Nou die bricks en mortar duren nu al een eeuwigheid voor m'n gevoel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag waren jordan 3's
Ehm... Nb x norse project kan wat worden, en asics x hal duurt ook niet lang meer
ik ben verliefd op haarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waar blijven de boeiende releases? Al die saaie Jordan IV, Lebron crap.
[ afbeelding ]
Van mij mag 290 sowieso wel een keer een collab krijgenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef flotser het volgende:
Saucony x Footpatrol Only in Soho moet ook nog uitkomen. Verder is 't allemaal een beetje saai idd... Een 290 SQM x Nike HTM Flyknit of zo... dat zou eens verrassend en leuk zijn
Een paar zwarte asics gl2 of gl3?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Nezhi het volgende:
Weet iemand hier nog zwarte ninja runners? Geen frees, wil ze namelijk hele jaar door kunnen dragen en mijn frees worden koud/zeiknat in de regenOok geen roshes, is niet mijn model...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Nezhi het volgende:
Weet iemand hier nog zwarte ninja runners? Geen frees, wil ze namelijk hele jaar door kunnen dragen en mijn frees worden koud/zeiknat in de regenOok geen roshes, is niet mijn model...
Vind ze wel mooi, maar zijn deze pas geleden uitgekomen dan? Even snel gekeken in het topic van lacebag maar ik zie daar alleen zwart met rode zool. Ook wel mooi, maar zoek iets subtielers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een paar zwarte asics gl2 of gl3?
Die visvimsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Asics zijn toch niet ninja?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die visvimsvriend van me heeft die.
Ninja lvl +9000 is dat, ninja turtle style ditdat.
Die zwarte roshe run met wijde gewoven slierten (kan het niet beter omschrijven) is ook cool. Lijkt niet eens meer echt op een roshe run
En reflectie om als ninja je tegenstander te verblinden (of zo)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Bajskorv het volgende:
Anders zwarte Nike Free Shields? Wel groen zooltje, maar redelijk in de regen.
:")quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En reflectie om als ninja je tegenstander te verblinden (of zo)![]()
Moet zeggen dat m'n SNS GL2 wel redelijk low profile zijn.
Slecht ik weet het.quote:
Wmns only is mijn maatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat is gelijk het probleem. WMS only, anders was het instacop.
@Nezhi: sufu, ebay, fuk, sales etc. Yoox staat ook vol met SLVR. Veel winkels zoals Zalando hebben ook SLVR en daar gaat het direct de sale in zowat.
Collab die ik absoluut op Nr. 1 van mijn lijstje heb staan momenteel, als die überhaupt nog uitkomt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef flotser het volgende:
Saucony x Footpatrol Only in Soho moet ook nog uitkomen.
Alleen verzendkosten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe werkt dat schoenen bestellen uit bijv. de UK? Zijn er nog kosten die erbij komen?
Ik dacht juist dat ik van 42 naar 41,5 moet gaan, maar die heb je nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dat bedoelt hij. Ze zijn een halve maat groter, dus een 42 is een 42.5, dus zal je een halve maat moeten downsizen
Verwarrend dit. Ja je moet een 41.5 hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik van 42 naar 41,5 moet gaan, maar die heb je niet
als ik de size chart van Supra erbij pakt dan is een UK 8 -> 42,5 EU, maar als ik die ene van de site zelf gebruik is UK 8 -> 42. verwarrend ik mail ze wel gewoonquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Verwarrend dit. Ja je moet een 41.5 hebben.
mijn nike blazers zijn US10,5 terwijl ik normaal 8.5 heb, en ze passen perfect. Zelfs US klopt niet altijd hoewel nike het hierbij wel express zou hebben gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef Meneer_Agent het volgende:
Altijd US maten aanhouden. Verder (nogmaals) in mijn opinie is Supra true to size tov Nike.
2 maten verschil? Haal je geen dames en heren sizing door elkaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:19 schreef droommoord het volgende:
[..]
mijn nike blazers zijn US10,5 terwijl ik normaal 8.5 heb, en ze passen perfect. Zelfs US klopt niet altijd hoewel nike het hierbij wel express zou hebben gedaan
Dat heeft te maken met licenties en distributeurs. Welk paar wil je bestellen? Ligt misschien ook wel in NL.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:23 schreef Jiang153 het volgende:
wauw echt kut dit. De officiele supra site verzend niet naar nederland maar wel naar engeland, frankrijk en duitsland?!
https://www.suprafootwear.com/products/24828quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met licenties en distributeurs. Welk paar wil je bestellen? Ligt misschien ook wel in NL.
Ik dacht dat je dan alleen vrij ben van douanekosten maar nog wel btw moest betalen tenzij je onder de 22 euro bent?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Meneer_Agent het volgende:
UK in een Europees land, binnen Europa is er vrij verkeer van goederen en personen.
en als ik dingen uit US bestel? Waar geld die vrij t/m 22 euro limiet voor? invoerrechten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef Meneer_Agent het volgende:
Nee. Je hoeft niets bij te betalen.
aha dus Europees land is gewoon de prijs die je ervoor betaald niks bijkomende kosten en VS dan hoef je geen invoerrechten + btw te betalen als je bestelling niet hoger dan de 22 euro komt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:37 schreef Meneer_Agent het volgende:
US heb je dat wel. Geen Europees land, geen handelsverdragen. Vrij t/m 22 euro is helemaal niets bijbetalen. Echter, bij verzendingen uit de VS worden de verzendkosten bij de waarde van het product opgeteld.
Heb al een uitgeleefd zwart paartje maar niet meer mijn smaakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Voor wie er zwarte schoenen zocht: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:38 schreef vault_tec het volgende:
En na vandaag verwacht ik weer 3 pakketjeskut sales
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuuuuck, die zijn lekkerWaar blijft de foto van jouw acrylverf meesterwerk eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:44 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn wel mooi en blijkbaar handgemaakt ook. Alleen nog even wachten op mijn loon.
Met verzendkosten uit de VS zijn ze zo'n 105 euroen hopelijk is de douane dan ook lief. Ze hebben ook wat split toe tabi's zoals eerder gelinked maar heb geen idee hoe dat voelt.
http://www.sousouus.com/
Sorry, inmiddels verkocht voor een bedrag met vier nullenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:04 schreef flotser het volgende:
[..]
Waar blijft de foto van jouw acrylverf meesterwerk eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sorry, inmiddels verkocht voor een bedrag met vier nullen
Waar?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:55 schreef Matip het volgende:
pick up;
[ afbeelding ]
shit is snel gegaan, dinsdag rond 5:30 besteld en vanmorgen om 7:30 werd er aangebeld.
is hij gewend op LBquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef Nezhi het volgende:
Wat een reacties, het zouden net zo goed zwarte lunar chukka's kunnen zijn![]()
![]()
flotser waarom doe je zo triest de hele tijd?
So true.quote:
Nee helemaal waar, maar ik vind de schoen gewoon niet mooi meer. Al heb je heel soms nog uitzonderingen, laatst was er zo'n blauw/wit/zwarte collab oid? Die shape zag er nog wel goed uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:06 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb nooit zo'n moeite met de shape, zo is die 1500 tegenwoordig nou eenmaal. Dat eeuwige "vroeger was alles beter" heb je toch niks aan.
Ziet er best goed uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:53 schreef Bajskorv het volgende:
En zo stiekem wel weer ok. Lastig.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:09 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Nee helemaal waar, maar ik vind de schoen gewoon niet mooi meer. Al heb je heel soms nog uitzonderingen, laatst was er zo'n blauw/wit/zwarte collab oid? Die shape zag er nog wel goed uit.
Ik vond een aantal Gr. die ik had gezien ook zeker geslaagd. Zijn goed bezig zo.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:01 schreef Nezhi het volgende:
wat de neuk is ditHahaha...dafuq!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker weten die.quote:
Materiaal is wat minder idd, maar het is wel een fijne Gr. Draag de mijne geregeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:07 schreef Atta-boy het volgende:
Die navy/orange was minder mooi en had mindere materialen though
Zeker. Daar was ik maar even blij mee, ben er uiteindelijk niet extreem gek op. Maar die camo heeft suede en ik ben gek op alles suede...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:07 schreef Atta-boy het volgende:
Die navy/orange was minder mooi en had mindere materialen though
Hele grote kans dat andere stores 'm ook gaan verkopen op een latere datum...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:54 schreef Bajskorv het volgende:
Weet iemand al hoe laat die NP x NB release is vandaag?
Laat maar, 8pm online. Helaas geen kans toe dus, jammer. Als iemand een 10.5 wil coppen, je weet me te vinden!
die camo's in Oktober, Aztec in Decemberquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Welke komt eerder, die Azteks of blauw Urban Camo's :p
Niet alleen grote kans, is ook al her en der aangekondigd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:20 schreef flotser het volgende:
[..]
Hele grote kans dat andere stores 'm ook gaan verkopen op een latere datum...
Heb jij de binnenzooltjes al gecheckt dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:31 schreef Modus het volgende:
Camo pack en dan geen camopatroon te vinden op de hele schoen..
Nieuwe pickup? Zijn nice.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:31 schreef Modus het volgende:
Camo pack en dan geen camopatroon te vinden op de hele schoen..
Anyway:
[ afbeelding ]
Nee, zat ik net aan te denken. Maar dan vind ik het nog steeds een rare packnaam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef flotser het volgende:
[..]
Heb jij de binnenzooltjes al gecheckt dan?
Nee, upcoming c/w. Zijn wel netjes idd. Dat suede is zeer mooie kwaliteit.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:53 schreef Modus het volgende:
Nee, zat ik net aan te denken. Maar dan vind ik het nog steeds een rare packnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie schoen. Ik ga miss de zwarte proberen copped, Lunarlon moet wel comfy genoeg zijn voor de stukjes dat ik moet rennen en ze zijn lekker licht...
[ Bericht 1% gewijzigd door Nezhi op 09-08-2013 21:19:18 ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Nezhi het volgende:
Nike Sb Project BA
[ afbeelding ]Best hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie schoen. Ik ga miss de zwarte proberen, Lunarlon moet wel comfy genoeg zijn voor de stukjes dat ik moet rennen en ze zijn lekker licht...ze zijn fucking nice.
Brazil.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:55 schreef Matip het volgende:
[..]
deze?
http://sneakernews.com/2013/08/07/asics-2014-preview/#more-440598
die aztecs![]()
Ik vind persoonlijk die rode saga en witte 5 erg tof.quote:
Als ik deze 3 kan scoren dan ben ik blij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk die rode saga en witte 5 erg tof.
Die sb's zijn ook tof.
Ik heb zelf weinig met Brazilië dus voor mij een pass. De 5 is wel een interessant model. Zou ik zeker aan m'n collectie willen toevoegen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Als ik deze 3 kan scoren dan ben ik blij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zien er imo lekker retro uit, maar Brazilië thema is voor mij gewoon een neuh..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik heb helemaal niks met Brazilie maar de schoen is keihard.
Welk merk en type zijn dit? Als ze die ook in een damesmodel hebben zou mooi zijn, ik zoek ook nog een paar beetje nette sneakers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Voor wie er zwarte schoenen zocht: [ afbeelding ]
Adidas busenitz.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Welk merk en type zijn dit? Als ze die ook in een damesmodel hebben zou mooi zijn, ik zoek ook nog een paar beetje nette sneakers.
Ik heb nu Asics Onitsuka Mexico zwart met goud met klittenband maar die kan ik nergens meer vinden.
Jordans vaak wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:32 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe bedoel je in damesmodel btw? Het model is zoals dit, ze zijn er wel in kleinere maten maar je hebt van een model schoen meestal niet een mannen en vrouwenversie oid
OK ik dacht dat er soms heren- en damesmodellen waren. Voor dames iets smaller bijvoorbeeld. Waar kun je deze kopen, ik zal wel niet goed zoeken,maar ik vind ze niet zo snelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:32 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe bedoel je in damesmodel btw? Het model is zoals dit, ze zijn er wel in kleinere maten maar je hebt van een model schoen meestal niet een mannen en vrouwenversie oid
Daarom zei ik meestal nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:33 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Jordans vaak wel.
Dankje, ik zag die hele lijst in de OP en dacht: pffff moet ik al die winkels afquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:36 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Daarom zei ik meestal nietbusenitz iig niet.
In skatestores @ karina, het is een skateboardmodel van adidas.
Je zou frisco, flatspot, caliroots of iets kunnen proberen. Weet niet of ze ze daar hebben though
Waar. Deze moet ik hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:00 schreef Xurk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betreft Nike SB Project BA vind ik deze colorway die ik op de vorige pagina postte het mooist, zit daar ook over te twijfelen.
Volgens mij gewoon legit. Is een sneakershop in Almere volgens hun site en aanbod komt best overeen met de rest van de NL shops dus lijkt me sterk dat ze fakes verkopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:34 schreef Jiang153 het volgende:
Weet iemand of de site www.sneakerwinkel.nl betrouwbaar en echte schoenen verkoopt?
ah oke ja zag later pas dat ze ook een shop in Almere hebben. Zit nog steeds te kijken voor Supra sales en kwam net voorbij dezequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:38 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon legit. Is een sneakershop in Almere volgens hun site en aanbod komt best overeen met de rest van de NL shops dus lijkt me sterk dat ze fakes verkopen
god bestaat nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:03 schreef Atta-boy het volgende:
Het is een teken van god. Ga niet voor supra's
Valt het op?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:46 schreef Atta-boy het volgende:
Waar is iedereen? Word dit weekend bijna niks gepost, moet er bijna van huilen
Meeste websites hebben de zwarte en rode wel, kan alleen die CW niet vindenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:10 schreef Xurk het volgende:
Van Hypebeast quote ik: "...will be available from selected Nike retailers from August 16", maar dat kan ook op de hele BA lijn doelen? Aangezien er al een stuk of 5 colorways zijn aangekondigd gok ik dat ze redelijk goed te verkrijgen zullen zijn van de usual shops met SB accounts
Ik zie 'm ook nog niet in de pre-orders op webshops staan, maar gok dat het vanaf 16 augustus wel gewoon te vinden is als je een beetje zoekt. Op Cncpts hebben ze ook de Premium uitvoering dus deze zie ik daar ook nog wel verschijnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:19 schreef Valyx het volgende:
Meeste websites hebben de zwarte en rode wel, kan alleen die CW niet vinden
Zitten hier genoeg mensen met grotere maten dan dat hoor. Ik heb zelf ook 9,5-10.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook nog niet in de pre-orders op webshops staan, maar gok dat het vanaf 16 augustus wel gewoon te vinden is als je een beetje zoekt. Op Cncpts hebben ze ook de Premium uitvoering dus deze zie ik daar ook nog wel verschijnen.
Zoals ik eerder al aangaf vind ik mijn US 9.5 / 10 echt niet extreem groot, maar zo onderhand gaat het wel steeds meer groot voelen als ik die maten van jullie lees. Gewoon om even te controleren: jullie zijn niet toevallig allemaal nog 13 hè(nadruk op knipoog)
Gelukkig, voel ik me toch iets minder bigfoot the giant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef don-diablo het volgende:
Zitten hier genoeg mensen met grotere maten dan dat hoor. Ik heb zelf ook 9,5-10.
Niet die bovenste. Niet. NIET. NOOIT. GEWOON NOOIT.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
De Adidas Busenitz kan ik niet vinden in mijn maat en in zwart (die van Nezhi zijn te klein). dus ik ben even verder gaan kijken, anders misschien 1 van deze 2:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet die bovenste. Niet. NIET. NOOIT. GEWOON NOOIT.Wat is er mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cruijff zeker
![]()
Of petjes.quote:
Oh daar heb ik geen verstand vanquote:
Een van de weinige die ik vond die helemaal zwart leer waren en in mijn maat te krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee zien er gewoon als een opgedroogde miskraam uit
http://www.zalando.nl/sneakers-laag/_zwart/?order=activation_datequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen verstand vanAls iemand nog suggesties heeft voor zwarte, leren sneakers. Die een beetje makkelijk verkrijgbaar zijn dus.
Deze stonden trouwens wel bij de damesmodellen.
Daar had ik gekeken idd, maar sommige zijn stof en andere weer te glimmend of met een witte zoolquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/sneakers-laag/_zwart/?order=activation_date
Budget? En moet het 100% zwart zijn of mogen zolen en/of logo's een andere kleur zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van de weinige die ik vond die helemaal zwart leer waren en in mijn maat te krijgen.
Geen budget (nou ja geen 500 euro natuurlijk), zwarte zool, iets kleur mag wel, maar geen witte zool. Wel leer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Budget? En moet het 100% zwart zijn of mogen zolen en/of logo's een andere kleur zijn?
Dan zijn low dunks of Puma mis baskets wel een veilige keuze.
Oh deze zeker:quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zwarte Roshes waren hier ook een hit had ik begrepen
Dat zijn én fakes en geen Roshes.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh deze zeker:
[ afbeelding ]
Ja die zien er wel goed uit
Alleen een beetje glimmend.
Oh ik zocht op plaatjesquote:
Die zijn zeker heel duur hequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef flotser het volgende:
Dit niks voor je? Deze zijn wel echt ;-)
[ afbeelding ]
Is wel weer randgeval marokkanenschoen imho.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef flotser het volgende:
Dit niks voor je? Deze zijn wel echt ;-)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En Roshes zijn geen leer
Roshes was niet serieus, Karina.
http://www.sneakershop.nl(...)desc&manufacturer=64quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zocht op plaatjesDeze kwam tevoorschijn stond wel Roshes bij. De rest was wat meer echt om te rennen. De low dunks en puma zien er ook wel goed uit, alleen met witte zool.
Beetje warm zien die eruit met dat randje. Reebok zit wel prima, ik heb vroeger ook Reeboks gehad, leren. Alleen hadden die weer een witte zoolquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk hé, dat de Reebok Berlins hier prima bij passen.
Link: http://www.prodirectselec(...)pace-Grey-23585.aspx
Voor de goede maat zou ik even mailen wanneer ze die weer verwachten of even op ebay rondkijken. Schoen is van leer en canvas.
Ook niet echtquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.sneakershop.nl(...)desc&manufacturer=64
Nog zat andere merken zwarte sneakers op die site.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje warm zien die eruit met dat randje. Reebok zit wel prima, ik heb vroeger ook Reeboks gehad, leren. Alleen hadden die weer een witte zool
[..]
Ook niet echt
Jeetje ik ben echt lastig geloof ik. De dames vind ik overigens meestal minder leuk.
Doel je dan op de CW zwart-goud of zo? Verder vind ik de term "Marokkanenschoen" niet zo fraai.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel weer randgeval marokkanenschoen imho.
Veel met gekleurde zool of van stof. Helemaal zwart met zwarte zool en mat zie je toch niet zoveel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Nog zat andere merken zwarte sneakers op die site.
Dat moet je ook niet willen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel met gekleurde zool of van stof. Helemaal zwart met zwarte zool en mat zie je toch niet zoveel.
Zwart-goud ja. En aan de term kan ik weinig doen, het is gewoon een type mens dat ermee loopt. Hier in de buurt lopen alleen allochtonen met dat soort schoenen, de aso autochtonen hier in de regio zijn Kampenaren, Elburgers en Urkers en die lopen allemaal op airmaxjes. Alleen de Marokkanen dragen hier zwart-glimmende schoenen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:41 schreef flotser het volgende:
[..]
Doel je dan op de CW zwart-goud of zo? Verder vind ik de term "Marokkanenschoen" niet zo fraai.
Hoezo niet? Moet lekker zitten, makkelijk schoonmaken (daarom geen stof) en er niet al teveel als sportschoenen uitzien. Die Busenitz waren eigenlijk precies goed, maar die kan ik helaas niet vinden in mijn maat en zwart.quote:
Ik heb vier paar Berlins in verschillende kleuren, zijn niet erg warm.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje warm zien die eruit met dat randje. Reebok zit wel prima, ik heb vroeger ook Reeboks gehad, leren. Alleen hadden die weer een witte zool
[..]
Ook niet echt
Jeetje ik ben echt lastig geloof ik. De dames vind ik overigens meestal minder leuk.
Ik geef het op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo niet? Moet lekker zitten, makkelijk schoonmaken (daarom geen stof) en er niet al teveel als sportschoenen uitzien. Die Busenitz waren eigenlijk precies goed, maar die kan ik helaas niet vinden in mijn maat en zwart.
OKquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb vier paar Berlins in verschillende kleuren, zijn niet erg warm.
Wel lief dat je hielp met zoekenquote:
Maak je eigen adidasjes http://www.adidas.nl/mi-samba-tm/4000546_W.html helemaal zwart mogelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lief dat je hielp met zoekenMisschien vind ik die Busenitz over een paar weken wel. De Asics die ik heb kunnen nog wel een paar weekjes mee
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Maak je eigen adidasjes http://www.adidas.nl/mi-samba-tm/4000546_W.html helemaal zwart mogelijk.
Meer http://www.adidas.nl/scho(...)=17&prefv1=Originals
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item2580a54265quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]Dat is een hele goeie, zelf ontwerpen. Dat ga ik morgen even uitcontroleren op mijn gemak.
Precies, want ik heb 39 normaal en ik weet niet of 39 1/3 te groot is. Al scheelt die 1/3 natuurlijk niet zo heel veel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef Modus het volgende:
Gewoon eerst even 1 van die modellen in een andere kleur in een winkel passen, en dan online bestellen.
Oh die zien er ook goed uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item2580a54265
Iets voor jou? Ik denk dat UK 6 jouw maat is.
Daarom even passen in de winkel. Al vind ik dat wel een beetje lullig altijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef Nezhi het volgende:
Als je 38 2/3 past weet je me te vinden (in herenmodel dan, Adidas vrouwenmaten zijn enorm klein...)
Mmm zo zien ze er veel minder tof uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:08 schreef Nezhi het volgende:
Die ene schoen die ik linkte lijkt wel alsof het net doorzichtig is oid in het midden.. weet niet of dat overdreven is op de foto maar anders lijkt het me stervenskoud.
[ afbeelding ]
deze in het rood en blauw en je hebt Spiderman schoenen..
deze shot lijkt wel op een oude Pirelli reclamequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:08 schreef Nezhi het volgende:
Die ene schoen die ik linkte lijkt wel alsof het net doorzichtig is oid in het midden.. weet niet of dat overdreven is op de foto maar anders lijkt het me stervenskoud.
[ afbeelding ]
deze in het rood en blauw en je hebt Spiderman schoenen..
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm zo zien ze er veel minder tof uit.
Sowieso kwam ik bij het zoeken echt HELE lelijke schoenen tegen, rare kleuren en modellen.
Ow ik dacht alquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:21 schreef Nezhi het volgende:
[..]zijn niet dezelfde schoen hoor?
en haha wtf @ die reclame. Lijkt er wel op.
is dat UK6/US6.5? zo ja, http://www.flatspot.com/p(...)ck-1-dark-cinder-f09quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, want ik heb 39 normaal en ik weet niet of 39 1/3 te groot is. Al scheelt die 1/3 natuurlijk niet zo heel veel.
Ik had die eerste gevonden inderdaad, maar ik was in verwarring met de maat. Als ik op een 'converter' site kijk dan is UK6 idd 39, maar US 6,5 is dan 37quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
is dat UK6/US6.5? zo ja, http://www.flatspot.com/p(...)ck-1-dark-cinder-f09
of anders deze: http://www.sportsdirect.com/nike-alexi-ladies-trainers-275378
Ah OK. 39 zou normaliter moeten passen. Met 'gewone' schoenen past 39 iig ALTIJD.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef Nezhi het volgende:
Busenitz zijn alleen herenmaten, dus het is 39.
Amerikaanse maten maken onderscheid tussen man en vrouw, UK niet.
japanese maatvoering (aantal CM) controleren kan soms ook helpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had die eerste gevonden inderdaad, maar ik was in verwarring met de maat. Als ik op een 'converter' site kijk dan is UK6 idd 39, maar US 6,5 is dan 37Voor damesmaten. Maar bij mannen is het wel 39.
Oh die Nikes zijn wel tof en niet zo duur ook.
Ik heb ze besteld. Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef Nezhi het volgende:
Busenitz zijn alleen herenmaten, dus het is 39.
Amerikaanse maten maken onderscheid tussen man en vrouw, UK niet.
Nicequote:Op maandag 12 augustus 2013 10:51 schreef SHOOOTO het volgende:
japanese maatvoering (aantal CM) controleren kan soms ook helpen.
Nike Air Max Terra 180 QS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check Sansoucci en de botanische tuinen van Potsdam zeker nog even als je er toch bent, absoluut de moeite.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:30 schreef thethoryd het volgende:
Al een tijdje in Berlijn, topstad zeg! Veel afwisseling tussen winkels, restaurantjes en bezienswaardigheden. Alleen zou je verwachten dat ze in Duitsland in het algemeen meer bigfoot sizes verkopen, helaas niet het geval.
Meeste shops (Solebox, Kickz etc) gaan tot 12 en ik heb verdomme 14
Pauls Boutique heeft echr heel veel overpriced spul imo; veel afgetrapte schoenen voor >30 euro ...
Aan de andere kant heeft de eigenaar ook soms geen idee van zeldzaamheid volgens mijLagen wel een boel rares voor (relatief) weinig. Maar het is goed zoeken tussen al die stapels schoenen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:19 schreef Valyx het volgende:
[..]
Meeste websites hebben de zwarte en rode wel, kan alleen die CW niet vinden
Nice thanksquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zwart/roze wordt rond 5 okt verwacht (volgens Nike info)
Potential cop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zwart/roze wordt rond 5 okt verwacht (volgens Nike info)
quote:Are you feeling a little confused as to why this “Year of the Snake” looking Nike SB Dunk Low has been labeled as a 2014 release? Keep in mind that the 2014 Chinese New Year doesn’t hit until January 31st, meaning that they could still arrive after the calender flips and technically make it into the Year of the Snake. The shoes feature reptilian paneling on the sides and an overall pretty muted color scheme across the upper. See the full preview below and check back in with Sneaker News to find out the full story on this upcoming pair of SB Dunks.
Nike SB Dunk Low
313170-017
quote:BRON: Sneaker News
Vind dat mint niet zo fraai. Ben sowieso van de OG CW's met zo heel nu en dan een uitzondering... Cool Grey's, Toro Bravo's, Black Grapes etcquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:08 schreef matthijst het volgende:
Green Glow 4's zaterdag:
[ afbeelding ]
Geinige dingen.
Nooit. Damesmodel is altijd in andere kleuren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:33 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Jordans vaak wel.
Ik vind ze eig nog wel wat hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef SHOOOTO het volgende:
^correct, maar dan zonder een Free zool
Nike SB Dunk Low “Snakeskin”
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vond deze in eerste instantie op de Nike SB x Levi's dunk lijken, die vond ik ook best ok.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze eig nog wel wat hebben.
Wil ze ff in het echt zien, maar op plaatjes vind ik ze wel mooi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:38 schreef flotser het volgende:
[..]
Vind dat mint niet zo fraai. Ben sowieso van de OG CW's met zo heel nu en dan een uitzondering... Cool Grey's, Toro Bravo's, Black Grapes etc
Daar doet die mij dus ook aan denken (de blauwe dan). Ik heb de zwarte dunk van de levi's collab en die is nog steeds erg stug omdat ik ze weinig draag en het materiaal op deze manier niet wat flexibeler wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik vond deze in eerste instantie op de Nike SB x Levi's dunk lijken, die vond ik ook best ok.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wil ze ff in het echt zien, maar op plaatjes vind ik ze wel mooi.
Alleen suf dat dat groen niet lichtgevend is
Ow, das helemaal prima en lekker voor de hypebeasts... ik ga wel voor de OG CW'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maar, maar, maar das helemaal hip hoor!![]()
Dan had ik ze nog minder fraai gevonden...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:41 schreef matthijst het volgende:
Alleen suf dat dat groen niet lichtgevend is
Ik stock meer dan ik rockquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:34 schreef Atta-boy het volgende:
Ik doe te veel aan stockenm'n hele kamer ligt vol schoenen
Dat was ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef TN-FR het volgende:
Iemand van hier zocht toch nog (all) black runners?
Heb zelf deze op het oog:
http://www.kickz.com/de/n(...)chwarz_weiss_schwarz
Denk dat je beter een us11 kunt pakken dus een 45.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef SpamNinja het volgende:
Boys,
Hoe vallen Roshes een beetje, lees overal true to size maar wat wil dat in dit geval zeggen. Heb Vans in 44.5 (us 11) en ook Nike Lunarglides in 44.5. Ga gewoon voor 44.5 denk ik maar ik dacht ik vraag het even.![]()
Thanks!
Fuck man je Old Blue ziet er dope uit, gave strakke creases. Arcs zijn echt totaal niet meer hiddenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:51 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik de waywt niet kan vinden maar hier want woei tee en fragment![]()
[ afbeelding ]
Camo asics begin oktober volgens mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:44 schreef don-diablo het volgende:
Wanneer komen die 'camo' asics en zwart roze Nike sb BA ook alweer uit?
Goed excuus om ze te halen 'voor m'n verjaardag'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Camo asics begin oktober volgens mij.
Ik vind jou eng! Word er gewoon bang van.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:51 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:51 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Ik vind jou eng! Word er gewoon bang van.
Die donkere kleding, doodskop erop, die sleutelbos aan je broek. Doet me denken aan een Auschwitz cipier.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Waarom?
Vault all pink everything.
Ps: sexy pics naar vault sturen
Troll op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Die donkere kleding, doodskop erop, die sleutelbos aan je broek. Doet me denken aan een Auschwitz cipier.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:44 schreef don-diablo het volgende:
Wanneer komen die 'camo' asics en zwart roze Nike sb BA ook alweer uit?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef SHOOOTO het volgende:
zwart/roze BA wordt rond 5 okt verwacht (volgens Nike info)
Ik ben cipier in het pokécenterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Die donkere kleding, doodskop erop, die sleutelbos aan je broek. Doet me denken aan een Auschwitz cipier.
pics.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:08 schreef Karina het volgende:
Wauw snelle service! Mijn Busenitz zijn net gebrachtEven snel eentje gepast en volgens mij zitten ze goed.
Jij zou aan de flathead t's moeten gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:51 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
nice en idd pick up foto's.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:08 schreef Karina het volgende:
Wauw snelle service! Mijn Busenitz zijn net gebrachtEven snel eentje gepast en volgens mij zitten ze goed.
Wat dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef Nezhi het volgende:
joepie Project BA zijn binnen en mogen weer weg
yeah! Pics :-). Vind Busenitz een mooi schoentje om te zien, helaas te smal voor mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen misschien, dan doe ik even sokken aan aan beide voeten en doe ik ze allebei aan
Ze zijn best smal inderdaad, bijna een vrouwenschoen, voor mij dus primaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
yeah! Pics :-). Vind Busenitz een mooi schoentje om te zien, helaas te smal voor mij.
Waarom? Die zijn duur toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Jij zou aan de flathead t's moeten gaan
Mooie planten ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:51 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder.. Misschien dat ik binnenkort eens eerst een paartje pas voordat ik wat beslis.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:24 schreef Nezhi het volgende:
Vreemd voetbed. Het voelde, I shit you not, alsof de wereld scheef stond.
Daarnaast niet comfy. Zal wel weer aan me voeten liggen, of aan de extreme vermoeidheid die ik vanochtend had. Als iemand interesse heeft, maat 38,5 / US 6 voor 80 euro incl. verzending. Geen zin om nóg een topic te openen, ik heb er al 3-4 open oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |