Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo?;(
Ik vind het ook vreemdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:32 schreef humorduck28 het volgende:
Kloon of geen kloon, het is gewoon raar![]()
Ja....je kunt niet fatsoenlijk smilies plaatsen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo?;(
Lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja....je kunt niet fatsoenlijk smilies plaatsen.![]()
Klik eens naast "invoeren" op dat lachende gezichtje en er gaat een hele nieuwe wereld voor je open.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:32 schreef humorduck28 het volgende:
Kloon of geen kloon, het is gewoon raar![]()
Je hoeft alleen Tong maar even in te halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef CandyApplez het volgende:
Ik wil niemand verslaan...
mij gaat 't echt niet om wie de meeste posts ofzo heeft ;p.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stemmen voor Tong kan in dit topic.
Gelukkig begon je dan ook bescheiden de kat uit de boom kijkend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef CandyApplez het volgende:
Ik wil niemand verslaan...
mij gaat 't echt niet om wie de meeste posts ofzo heeft ;p.
Wij hadden vorig jaar een berekening en daar kwamen wij uit op 2,5 jaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajacied422 is de enige die tong80 kan bedreigen. volgens mijn berekeningen staat ajacied422 op nummer 1 binnen 7 jaar
Die zin snap ik niee XD leg is uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig begon je dan ook bescheiden de kat uit de boom kijkend.
Het ligt er waarschijnlijk een beetje aan hoeveel er gepost wordt door de twee heren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar een berekening en daar kwamen wij uit op 2,5 jaar
Door Stinho/Ajacied422 elke dag zo'n 150 posts of meer terwijl tong middagdutjes moet doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het ligt er waarschijnlijk een beetje aan hoeveel er gepost wordt door de twee heren.
Terwijl ze SC-'s nog niet ontdekt heeft, anders was het nog een stuk bescheidener geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er momenteel wel in ?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet je niet eerst ff te pissen, anders wordt je straks vroegtijdig wakker met een volle blaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:20 schreef tong80 het volgende:
FF middagdutje doen. Wordt nog een lange dag.
Letten jullie op de zaak ?
Natuurlijk leg ik je dat even uit: Dat je toen je net op FOK! was niet zo veel postte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:31 schreef CandyApplez het volgende:
Lol gaat iemand mij dat ene gezegde nog uitleggen?
Ik gok dat appeltje binnen een week haar eerste ban heeft en daarna gemiddeld 2 keer per maand, dus Tong kan nog heel wat middagdutjes gaan doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:32 schreef Hallojo het volgende:
Heeft Appeltje Tong inmiddels al ingehaald?
waarom heb jij nog geen UI?quote:
Je gaat zo'n talent toch niet bannen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gok dat appeltje binnen een week haar eerste ban heeft en daarna gemiddeld 2 keer per maand, dus Tong kan nog heel wat middagdutjes gaan doen.
Hij staat nog steeds 10de in de top 500, schiet dus niet echt op met Stijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door Stinho/Ajacied422 elke dag zo'n 150 posts of meer terwijl tong middagdutjes moet doen
Komt wel goed hoor met onze heldquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds 10de in de top 500, schiet dus niet echt op met Stijn.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:47 schreef Oberonn het volgende:
[..]
Dat kan je beter maar helemaal uitschrijven voordat ze naar de supermarkt gaat
Voor zover ik begrepen heb is hij daar helemaal niet op uit maar als hij zo doorgaat zou het nog spannend kunnen worden wie de eerste is met 1 miljoen posts.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor met onze held
Geen leven niks op een wekelijkse korfbalwedstrijd na, ik zie hem als toekomstige nr1 en dat zeker binnen 2 jaar
Stijn wintquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb is hij daar helemaal niet op uit maar als hij zo doorgaat zou het nog spannend kunnen worden wie de eerste is met 1 miljoen posts.
quote:
Haha.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik krijg honger van dit topic.
*gaat appel halen*
Ik heb vakantie dusja , :pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar serieus 300 posts per dag is geen leven hebben dat weet iedereen op Fok!
een plaatje onder je naamquote:
User Icon <---------------- -_- Dinkie onder je naam.quote:
Duidelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
User Icon <---------------- -_- Dinkie onder je naam.
Waar een uniek awesome plaatje van jezelf hoort te staan.
Zodat je zoveel toffer bent en iedereen je instant herkent!
Bij vrouwen moet daar een pic van je tieten.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bij vrouwen moet daar een pic van je tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |