp het punt wel, hoor, even net iets meer felheid erin gooien, de bewegingen mooi afmaken. Maar ik denk dat het 'voor hen is het een minder goede workout'-argument niet opgaat. Het aardige van dit soort dingen is dat je het op je eigen niveau doet, en voor iedereen is het dus een even goede workout. Als je meer aankunt, doe je meer. Daar wordt het niet een betere workout van, maar je hebt het nodig om je lichaam nog eenzelfde prikkel te geven.
nou, ik loop er op dagen ook wel eens als een zak hooi bij hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind doorbuffelen op zich ook een prestatie
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet dansen. Het ziet er echt lachwekkend uit. Maar wie zegt dat ik dan niet m'n best doe? Want ik doe het juist heel erg alleen het lukt gewoon niet.
Je had me gisteren moeten zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik loop er op dagen ook wel eens als een zak hooi bij hoor
Wel grappig dat je de paardrijdparallel maakt. Ik heb jarenlang op paardrijden gezeten en ik miste dat eindeloze corrigeren wel. Rug recht, schouders recht, hakken omlaag, tenen naar binnen. RUG RECHT. TENEN! En daar doet dit me ook wel weer aan denken omdat we op van alles gecorrigeerd worden. Niet vergeten adem te halen. Knieën licht gebogen houden. Been helemaal strekken. In beweging blijven als je water gaat drinken. Niet te gulzig drinken (betrapt!).quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef Tink89 het volgende:
Ik denk dat 'zoutzak' op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden. Wij hebben bij paardrijden ook mensen die echt hun best doen, maar er niks van kunnen. Prima joh, jompels voor het proberen! We hebben ook mensen die komen rijden, omdat ze vinden dat het moet en aan alle kanten 'ik vind dit niet leuk en doe ook niet mijn best' uitstralen. Beide groepen zitten als een zoutzak op een paard, maar toch ziet het er anders uit.
Ik citeer: "Iedereen kan toch gewoon zijn best doen?"quote:
Haha. Nou ja, als een routine erin zit, dan kan ik 'em mooier afmaken. Als ik ermee worstel, dan ben ik meer een zoutzak. En dat laatste is nu nog overwegend het geval.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben vaak tegen het einde van het steps-deel wel redelijk afgemat en net even wat meer felheid erin gooien, is dan lang niet altijd nog een optie
Ja! Dat mis ik vaak ook in de sportschool. Mensen die je corrigeren. Niet alleen bij lesjes, maar ook bij het fitness gedeelte.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wel grappig dat je de paardrijdparallel maakt. Ik heb jarenlang op paardrijden gezeten en ik miste dat eindeloze corrigeren wel. Rug recht, schouders recht, hakken omlaag, tenen naar binnen. RUG RECHT. TENEN! En daar doet dit me ook wel weer aan denken omdat we op van alles gecorrigeerd worden. Niet vergeten adem te halen. Knieën licht gebogen houden. Been helemaal strekken. In beweging blijven als je water gaat drinken. Niet te gulzig drinken (betrapt!).
Dat vind ik wel grappig, dat gebeurt bij ons toch regelmatig als er een instructeur door de ruimte loopt. Ik vind dat prettig, daarmee zie je toch ook dat ze aandacht hebben voor de mensen die aan het sporten zijn en er niet alleen zitten te zitten omdat het hun beurt is of zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Dat mis ik vaak ook in de sportschool. Mensen die je corrigeren. Niet alleen bij lesjes, maar ook bij het fitness gedeelte.
Doe je de oefening niet te snel of te langzaam, voer je 'm wel goed uit, hou je je rug wel recht genoeg, gebruik je wel de juiste spieren etc.
+1quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha. Nou ja, als een routine erin zit, dan kan ik 'em mooier afmaken. Als ik ermee worstel, dan ben ik meer een zoutzak. En dat laatste is nu nog overwegend het geval.
Ik zou op zich nog wel langer kunnen dan dat halve uur, want ik vind een half uur net te kort. Het zou van mij wel een les van 1,5 uur mogen zijn.
Precies! Zo doen we bij het Shape-gedeelte regelmatig een oefening waarbij we op de met de knieen op de grond liggen en op onze ellebogen steunen. Dan moeten we één been strekken en telkens iets omhoog duwen. Ze had meteen door dat ik te veel met m'n heupen bewoog bij die oefening, wat het geen effectieve oefening meer maakt. Ik moest m'n heupen zo stil mogelijk houden en echt vanuit m'n billen m'n been omhoog duwen. Dat verschil voelde ik wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Dat mis ik vaak ook in de sportschool. Mensen die je corrigeren. Niet alleen bij lesjes, maar ook bij het fitness gedeelte.
Doe je de oefening niet te snel of te langzaam, voer je 'm wel goed uit, hou je je rug wel recht genoeg, gebruik je wel de juiste spieren etc.
Ja, zo zijn we al op het squatten gecorrigeerd, ik één keer op het planken, en hebben we een tip gekregen om de forward press (?) wat moeilijker te maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik wel grappig, dat gebeurt bij ons toch regelmatig als er een instructeur door de ruimte loopt. Ik vind dat prettig, daarmee zie je toch ook dat ze aandacht hebben voor de mensen die aan het sporten zijn en er niet alleen zitten te zitten omdat het hun beurt is of zo.
Omdat ik na jaren dansles geven wel een beetje kan inschatten wanneer dat zo is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik citeer: "Iedereen kan toch gewoon zijn best doen?"
En daarmee wil ik met mijn post van zonet zeggen: wie zegt dat zij niet hun stinkende best doen?
Jij kunt zelfs op basis van levenslang dansles geven niet inschatten hoe hard iemand zijn best doet. Wat een onzin!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik na jaren dansles geven wel een beetje kan inschatten wanneer dat zo is.
En ik heb helemaal niets over jou gezegd.
Dat heb je ook niet, dat was gewoon een voorbeeld vanuit mezelf. Dat ik gewoon weet dat als het er niet uitziet bij mij het niet betekend dat ik niet m'n best doe. Dussss... dat ook bij anderen kan zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik na jaren dansles geven wel een beetje kan inschatten wanneer dat zo is.
En ik heb helemaal niets over jou gezegd.
Dat is wel beter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik wel grappig, dat gebeurt bij ons toch regelmatig als er een instructeur door de ruimte loopt. Ik vind dat prettig, daarmee zie je toch ook dat ze aandacht hebben voor de mensen die aan het sporten zijn en er niet alleen zitten te zitten omdat het hun beurt is of zo.
Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:21 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet, dat was gewoon een voorbeeld vanuit mezelf. Dat ik gewoon weet dat als het er niet uitziet bij mij het niet betekend dat ik niet m'n best doe. Dussss... dat ook bij anderen kan zijn.
Volgens mij begon daar het allemaal mee. Dat je het er mee eens wat dat ze er uitzagen als zoutzakken en ze daarom maar niet moesten sporten/aan steps doen. (anders word het zo uit verband gerukt)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen....
Het gaat er niet over of het er wel of niet uit ziet maar wat er achter zit
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen....
Het gaat er niet over of het er wel of niet uit ziet maar wat er achter zit
dus....quote:
Een relquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik citeer: "Iedereen kan toch gewoon zijn best doen?"
En daarmee wil ik met mijn post van zonet zeggen: wie zegt dat zij niet hun stinkende best doen?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
Een relover iets dat moblo en sarabi gezegd hebben, wat verrassend, en ze zijn het met elkaar eens, wel echt verrassend!
Bel de krant!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Een relover iets dat moblo en sarabi gezegd hebben, wat verrassend, en ze zijn het met elkaar eens, wel echt verrassend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Dat dus. Het heeft een flinke tijd geduurd voor ik naar buiten durfde in m'n hardloopkleding. Royal sadness enzo, en ik moest er gewoon doorheen. Maar nóg vind ik het soms moeilijk. Als je ook overal leest hoe er opquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, maar het hele argument dat mensen zich laten weerhouden doordat anderen dit soort dingen zeggen is nou precies de slachtoffering waardoor zoveel mensen *zoals ik* dik blijven. Het is een rotsmoes, en manier om jezelf te overtuigen dat je niet hoeft te sporten. Bespottelijk natuurlijk. Als je echt wilt moet je gewoon schijt hebben.
De vrouwen in dat filmpje zien er wat ongeinspireerd uit, dat is en constatering. Of dat nou komt omdat het luie wijven zijn, omdat ze moe zijn maar wel hun stinkende best doen, of omdat ze in vergelijking met de docente er niet uitzien dat doet er toch niet toe? Ieder zijn eigen interpretatie, en vooral ook aan een ieder om zich wel of niet aangesproken te voelen. Maar ik weet vrij zeker dat Moblo en sarabi niet jullie persoonlijk in gedachten hadden.
Het gaat niet om weerhouden, het gaat om het denigrerende "ga dan niet sporten".quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, maar het hele argument dat mensen zich laten weerhouden doordat anderen dit soort dingen zeggen is nou precies de slachtoffering waardoor zoveel mensen *zoals ik* dik blijven. Het is een rotsmoes, en manier om jezelf te overtuigen dat je niet hoeft te sporten. Bespottelijk natuurlijk. Als je echt wilt moet je gewoon schijt hebben.
De vrouwen in dat filmpje zien er wat ongeinspireerd uit, dat is en constatering. Of dat nou komt omdat het luie wijven zijn, omdat ze moe zijn maar wel hun stinkende best doen, of omdat ze in vergelijking met de docente er niet uitzien dat doet er toch niet toe? Ieder zijn eigen interpretatie, en vooral ook aan een ieder om zich wel of niet aangesproken te voelen. Maar ik weet vrij zeker dat Moblo en sarabi niet jullie persoonlijk in gedachten hadden.
Ja, en voor sommigen zijn 'dikkerdjes' al mensen (vooral vrouwen overigens) met een bmi van meer dan 18quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:41 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat dus. Het heeft een flinke tijd geduurd voor ik naar buiten durfde in m'n hardloopkleding. Royal sadness enzo, en ik moest er gewoon doorheen. Maar nóg vind ik het soms moeilijk. Als je ook overal leest hoe er opdikkerdjes
gereageerd wordt,
Ach naar Fok!kers moet je niet luisteren, die komen toch niet buitenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:41 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat dus. Het heeft een flinke tijd geduurd voor ik naar buiten durfde in m'n hardloopkleding. Royal sadness enzo, en ik moest er gewoon doorheen. Maar nóg vind ik het soms moeilijk. Als je ook overal leest hoe er opdikkerdjes
gereageerd wordt,
Is jouw BMI hoger dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, en voor sommigen zijn 'dikkerdjes' al mensen (vooral vrouwen overigens) met een bmi van meer dan 18
jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Keshet het volgende:
[..]
Is jouw BMI hoger dan?![]()
Maar ja, dat is zo. Ik val ook niet af omdat De Menschen het mooier vinden; ik wil vooral gezonder worden. En daar hoort een lager gewicht bij.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef Keshet het volgende:
Mag de ticker van deze zoutzak ook in de OP?![]()
[ afbeelding ]Goed bezig! Wat doe je zoal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Hoe merk je dat dan, dat je lichaam je in de weg zit? En heel herkenbaar, dat laatste!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef Keshet het volgende:
Sporten vind ik echt heel erg fijn maar m'n lijf zit me nu echt in de weg nog helaas. Stukje bij beetje komt de echte ik weer tevoorschijn.
Mijn conditie is beneden peil en dat is het voornaamste probleem. Ik ben stijf en stram en bij sommige oefeningen merk ik log ben. Maar, al die dingen worden elke week een beetje beter; het is ook niet bedoeld als excuus! Ik sport drie keer per week waarbij ik krachttraining en cardio in de sportschool doe en buiten hardloop. Als mijn lichaam meer in vorm komt zal het sporten alleen maar leuker worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe merk je dat dan, dat je lichaam je in de weg zit? En heel herkenbaar, dat laatste!
Hoezo kneus? Juist niet!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef Keshet het volgende:
[..]
Mijn conditie is beneden peil en dat is het voornaamste probleem. Ik ben stijf en stram en bij sommige oefeningen merk ik log ben. Maar, al die dingen worden elke week een beetje beter; het is ook niet bedoeld als excuus! Ik sport drie keer per week waarbij ik krachttraining en cardio in de sportschool doe en buiten hardloop. Als mijn lichaam meer in vorm komt zal het sporten alleen maar leuker worden.
Wat ik moeilijk blijf vinden is het veranderen van mijn eetpatroon. De lijstjes hier vind ik dan ook erg prettig voor de inspiratie.
God, ik klink wel als een enorme kneus nu ik het zo nalees.![]()
Elke kneus begint ergens! En straks ben je een stoot die ooit een kneus was, en dat maakt het extra stoer. Aan die gedachte houd ik me in ieder geval vast.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef Keshet het volgende:
[..]
Mijn conditie is beneden peil en dat is het voornaamste probleem. Ik ben stijf en stram en bij sommige oefeningen merk ik log ben. Maar, al die dingen worden elke week een beetje beter; het is ook niet bedoeld als excuus! Ik sport drie keer per week waarbij ik krachttraining en cardio in de sportschool doe en buiten hardloop. Als mijn lichaam meer in vorm komt zal het sporten alleen maar leuker worden.
Wat ik moeilijk blijf vinden is het veranderen van mijn eetpatroon. De lijstjes hier vind ik dan ook erg prettig voor de inspiratie.
God, ik klink wel als een enorme kneus nu ik het zo nalees.![]()
Gelukkig praat ik vaak tegen mezelfquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ook het voordeel van samen sporten
Wat zijn we goed bezig, hè?
- Ja, heel goed bezig!
We zijn stoer.
- Enorm stoer!
Had ik al gezegd dat we goed bezig zijn?
Ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Elke kneus begint ergens! En straks ben je een stoot die ooit een kneus was, en dat maakt het extra stoer. Aan die gedachte houd ik me in ieder geval vast.Serieus, het komt regelmatig voor dat ik denkbeeldig een rocky theme onder m'n workouts gooi.
![]()
Ik ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:40 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik ook niet.Gelukkig maar.
Toen ik voor het eerst ging hardlopen liep ik in een joggingbroek en een capuchontrui buiten voelde ik me ook heel erg Rocky. Dat hield na 200 meter ook wel op.![]()
Haha, ja, goed he? Wij zijn goed bezig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
- Ja, heel goed bezig!
We zijn stoer.
- Enorm stoer!
net zolang tot je een gespierde, gebruinde adonis bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:56 schreef eleusis het volgende:
Hoe veel moet ik godverdomme nog bewegen voor ik geen afstotelijke vetklep meer ben.
gr een gedemotiveerde kreeft
ongeveer 32.654 kilometerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:56 schreef eleusis het volgende:
Hoe veel moet ik godverdomme nog bewegen voor ik geen afstotelijke vetklep meer ben.
gr een gedemotiveerde kreeft
Mag met de auto ook?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ongeveer 32.654 kilometer
gr gr Ria en de doggies.
En drinken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen als je onderweg niks eet.
fatty.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En drinken?
* IJsdraakje blendert alles.
quote:
Ik ben die trappen in Washington ook opgerend met de Rocky tune in mijn hoofd en toen om me heen gekeken of iemand naar me keekquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:48 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
200meter is nog best netjes
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
- Ja, heel goed bezig!
We zijn stoer.
- Enorm stoer!
Heb je niets gezonds in de buurt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:59 schreef Tink89 het volgende:
Aargh, ik heb mijn lunch-frittata met enorm veel smaak gegeten, maar nu is het 2 uur later en heb ik weer trek en ik zou een stukje overlaten als t, maar toen at ik het allemaal op en nu heb ik geen t meer enenenen... [/paniek]
Ik was gisteren mijn tussendoortje vergeten mee te nemen, maar mijn collega gaat altijd de deur uit tussen de middag, dus die heeft lekker appels meegenomen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb je niets gezonds in de buurt?
Kan gebeuren toch? Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik jou slim was geweest was ik vanmorgen naar de stad gegaan want dan had ik gelijk kunnen kijken of het op de grote markt goedkoper groente en fruit kopen is!
Maar nee ik kon weer eens niet starten vanmorgen en kwam rond 12 uur pas op gang...
Nee, zit op mijn werk, mijn pauze is al geweest en ik heb verder niets bij me. Het was ook gewoon genoeg geweest, maar ik zit al werkende te eten en at gewoon door. Jammer dan, dan heb ik maar trek. Eet vanavond toch vroeg i.v.m. paardrijden om 8 uur, dus dan maar even doorbijten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb je niets gezonds in de buurt?
Fijn Joyce, lekker weer bezig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Net gebeld door het uitzendbureau, maandag 2 uurtjes werken. Weer lekker aan de slag! Zo fijn!
Best feeling. Ever.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Topvintage. Je weet pas dat je een vrouw bent als je a) een mental breakdown had zoals de mijne gisteren en b) je beter gaat voelen als je pakketje met leuke kleding bezorgd wordt en je je beter voelt.
Ik moet iets terugsturen omdat het te groot is. Vanavond foto's.
ik voelde me gister echt een fucking sexy smalle godin want ik paste in een jurkje dat ooit had gekocht van 'ik lijn er wel in'quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik voelde me gister echt een fucking sexy smalle godin want ik paste in een jurkje dat ooit had gekocht van 'ik lijn er wel in'
vriendje vond het prima
En je hebt het idd gedaan, dat er in lijnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik voelde me gister echt een fucking sexy smalle godin want ik paste in een jurkje dat ooit had gekocht van 'ik lijn er wel in'
vriendje vond het prima
duurde wel 2 jaar maar dan heb je ook een nieuw jurkjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je hebt het idd gedaan, dat er in lijnen
Ja via het uitzendbureau. Op een BSO. Heerlijk weer even aan de gang!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Fijn Joyce! Is dit bij een andere opvang?
Maandag begint het overblijven weer, dan heb ik ook iets van werk
Leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja via het uitzendbureau. Op een BSO. Heerlijk weer even aan de gang!
De week erna meedraaien op een KDV voor de flexpool waarbij ik gesolliciteerd had. Dat is voor 1 stichting. Met meerde locaties.
Hopelijk komen er nog meer diensten vrij!
Er is toch zat werk te vinden zonder babies / jonge kinderen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
KDV zou niets voor mij zijn, ik ben niet zo van de baby's/jonge kinderen.
Hmm hoe moet dat ooit goed komen....
ik heb weer niet zo veel met de alleroudste kinderen haha.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
KDV zou niets voor mij zijn, ik ben niet zo van de baby's/jonge kinderen.
Hmm hoe moet dat ooit goed komen....
Maar je kunt geen tiener baren..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is toch zat werk te vinden zonder babies / jonge kinderen?
Ik bedoelde als ik ooit zelf kinderen krijgquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is toch zat werk te vinden zonder babies / jonge kinderen?
Ow coordinator lijkt me ook echt niet leuk voor het overblijven nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
ik heb weer niet zo veel met de alleroudste kinderen haha.
Vond overblijven altijd zo leuk.. tot dat ik coördinator werd. Naja het coördinator zijn was heel leuk. Maar het was een erg pittige groep vrijwilligers. Heeft me een aantal maanden gekost om het "gezag" te krijgen. Misschien ook logisch, ik 23 en hun 35-60..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Een jaar voor spek en bonen als PM'er. (Nam veel taken over van de eigenlijke coördinator) en daarna een jaar met de functie erbij op contract.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow coordinator lijkt me ook echt niet leuk voor het overblijven nee.
Hoe lang heb je dat gedaan?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:41 schreef Tink89 het volgende:
Off-topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulke mensen
Nee, je hebt niets fout gedaan. Wat een uitzuiger zo'n mens. Damn
disclaimer
Mijn moeder zei altijd: gelukkig begin je met een baby, niet een groter kind, want dan kun je er in mee groeienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind babies altijd wel leuk eigenlijk. Ik vind grotere kinderen nog steeds erg lastig. Vooral als ze drie zijn, altijd NEE!!! zeggen, en altijd protesteren, krijsen en hangen. Gelukkig groei je daar vanzelf in mee als je een kint van jezelf hebt
Het ligt er ook maar net aan of jou kind dat ook gaat doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind babies altijd wel leuk eigenlijk. Ik vind grotere kinderen nog steeds erg lastig. Vooral als ze drie zijn, altijd NEE!!! zeggen, en altijd protesteren, krijsen en hangen. Gelukkig groei je daar vanzelf in mee als je een kint van jezelf hebt
Gelukkig zie ik het iig in het juiste perspectief, dat is een beginquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: gelukkig begin je met een baby, niet een groter kind, want dan kun je er in mee groeien
Elk kind heeft van die buien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan of jou kind dat ook gaat doen.
Het gaat lang niet altijd zo
Als je kind een jaar of drie is, ga je er steeds meer van jezelf in herkennen, lacht hij/zij het hardst om jouw grapjes. Reken maar dat de liefde daarmee groter wordt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is vast leuker / beter te verdragen als het je eigen DNA is, dat geloof ik meteenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je kind een jaar of drie is, ga je er steeds meer van jezelf in herkennen, lacht hij/zij het hardst om jouw grapjes. Reken maar dat de liefde daarmee groter wordt.
Tink, echt ongelooflijk.
Vicky, wauw!Goed man dat je gewoon al bijna op je streefgewicht zit!
Mijn moeder riep dat vooral toen ik, oudste, in de puberteit kwamquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik het iig in het juiste perspectief, dat is een begin![]()
Ja, oudste puberdochter meldt. Wat heb ik achteraf medelijden met mijn oudersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder riep dat vooral toen ik, oudste, in de puberteit kwam
Ja, en ik hoop niet dat de verzuchting van mijn moeder dat ik van mijn eigen dochter nog wel eens terugkrijg wat zij met mij hebben meegemaakt, ook uit gaat komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, oudste puberdochter meldt. Wat heb ik achteraf medelijden met mijn ouders
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:41 schreef Tink89 het volgende:
Off-topic:ik durf te beweren dat er helemaal geen sterfgeval was en ze dat alleen schreef omdat ze pissig was en jou een kutgevoel wilde geven. Dus nee, je hebt niets verkeerd gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
^^ op de eerste helft, broer en ik andersom op de tweede helftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was een wijsneuzig kind dat altijd met de neus in de boeken zat en ik deed als puber stilletjes onder de radar wat mijn broer met veel bombarie, en problemen, deed
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was een wijsneuzig kind dat altijd met de neus in de boeken zat en ik deed als puber stilletjes onder de radar wat mijn broer met veel bombarie, en problemen, deed
Kane.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo de boodschapjes zijn gedaan alleen woensdag nog de groente halen voor bij de couscous! En evt brood als het op is. Voor de rest geen noodzaak om volgende week naar de winkel te moeten want echt alles is in huis. Nu even een wasje opvouwen. Mijn vriend op het werk ophalen. En dan koken.
Heb lekkere bananen en appels gehaald en minneola's.
Morgens eens zien wat ze te eten hebben op Dutch Valley. En of het wat is dat festival (hebben vrijkaartjes, en Kane en Racoon treden op!).
Wokkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik niet... Laatste vakantiedag van dochter, we zijn gaan wokkenWel te voet gegaan...
En volgende week dinsdag ga ik een proefles Zumba Toning doenlekker hupsen met gewichtjes. Dat zou nog leuke YouTube filmpjes opleveren
Vijf sushi-thingies - zalm en scampi's van de tepanyaki - scampi's, garnaaltjes, taugé, spitskool en wat glasnoodles met knoflooksaus - kipfilet, ananas, mihoen met zoetzure saus - slibtong van de tepanyaki - 1 soesje, half mergpijpje, bonbon. Dit alles begeleidt met 2 glazen sjoes (pils met scheut oud bruin).quote:
OMGquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vijf sushi-thingies - zalm en scampi's van de tepanyaki - scampi's, garnaaltjes, taugé, spitskool en wat glasnoodles met knoflooksaus - kipfilet, ananas, mihoen met zoetzure saus - slibtong van de tepanyaki - 1 soesje, half mergpijpje, bonbon. Dit alles begeleidt met 2 glazen sjoes (pils met scheut oud bruin).
Roep even als je die in Maastricht bij de Geusselt komt testen, dan ga ik meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
OMG
ben een wokfanaat en moet en zou 30 verschillende wokrestaurants in Nederland proberen ')
Ow ja, sorryquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Zie ik nu schuimpjes die je vergeten was te vermelden?Bastognemousse en schuimpjes, veeg me op.
Dat is dan wel weer jammer. Klinkt veel te gezondquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ja, sorry![]()
Tussen die schuimpjes zat het frambozenprutje.
Staat vast stijf van de geraffineerde suikerprut. En een verdwaald framblijtje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer. Klinkt veel te gezond
Ow ik ben ook toetjesgek hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Kan je zien dat ik van toetjes hou?Ik zou volgens mij een 3-gangen-toetjes-diner kunnen hebben en gelukzalig een restaurant verlaten.
Geen cup D+? En ik heb ook Marlies, maar daar zit toch wel héél veel verschil in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik sport eigenlijk altijd gewoon in mijn normale bh, heb de winst van een sportversie nog niet ingezien.
Niet?! Meen je niet?! Waarom?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Mokkels, ik heb slecht nieuws voor je. Je kan niet meer schaatsen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:17 schreef Vicky het volgende:
![]()
![]()
![]()
74,9
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh dat is balen Clums. Waar ga je met bestelle?
*steekt vinger opquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeester ik ben benieuwd! Is iets wat ik ook graag eens zou doen, maar niet alleen en ik ken niemand die mee wil
Ja, helaas meen ik dat wel. Alles is nu van Matrix en die hebben dat apparaat nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:38 schreef Mokkels het volgende:
Niet?! Meen je niet?! Waarom?
Dat was m'n lievelings apparaat.![]()
Lekker als je meteen weer effect ziet!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen cup D+? En ik heb ook Marlies, maar daar zit toch wel héél veel verschil in.
Mijn gewicht stort omlaagZomaar
(nou ja, ik eet weer 'normaal' volgens plan)
Meh.. wat stom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, helaas meen ik dat wel. Alles is nu van Matrix en die hebben dat apparaat niet
miss etam, Hema, zeemanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Waar kocht ik ook al weer dikke-mensen-broekjes voor onder mijn rokjes en jurkjes?
SQ had tips?
Bij de hema kon ik ze niet vinden.quote:
Ja, alle apparaten zijn ingeruild. Alles wat er stond (op mijn favo stairclimber naquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:39 schreef Mokkels het volgende:
Meh.. wat stom.Is er verder nog wat veranderd?
Hoe dik zijn HEULE dikke dijen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Bij de hema kon ik ze niet vinden.
Hebben ze ze ook in maat HEULE dikke dijen?
Ik ben benieuwd! Ik ga maandag weer heen dus kan dan alles een bekijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, alle apparaten zijn ingeruild. Alles wat er stond (op mijn favo stairclimber na) is weg en er staan allemaal nieuwe spullen. Bij de cardio vooral meer dingen (geloof dat die 's avonds nog wel eens allemaal vol waren). Bij de krachtapparaten zo te zien minder apparaten, maar meer dumbbells. Het ziet er wel heel strak uit nu.
Neuh, best oud en één van de twee was al kapot. Maar dat spul was al van Matrix en die hebben ze dus laten staan. Er zijn ook 3 nieuwe bij gekomen en dus staan er nu 5 stairclimbersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef Mokkels het volgende:
Ik ben benieuwd! Ik ga maandag weer heen dus kan dan alles een bekijken.
En haha, die van jou wel weer he!Maar die was geloof ik ook nog redelijk nieuw.
Zo'n 72 cm omtrek op het allerdikste punt. Ze passen in een broekmaat 48/50.quote:
Die van mij waren dikker; geen panty voor te krijgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:37 schreef Lonaa het volgende:
Zo'n 72 cm omtrek op het allerdikste punt. Ze passen in een broekmaat 48/50.
Panty's vind ik bij mijn sokkenman op de markt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij waren dikker; geen panty voor te krijgen
Succes met het vinden van een strak broekje!
Nou, ik kon nooit iets fatsoenlijks vinden! (altijd dat je het kruis niet goed kon optrekken en dus lag dat een paar cm onder de plek waar het hoort)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Panty's vind ik bij mijn sokkenman op de markt.
Lidl heeft ze *nu* voor 7,99!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Waar kocht ik ook al weer dikke-mensen-broekjes voor onder mijn rokjes en jurkjes?
SQ had tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |