Hij staat nog steeds 10de in de top 500, schiet dus niet echt op met Stijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door Stinho/Ajacied422 elke dag zo'n 150 posts of meer terwijl tong middagdutjes moet doen
Komt wel goed hoor met onze heldquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds 10de in de top 500, schiet dus niet echt op met Stijn.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:47 schreef Oberonn het volgende:
[..]
Dat kan je beter maar helemaal uitschrijven voordat ze naar de supermarkt gaat
Voor zover ik begrepen heb is hij daar helemaal niet op uit maar als hij zo doorgaat zou het nog spannend kunnen worden wie de eerste is met 1 miljoen posts.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor met onze held
Geen leven niks op een wekelijkse korfbalwedstrijd na, ik zie hem als toekomstige nr1 en dat zeker binnen 2 jaar
Stijn wintquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb is hij daar helemaal niet op uit maar als hij zo doorgaat zou het nog spannend kunnen worden wie de eerste is met 1 miljoen posts.
quote:
Haha.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik krijg honger van dit topic.
*gaat appel halen*
Ik heb vakantie dusja , :pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar serieus 300 posts per dag is geen leven hebben dat weet iedereen op Fok!
een plaatje onder je naamquote:
User Icon <---------------- -_- Dinkie onder je naam.quote:
Duidelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
User Icon <---------------- -_- Dinkie onder je naam.
Waar een uniek awesome plaatje van jezelf hoort te staan.
Zodat je zoveel toffer bent en iedereen je instant herkent!
Bij vrouwen moet daar een pic van je tieten.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bij vrouwen moet daar een pic van je tieten.
Ja dagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bij vrouwen moet daar een pic van je tieten.
er cablegunmastquote:
Is je whatsapp kapot? probeerde je al een tijdje te whatsappen maar geen berichtje kwam aanquote:
Je hebt m'n nummer niet eens ;pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Is je whatsapp kapot? probeerde je al een tijdje te whatsappen maar geen berichtje kwam aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |