En reflectie om als ninja je tegenstander te verblinden (of zo)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Bajskorv het volgende:
Anders zwarte Nike Free Shields? Wel groen zooltje, maar redelijk in de regen.
:")quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En reflectie om als ninja je tegenstander te verblinden (of zo)![]()
Moet zeggen dat m'n SNS GL2 wel redelijk low profile zijn.
Slecht ik weet het.quote:
Wmns only is mijn maatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat is gelijk het probleem. WMS only, anders was het instacop.
@Nezhi: sufu, ebay, fuk, sales etc. Yoox staat ook vol met SLVR. Veel winkels zoals Zalando hebben ook SLVR en daar gaat het direct de sale in zowat.
Collab die ik absoluut op Nr. 1 van mijn lijstje heb staan momenteel, als die überhaupt nog uitkomt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef flotser het volgende:
Saucony x Footpatrol Only in Soho moet ook nog uitkomen.
Alleen verzendkosten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe werkt dat schoenen bestellen uit bijv. de UK? Zijn er nog kosten die erbij komen?
Ik dacht juist dat ik van 42 naar 41,5 moet gaan, maar die heb je nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dat bedoelt hij. Ze zijn een halve maat groter, dus een 42 is een 42.5, dus zal je een halve maat moeten downsizen
Verwarrend dit. Ja je moet een 41.5 hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik van 42 naar 41,5 moet gaan, maar die heb je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |