SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:quote:
ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Groente uit de magnetron? Nog nooit geprobeerd....
Ik doe eigenlijk alleen maar wokkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het lekkerder dan koken in een pan water. behoudt ook meer vitamines.
Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Kun je in de kokosolie ook bakken Sjeen? En zo ja, proef je de kokos dan heel erg?
Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
[ afbeelding ]
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bak meestal in kokosolie en je proeft geen kokos. Schijn je meer te proeven als je extra virgin (oid) kokosolie koopt, maar die heb ik nooit.
En de biologische winkel, de toko, sommige Turkse groentemannen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
bij Puritan's Pride in de VS, maar die leveren ook aan de Tuinen onder eigen merk van de Tuinen:
[ afbeelding ]
Ligt aan je jumbo. Als jij het 1x vraagt, heeft de jouwe het daarna ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx! Tijdje terug zei iemand dat ze het bij de Jumbo ook hebben, maar daar heb ik het nog niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Gebruik jij dan ook die kokosolie van de tuinen? Schijnt een stuk beter te zijn als andere olieën. En moet morgen nieuwe olie kopen want de olijfolie is op!
ontgeurde kokosolie is chemisch behandeld, virgin niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze, sorry voor het vage plaatje. 100% organic en odourless staat er op. En ik vraag me af wat 'veel beter' betekent als het om kokosolie gaat
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Maar ze heeft wel gelijk. Misschien bedoelde ze het wel heel lieflijk?
Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghgihgi, jullie hebben echt zulke andere vriendschappen dan ik
Nee das niet zo lief.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die van jou hadden je zeekoeienlijf natuurlijk al tig keer uitgelachen
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benamingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij zou dat wel direct in koor geroepen worden ja, als ik zoiets zou zeggen
En daarna zouden ze me helpen met het uitzoeken van de meest jofele schoentjes en zeer ondersteunend met mijn hardloopavontuur meeleven.
Ik denk dat ik verliefd op je ga worden en je ga proberen te zoenen, want ik kan hoe dan ook aan dequote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:59 schreef Vanyel het volgende:
En dat terwijl jij zo'n slanke den bent.
Je gaat me haten zaterdag![]()
Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming.
[/ emofattie ]
Meedoen een optie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Stuur je mijn geliefde dan eerst de kamer uit of moet die toekijken?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook veel moeite met vrouwen hoor. Ik snap ze vaak niet zo goed. En zij mij ook niet. Zeker niet wanneer ze kinderen hebben
(Behalve uitzondering V kusjekroelpoppedopje, maar dat is iig niet zo'n stomme suffehetero
hoer
![]()
)
Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangerequote:
1e vrouw, dear?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
[..]
Van je eerste vrouw in enkele seconden naar een lesbotrio met een zwangere
Stoer hoor
Eerste echtequote:
Met stekelsquote:
Pfff, beter was ze gewoon een rondje samen met je gaan lopen. En je aanmoedigen dat je zo goed bezig bent. Want dat ben je ook!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo zijn mijn (mannelijke) vrienden ook. Zie hier weer een reden waarom ik niet met meiden om kan gaan. Dat onderhuidse gejengel altijd. "Vriendin" is in deze dan ook wellicht een te enthousiaste benaming.
[/ emofattie ]
Ik zou eens aan haar vragen waarom ze dat zegt ipv jezelf verantwoorden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ze bedoelde gewoon te zeggen "je bent veel te dik". Iets waar ze wel vaker op hint. Waarna ik weer vertel dat ik bezig ben met sporten en m'n leven in orde krijgen. Ze weet waarom ik ben aangekomen. Maar ja, ze kent me nu anderhalf jaar dus ik had al dun kunnen zijn natuurlijk.
quote:
Ligt er ook een beetje aan hoe het wordt gezegd hè. En wie. Van de één zou ik het prima kunnen hebben en bij een ander denk ik: kutkindquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:33 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zie het venijnige in die opmerking niet zo, maar goed, dat heb ik wel vaker met opmerkingen die als venijnig beschouwd worden. Misschien zou het anders zijn als het tegen mij werd gezegd, maar het is toch ook gewoon wáár? Hoe zwaarder je bent, hoe zwaarder hardlopen is voor je gewrichten. Er wordt niet voor niets gezegd dat mensen met fors overgewicht beter kunnen beginnen met wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |