abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 augustus 2013 @ 19:04:52 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129839396
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 augustus 2013 @ 19:06:24 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129839463
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Waar haal jij kokosolie Sjeen?
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
pi_129839574
De tuinen, toch eens onthouden
pi_129840296
Zo lekker gegeten!

Had het zakje groente gewoon in de magnetron gedaan.. Erg lekker en supermakkelijk! Ga ik onthouden! Lekkere knapperige groente! En volgens mij blijven er op die manier ook meer vitamientjes over!

Kun je in de kokosolie ook bakken Sjeen? En zo ja, proef je de kokos dan heel erg?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129840518
xD
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_129840669
Groente uit de magnetron? Nog nooit geprobeerd....
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:45:40 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_129840699
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Groente uit de magnetron? Nog nooit geprobeerd....
ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.
disclaimer
pi_129840714
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.
Ik doe eigenlijk alleen maar wokken :@
pi_129840746
Ik heb een stoomkoker. :) Maar ik kook ook vaak gewoon in een pan.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:47:31 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_129840762
stomen is ook lekker :9
disclaimer
pi_129840820
Oja zo'n stoomkoker staat hier ook nog, ongebruikt :D
pi_129840914
Moet je eens gebruiken dan! Prima resultaat.
pi_129841111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:32 schreef J0ycie88 het volgende:

Kun je in de kokosolie ook bakken Sjeen? En zo ja, proef je de kokos dan heel erg?
Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oid :D ) kokosolie koopt, maar die heb ik nooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:01:08 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129841220
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
[ afbeelding ]
Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.
pi_129841240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oid :D ) kokosolie koopt, maar die heb ik nooit.
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!
pi_129841271
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En de biologische winkel, de toko, sommige Turkse groentemannen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:03:12 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129841301
Biowinkel, duh! :o Dat had ik ook kunnen bedenken natuurlijk.
pi_129841318
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.
Ligt aan je jumbo. Als jij het 1x vraagt, heeft de jouwe het daarna ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129841384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!

Ik heb deze, sorry voor het vage plaatje. 100% organic en odourless staat er op. En ik vraag me af wat 'veel beter' betekent als het om kokosolie gaat :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 augustus 2013 @ 20:16:23 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129841716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb deze, sorry voor het vage plaatje. 100% organic en odourless staat er op. En ik vraag me af wat 'veel beter' betekent als het om kokosolie gaat :D
ontgeurde kokosolie is chemisch behandeld, virgin niet.
pi_129841755
Nou. Ja. Op eetgebied niet zo'n hele goede dag natuurlijk, maar ach, het is Turkenkerst. Toen nog wat wezen drinken met een vriendin. We hadden het over goede hardloopschoenen, toen ik zei "M'n enkels hebben natuurlijk flink wat te verduren, dus ik moet lief voor ze zijn", waarop zij antwoordde met "Als je echt lief wil zijn voor je enkels moet je een kilo of 20 afvallen". Ik weet dat ze het niet maligne bedoelt, en dat het ook gewoon waar is natuurlijk, echt, maar het is vandaag net ff te veel van het goede :'). Ik weet dat zelf ook wel.

Als ik even in herhaling mag vallen: wat een tyfusdag.
pi_129841790
Lekkere opmerking wel. Tjeez. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:26:17 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_129842006
:o Subtiel zeg! -O-
pi_129842465
Maar ze heeft wel gelijk. Misschien bedoelde ze het wel heel lieflijk?
pi_129842703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Maar ze heeft wel gelijk. Misschien bedoelde ze het wel heel lieflijk?
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
pi_129842942
Ja, nou, en.

Waarom moet zij jou vertellen dat je te dik bent? Dat weet je toch godverdomme zelf ook wel. :')

Het is fijn dat mijn vrienden zien dat ik te dik ben, en als ik zeg dat ik een slanke den ben mogen ze er best wat van zeggen, maar als ik zou zeggen dat ik pijn aan m'n enkels heb en dus lief voor ze moet zijn en ik zou terug krijgen "je bent pas lief als je 20 kg afvalt" dan is de avond snel voorbij hoor. Daahaag.
pi_129843009
Ghgihgi, jullie hebben echt zulke andere vriendschappen dan ik :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_129843157
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghgihgi, jullie hebben echt zulke andere vriendschappen dan ik :D
Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachen :D
pi_129843174
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
Nee das niet zo lief.
pi_129843197
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachen :D
Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggen :')

En daarna zouden ze me helpen met het uitzoeken van de meest jofele schoentjes en zeer ondersteunend met mijn hardloopavontuur meeleven.
pi_129843277
En dat terwijl jij zo'n slanke den bent.

Je gaat me haten zaterdag >:)
pi_129843336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggen :')

En daarna zouden ze me helpen met het uitzoeken van de meest jofele schoentjes en zeer ondersteunend met mijn hardloopavontuur meeleven.
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming :').

[/ emofattie ]
pi_129843381
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:59 schreef Vanyel het volgende:
En dat terwijl jij zo'n slanke den bent.

Je gaat me haten zaterdag >:)
Ik denk dat ik verliefd op je ga worden en je ga proberen te zoenen, want ik kan hoe dan ook aan de O+ alcohol O+
pi_129843482
Stuur je mijn geliefde dan eerst de kamer uit of moet die toekijken?
pi_129843502
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming :').

[/ emofattie ]
Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebben :')

(Behalve uitzondering V kusjekroelpoppedopje, maar dat is iig niet zo'n stomme suffe :r hetero :r hoer :r :*)
pi_129843508
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Stuur je mijn geliefde dan eerst de kamer uit of moet die toekijken?
Meedoen een optie?
pi_129843589
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebben :')

(Behalve uitzondering V kusjekroelpoppedopje, maar dat is iig niet zo'n stomme suffe :r hetero :r hoer :r :*)
O+ O+

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meedoen een optie?
Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangere :o
Stoer hoor
pi_129843633
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

O+ O+

[..]

Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangere :o
Stoer hoor
1e vrouw, dear?
pi_129843669
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

1e vrouw, dear?
Eerste echte *) *) *) *) *) *) *) *) *)
pi_129843706
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Eerste echte *) *) *) *) *) *) *) *) *)
Met stekels :D

Ook niet waar trouwens :')
pi_129843849
Niet!
Niet?

Misschien moeten we een kamer zoeken
pi_129843999
Misschien moeten we ons concentreren op ons dieet! :X
pi_129844716
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[/ emofattie ]
Pfff, beter was ze gewoon een rondje samen met je gaan lopen. En je aanmoedigen dat je zo goed bezig bent. Want dat ben je ook! :*

Zo, ik heb mijn S voor vandaag ook af kunnen strepen O+ Ging weer redelijk lekker zo.
pi_129844756
Ik ging er ook vanuit dat het venijnig was, Clums. En niet grappig bedoeld ofzo. Das anders.
pi_129849560
Klinkt idd niet heel lief, Clumsy. Morgen hopelijk een fijnere dag!

En nu ga ik slapen.
pi_129852549
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou eens aan haar vragen waarom ze dat zegt ipv jezelf verantwoorden.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129852826
Veilig thuis! Slapen...
Kwak
pi_129854430
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 01:09 schreef kwakz0r het volgende:
Veilig thuis! Slapen...
O+ Ik hoop dat je heerlijk slaapt in je eigen bedje :Z

Hier weer prettig in mijn ritme *O*
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 07:33:26 #49
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129854503
Ik zie het venijnige in die opmerking niet zo, maar goed, dat heb ik wel vaker met opmerkingen die als venijnig beschouwd worden. Misschien zou het anders zijn als het tegen mij werd gezegd, maar het is toch ook gewoon wáár? Hoe zwaarder je bent, hoe zwaarder hardlopen is voor je gewrichten. Er wordt niet voor niets gezegd dat mensen met fors overgewicht beter kunnen beginnen met wandelen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129854514
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 07:33 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zie het venijnige in die opmerking niet zo, maar goed, dat heb ik wel vaker met opmerkingen die als venijnig beschouwd worden. Misschien zou het anders zijn als het tegen mij werd gezegd, maar het is toch ook gewoon wáár? Hoe zwaarder je bent, hoe zwaarder hardlopen is voor je gewrichten. Er wordt niet voor niets gezegd dat mensen met fors overgewicht beter kunnen beginnen met wandelen.
Ligt er ook een beetje aan hoe het wordt gezegd hè. En wie. Van de één zou ik het prima kunnen hebben en bij een ander denk ik: kutkind }:| En het is idd gewoon waar. Overgewicht + hardlopen is niet de meest briljante combinatie, hoe leuk hardlopen ook is.
pi_129854527
Ik kan ook niet tegen dat verholen frenemy geneuzel. Mijn homies en ik zijn en groupe geloof ik nogal van het "we zeggen het zelf maar vaak en hard, dan kunnen ze ons er niet mee raken" :@
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 07:41:44 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_129854544
Met een nonchalante ondertoon? O+
disclaimer
pi_129854555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
Met een nonchalante ondertoon? O+
Nee, de uitdaging is wel zo hard en zo direct mogelijk :@

Ik ben een slecht mens :@

Gelukkig heb ik een aantal gelijkgestemden O+
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:01:07 #54
5428 crew  miss_sly
pi_129854649
Stilstand, maar dat is niet zo gek, want de hoeveelheid beweging is echt minimaal deze week. B zit in Belgie, dus dan kan ik én niet sporten want ik kan S niet alleen thuis laten, én niet op de fiets naar mijn werk, want dat krijg ik qua tijd niet rond om S dan eerst naar het kinderdagverblijf te brengen.

En volgende week weer zo'n week.
Ik vrees dat mijn streven om voor de follow up volgende week nog een kilo kwijt te zijn, niet gaat lukken, helaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:09:24 #55
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129854716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan ook niet tegen dat verholen frenemy geneuzel. Mijn homies en ik zijn en groupe geloof ik nogal van het "we zeggen het zelf maar vaak en hard, dan kunnen ze ons er niet mee raken" :@
typisch des vrouws. En ermee zitten ook :P zag het in Slank ook heel vaak. Ervan uitgaan dat iets venijnig is bedoeld is ook typisch des vrouws, je moet soms zo voorzichtig zijn hoe je iets moet inkleden.

Vrouwen zijn maar ingewikkeld :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:16:47 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129854781
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:09 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

typisch des vrouws. En ermee zitten ook :P zag het in Slank ook heel vaak. Ervan uitgaan dat iets venijnig is bedoeld is ook typisch des vrouws, je moet soms zo voorzichtig zijn hoe je iets moet inkleden.

Vrouwen zijn maar ingewikkeld :')
absoluut :Y
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:19:54 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_129854809
Na drie dagen onbeschaamd vreten tot je neervalt ga ik ook maar weer normaal doen.
disclaimer
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:23:57 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_129854835
Mijn hippe zaden en pittenmuesli is best te nassen. Hopelijk doet het wat het belooft - vullen en energie geven :')
disclaimer
pi_129854881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Na drie dagen bijna 2 weken onbeschaamd vreten tot je neervalt ga ik ook maar weer normaal doen.
pi_129854883
Ik kwam niet aan, dat niet. *O*
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:29:30 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_129854887
Goed bezig dan! Heb je een parasiet?
disclaimer
pi_129855113
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
Goed bezig dan! Heb je een parasiet?
Dat zou mooi meegenomen zijn.
pi_129855817
Morning :W
Heup doet weer normaal maar hardlopen laat ik toch nog een paar dagen rusten.
Kan vandaag nog wel een paar keer naar de glasbak lopen, de wijnflessen van het afgelopen half jaar staan nog in de bijkeuken.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:35:56 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_129855827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W
Heup doet weer normaal maar hardlopen laat ik toch nog een paar dagen rusten.
Kan vandaag nog wel een paar keer naar de glasbak lopen, de wijnflessen van het afgelopen half jaar staan nog in de bijkeuken.
half jaar?
Heb jij zo'n grote bijkeuken?
disclaimer
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:37:08 #65
5428 crew  miss_sly
pi_129855845
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

half jaar?
Of zo weinig wijn gedronken :+
pi_129855854
quote:

[..]

half jaar?
Ik had 1 zo'n bananendoos in de schuur voor glas. Toen die vol zat ben ik gaan uitbouwen (want weggooien, pfft) en een week of wat geleden was de schuur vol. Toen heb ik alles maar eens weggegooid. Daar was ik ook wel even mee bezig.
pi_129855873
quote:

[..]

half jaar?
Er staan een paar grote diepe kasten die ik nog niet in gebruik had.
Maar het is wel echt een zooitje nu (niet alleen door de flessen).
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:38:21 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_129855874
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Of zo weinig wijn gedronken :+
Dan spreekt ze zichzelf aardig tegen :')
disclaimer
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:38:37 #69
5428 crew  miss_sly
pi_129855884
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hence de :+
pi_129855894
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het zijn ook af en toe pakken wijn ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:39:09 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_129855896
ja jonge, verwacht niet teveel van me voor 12:00 :')
disclaimer
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:39:24 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_129855907
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het zijn ook af en toe pakken wijn ;)
oh dat is wel plebs to de mex O+
disclaimer
pi_129855924
Sommige zijn nog best te drinken
Maar die ik gisteren had niet :r
pi_129855982
Vanavond bastongemousse :9 :9 uit eten *O*
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:44:07 #75
5428 crew  miss_sly
pi_129856009
Ik vermijd de pakken wijn doorgaans. Alleen in Zuid-Afrika heb ik echt zalige rosé uit een pak gehad. Toen ging het ook meteen hard :D Het tankt zo lekker weg, zo'n kraantje waar je je glas onder kunt houden O+
Bovendien hadden we heerlijke springbokkies, heerlijke shooters O+
Zalige avond :P
pi_129856050
Uit de tijd dat ik nog wijn dronk weet ik dat die van de Hema best goed te doen waren. :D
Was alleen wel 3 liter per pak, dus daar zou ik nu ongeveer het hele jaar van doen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129856055
Zometeen het laatste restje amandelmelk in een smoothie gooien.
Best lekker maar jammer dat het spul uit de supermarkt weining met amandelmelk te maken heeft.
pi_129856166
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:01 schreef miss_sly het volgende:
Stilstand, maar dat is niet zo gek, want de hoeveelheid beweging is echt minimaal deze week. B zit in Belgie, dus dan kan ik én niet sporten want ik kan S niet alleen thuis laten, én niet op de fiets naar mijn werk, want dat krijg ik qua tijd niet rond om S dan eerst naar het kinderdagverblijf te brengen.

En volgende week weer zo'n week.
Ik vrees dat mijn streven om voor de follow up volgende week nog een kilo kwijt te zijn, niet gaat lukken, helaas.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat komt van een weekje iets minder actief zijn, hoor! Ik sta ook weer een weekje stil en daarvoor viel ik al niet zo drastisch af. Soms zie je gewoon niet zo goed wat er gebeurt en waarom.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:52:13 #79
5428 crew  miss_sly
pi_129856191
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan me haast niet voorstellen dat dat komt van een weekje iets minder actief zijn, hoor! Ik sta ook weer een weekje stil en daarvoor viel ik al niet zo drastisch af. Soms zie je gewoon niet zo goed wat er gebeurt en waarom.
Dat is ook wel zo, maar ik ga dus van 60 km fietsen en drie keer sporten naar 20 km fietsen en 2 keer sporten. Dat scheelt best wel wat beweging.
Misschien zijn onze lichamen ook wel toe aan een nieuw schema!
pi_129856351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar ik ga dus van 60 km fietsen en drie keer sporten naar 20 km fietsen en 2 keer sporten. Dat scheelt best wel wat beweging.
Misschien zijn onze lichamen ook wel toe aan een nieuw schema!
Ik denk dat je bij de follow-up zult zien dat je een heel mooi doel hebt bereikt!

Wat mezelf betreft heb ik trouwens niet het idee dat mijn lichaam toe is aan een nieuw schema. Dat wil zeggen, het is niet alsof ik fantastisch afviel en mijn lichaam een nieuwe prikkel nodig heeft voor verder gewichtsverlies. Ik val gewoon heel weinig in kilo's af. Gelukkig kom ik ook niet meer aan, maar daar is alles mee gezegd. (Al ben ik nu ongesteld, dus ik moet even zien wat ik over een paar dagen weeg.)
pi_129856694
Vriend heeft aangeboden om het glas met de auto weg te brengen O+ ook goed.
Ga ik verder met de bijkeuken opruimen, is ook beweging.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:20:18 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_129856777
Om na het teruglezen even alles op een hoop in één reactie te flikkeren:

Mijn vriend is geweldig in het huishouden en doet idd niet alles goed, maar anders moet ik het ook maar gewoon zelf doen. Ik vind het gewoon fijn dat hij uit zichzelf een hele hoop doet en als iets écht vies is, dan roep ik wel even, maar anders...neh. Ik doe bij ons alleen het koken en de wc en badkamer. De rest doet hij, dus mij hoor je niet klagen. Ben wel blij dat ons nieuwe huis een vaatwasser heeft, dat scheelt gewoon tijd.

Dieetwise gaat het prima. Gisteren heerlijke frittata van zoete aardappel, maïs en eieren gegeten met een salade met wat zongedroogde tomaatjes, een handje croutons en een flinke eetlepel olijfjes. Jum!

Vandaag:
O: 3 volkoren met aardbeien. 250 ml lv yoghurt. 2 theelepeltjes suiker.
T: De welbekende crackertjes.
L: Overgebleven frittata van gisteren, dus: 3 eieren, 1/2 blikje maïs en 1/2 zoete aardappel.
T: Nog klein stukje van bovenstaande lunch, want dat is te veel voor in één keer.
D: ? iets met komkommer, paprika, sla en aardappeltjes, want dat is in huis. Denk dat het salade wordt met een chipolataworstje ofzo. Die worstjes staan btw al een week op het menu, maar toch wordt het elke keer iets anders. Vanavond dus wel echt doen... anders moeten ze de diepvries in.
S: Uur paardjehobbelen, heb er zin in!

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_129856864
miss_sly, ik vrees dat we nog wat oefensessies hebben te gaan. Moet je dit filmpje eens zien vanaf 1:20 min. :o :o :o

Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:25:49 #84
5428 crew  miss_sly
pi_129856939
Dat zijn professionele dansers, dat kan niet anders :o :o
ziet er wel geweldig uit O+
pi_129856991
Lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: Geen want late O
L: Yoghurt met appel, honing en wat walnootjes.
T: Meloen met rauwe ham
T: Iets hartigs, misschien wel een opkikker.
D: Aardappels met sperzieboontjes en kip uit de oven
T: Geen wat eten pas rond 9 uur..
pi_129857088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Dat zijn professionele dansers, dat kan niet anders :o :o
ziet er wel geweldig uit O+
Nou ja, met name die ene dan. En ze doet hetzelfde als alle anderen, maar het ziet er zo snel en lichtvoetig uit. Echt geweldig!

Mijn benen raakten gisteren met elkaar verstrikt en ik ging onderuit. :')
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:38:58 #87
5428 crew  miss_sly
pi_129857242
:D dat is me nog nooit overkomen, maar wie weet :D
Ik vind het zo jammer dat ik gisteren gemist heb.

-aanvulling- en niet omdat jij onderuit ging, uiteraard, maar gewoon omdat ik mijn lesje heb gemist.
pi_129857283
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
miss_sly, ik vrees dat we nog wat oefensessies hebben te gaan. Moet je dit filmpje eens zien vanaf 1:20 min. :o :o :o

Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakken :@
Ja doei.
pi_129857296
Morgen! Net bij gelezen, lief dat jullie zo bezorgd (of nou ja, begaan) waren gisteren. Ik was misschien een beetje vaag, maar vriendje zat wel naast me in de auto, dus ik was niet echt alleen, alleen hij heeft geen rijbewijs. Heb na het berichtje nog een uurtje geslapen in de caravan van mijn ouders. Dat hielp ook.

T was een pittige rit, we wilden overnachten maar toen ik om half negen voorbij Parijs was ben ik maar doorgereden. Wilde zo graag thuis zijn! Nog nooit zo ver gereden op 1 dag: 1250 km!

En Jezus wat rijden ze hard in Frankrijk. Dat je iemand inhaalt, er iemand anders in je spiegel flitst dat hij wil dat je opschiet (zo'n range rover type) omdat hij jou in wil halen, dat je dan checkt of je misschien per ongeluk nog geen 130 rijdt en dan de teller op 166 ziet staan :x Ik wist niet eens dat mijn auto dat kon... Ik reed gewoon met het verkeer mee!
Kwak
pi_129857309
O+ zei vanochtend: Ik wil dat jij met een goed gevoel om 11 uur weg kan, dus ik doe alles in huis.

Inmiddels heb ik me opgetut en heeft O+ het bed opgemaakt, de afwas gedaan, de was afgehaald, opgeruimd en een doekje over de tafel gedaan.

Duizend liefde. :7

Verder vind ik dat ik er vandaag goed uit zie. :7
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:43:02 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_129857327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:41 schreef kwakz0r het volgende:
Morgen! Net bij gelezen, lief dat jullie zo bezorgd (of nou ja, begaan) waren gisteren. Ik was misschien een beetje vaag, maar vriendje zat wel naast me in de auto, dus ik was niet echt alleen, alleen hij heeft geen rijbewijs. Heb na het berichtje nog een uurtje geslapen in de caravan van mijn ouders. Dat hielp ook.

T was een pittige rit, we wilden overnachten maar toen ik om half negen voorbij Parijs was ben ik maar doorgereden. Wilde zo graag thuis zijn! Nog nooit zo ver gereden op 1 dag: 1250 km!

En Jezus wat rijden ze hard in Frankrijk. Dat je iemand inhaalt, er iemand anders in je spiegel flitst dat hij wil dat je opschiet (zo'n range rover type) omdat hij jou in wil halen, dat je dan checkt of je misschien per ongeluk nog geen 130 rijdt en dan de teller op 166 ziet staan :x Ik wist niet eens dat mijn auto dat kon... Ik reed gewoon met het verkeer mee!
Baas! _O_
disclaimer
pi_129857332
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakken :@
Ja he, ga dan niet sporten.
pi_129857379
En na die lange off-topic post:

Vanmorgen toch gewogen, was 0,9 kilo zwaarder dan 3 weken geleden, maar nog steeds 6 ons lichter dan de week daarvoor. En dat terwijl ik ongesteld ben, gisteren en eergisteren en de dag daarvoor patat heb gegeten en nog dikke vocht enkels heb. Kortom: Jeee!
Kwak
pi_129857388
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Schijn bedriegt, hoor. Naast een danseres - dat is ze duidelijk - ziet een ieder er al gauw uit als een zoutzak. :+ Maar zo'n stepsles is heel intensief.
pi_129857420
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:42 schreef Lonaa het volgende:
O+ zei vanochtend: Ik wil dat jij met een goed gevoel om 11 uur weg kan, dus ik doe alles in huis.

Inmiddels heb ik me opgetut en heeft O+ het bed opgemaakt, de afwas gedaan, de was afgehaald, opgeruimd en een doekje over de tafel gedaan.

Duizend liefde. :7

Verder vind ik dat ik er vandaag goed uit zie. :7
O+
Kwak
pi_129857492
Ik heb gisteren een vanmorgen kirrend door mijn huis gelopen omdat het zo mooi schoon en opgeruimd is voor we weggingen :7

De laatste dozen van de verhuizing van anderhalf jaar geleden enzo :@ eindelijk alle kasten, knutselzooi, administratie en de studeerkamer in orde O+
Kwak
pi_129857532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
En na die lange off-topic post:

Vanmorgen toch gewogen, was 0,9 kilo zwaarder dan 3 weken geleden, maar nog steeds 6 ons lichter dan de week daarvoor. En dat terwijl ik ongesteld ben, gisteren en eergisteren en de dag daarvoor patat heb gegeten en nog dikke vocht enkels heb. Kortom: Jeee!
Goed gedaan!
pi_129857550
quote:

[..]

Daar ben ik het pertinent mee oneens. Iedere vorm van beweging is meegenomen, of je het nu goed kunt of niet.
Stuntelend of niet, alles is beter dan niets doen!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129857551
Ik zal jullie maar niet vertellen wat ik op donderdagochtenden allemaal doe, want dan ligt de lat nog hoger. :7
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:52:54 #100
5428 crew  miss_sly
pi_129857573
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:

[..]

Nee, ga dan hoepelen :+ Dat klinkt net zo onaardig ;)

Vergis je niet, zo'n les is best intensief. Het ziet er bedrieglijk gemakkelijk uit, maar dat is het echt niet. We doen een half uur steps en een half uur shape, en dan ben je echt wel kapot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')