Zou dat het zijn?quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Zo niet, dan heeft Tong80 mannetjes die potentiële competitie uitschakelt.
quote:
Geloof me, dan is het al te laatquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]Dan moet dit meisje gewaarschuwd worden!
heb je dat berekend?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:12 schreef jogy het volgende:
Als ze/hij/het zo door gaat dan heeft ze hem binnen 10 jaar wel ingehaald ja.
Denken dat Tong ooit sex heeft gehadquote:
Nauwelijks sc. Wordt nog wat als ze dat ontdekt!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
doet ze een hoop sc? dat tikt volgens mij gigantisch aan.
Ze is pas 15 he!quote:
een rijzende ster aan het fokfirmament.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nauwelijks sc. Wordt nog wat als ze dat ontdekt!
En ik heb haar ontdekt, dus ik mag haar manager worden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
een rijzende ster aan het fokfirmament.
gewoon een kloon van Tong80quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:08 schreef Hallojo het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/409413
Als deze dame zo door gaat. En ze is nog jong!
quote:
mag ik dan wel een handtekeningquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En ik heb haar ontdekt, dus ik mag haar manager worden!
Van mij?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mag ik dan wel een handtekening
Ik blijf hoop houden in de mensen op FOK!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Denken dat Tong ooit sex heeft gehad
Schiet al op dus!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wees gerust, Het zal maar binnen 3539 dagen gebeuren
Die hoop is bij mij reeds lange tijd vervlogen...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden in de mensen op FOK!
Je wil een date met Tong?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die hoop is bij mij reeds lange tijd vervlogen...
hmmmjaaa, en dan een handtekening van haar eronder om te bewijzen dat het een authentieke handtekening is.quote:
Nu ik haar manager ben, moet dat te regelen zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hmmmjaaa, en dan een handtekening van haar eronder om te bewijzen dat het een authentieke handtekening is.
Ik reageerde al in haar 1e topic toen ze nog maar 26 posts hadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En ik heb haar ontdekt, dus ik mag haar manager worden!
Je zag het talent niet he!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik reageerde al in haar 1e topic toen ze nog maar 26 posts had![]()
Maar ok, ik had nog niet door dat ze dat aantal ondertussen vertienvoudigd heeft
Beat this one :quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:08 schreef Hallojo het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/409413
Als deze dame zo door gaat. En ze is nog jong!
Ik zie het potentieel niet zo bij deze.quote:
En wat als tong zou stoppen? Hoe snel wordt hij dan ingehaald?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
ONZIN!!!!!
AJACIED422 kan he tal over 7 jaar flikken
GC / tong80 minstens tot 2020 nummer 1 postcount.
Neuken ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Denken dat Tong ooit sex heeft gehad
No Hommoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |