Ja dagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bij vrouwen moet daar een pic van je tieten.
er cablegunmastquote:
Is je whatsapp kapot? probeerde je al een tijdje te whatsappen maar geen berichtje kwam aanquote:
Je hebt m'n nummer niet eens ;pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Is je whatsapp kapot? probeerde je al een tijdje te whatsappen maar geen berichtje kwam aan
Daarom komen de berichtjes niet aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:09 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Je hebt m'n nummer niet eens ;p
Zo moeilijk is WhatsApp niet, halfuurtje en je hebt het onder de kniequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom komen de berichtjes niet aanIk begreep whatsapp ook al niet.
![]()
Daarna maar verwijderd. vond het irritant programma.
Wat was je nummer ook alweer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:13 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Zo moeilijk is WhatsApp niet, halfuurtje en je hebt het onder de knie
Mensen die op whatsapp zitten vind ik oninteressant .quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:13 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Zo moeilijk is WhatsApp niet, halfuurtje en je hebt het onder de knie
Vind WhatsApp soms wel handigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die op whatsapp zitten vind ik oninteressant .![]()
Weet niet, als iemand me verteld dat hij /zij whatsapp heeft vind ik het een afknapper om eerlijk gezegd te zijn.
Maar ik ben je managerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:17 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja hallo die geef ik niet aan vreemden
ze bellen me maar of smsen net zo handig .quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:18 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Vind WhatsApp soms wel handig
True, maar WhatsApp kost geen geld, SMS'en en bellen wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze bellen me maar of smsen net zo handig .
Abonnement . blijf dusverre geen voorstander van whatsapp.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:21 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
True, maar WhatsApp kost geen geld, SMS'en en bellen wel.
Sinds dit topic. Kijk maar even terug op pagina 1, laatste post.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En ik heb haar ontdekt, dus ik mag haar manager worden!
'Ontdekt'quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Sinds dit topic. Kijk maar even terug op pagina 1, laatste post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |