Ik kan wel onder andere dit vinden:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij het niet hebt weten te vinden zegt dan weer 0,0
http://www.aspartaam.nl/dossier_aspartaam/studie-van-22-jaar.phpquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan wel onder andere dit vinden:
De meer dan 20 000 studies die ondertussen de veiligheid van aspartaam nagingen, konden echter geen kankerverwekkende eigenschappen vinden bij de mens, en dit wordt nu opnieuw door EFSA bevestigd. - See more at: http://www.kanker.be/veil(...)sthash.535EwBS3.dpuf
Nee, niet 1-1quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.aspartaam.nl/dossier_aspartaam/studie-van-22-jaar.php
1-1
En nu?
Toen je hersenen kreeg en ze ook nog eens ging gebruiken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben tegenwoordig zo linksdraaiend macrobiotisch als de pest. Waar ging het mis?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen je hersenen kreeg en ze ook nog eens ging gebruiken.
Elke onderzoeker heeft een belang.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet 1-1
20000 - 1
En die ene punt van jou is ook dubieus:
This article was brought to you by Dr. Mercola. Founder of the world's #1 natural health site, he gives you the low-down on cholesterol. Discover why you actually need Cholesterol in this FREE report.
Goh, iemand die er belang bij heeft. Hmm, opvallend...
Zuurstof is al slecht. Ook al kudt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het over tarwe hebben? Ook zo'n pest voor het menselijk lichaam
Helemaal waar. Maar niet elke onderzoeker heeft een bedrijf waar hij alternatieven voor het gene wat hij afraad verkoopt.quote:
Dat weet je niet, sommige hebben anonieme geldschietersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar niet elke onderzoeker heeft een bedrijf waar hij alternatieven voor het gene wat hij afraad verkoopt.
True, maar goed, 20.000 rapporten die zeggen dat het meevalt. Waaronder van EU organisaties. Mwah.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet je niet, sommige hebben anonieme geldschietersnet als die huisartsen die middeltje X maar al te graag voorschrijven.
Daarom eet ik bijna geen blanke paste en/of brood.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het over tarwe hebben? Ook zo'n pest voor het menselijk lichaam
En die EU-organisaties hebben weer belang bij geen paniek, en vast wat geldschieters voor andere projecten. of er zijn erg goede lobbyisten. Echt, al die onderzoeken zeggen me geen reet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar goed, 20.000 rapporten die zeggen dat het meevalt. Waaronder van EU organisaties. Mwah.
waarom?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet sinds kort quinoa ipv pasta. Best lekker
Ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom eet ik bijna geen blanke paste en/of brood.
Spelt brood of glutenvrij brood en/of volkoren pasta.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
quinoa is natuurlijk nauwelijks te vergelijken met pasta. Behalve dat ze beide in een pakje zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zuurstof is al slecht. Ook al kudt.
Appel? Wil je dood of zo! Met al die suikers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
En bijna elke dag een bord havermoutpap van speltdrank, appeltje, krenten, zonbloempitten, pompoenpitten, lijnzaad en gemengde noten.
[..]
Hier staat er ook geregeld gierst en gerst op tafel
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die EU-organisaties hebben weer belang bij geen paniek, en vast wat geldschieters voor andere projecten. of er zijn erg goede lobbyisten. Echt, al die onderzoeken zeggen me geen reet.
Dat mag van mij. Ik ga er vanuit dat ladingen peer-reviewed onderzoeken precedent hebben over een handvol belangen onderzoeken die veelal later onderuit gehaald zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die EU-organisaties hebben weer belang bij geen paniek, en vast wat geldschieters voor andere projecten. of er zijn erg goede lobbyisten. Echt, al die onderzoeken zeggen me geen reet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
quinoa is natuurlijk nauwelijks te vergelijken met pasta. Behalve dat ze beide in een pakje zitten.
quinoa bolognese? Nee!
Wel een beter alternatief voor couscous en is idd prima te pruimen dat quinoa
Ik wil geen groenten in m'n papquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Appel? Wil je dood of zo! Met al die suikers.
Neem een gezond stuk fruit of nog beter groente.
Het lijkt wel alsof we de minst capabele mensen op elke plek denkbaar hebben gezetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Dat vind ik trouwens wel mooi aan Nederland (de wereld?), vrijwel iedereen weet het beter, op welk vlak dan ook, dan de experts. Prachtig
Het klinkt mij ook niet heel smakelijk in de orenquote:
hij die de schoen past trekke hem aanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Dat vind ik trouwens wel mooi aan Nederland (de wereld?), vrijwel iedereen weet het beter, op welk vlak dan ook, dan de experts. Prachtig
Peerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil geen groenten in m'n pap
Ik heb nog geen goed appelalternatief gevonden
Nog wel...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik eet gewoon gevarieerd. Quinoa, pasta, couscous, aardappel, rijst. Ik leef nog.
Seizoensgebonden eten in elk geval. Dan kunnen de appels.... net wel of niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil geen groenten in m'n pap
Ik heb nog geen goed appelalternatief gevonden
Tsja, als je ziet hoe vaak die experts ernaast blijken te zitten, dan zijn ze niet echt geloofwaardig he...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Quinoa capresequote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt mij ook niet heel smakelijk in de oren
Gewoon quinoa met geroosterde hamster. Zoals het hoort!
quote:
Vind ik allemaal niet heel lekker klinken voor in m'n pap.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Seizoensgebonden eten in elk geval. Dan kunnen de appels.... net wel of niet.
Nu mango? Sinasappel?
Ja, want dat is blanke pastaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Is couscous ook al evil dan?
want dat even wij vanavond
ow zo!quote:
Heb jij nog zin in een vakantie aan zee btw?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, als je het niet elke dag eet.
Klopt. Maar sommige mensen slaan een beetje door hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zo!
maar zo evil is blanke pasta toch ook weer niet?
als het maar niet je hele dieet is
toch?
Lijkt me niet praktisch met m'n veestapelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij nog zin in een vakantie aan zee btw?
Ik zit nu aan een bloemkool dieet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Vind ik allemaal niet heel lekker klinken voor in m'n pap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel heb je er nu dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch met m'n veestapel
Meenemen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch met m'n veestapel
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een bloemkool dieet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook ja. En ik eet geen bloemkool dus dan eet ik niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |