SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:quote:
ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Groente uit de magnetron? Nog nooit geprobeerd....
Ik doe eigenlijk alleen maar wokkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.
Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Kun je in de kokosolie ook bakken Sjeen? En zo ja, proef je de kokos dan heel erg?
Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
[ afbeelding ]
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oid) kokosolie koopt, maar die heb ik nooit.
En de biologische winkel, de toko, sommige Turkse groentemannen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
[ afbeelding ]
Ligt aan je jumbo. Als jij het 1x vraagt, heeft de jouwe het daarna ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!
ontgeurde kokosolie is chemisch behandeld, virgin niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze, sorry voor het vage plaatje. 100% organic en odourless staat er op. En ik vraag me af wat 'veel beter' betekent als het om kokosolie gaat
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Maar ze heeft wel gelijk. Misschien bedoelde ze het wel heel lieflijk?
Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghgihgi, jullie hebben echt zulke andere vriendschappen dan ik
Nee das niet zo lief.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachen
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benamingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggen
En daarna zouden ze me helpen met het uitzoeken van de meest jofele schoentjes en zeer ondersteunend met mijn hardloopavontuur meeleven.
Ik denk dat ik verliefd op je ga worden en je ga proberen te zoenen, want ik kan hoe dan ook aan dequote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:59 schreef Vanyel het volgende:
En dat terwijl jij zo'n slanke den bent.
Je gaat me haten zaterdag![]()
Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming.
[/ emofattie ]
Meedoen een optie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Stuur je mijn geliefde dan eerst de kamer uit of moet die toekijken?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebben
(Behalve uitzondering V kusjekroelpoppedopje, maar dat is iig niet zo'n stomme suffehetero
hoer
![]()
)
Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangerequote:
1e vrouw, dear?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
[..]
Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangere
Stoer hoor
Eerste echtequote:
Met stekelsquote:
Pfff, beter was ze gewoon een rondje samen met je gaan lopen. En je aanmoedigen dat je zo goed bezig bent. Want dat ben je ook!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming.
[/ emofattie ]
Ik zou eens aan haar vragen waarom ze dat zegt ipv jezelf verantwoorden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
quote:
Ligt er ook een beetje aan hoe het wordt gezegd hè. En wie. Van de één zou ik het prima kunnen hebben en bij een ander denk ik: kutkindquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:33 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zie het venijnige in die opmerking niet zo, maar goed, dat heb ik wel vaker met opmerkingen die als venijnig beschouwd worden. Misschien zou het anders zijn als het tegen mij werd gezegd, maar het is toch ook gewoon wáár? Hoe zwaarder je bent, hoe zwaarder hardlopen is voor je gewrichten. Er wordt niet voor niets gezegd dat mensen met fors overgewicht beter kunnen beginnen met wandelen.
Nee, de uitdaging is wel zo hard en zo direct mogelijkquote:
typisch des vrouws. En ermee zitten ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan ook niet tegen dat verholen frenemy geneuzel. Mijn homies en ik zijn en groupe geloof ik nogal van het "we zeggen het zelf maar vaak en hard, dan kunnen ze ons er niet mee raken"
absoluutquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
typisch des vrouws. En ermee zitten ookzag het in Slank ook heel vaak. Ervan uitgaan dat iets venijnig is bedoeld is ook typisch des vrouws, je moet soms zo voorzichtig zijn hoe je iets moet inkleden.
Vrouwen zijn maar ingewikkeld
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Na drie dagen bijna 2 weken onbeschaamd vreten tot je neervalt ga ik ook maar weer normaal doen.
Dat zou mooi meegenomen zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
Goed bezig dan! Heb je een parasiet?
half jaar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Heup doet weer normaal maar hardlopen laat ik toch nog een paar dagen rusten.
Kan vandaag nog wel een paar keer naar de glasbak lopen, de wijnflessen van het afgelopen half jaar staan nog in de bijkeuken.
Of zo weinig wijn gedronkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half jaar?
Heb jij zo'n grote bijkeuken?
Ik had 1 zo'n bananendoos in de schuur voor glas. Toen die vol zat ben ik gaan uitbouwen (want weggooien, pfft) en een week of wat geleden was de schuur vol. Toen heb ik alles maar eens weggegooid. Daar was ik ook wel even mee bezig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half jaar?
Er staan een paar grote diepe kasten die ik nog niet in gebruik had.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half jaar?
Hence dequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan spreekt ze zichzelf aardig tegen
Het zijn ook af en toe pakken wijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan spreekt ze zichzelf aardig tegen
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat komt van een weekje iets minder actief zijn, hoor! Ik sta ook weer een weekje stil en daarvoor viel ik al niet zo drastisch af. Soms zie je gewoon niet zo goed wat er gebeurt en waarom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:01 schreef miss_sly het volgende:
Stilstand, maar dat is niet zo gek, want de hoeveelheid beweging is echt minimaal deze week. B zit in Belgie, dus dan kan ik én niet sporten want ik kan S niet alleen thuis laten, én niet op de fiets naar mijn werk, want dat krijg ik qua tijd niet rond om S dan eerst naar het kinderdagverblijf te brengen.
En volgende week weer zo'n week.
Ik vrees dat mijn streven om voor de follow up volgende week nog een kilo kwijt te zijn, niet gaat lukken, helaas.
Dat is ook wel zo, maar ik ga dus van 60 km fietsen en drie keer sporten naar 20 km fietsen en 2 keer sporten. Dat scheelt best wel wat beweging.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat komt van een weekje iets minder actief zijn, hoor! Ik sta ook weer een weekje stil en daarvoor viel ik al niet zo drastisch af. Soms zie je gewoon niet zo goed wat er gebeurt en waarom.
Ik denk dat je bij de follow-up zult zien dat je een heel mooi doel hebt bereikt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik ga dus van 60 km fietsen en drie keer sporten naar 20 km fietsen en 2 keer sporten. Dat scheelt best wel wat beweging.
Misschien zijn onze lichamen ook wel toe aan een nieuw schema!
Nou ja, met name die ene dan. En ze doet hetzelfde als alle anderen, maar het ziet er zo snel en lichtvoetig uit. Echt geweldig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Dat zijn professionele dansers, dat kan niet anders![]()
ziet er wel geweldig uit
Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
miss_sly, ik vrees dat we nog wat oefensessies hebben te gaan. Moet je dit filmpje eens zien vanaf 1:20 min.![]()
![]()
Baas!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:41 schreef kwakz0r het volgende:
Morgen! Net bij gelezen, lief dat jullie zo bezorgd (of nou ja, begaan) waren gisteren. Ik was misschien een beetje vaag, maar vriendje zat wel naast me in de auto, dus ik was niet echt alleen, alleen hij heeft geen rijbewijs. Heb na het berichtje nog een uurtje geslapen in de caravan van mijn ouders. Dat hielp ook.
T was een pittige rit, we wilden overnachten maar toen ik om half negen voorbij Parijs was ben ik maar doorgereden. Wilde zo graag thuis zijn! Nog nooit zo ver gereden op 1 dag: 1250 km!
En Jezus wat rijden ze hard in Frankrijk. Dat je iemand inhaalt, er iemand anders in je spiegel flitst dat hij wil dat je opschiet (zo'n range rover type) omdat hij jou in wil halen, dat je dan checkt of je misschien per ongeluk nog geen 130 rijdt en dan de teller op 166 ziet staan :x Ik wist niet eens dat mijn auto dat kon... Ik reed gewoon met het verkeer mee!
Ja he, ga dan niet sporten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakken
Schijn bedriegt, hoor. Naast een danseres - dat is ze duidelijk - ziet een ieder er al gauw uit als een zoutzak.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:42 schreef Lonaa het volgende:
zei vanochtend: Ik wil dat jij met een goed gevoel om 11 uur weg kan, dus ik doe alles in huis.
Inmiddels heb ik me opgetut en heefthet bed opgemaakt, de afwas gedaan, de was afgehaald, opgeruimd en een doekje over de tafel gedaan.
Duizend liefde.
Verder vind ik dat ik er vandaag goed uit zie.
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
En na die lange off-topic post:
Vanmorgen toch gewogen, was 0,9 kilo zwaarder dan 3 weken geleden, maar nog steeds 6 ons lichter dan de week daarvoor. En dat terwijl ik ongesteld ben, gisteren en eergisteren en de dag daarvoor patat heb gegeten en nog dikke vocht enkels heb. Kortom: Jeee!
Daar ben ik het pertinent mee oneens. Iedere vorm van beweging is meegenomen, of je het nu goed kunt of niet.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel de enige die er een echte workout van maakt, de rest vind ik over het algemeen maar een stel zoutzakken
Nee, ga dan hoepelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |