Dan moet ik opschietenquote:
Tong80 een zoonquote:
Still here.quote:
Of ze blijft eeuwig haar tandarts stalkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan krijgt ze verkering met de zoon van de slager op de hoek.
Shmoop, hij daagt me uit dat een newbie me gaat inhalen.quote:
Laat het niet gebeuren, Tong! Je levenswerk, wat doen ze?!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:29 schreef tong80 het volgende:
Shmoop, hij daagt me uit dat een newbie me gaat inhalen.
Ik krik niks op. Dan zou ik wel gaan slowchatten. Ik zit over heel Fok en niet in één topic te lullen over niks en de ouwe moer. Ik bied geniale, briljante onweerstaanbare kwaliteit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:29 schreef Tropanzia het volgende:
Ik ga ook even mijn postcount opkrikken. Altijd leuk om te doen vind ik dat.
Het is niet eerlijk. Het begon ook nog eens stiekum.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laat het niet gebeuren, Tong! Je levenswerk, wat doen ze?!!
Trouwens m'n gouwe ouwe TV begaf het zondag. Sinds vandaag een nieuwe LED-TV 81 centimeter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laat het niet gebeuren, Tong! Je levenswerk, wat doen ze?!!
Nah, af en toe... Kantje boordquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krik niks op. Dan zou ik wel gaan slowchatten. Ik zit over heel Fok en niet in één topic te lullen over niks en de ouwe moer. Ik bied geniale, briljante onweerstaanbare kwaliteit.
Tuurlijk, gebeurt ook. Maar er zijn users die niks anders doen. Klik maar op m'n naam dan weet je wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nah, af en toe... Kantje boord
Dus jij bent tong...hallo tongquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gebeurt ook. Maar er zijn users die niks anders doen. Klik maar op m'n naam dan weet je wat ik bedoelde.
Het is tong80 en Tong met een hoofdletter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:24 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Dus jij bent tong...hallo tong
Je bent het woordje Bruine vergeten? Ouwe likkerdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tong80 en Tong met een hoofdletter.
Vrienden en familie noemen me Tongie.
Doorposten dan! Je hebt nog even te gaan voordat je Tong hebt ingehaald hoor!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:55 schreef CandyApplez het volgende:
Mensen ik verveel me en ben superlui!
Haha 'k weet niet wat ik allemaal moet zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Doorposten dan! Je hebt nog even te gaan voordat je Tong hebt ingehaald hoor!
Als hij me wilt, wel jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Of ze blijft eeuwig haar tandarts stalken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |