Zou dat het zijn?quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Zo niet, dan heeft Tong80 mannetjes die potentiële competitie uitschakelt.
quote:
Geloof me, dan is het al te laatquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]Dan moet dit meisje gewaarschuwd worden!
heb je dat berekend?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:12 schreef jogy het volgende:
Als ze/hij/het zo door gaat dan heeft ze hem binnen 10 jaar wel ingehaald ja.
Denken dat Tong ooit sex heeft gehadquote:
Nauwelijks sc. Wordt nog wat als ze dat ontdekt!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
doet ze een hoop sc? dat tikt volgens mij gigantisch aan.
Ze is pas 15 he!quote:
een rijzende ster aan het fokfirmament.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nauwelijks sc. Wordt nog wat als ze dat ontdekt!
En ik heb haar ontdekt, dus ik mag haar manager worden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
een rijzende ster aan het fokfirmament.
gewoon een kloon van Tong80quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:08 schreef Hallojo het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/409413
Als deze dame zo door gaat. En ze is nog jong!
quote:
mag ik dan wel een handtekeningquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En ik heb haar ontdekt, dus ik mag haar manager worden!
Van mij?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mag ik dan wel een handtekening
Ik blijf hoop houden in de mensen op FOK!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Denken dat Tong ooit sex heeft gehad
Schiet al op dus!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wees gerust, Het zal maar binnen 3539 dagen gebeuren
Die hoop is bij mij reeds lange tijd vervlogen...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden in de mensen op FOK!
Je wil een date met Tong?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die hoop is bij mij reeds lange tijd vervlogen...
hmmmjaaa, en dan een handtekening van haar eronder om te bewijzen dat het een authentieke handtekening is.quote:
Nu ik haar manager ben, moet dat te regelen zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hmmmjaaa, en dan een handtekening van haar eronder om te bewijzen dat het een authentieke handtekening is.
Ik reageerde al in haar 1e topic toen ze nog maar 26 posts hadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je zag het talent niet he!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik reageerde al in haar 1e topic toen ze nog maar 26 posts had![]()
Maar ok, ik had nog niet door dat ze dat aantal ondertussen vertienvoudigd heeft
Beat this one :quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:08 schreef Hallojo het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/409413
Als deze dame zo door gaat. En ze is nog jong!
Ik zie het potentieel niet zo bij deze.quote:
En wat als tong zou stoppen? Hoe snel wordt hij dan ingehaald?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
ONZIN!!!!!
AJACIED422 kan he tal over 7 jaar flikken
GC / tong80 minstens tot 2020 nummer 1 postcount.
Neuken ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Denken dat Tong ooit sex heeft gehad
No Hommoquote:
Vraag maar aan shmoopy hoe dat is.quote:
Die heb ik al ff niet meer gezien!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag maar aan shmoopy hoe dat is.
Ze post nog regelmatig, niet zo veel en vooral 's avonds.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die heb ik al ff niet meer gezien!
Al 7 maanden geen topic geopendquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze post nog regelmatig, niet zo veel en vooral 's avonds.
Ach dan ben ik 69, en eigenlijk al met pensioen. Is het vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tong80, op 16 april 2023 gaat het je zwartste dag zijn in je geschiedenis
Ik leerde shmoopy in Onzin kennen. Hadden we samen eigen slowchat topics.quote:
Ben je nu 60?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach dan ben ik 69, en eigenlijk al met pensioen. Is het vrijwilligerswerk.
Geef graag het stokje door aan een Ajacied.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leerde shmoopy in Onzin kennen. Hadden we samen eigen slowchat topics.
Lief hè ?
Dat dacht ik ook, maar als hij over 10 jaar 69 is, hoe oud is hij nu dan?quote:
Ik misrekende me.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als hij over 10 jaar 69 is, hoe oud is hij nu dan?
Voorlopig nog geen pensioen voor jou!quote:
Als ik over het gemiddelde posts per dag heb wordt je maar pas ingehaald in 2026 door ajacied alle anderen in de top 20 zal je nooit inhalen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach dan ben ik 69, en eigenlijk al met pensioen. Is het vrijwilligerswerk.
Geef graag het stokje door aan een Ajacied.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik over het gemiddelde posts per dag heb wordt je maar pas ingehaald in 2026 door ajacied alle anderen in de top 20 zal je nooit inhalen.
Maar op basis van aantal posts afgelopen 365 dagen van 8 augustus 2012 tot en met 8 augustus 2013 heb je een gemiddelde van 126 posts per dag, Ajacied422 doet het met 245 per dag
Op 10 mei 2021 zal Ajacied je te pakken krijgen Tong80
goede berekening!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajacied422 is de enige die tong80 kan bedreigen. volgens mijn berekeningen staat ajacied422 op nummer 1 binnen 7 jaar
Dat denk jequote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]![]()
Neen. Mijn CandyApplez pakt ze allemaal!
Heb je dat nu gecheckt?quote:
Ik hoop eigenlijk dat ik dan niet meer hier rond hangquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tong80, op 16 april 2023 gaat het je zwartste dag zijn in je geschiedenis
Ze begint pas net he! Kan de knopjes nog niet helemaal goed vinden enzo. En als ze straks de slowchats heeft gevonden gaat ze over de 500 per dag.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat denk je
Het gemiddelde van Ajacied422 was afgelopen 6 maanden 264 en afgelopen maand meer dan 300
En dan krijgt ze verkering met de zoon van de slager op de hoek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ze begint pas net he! Kan de knopjes nog niet helemaal goed vinden enzo. En als ze straks de slowchats heeft gevonden gaat ze over de 500 per dag.
Of met jouw zoon.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan krijgt ze verkering met de zoon van de slager op de hoek.
Dan moet ik opschietenquote:
Tong80 een zoonquote:
Still here.quote:
Of ze blijft eeuwig haar tandarts stalkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan krijgt ze verkering met de zoon van de slager op de hoek.
Shmoop, hij daagt me uit dat een newbie me gaat inhalen.quote:
Laat het niet gebeuren, Tong! Je levenswerk, wat doen ze?!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:29 schreef tong80 het volgende:
Shmoop, hij daagt me uit dat een newbie me gaat inhalen.
Ik krik niks op. Dan zou ik wel gaan slowchatten. Ik zit over heel Fok en niet in één topic te lullen over niks en de ouwe moer. Ik bied geniale, briljante onweerstaanbare kwaliteit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:29 schreef Tropanzia het volgende:
Ik ga ook even mijn postcount opkrikken. Altijd leuk om te doen vind ik dat.
Het is niet eerlijk. Het begon ook nog eens stiekum.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laat het niet gebeuren, Tong! Je levenswerk, wat doen ze?!!
Trouwens m'n gouwe ouwe TV begaf het zondag. Sinds vandaag een nieuwe LED-TV 81 centimeter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laat het niet gebeuren, Tong! Je levenswerk, wat doen ze?!!
Nah, af en toe... Kantje boordquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krik niks op. Dan zou ik wel gaan slowchatten. Ik zit over heel Fok en niet in één topic te lullen over niks en de ouwe moer. Ik bied geniale, briljante onweerstaanbare kwaliteit.
Tuurlijk, gebeurt ook. Maar er zijn users die niks anders doen. Klik maar op m'n naam dan weet je wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nah, af en toe... Kantje boord
Dus jij bent tong...hallo tongquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gebeurt ook. Maar er zijn users die niks anders doen. Klik maar op m'n naam dan weet je wat ik bedoelde.
Het is tong80 en Tong met een hoofdletter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:24 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Dus jij bent tong...hallo tong
Je bent het woordje Bruine vergeten? Ouwe likkerdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tong80 en Tong met een hoofdletter.
Vrienden en familie noemen me Tongie.
Doorposten dan! Je hebt nog even te gaan voordat je Tong hebt ingehaald hoor!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:55 schreef CandyApplez het volgende:
Mensen ik verveel me en ben superlui!
Haha 'k weet niet wat ik allemaal moet zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Doorposten dan! Je hebt nog even te gaan voordat je Tong hebt ingehaald hoor!
Als hij me wilt, wel jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Of ze blijft eeuwig haar tandarts stalken
En, was het kwaliteit?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef Hallojo het volgende:
Laatste 10 minuten alweer 7 posts erbij trouwens!
Alleen maar topkwaliteit!quote:
'quote:
Je kunt beter je tijd gaan besteden aan het bijspijkeren van je Nederlands.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:57 schreef AndreaW het volgende:
Bah vieze woorden, dit is een beschaaft forum. FOEI.
Je smilie doet het niet.quote:
Da's natuurlijk niets vergeleken met deze:quote:
Wat bedoel je met ofzo ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:05 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja vind het wel stom dat er perse een spatie ofzo tussen moet zitten, haha
Ja bij een smiley moet perse hoofdletter of spatie anders doet 'ie het niet want bij :p krijg je geenquote:
Weer wat geleerd. Bedanktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:16 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja bij een smiley moet perse hoofdletter of spatie anders doet 'ie het niet want bij :p krijg je geen
Wat ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Je zit 13 jaar op dit forum
Dat weet je denk toch wel
Of was dit sarcastisch?XD
Ik plaag.quote:
Tssssk....pak eens jongens van je eigen leeftijd als je durft ipv jonge-weerloze meisjes die verliefd zijn op de tandarts!quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tssssk....pak eens jongens van je eigen leeftijd als je durft ipv jonge-weerloze meisjes die verliefd zijn op de tandarts!
Hoe gaat het met de tablet van je oma?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:31 schreef Oberonn het volgende:
Haha leuk die mensen die alles posten wat in hun hoofd opkomt
Veilig in het hoesje! Kopen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de tablet van je oma?
Mijn oma ook hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Te modern voor mij.![]()
Ik heb nog een telefoon met een draaischijf.
Haha, doe ik ook nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Graag gedaan... neem het niet zo zwaar.....
Ik heb in m'n eentje al 300 posts vandaagquote:
Ik dacht, misschien heb je operatief een extra paar handen laten zetten. Ik acht je ertoe in staat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb in m'n eentje al 300 posts vandaag
Ik ben bang voor operaties.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien heb je operatief een extra paar handen laten zetten. Ik acht je ertoe in staat.
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef Chowi het volgende:
JA ZIE JE? IK ZIE DE OVEREENKOMSTEN OVERDUIDELIJK.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tssssk....pak eens jongens van je eigen leeftijd als je durft ipv jonge-weerloze meisjes die verliefd zijn op de tandarts!
wat reporten?:oquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:15 schreef Chowi het volgende:
Ik ga dit reporten. You'll be hearing from me.
Ja alles gewoon.quote:
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo?;(
Ik vind het ook vreemdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:32 schreef humorduck28 het volgende:
Kloon of geen kloon, het is gewoon raar![]()
Ja....je kunt niet fatsoenlijk smilies plaatsen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo?;(
Lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja....je kunt niet fatsoenlijk smilies plaatsen.![]()
Klik eens naast "invoeren" op dat lachende gezichtje en er gaat een hele nieuwe wereld voor je open.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:32 schreef humorduck28 het volgende:
Kloon of geen kloon, het is gewoon raar![]()
Je hoeft alleen Tong maar even in te halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef CandyApplez het volgende:
Ik wil niemand verslaan...
mij gaat 't echt niet om wie de meeste posts ofzo heeft ;p.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stemmen voor Tong kan in dit topic.
Gelukkig begon je dan ook bescheiden de kat uit de boom kijkend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef CandyApplez het volgende:
Ik wil niemand verslaan...
mij gaat 't echt niet om wie de meeste posts ofzo heeft ;p.
Wij hadden vorig jaar een berekening en daar kwamen wij uit op 2,5 jaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajacied422 is de enige die tong80 kan bedreigen. volgens mijn berekeningen staat ajacied422 op nummer 1 binnen 7 jaar
Die zin snap ik niee XD leg is uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig begon je dan ook bescheiden de kat uit de boom kijkend.
Het ligt er waarschijnlijk een beetje aan hoeveel er gepost wordt door de twee heren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar een berekening en daar kwamen wij uit op 2,5 jaar
Door Stinho/Ajacied422 elke dag zo'n 150 posts of meer terwijl tong middagdutjes moet doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het ligt er waarschijnlijk een beetje aan hoeveel er gepost wordt door de twee heren.
Terwijl ze SC-'s nog niet ontdekt heeft, anders was het nog een stuk bescheidener geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er momenteel wel in ?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet je niet eerst ff te pissen, anders wordt je straks vroegtijdig wakker met een volle blaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:20 schreef tong80 het volgende:
FF middagdutje doen. Wordt nog een lange dag.
Letten jullie op de zaak ?
Natuurlijk leg ik je dat even uit: Dat je toen je net op FOK! was niet zo veel postte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:31 schreef CandyApplez het volgende:
Lol gaat iemand mij dat ene gezegde nog uitleggen?
Ik gok dat appeltje binnen een week haar eerste ban heeft en daarna gemiddeld 2 keer per maand, dus Tong kan nog heel wat middagdutjes gaan doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:32 schreef Hallojo het volgende:
Heeft Appeltje Tong inmiddels al ingehaald?
waarom heb jij nog geen UI?quote:
Je gaat zo'n talent toch niet bannen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gok dat appeltje binnen een week haar eerste ban heeft en daarna gemiddeld 2 keer per maand, dus Tong kan nog heel wat middagdutjes gaan doen.
Hij staat nog steeds 10de in de top 500, schiet dus niet echt op met Stijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door Stinho/Ajacied422 elke dag zo'n 150 posts of meer terwijl tong middagdutjes moet doen
Komt wel goed hoor met onze heldquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds 10de in de top 500, schiet dus niet echt op met Stijn.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:47 schreef Oberonn het volgende:
[..]
Dat kan je beter maar helemaal uitschrijven voordat ze naar de supermarkt gaat
Voor zover ik begrepen heb is hij daar helemaal niet op uit maar als hij zo doorgaat zou het nog spannend kunnen worden wie de eerste is met 1 miljoen posts.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor met onze held
Geen leven niks op een wekelijkse korfbalwedstrijd na, ik zie hem als toekomstige nr1 en dat zeker binnen 2 jaar
Stijn wintquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb is hij daar helemaal niet op uit maar als hij zo doorgaat zou het nog spannend kunnen worden wie de eerste is met 1 miljoen posts.
quote:
Haha.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik krijg honger van dit topic.
*gaat appel halen*
Ik heb vakantie dusja , :pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar serieus 300 posts per dag is geen leven hebben dat weet iedereen op Fok!
een plaatje onder je naamquote:
User Icon <---------------- -_- Dinkie onder je naam.quote:
Duidelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
User Icon <---------------- -_- Dinkie onder je naam.
Waar een uniek awesome plaatje van jezelf hoort te staan.
Zodat je zoveel toffer bent en iedereen je instant herkent!
Bij vrouwen moet daar een pic van je tieten.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bij vrouwen moet daar een pic van je tieten.
Ja dagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bij vrouwen moet daar een pic van je tieten.
er cablegunmastquote:
Is je whatsapp kapot? probeerde je al een tijdje te whatsappen maar geen berichtje kwam aanquote:
Je hebt m'n nummer niet eens ;pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Is je whatsapp kapot? probeerde je al een tijdje te whatsappen maar geen berichtje kwam aan
Daarom komen de berichtjes niet aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:09 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Je hebt m'n nummer niet eens ;p
Zo moeilijk is WhatsApp niet, halfuurtje en je hebt het onder de kniequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom komen de berichtjes niet aanIk begreep whatsapp ook al niet.
![]()
Daarna maar verwijderd. vond het irritant programma.
Wat was je nummer ook alweer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:13 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Zo moeilijk is WhatsApp niet, halfuurtje en je hebt het onder de knie
Mensen die op whatsapp zitten vind ik oninteressant .quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:13 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Zo moeilijk is WhatsApp niet, halfuurtje en je hebt het onder de knie
Vind WhatsApp soms wel handigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die op whatsapp zitten vind ik oninteressant .![]()
Weet niet, als iemand me verteld dat hij /zij whatsapp heeft vind ik het een afknapper om eerlijk gezegd te zijn.
Maar ik ben je managerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:17 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja hallo die geef ik niet aan vreemden
ze bellen me maar of smsen net zo handig .quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:18 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Vind WhatsApp soms wel handig
True, maar WhatsApp kost geen geld, SMS'en en bellen wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze bellen me maar of smsen net zo handig .
Abonnement . blijf dusverre geen voorstander van whatsapp.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:21 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
True, maar WhatsApp kost geen geld, SMS'en en bellen wel.
Sinds dit topic. Kijk maar even terug op pagina 1, laatste post.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
'Ontdekt'quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Sinds dit topic. Kijk maar even terug op pagina 1, laatste post.
ja in nutteloos zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:28 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
'Ontdekt'
alsof ik een talent ben?XD
Niet zo maar een talent! Een toptalent!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:28 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
'Ontdekt'
alsof ik een talent ben?XD
quote:
Slijmerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Niet zo maar een talent! Een toptalent!
Haha ik ben liever een abrikoos ofzo,quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]![]()
Wees eens lief voor mijn Appeltje!
Oh je hebt nog veel te leren op Fok!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:34 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Wat zijn we weer aardig joh!
Bramenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha ik ben liever een abrikoos ofzo,
Dit doe ik toch niet voor het geld! Het is voor mij een eer om met jou te kunnen werken!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Slijmerd.
Ik betaal je niet hé, ff dat je 't weet
Pruimenquote:
I know, haha.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh je hebt nog veel te leren op Fok!
Dude, :pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:38 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit doe ik toch niet voor het geld! Het is voor mij een eer om met jou te kunnen werken!
Je bent 15. Hoe ken je Madonna?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dude, :p
Ik ben Madonna niet ofzo xD
15 jarige appeldoos?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:46 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol, wie kent haar nou niet?
wat heeft dat ermee te maken? *krab krab*.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:54 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik ken Madonna ook alleen maar omdat m'n ma der muziek luistert
Hij vroeg waar ik Madonna van kende ;pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken? *krab krab*.
dat vroeg ik niet aan jouquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:56 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hij vroeg waar ik Madonna van kende ;p
Had 't niet eens over jouw vraag?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat vroeg ik niet aan jou.
Echt ook nutteloos antwoord op nutteloze vraag:
ik zeg je bent een 15 jarige appeldoos.
Ja daar ken ik madonna van.
Je fav kleur?
ik weeg 66 kg.
Hoe oud ben je ?
1m66cm
Waar woon je?
Met bietjes alsjeblieft en mayo!
Sex?
nah al gehad, hoeft niet.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:54 schreef CandyApplez het volgende:
Ik ken Madonna ook alleen maar omdat m'n ma der muziek luistert
Nah, geen hongerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]Doos. Hyperfocust op je schermpje . Ga eten maken jij
?
Zuurkool is lekker bij braadworstquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar ga alsnog zuurkool maken want over 2 uur heb ik wel honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |