Ik vind 500 iig heel veel, ook nog eens omdat haar vriend veel bij jullie is heb ik begrepen (als ik het goed gelezen heb)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Omdat er met mn moeder geen normaal gesprek te voeren is. Gisteren vertelde ik het normaal, alhoewel het wel tactischer had gekund, ze was gelijk aan het janken en zei niks meer. Ipv ze normaal een gesprek aanging met me is ze 's avonds gaan uithuilen bij der vriend, die is nu dus ook pissed op mijen wil vanavond praten.
Ja m'n vriendin heeft een vast inkomen.
En waarom tel je de derde persoon niet mee?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
huur 500 euro. Gedeeld door 2 is 250.
Gas, licht en water 100 euro. 50 euro voor hem.
Verzekeringen ed. ook 100 euro, 50 voor hem.
Eten voor twee personen voor een maand: 250 euro. Gedeeld door 2 is 125.
Hoezo is het dan ontzettend veel?
Misschien moet je van tevoren bedenken: wil je hier echt nog een grote strijd over aangaan? Over drie maanden ben je weg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Omdat er met mn moeder geen normaal gesprek te voeren is. Gisteren vertelde ik het normaal, alhoewel het wel tactischer had gekund, ze was gelijk aan het janken en zei niks meer. Ipv ze normaal een gesprek aanging met me is ze 's avonds gaan uithuilen bij der vriend, die is nu dus ook pissed op mijen wil vanavond praten.
Ja m'n vriendin heeft een vast inkomen.
Nee, je had de huurcommissie in moeten schakelen, omdat 450 voor 13m2 veel te veel is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:42 schreef Silenus het volgende:
Op je 25e in zo'n huis wonen voor slechst 500 euro, daar zou ik niet over durven zeiken hoor.Ik heb jaren op 13m2 gewoond voor 450.
Al had ik toen ook maar gewoon tegen m'n huurbaas moeten zeggen: He luister eens, ik ben deze maand op vakantie...ben er niet, dus betaal m'n huur ook mooi niet! En verdomme niet zeiken WANT JE HEBT GELD ZAT!
...Overigens is dat geld allemaal niet van je moeder, maar van haar vriend. Snap ook best dat hij geen zin heeft om dat te betalen omdat jij te bescheten bent om die laatste paar maandjes nog op te brengen.
Je hoort alleen het verhaal van de TS....je weet nog steeds niet was TS per maand binnenbrengt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Sorry, maar jij hebt echt een bord voor je kop.
Hij betaald al 500 euro vanaf zijn 20ste. Je kan niet verwachten dat als iemand 20 is, dat hij zijn moeder gaat tegen spreken wat hij moet bijdragen, zeker niet als zijn ouders net zijn gescheiden en dat zijn moeder(Door eigen schuld notabene) het zo krap heeft.
Wat zijn moeder doet is asociaal, alleen heeft de gemiddelde fokker niet het financiele inzicht, om te zien dat 500 euro volstrekt belachelijk is. In 1 van je voorbeelden reken je huur mee. Het is je MOEDER niet je huismeester.
Ze heeft, zonder te rekenen over de periode dat hij iets minder heeft betaald(Onbekend), al 30.000 euro geincasseerd van zoonlief. Wie dit normaal vind is, godverdomme, niet goed bij zijn hoofd.
Voor de rest mensen die zitten te janken dat TS eerder het huis uit moest.
lol, huurcommissie op een studentenhuis. Hoe snel wil je zonder kamer zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, je had de huurcommissie in moeten schakelen, omdat 450 voor 13m2 veel te veel is.
Die woont er niet...TS vind gewoon dat hij er heel veel is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En waarom tel je de derde persoon niet mee?
Compleet irrelevant. Al verdient die 80k per jaar, dat betekent niet dat zijn moeder meer moet vragen dan wat hij kost.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:10 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Je hoort alleen het verhaal van de TS....je weet nog steeds niet was TS per maand binnenbrengt.
Raar dat TS er zo lang akkoord mee is gegaan, dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Devion het volgende:
[..]
Compleet irrelevant. Al verdient die 80k per jaar, dat betekent niet dat zijn moeder meer moet vragen dan wat hij kost.
500 euro is een belachelijk bedrag.
Onzin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:10 schreef trigt013 het volgende:
[..]
lol, huurcommissie op een studentenhuis. Hoe snel wil je zonder kamer zitten.
Dat vind ik dus weer onzin, als er normaal overleg was geweest en je de inkomensplaatjes naast elkaar neer had gelegd was het normaal gesproken wel goed gekomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Devion het volgende:
[..]
Compleet irrelevant. Al verdient die 80k per jaar, dat betekent niet dat zijn moeder meer moet vragen dan wat hij kost.
500 euro is een belachelijk bedrag.
ja en? Het is toch te infantiel voor woorden dat je als zelfstandige volwassen vrouw niet rond kan komen zonder fucking 500 euro kostgeld van je kind? Zoek en baan en werk er voor, luie kut.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen voor eten, ja? Wat dacht je van zaken als gemeentelijke belastingen, energiekosten, verzekeringen?
Verzekeringen betaal je altijd zelf, gas en licht is minder dan 100, eten per maand is minder dan 125quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
huur 500 euro. Gedeeld door 2 is 250.
Gas, licht en water 100 euro. 50 euro voor hem.
Verzekeringen ed. ook 100 euro, 50 voor hem.
Eten voor twee personen voor een maand: 250 euro. Gedeeld door 2 is 125.
Hoezo is het dan ontzettend veel?
Meestal krijg je juist hogere toeslagen als haar zoon weg valt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef Margo37 het volgende:
Geen idee of de moeder van TS zo weinig verdiend dat ze ook nog allerlei kortingen/toeslagen zou ontvangen die ze nu misschien niet krijgt door het inkomen van TS?
Het is imo net zo infantiel om als volwassen, werkende, thuiswonende vent te miepen over kostgeld. En dan opeens maar te besluiten daarmee te stopen. Leven is niet gratis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:25 schreef Jumparound het volgende:
ja en? Het is toch te infantiel voor woorden dat je als zelfstandige volwassen vrouw niet rond kan komen zonder fucking 500 euro kostgeld van je kind? Zoek en baan en werk er voor, luie kut.
Ik bedoel, die zou ze nu dus niet krijgen omdat haar inwonende zoon een eigen inkomen heeft, dat moet je ook meerekenen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef Deckard het volgende:
[..]
Meestal krijg je juist hogere toeslagen als haar zoon weg valt.
Ja? Schelden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja en? Het is toch te infantiel voor woorden dat je als zelfstandige volwassen vrouw niet rond kan komen zonder fucking 500 euro kostgeld van je kind? Zoek en baan en werk er voor, luie kut.
Nounou..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Eigen bijdrage naar inkomen .. terwijl mama geen hol uitvoert en weigert geld van ex aan te nemen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus weer onzin, als er normaal overleg was geweest en je de inkomensplaatjes naast elkaar neer had gelegd was het normaal gesproken wel goed gekomen.
Je eigen bijdrage naar inkomen verrekenen, 1 gezamenlijke bankrekening voor de hele bubs incl een bijdrage van de vriend omdat hij daar driekwart van de tijd ook is en dan niet in luxe, dat zou hij daarnaast kunnen doen als hij zo rijk is.
Zeg dat tegen de vrouw die teert op haar zoon, de staat en haar vriend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo net zo infantiel om als volwassen, werkende, thuiswonende vent te miepen over kostgeld. En dan opeens maar te besluiten daarmee te stopen. Leven is niet gratis.
Bezijden mijn punt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:31 schreef probeer het volgende:
Zeg dat tegen de vrouw die teert op haar zoon, de staat en haar vriend.
Het is je kind godverdomme, niet een of andere trianeljosti! Echt, je neemt een beslissing om kinderen te nemen, dat gaat niet weg als ze 21 zijn!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo net zo infantiel om als volwassen, werkende, thuiswonende vent te miepen over kostgeld. En dan opeens maar te besluiten daarmee te stopen. Leven is niet gratis.
De situatie van de moeder kennen we niet volgens mij dus dat zijn speculaties.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Eigen bijdrage naar inkomen .. terwijl mama geen hol uitvoert en weigert geld van ex aan te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |