Geld verdienen? Waarom verdiend hij geld dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:53 schreef MPC60 het volgende:
Tja, hij is ook al zolang als ik mij kan herinneren met zijn hoofd op de beeldbuis. Oneerlijk he dat andere mensen meer verdienen.
Gastquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Geld verdienen? Waarom verdiend hij geld dan?
hoezo?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze zouden je je Yvonne Awards 2013 moeten afpakken voor je kortzichtigheid
Nog steeds geen serieuse reactiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze zouden je je Yvonne Awards 2013 moeten afpakken voor je kortzichtigheid
En hij was er op bezoek met Johnny de mol.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:23 schreef Peter het volgende:
Dat verhaal over dat 'kasteel' van z'n pa komt ook uit dat programma van Linda de Mol van 3 weken terug.
En naast TV programma's ook nog films, theatervoorstellingen, CD's en ik vergeet ook vast nog wat dingen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:11 schreef tong80 het volgende:
Mooi toch dat ie dat bij elkaar heeft verdient de afgelopen 25 jaar ? Groot talent, met geweldige programma's waar miljoene mensen naar keken en kijken. Misschien de laatste tijd wat minder, maar het is moeilijk om je te blijven vernieuwen. Je kunt er niks aan vinden, maar het is een icoon op de Nederlandse televisie. In de showbizz en entertainment gaat nu eenmaal veel geld om.
Ja, hij is inderdaad ook producent, maar het lijstje van programma's dat op wikipedia staat verklaart wel waarom hij daar niet bakken met geld mee binnenharkt:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:33 schreef DroogDok het volgende:
15 miljoen, valt me eigenlijk een beetje tegen. Hij is toch ook producent? Had wel minimaal het dubbele verwacht eigenlijk.
quote:Mooi! Weer De Leeuw (VARA) (2005-2009)
De tiende van Tijl (AVRO)
Hand van de Meester
Ranking the Stars (BNN)
Top of Flop (VARA) (remake 2009)
Van Der Vorst Ziet Sterren (RTL 4) (2009-)
Waar is Elvis?! (RTL 4) (2009)
De tafel van 5 (NET 5) (2009)
Lieve Paul (VARA) (2009)
Zo Vader Zo Puberzoon (NCRV) (2009-)
X de Leeuw (VARA) (Maart 2010-Mei 2010)
De Leeuw op Zondag (VARA) (Maart 2010- Mei 2010)
De Zaterdagavondshow met Marc-Marie & Beau (SBS 6) (Augustus 2010- September 2010)
MaDiWoDoVrijdagshow (BNN) (2010- mei 2011)
Nee ik wist dat langer dat zijn vader in een kasteel woont met zijn tweede vrouw!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:23 schreef Peter het volgende:
Dat verhaal over dat 'kasteel' van z'n pa komt ook uit dat programma van Linda de Mol van 3 weken terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |