Oh dat is wel netjes ja ! Krassen zitten er zo op.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Met deze nog niks gehad, alleen een zooi krassen dus. Maar ja wat wil je na 9 jaar.
Jeetje wat een gedoe inderdaad. maar tegen wie moet je dan aangifte doen? Tegen dat karretjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is wel netjes ja ! Krassen zitten er zo op.
Met die Peugeot al na 2 weken omdat iemand er in volle vaart een supermarktwagentje tegenaan beukte en vervolgens op een vol parkeerterrein beweerde dat alle 3 de getuigen het verkeerd haddenMaar dat is een gedoe, moet ik aangifte doen omdat het geen auto-auto schade is.
Ik had beter kunnen zeggen dat het een paaltje was
Ja gelukkig tegen haar, maar omdat zij gewoon glashard bleef ontkennen moesten die getuigenverklaringen opgenomen worden door de politie. Ben echt 3u bezig geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoe inderdaad. maar tegen wie moet je dan aangifte doen? Tegen dat karretje
Hoe werkt dat dan eigenlijk. Qua verzekering, zij heeft schuld, maar reed niet in een auto en heeft dus geen verzekeringquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja gelukkig tegen haar, maar omdat zij gewoon glashard bleef ontkennen moesten die getuigenverklaringen opgenomen worden door de politie. Ben echt 3u bezig geweest.
Via de WA-verzekering, daarom moest ik ook aangifte doen anders kon mijn leasemaatschappij het niet verhalen. Want rechtstreeks kan dat dan niet. Dit viel ook onder vernieling of iets dergelijks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan eigenlijk. Qua verzekering, zij heeft schuld, maar reed niet in een auto en heeft dus geen verzekering
Oh haar WA, moet ze maar net hebben trouwens, want die zijn niet verplicht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Via de WA-verzekering, daarom moest ik ook aangifte doen anders kon mijn leasemaatschappij het niet verhalen. Want rechtstreeks kan dat dan niet. Dit viel ook onder vernieling of iets dergelijks.
Ja dan zou het best wel eens kunnen dat ze het zelf betaald heeft, ik heb dat eigenlijk nooit in detail nagevraagd. Ik weet wel dat ik er lang mee bezig ben geweest om alles te regelen en die kant op te sturen. Een jaar later hoorde ik dat de leasemaatschappij de rekeningen ging opsturen naar de tegenpartij, maar daar zie ik dan helaas niets van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh haar WA, moet ze maar net hebben trouwens, want die zijn niet verplicht.
Wel begrijpelijk dat de politie er bij kwam en zo, dit is niet echt een standaard aanrijding.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dan zou het best wel eens kunnen dat ze het zelf betaald heeft, ik heb dat eigenlijk nooit in detail nagevraagd. Ik weet wel dat ik er lang mee bezig ben geweest om alles te regelen en die kant op te sturen. Een jaar later hoorde ik dat de leasemaatschappij de rekeningen ging opsturen naar de tegenpartij, maar daar zie ik dan helaas niets van.
Ok, veel plezier!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat de politie er bij kwam en zo, dit is niet echt een standaard aanrijding.
Maar goed, ik ga effe voetballen kijkenLaters.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Vooruit dan maar, nog wat plaatjes van mijn arme total-losse auto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede is een beetje donker helaas.!@#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:34 schreef Specularium het volgende:
[..]!@#
Nee natuurlijk niet gek. Ik had wel wat anders aan mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het unieke talent-topic? Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:46 schreef Karina het volgende:
Ik wil net een linkje posten van het unieke talent topic, maar je had het al gezien. Damn.
Je weet toch wel wie het unieke talent is :quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het unieke talent-topic? Over wie gaat dit?
De tijd dat Paul de Leeuw een uniek talent was, is zo onderhand wel voorbij, helaas. Hij heeft nog steeds wel kwaliteiten, hij is nog steeds wel een vakman, maar 'uniek' is niet meer het juiste woord om die kwaliteiten mee te beschrijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie het unieke talent is :
SHO / Paul de Leeuw is een rijke stinkerd
Ieder mens is uniek Elf, misschien wordt dat er wel gewoon mee bedoeldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De tijd dat Paul de Leeuw een uniek talent was, is zo onderhand wel voorbij, helaas. Hij heeft nog steeds wel kwaliteiten, hij is nog steeds wel een vakman, maar 'uniek' is niet meer het juiste woord om die kwaliteiten mee te beschrijven.
Kquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Wie nog meer letters voor in de TT weet, mag roepen
Xquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Wie nog meer letters voor in de TT weet, mag roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |