Ik kan wel onder andere dit vinden:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij het niet hebt weten te vinden zegt dan weer 0,0
http://www.aspartaam.nl/dossier_aspartaam/studie-van-22-jaar.phpquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan wel onder andere dit vinden:
De meer dan 20 000 studies die ondertussen de veiligheid van aspartaam nagingen, konden echter geen kankerverwekkende eigenschappen vinden bij de mens, en dit wordt nu opnieuw door EFSA bevestigd. - See more at: http://www.kanker.be/veil(...)sthash.535EwBS3.dpuf
Nee, niet 1-1quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.aspartaam.nl/dossier_aspartaam/studie-van-22-jaar.php
1-1
En nu?
Toen je hersenen kreeg en ze ook nog eens ging gebruiken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben tegenwoordig zo linksdraaiend macrobiotisch als de pest. Waar ging het mis?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen je hersenen kreeg en ze ook nog eens ging gebruiken.
Elke onderzoeker heeft een belang.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet 1-1
20000 - 1
En die ene punt van jou is ook dubieus:
This article was brought to you by Dr. Mercola. Founder of the world's #1 natural health site, he gives you the low-down on cholesterol. Discover why you actually need Cholesterol in this FREE report.
Goh, iemand die er belang bij heeft. Hmm, opvallend...
Zuurstof is al slecht. Ook al kudt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het over tarwe hebben? Ook zo'n pest voor het menselijk lichaam
Helemaal waar. Maar niet elke onderzoeker heeft een bedrijf waar hij alternatieven voor het gene wat hij afraad verkoopt.quote:
Dat weet je niet, sommige hebben anonieme geldschietersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar niet elke onderzoeker heeft een bedrijf waar hij alternatieven voor het gene wat hij afraad verkoopt.
True, maar goed, 20.000 rapporten die zeggen dat het meevalt. Waaronder van EU organisaties. Mwah.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet je niet, sommige hebben anonieme geldschietersnet als die huisartsen die middeltje X maar al te graag voorschrijven.
Daarom eet ik bijna geen blanke paste en/of brood.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het over tarwe hebben? Ook zo'n pest voor het menselijk lichaam
En die EU-organisaties hebben weer belang bij geen paniek, en vast wat geldschieters voor andere projecten. of er zijn erg goede lobbyisten. Echt, al die onderzoeken zeggen me geen reet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar goed, 20.000 rapporten die zeggen dat het meevalt. Waaronder van EU organisaties. Mwah.
waarom?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet sinds kort quinoa ipv pasta. Best lekker
Ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom eet ik bijna geen blanke paste en/of brood.
Spelt brood of glutenvrij brood en/of volkoren pasta.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
quinoa is natuurlijk nauwelijks te vergelijken met pasta. Behalve dat ze beide in een pakje zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zuurstof is al slecht. Ook al kudt.
Appel? Wil je dood of zo! Met al die suikers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
En bijna elke dag een bord havermoutpap van speltdrank, appeltje, krenten, zonbloempitten, pompoenpitten, lijnzaad en gemengde noten.
[..]
Hier staat er ook geregeld gierst en gerst op tafel
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die EU-organisaties hebben weer belang bij geen paniek, en vast wat geldschieters voor andere projecten. of er zijn erg goede lobbyisten. Echt, al die onderzoeken zeggen me geen reet.
Dat mag van mij. Ik ga er vanuit dat ladingen peer-reviewed onderzoeken precedent hebben over een handvol belangen onderzoeken die veelal later onderuit gehaald zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die EU-organisaties hebben weer belang bij geen paniek, en vast wat geldschieters voor andere projecten. of er zijn erg goede lobbyisten. Echt, al die onderzoeken zeggen me geen reet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
quinoa is natuurlijk nauwelijks te vergelijken met pasta. Behalve dat ze beide in een pakje zitten.
quinoa bolognese? Nee!
Wel een beter alternatief voor couscous en is idd prima te pruimen dat quinoa
Ik wil geen groenten in m'n papquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Appel? Wil je dood of zo! Met al die suikers.
Neem een gezond stuk fruit of nog beter groente.
Het lijkt wel alsof we de minst capabele mensen op elke plek denkbaar hebben gezetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Dat vind ik trouwens wel mooi aan Nederland (de wereld?), vrijwel iedereen weet het beter, op welk vlak dan ook, dan de experts. Prachtig
Het klinkt mij ook niet heel smakelijk in de orenquote:
hij die de schoen past trekke hem aanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Dat vind ik trouwens wel mooi aan Nederland (de wereld?), vrijwel iedereen weet het beter, op welk vlak dan ook, dan de experts. Prachtig
Peerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil geen groenten in m'n pap
Ik heb nog geen goed appelalternatief gevonden
Nog wel...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik eet gewoon gevarieerd. Quinoa, pasta, couscous, aardappel, rijst. Ik leef nog.
Seizoensgebonden eten in elk geval. Dan kunnen de appels.... net wel of niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil geen groenten in m'n pap
Ik heb nog geen goed appelalternatief gevonden
Tsja, als je ziet hoe vaak die experts ernaast blijken te zitten, dan zijn ze niet echt geloofwaardig he...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Quinoa capresequote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt mij ook niet heel smakelijk in de oren
Gewoon quinoa met geroosterde hamster. Zoals het hoort!
quote:
Vind ik allemaal niet heel lekker klinken voor in m'n pap.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Seizoensgebonden eten in elk geval. Dan kunnen de appels.... net wel of niet.
Nu mango? Sinasappel?
Ja, want dat is blanke pastaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Is couscous ook al evil dan?
want dat even wij vanavond
ow zo!quote:
Heb jij nog zin in een vakantie aan zee btw?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, als je het niet elke dag eet.
Klopt. Maar sommige mensen slaan een beetje door hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zo!
maar zo evil is blanke pasta toch ook weer niet?
als het maar niet je hele dieet is
toch?
Lijkt me niet praktisch met m'n veestapelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij nog zin in een vakantie aan zee btw?
Ik zit nu aan een bloemkool dieet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Vind ik allemaal niet heel lekker klinken voor in m'n pap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel heb je er nu dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch met m'n veestapel
Meenemen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch met m'n veestapel
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een bloemkool dieet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook ja. En ik eet geen bloemkool dus dan eet ik niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Daar heb je wellicht net een maaltijd aanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
5...
En nog een logerende hamster. Een hele toffe dikke.
Evil is subjectief. Als je elke dag witbrood, blanke pasta, witte rijst en aardappelen naar binnen aan het proppen bent.... mwah.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zo!
maar zo evil is blanke pasta toch ook weer niet?
als het maar niet je hele dieet is
toch?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een bloemkool dieet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook die paarse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
5...
En nog een logerende hamster. Een hele toffe dikke.
Tempura?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die nieuwe hype van gebakken/gefrituurd fruit, groente, etc
Warme pruim?quote:
Ah, misschien moet ik dat weer eens maken. Sushi is ook al een tijdje geleden dat ik het zelf gemaakt heb.quote:
Ah dat. Volgens mij heb ik daar ook een recept van in mijn vegakookboek staan. Ik geloof niet dat ik het ga makenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee groente chips zoals dit
[ afbeelding ]
Ben jij vegetarisch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah dat. Volgens mij heb ik daar ook een recept van in mijn vegakookboek staan. Ik geloof niet dat ik het ga maken
Dat vega-boek is wel briljant. Nog nooit zoveel recepten uit een kookboek vaker dan 1 keer gemaakt dan de recepten uit dit boek
Nee, schijnbaar val ik in de categorie flexitarierquote:
flexitariers zijn goed!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar val ik in de categorie flexitarier
En het boek is nog veganistisch ook (want geen kaas)
Ahquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar val ik in de categorie flexitarier
En het boek is nog veganistisch ook (want geen kaas)
Ja, ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het woord vega krijg ik wel uitslag van.
Maar waarom moet dat zo heten?quote:
Check.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah.
Stomme definities en labels. Ik eet gewoon niet elke dag vlees.
omdat je wel in een box moet passen hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waarom moet dat zo heten?
[..]
Check.
En als we vlees eten is het maar een beetje.
Ik wil gewoon niet in hetzelfde hokje geduwd worden als die volslagen losgeslagen veganisten/vegetariers/gekken die je het op elk moment van de dag, week en maand aan je op willen dringen alsof het een antwoord is op al je problemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je wel in een box moet passen he
wat wil jij dan? anarchie?
Ook dat is een hokjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je wel in een box moet passen he
wat wil jij dan? anarchie?
Het scheelt wel in de portemonneequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet in hetzelfde hokje geduwd worden als die volslagen losgeslagen veganisten/vegetariers/gekken die je het op elk moment van de dag, week en maand aan je op willen dringen alsof het een antwoord is op al je problemen.
Groente is ook niet goedkoop. In de supermarkt tenminstequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het scheelt wel in de portemonnee
De groenteboer is niet goedkoper hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Groente is ook niet goedkoop. In de supermarkt tenminste.
Ik mis een groenteboer.
Seizoensgroente meestal welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De groenteboer is niet goedkoper hoor
wij zitten met kilo's nectarinesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik vreet me dankzij de markt helemaal vol aan aardbeien
Anna loopt nu stage ergens in de betuwe dus ik eet mij klem aan Kersen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik vreet me dankzij de markt helemaal vol aan aardbeien
En goedkoper vreten voor m'n beestenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij zitten met kilo's nectarines
en nee ik overdrijf een keer niet
De eerste markt is in het centrum van Amersfoort en ik ga geen 20 minuten rijden om de markt te bezoekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Markt!
markt is nais
en ben ik dan wel een van die vega engerds?
hier is een kleintje om de hoek maar die is niet zo goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De eerste markt is in het centrum van Amersfoort en ik ga geen 20 minuten rijden om de markt te bezoeken.
Ja je zou bijna gaan denken dat het een bezigheidstherapie of 'baangarantie' is voor bepaalde personen. Ik noem geen namen of functies..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap het alles-of-niets-gevoel bij methodes nooit zo. Dan is zus de bom en moet alles en iedereen daarop overgaan, dan is zo de bom en... Volgens mij moet je gewoon altijd kijken wat het beste bij een bepaalde situatie past. Soms is dat snel, soms is dat langzaam.
Just my 2 cents
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:08 schreef CherryLips het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)hemse-brug-1.3946652
De groenteboer hier is echt een stuk duurder dan de supermarkt. Voor el cheapo-shit moet je naar de ma:rkt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Groente is ook niet goedkoop. In de supermarkt tenminste.
Ik mis een groenteboer.
Dan ben je echt heel erg dom!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:08 schreef CherryLips het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)hemse-brug-1.3946652
je beesten hebben geen smaak!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:14 schreef CherryLips het volgende:
1 kilo paprika, 1 euro.
1 kilo witlof, 1 euro
1 kilo andijvie, 1 euro.
Beesten blij, CL blij.
Nou, als je om half vijf aan komt kakken en het er de hele dag met 30 graden heeft liggen rotten is het niet zo best meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik vind de markt wel goede kwaliteit
beter vaak dan de supermarkt
Uitjes zijn eng, die zijn buiten en daar zijn mensen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef Murmeli het volgende:
Oh dat zou wel een leuk uitje zijn voor vandaag maar ik geloof dat er geen markt is op woensdag
Dan is het allemaal goed rijp.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, als je om half vijf aan komt kakken en het er de hele dag met 30 graden heeft liggen rotten is het niet zo best meer
de meeste markten hier zijn om 1 uur wegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, als je om half vijf aan komt kakken en het er de hele dag met 30 graden heeft liggen rotten is het niet zo best meer
nice! erg niet-westers!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:18 schreef Q. het volgende:
Zo'n overdekte markthal zoals ze in Rotterdam aan het bouwen zijn is daar dan wel weer beter voor. Wordt een gaaf ding.
[ afbeelding ]
Beetje Spitalfields Market-idee, maar dan modern.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:18 schreef Q. het volgende:
Zo'n overdekte markthal zoals ze in Rotterdam aan het bouwen zijn is daar dan wel weer beter voor. Wordt een gaaf ding.
[ afbeelding ]
Rotterdam is dan ook tof!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:18 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op Bodrum in Turkije. De inwoners hebben ze de voorgaande jaren alvast verplaatst.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:18 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben genezen van mijn mensenvrees!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Uitjes zijn eng, die zijn buiten en daar zijn mensen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:18 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG. Gaan ze dat neerzetten op Blaak?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja je zou bijna gaan denken dat het een bezigheidstherapie of 'baangarantie' is voor bepaalde personen. Ik noem geen namen of functies..
Neeeeeeeee!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben genezen van mijn mensenvrees!
Ze zijn er al aardig ver mee. Jij bent blijkbaar al een tijdje niet in de buurt geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
OMG. Gaan ze dat neerzetten op Blaak?
Wordt al gebouwd volgens mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
OMG. Gaan ze dat neerzetten op Blaak?
Die leencavia's doen een moord voor witlof hier. Nog nooit zoveel witlof gekocht in mijn levenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:14 schreef CherryLips het volgende:
1 kilo paprika, 1 euro.
1 kilo witlof, 1 euro
1 kilo andijvie, 1 euro.
Beesten blij, CL blij.
Regelmatig in de buurt. Maar dan ondergrondsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn er al aardig ver mee. Jij bent blijkbaar al een tijdje niet in de buurt geweest.
Ja, echt! Na uiteraard jaaaaaaaaarenlange therapie en een hoooooop pillen ben ik helemaal fearless nu muahahahahahahaha!quote:
Dat is dan ook de beste manier om Rotterdam te ervaren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Regelmatig in de buurt. Maar dan ondergronds
Niets voor mij. Gelukkig ben ik nog steeds doodsbang voor mensen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, echt! Na uiteraard jaaaaaaaaarenlange therapie en een hoooooop pillen ben ik helemaal fearless nu muahahahahahahaha!
En nou ben ik dus genezen whahahahaha!
ik doe het al dagen lang zelf!quote:
Ik ben blij voor jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets voor mij. Gelukkig ben ik nog steeds doodsbang voor mensen.
wat geven die cavia's terug? dan doe ik dat ookquote:
Die cavia's doen geen ruk. Zeuren om eten en slapen. Ik hoef dan ook geen cavia's.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat geven die cavia's terug? dan doe ik dat ook
Moet je ze eens andijvie geven. Of wortelloofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die leencavia's doen een moord voor witlof hier. Nog nooit zoveel witlof gekocht in mijn leven
maar je zorgt wel voor ze! dus dan kun je ook wel even voor mij zorgenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die cavia's doen geen ruk. Zeuren om eten en slapen. Ik hoef dan ook geen cavia's.
Meestal krijgen ze wat resten van de groene groentes die we op dat moment eten. Wortelloof en witlof in een schaal, dan is de witlof als eerste op. De wortelloof eten ze omdat ze niets anders krijgen totdat het op isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je ze eens andijvie geven. Of wortelloof
Mijn konijn wil ook vooral witlof.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je ze eens andijvie geven. Of wortelloof
Als je ze maar geen kool of broccoli geeft hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meestal krijgen ze wat resten van de groene groentes die we op dat moment eten. Wortelloof en witlof in een schaal, dan is de witlof als eerste op. De wortelloof eten ze omdat ze niets anders krijgen totdat het op is.
haha wat ben je streng voor de cavia'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De wortelloof eten ze omdat ze niets anders krijgen totdat het op is.
Wat is er met broccoli dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ze maar geen kool of broccoli geeft he
Het leven is geen feest. Ook niet voor cavia'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat ben je streng voor de cavia's
Kunnen ze niet zo goed tegen. http://www.degrotecavia.nl/groenvoer.html Krijgen ze gasvorming van, buikpijn, kappen met eten, dood. Hoeft niet, maar het kan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is er met broccoli dan?
Niet dat het gegeven is. Ik houd er zelf niet van.
Nou ja, ze krijgen genoeg van de lijst op die site. Plus pellet voer. En we hebben een dierenarts in huis die ze in de gaten houdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze niet zo goed tegen. http://www.degrotecavia.nl/groenvoer.html Krijgen ze gasvorming van, buikpijn, kappen met eten, dood. Hoeft niet, maar het kan.
O ja, duhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, ze krijgen genoeg van de lijst op die site. Plus pellet voer. En we hebben een dierenarts in huis die ze in de gaten houd.
Maaar een konijn is leukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Er was gister beestjesmarkt voor de deur hier.
Heb geen nieuw vee gekochtZe hadden wel een heel lief konijntje maar deze herberg zit een beetje vol.
Das geen rommel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je maakt nooit je water schoon en bijbehorende filters?
Zonde dat je niet hebt gekocht en dat hij nu naar de slager gaatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hij was wel heel liefWit met zwarte vlekjes en flaporen.
wat grappig!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Das geen rommel.![]()
Heb er sinds vorige week een paar slakken bij.
[ afbeelding ]
Beetje knoflook er bijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Das geen rommel.![]()
Heb er sinds vorige week een paar slakken bij.
[ afbeelding ]
hmmm deze zijn geel... niet echt een kleur die bij mij eetlust op wektquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde dat je niet hebt gekocht en dat hij nu naar de slager gaat
Oranjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm deze zijn geel... niet echt een kleur die bij mij eetlust op wekt
Mata! Ouwe partyanimal!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef El_Matador het volgende:
Murmeli? Das lang geleden... hoest??
De vogeltjes fluiten al, de buren feesten nog (het is 5:30 hier), morgen festivo, maar officieel niet voor mij... Denk dat ik een paar uur later op cursus kom...
Het is 5:38 hier en heb keihard geparty'd. Morgen feestdag maar ik heb cursus...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mata! Ouwe partyanimal!
Het gaat goed met mijlife is good enzo.
Hoest met jou dan? Nog steeds partyanimal?
Waar woon jij dan?
Venkelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef Godtje het volgende:
Laatst venkel gekocht voor konijn.... konijn dacht van niet.
Ging nog liever aan de droge brokken.
Ik denk het niet. Maar hersenen zitten in de borsten dus....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zouden die mensen niet weten dat een camera een zelfontspanner heeft?
hahaha nog steeds feestbeest dus! leuk!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is 5:38 hier en heb keihard geparty'd. Morgen feestdag maar ik heb cursus...
Lekker gezoend met een torera (!) die ons de club binnenloodste waar anderen 3 (!) uur voor in de rij moesten staan...
Ja goed dus, in Colombia en ga er niet meer weg.
Hoestie bij jou dan??
Lekkerquote:
Tomb Raider moet ik zelf nog aan beginnen, Last of us uit (reviewcopy, dat scheelt) en nu bezig met Tales of Xillia. En dan komt er nog Saints Row IV (meligheidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker
Nog game tips? Niet dat ik er tijd voor heb.
Tomb Raider nog niet uit en Last of us nog niet gekocht en GTA5 is er bijna.
En beyond two souls
SR wacht ik altijd af tot ze in de budgetbak liggen. Mede omdat ze altijd een belabberde release hebben naast een grote andere game.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tomb Raider moet ik zelf nog aan beginnen, Last of us uit (reviewcopy, dat scheelt) en nu bezig met Tales of Xillia. En dan komt er nog Saints Row IV (meligheid), Killer is Dead en weet ik wat meer. hetzelfde probleem dus wel: de tijd. Ik ben straks weer een week in keulen, een paar nieuwe games na E3 checken, ik wil geen tweede keer dezelfde demo's of presentaties zien
Een paar leuke interviews weten te scoren met wat bekendeontwikkelaars (nou ja, voor mij dan). Inafune (capcom, dead rising) en hayashi (doa). En dan nog suda51, de gast met de meest bizarre game-ideeen
Te dicht er op voor mijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:48 schreef Pheno het volgende:
Het is komisch, meer weet ik er niet van. Ik snap iig wel dat ze voor GTA V uit willen komen
Die heeft inmiddels een andere naam op Fok!, maar die loopt altijd in zelf gemaakte kleding en doet alsof het mode is. Of mooi. Of beide.quote:
Oh ja die ken ik. Maar die is heul veel ouder tochquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels een andere naam op Fok!, maar die loopt altijd in zelf gemaakte kleding en doet alsof het mode is. Of mooi. Of beide.
In ieder geval mintstens 30 klappen van de molen gehad.
Ja, denk het wel. Maar ik vond het er op lijken. Hopelijk niet dezelfdequote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik. Maar die is heul veel ouder toch
Een gemiddelde FOK!ker dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In ieder geval minstens 30 klappen van de molen gehad.
Zonder dollen: als gemiddeld Fok! net zo knettergek is als FF, dan heb ik weinig hoop voor de mensheidquote:
Hoop hebben voor de mensheidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonder dollen: als gemiddeld Fok! net zo knettergek is als FF, dan heb ik weinig hoop voor de mensheid.
Onmogelijk, ik ken je al een paar jaar via FOK! je zou allang beter moeten wetenquote:
Ach, kijk eens in TRU en BNWquote:
Dat er nog meerdere zijn maakt het niet minder valide.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik ken je al een paar jaar via FOK! je zou allang beter moeten weten.
Ik zit ook aan de pillen. BIGPHARMA COMPLOT!!!Einzzz!111. ZE HOUDEN MIJ ZIEK. MENSEN OPEN JE OGEN.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat er nog meerdere zijn maakt het niet minder valide.
Ik kijk alleen al in R&P hoe voel je je vandaag. half FOK! zit aan de pillen en zit de halve dag te janken en te krassen.
Ach, het is wel vermakelijk soms.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de pillen. BIGPHARMA COMPLOT!!!Einzzz!111. ZE HOUDEN MIJ ZIEK. MENSEN OPEN JE OGEN.
Wat een droeftoeters lopen er in BNW en TRU rond...
Vermakelijk is het zeker. Maar dat mensen overal een complot in zien dat gaat mij toch echt een hoop stappen te ver.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is wel vermakelijk soms.
Maar ik denk dat het allemaal waar is! In de middeleeuwen was er ook een kleine toplaag en als plebs mocht je blij zijn als je 30 haalde op droog brood en water.
En nu? Bijna iedereen heeft het geweldig goed in Nederland en opeens zou het plebs macht moeten hebben etc? Gewoon onderdrukken, nu niet met zwaard en zweep maar met pil en facebook!
Terecht.
Vooral omdat het altijd zo knullig gaat. En voorspelbaar. Mainstream media zijn allemaal leugens, maar elke vage blog etc is 100% de waarheidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vermakelijk is het zeker. Maar dat mensen overal een complot in zien dat gaat mij toch echt een hoop stappen te ver.
Maar goed, Rutte is vast ook een reptilian.
Gezien het hoofdkantoor in een miljoenenpand is gevestigd van Niburu verdient het allemaal goed, dat soort vage sitesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral omdat het altijd zo knullig gaat. En voorspelbaar. Mainstream media zijn allemaal leugens, maar elke vage blog etc is 100% de waarheid.
Het overbekende; links lullen, rechts vullenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gezien het hoofdkantoor in een miljoenenpand is gevestigd van Niburu verdient het allemaal goed, dat soort vage sites.
Genoeg mensen die hetzelfde motto aanhouden. Je vindt ze vooral op Fokquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het overbekende; links lullen, rechts vullen.
Ik ben van het rechts lullen, rechts vullenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hetzelfde motto aanhouden. Je vindt ze vooral op Fok
KoosVogels is rijk?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hetzelfde motto aanhouden. Je vindt ze vooral op Fok
Kijk eens naar They Live en de schellen zullen van je ogen vallen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral omdat het altijd zo knullig gaat. En voorspelbaar. Mainstream media zijn allemaal leugens, maar elke vage blog etc is 100% de waarheid.
Volgens mij vul jij alles wat los en vast zitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben van het rechts lullen, rechts vullen..
voor, achter en boven?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij vul jij alles wat los en vast zit
Minstens!quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zusje is ook al veranderd in zo'n complot theorie persoon met overal aliens en zo
Het maakt verjaardagen echt super awkward
Tsk, laster ende smaadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij vul jij alles wat los en vast zit
Een complot tegen je zusje!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
Mensen gaan ook echt zo van 'euhm ja.. sorry.. ik moet euhm... naar het toilet! Ja dat is het! Ik ben zo terug' om dan allemaal in de keuken te vluchten en zo
Reptillians, kille vrouwen, ik zie het allemaal wel waar zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is allemaal de fout van reptilians.
Als iemand het volgende topic eens opent met dit soort meuk in de titel, zouden wij dan half BNW in dit topic krijgen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reptillians, kille vrouwen, ik zie het allemaal wel waar zijn.
Smile and wave boys!quote:
Cute and cuddlyquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cute and cuddly
It's so fluffy, I gonna die!
Oh boy... Ze zit nog in haar evangelisatiefase dus? Dat zijn de ergstequote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zusje is ook al veranderd in zo'n complot theorie persoon met overal aliens en zo
Het maakt verjaardagen echt super awkward
Het jammere is dat ze niet luisteren naar argumenten, want je lult ze binnen 2 minuten onder tafel. En dan ben ik nog wel iemand die heilig geloofd in buitenaards leven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh boy... Ze zit nog in haar evangelisatiefase dus? Dat zijn de ergste
Buitenaards leven is dan ook wel zo waarschijnlijk gezien de omvang van het universum. Maar of het meer is dan bacterieen is maar de vraagquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het jammere is dat ze niet luisteren naar argumenten, want je lult ze binnen 2 minuten onder tafel. En dan ben ik nog wel iemand die heilig geloofd in buitenaards leven.
Gezien het aantal sterren, hoeveel planeten we nu in hoog tempo bij vrijwel elke ster vinden en de leeftijd, verwacht ik zelfs intelligent leven. Maar ja, niet dat die langskomen, of überhaupt een signaal onze kant op krijgen, op het moment dat wij het kunnen ontvangen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buitenaards leven is dan ook wel zo waarschijnlijk gezien de omvang van het universum. Maar of het meer is dan bacterieen is maar de vraag.
Tsk, heiden! Alleen op aarde heeft God de mens in zijn evenbeeld geschapenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien het aantal sterren, hoeveel planeten we nu in hoog tempo bij vrijwel elke ster vinden en de leeftijd, verwacht ik zelfs intelligent leven. Maar ja, niet dat die langskomen, of überhaupt een signaal onze kant op krijgen, op het moment dat wij het kunnen ontvangen.
Maar als ik er geld op in moest zetten, zou ik het wel inzetten op meer dan 1 planeet met 'intelligent' leven in 13 miljard jaar van de ~honderdmiljardmiljard planeten.
Fuck that noise, jullie zijn allemaal een droom van mij en ik ben al dood in de matrix zonder dat ik het zelf weet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, heiden! Alleen op aarde heeft God de mens in zijn evenbeeld geschapen.
De zin van het Bestaantm gebundeld in 7 woorden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:18 schreef Seikcid het volgende:
Als de vrouwelijke varianten maar tieten hebben.
Dus ook de homo's?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, heiden! Alleen op aarde heeft God de mens in zijn evenbeeld geschapen.
Tiet is all we need!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zin van het Bestaantm gebundeld in 7 woorden.
naastenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:25 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Om de homofoben onder ons te testen op naasteliefde.
nasty tieten?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenzij die naaste tieten heeft (of een extra pot bier)
Beiden. Dat zou wel het beste zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenzij die naaste tieten heeft (of een extra pot bier)
Ben mn manboobs aan het kweken, dus het kan wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Met jou altijd... of heb je nog steeds geen tieten?
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben mn manboobs aan het kweken, dus het kan wel.
Met pensioen willenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]weeekend
werken
Tot je er bij neervalt.!
ga je naar incubate?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overrated festival.![]()
Ik krijg er niemand mee naar toe gesleept dus![]()
ik gaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overrated festival.![]()
Ik krijg er niemand mee naar toe gesleept dus![]()
Weet ik nog niet eerlijk gezegd.quote:
SCHRIKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |