Ik kan dat in dit geval alleen maar onderschrijvenquote:
laat me Uipen wn trot oo#!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:51 schreef BredeBroeder het volgende:
You gotta do the cooking by the book.
Doei.
quote:
DEF / Defensie Nieuws Topic #19\quote:
Ik juig het enkel toe, maar eerst nog maar eens zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DEF / Defensie Nieuws Topic #19\
en uitgebreider artikel: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ugkeer-Leopard.dhtml
Oh, ik zie de discussies al ontstaan hoor. KL moet de tanks terug, dus laat de KM de onderzeeboten maar afstoten, of laat de KLu wat langer doorvliegen met de F16's kunnen ze het geld van de F35 mooi voor de tanks gebruikenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik juig het enkel toe, maar eerst nog maar eens zien.
Onderzeeboot dienst afschaffen lijkt me geen optie. Maar daar heeft politiek Den Haag lak aan als het er op aan gaat komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik zie de discussies al ontstaan hoor. KL moet de tanks terug, dus laat de KM de onderzeeboten maar afstoten, of laat de KLu wat langer doorvliegen met de F16's kunnen ze het geld van de F35 mooi voor de tanks gebruiken
Leg het gemiddelde stemvee eerst maar eens uit waar de tanks nuttig voor zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik zie de discussies al ontstaan hoor. KL moet de tanks terug, dus laat de KM de onderzeeboten maar afstoten, of laat de KLu wat langer doorvliegen met de F16's kunnen ze het geld van de F35 mooi voor de tanks gebruiken
Het gemiddelde stemvee vind defensie niet eens nodig, 'alsof de Duitsers ons zullen gaan aanvallen, ha, ha'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Leg het gemiddelde stemvee eerst maar eens uit waar de tanks nuttig voor zijn.
Precies ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het gemiddelde stemvee vind defensie niet eens nodig, 'alsof de Duitsers ons zullen gaan aanvallen, ha, ha'
faalhaasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Precies dit![]()
On another note: godverdomme de eerste keer dat ik een lichttherapie afspraak mis omdat ik me verslapen heb.. gvd.. schandalig.. net zoiets als te laat komen op ochtendappel
Wat een herriequote:
Kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Duidelijk geen smaak mbt goede series.
Goedemorgen snurkerquote:
Leugensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat dacht je maar, ben al heel wat uurtjes wakker en bezig.
Pics or it didn't happenedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat dacht je maar, ben al heel wat uurtjes wakker en bezig.
Movember weer?quote:
Whahahehehehah.. holy fucking shit. Sommige van die stukjes zijn zo afschuwelijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_op_het_werk.html
Ik ben het eens eens met dequote:
Maar Rutte is ook niet de premier van een bananenrepubliek.quote:
Tja, hij is bij de laatste verkiezingen, net als Rutte, democratisch verkozen tot resp. President en Premiër.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar Rutte is ook niet de premier van een bananenrepubliek.
Premiër en patjepeeër.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, hij is bij de laatste verkiezingen, net als Rutte, democratisch verkozen tot resp. President en Premiër.
''Democratisch'' ..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, hij is bij de laatste verkiezingen, net als Rutte, democratisch verkozen tot resp. President en Premiër.
Jitzzze weet vast wel te vertellen hoe goed de bananen uit Zimbabwe wel niet zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mugabe is ook democratisch gekozen, hoor.
hahahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jitzzze weet vast wel te vertellen hoe goed de bananen uit Zimbabwe wel niet zijn
Dump die zooi lekker in je eigen topicquote:
Heb ie niet meer, is nu het topic van Sammie DEF / sam's militaire marsen topic #1quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dump die zooi lekker in je eigen topic
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dump die zooi lekker in je eigen topic
Koopje Nib, heb je zeker al besteldquote:
Ja, samen met Sam langs de deuren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Koopje Nib, heb je zeker al besteld
Zorg ik dat ik deze voor jullie in huis hebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, samen met Sam langs de deuren.
Nibb-it houdt meer van poppen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zorg ik dat ik deze voor jullie in huis heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets voor Nibbje dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nibb-it houdt meer van poppen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad.. ga eens wat doen homo!
quote:
Mondjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I don't care! DROP AND GIVE ME 20!
Postzegels gekocht ja, gvd ¤0.60 per stukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je nou al naar het postkantoor geweest
Wel @%@#$*^%quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Postzegels gekocht ja, gvd ¤0.60 per stuk
Afzetters!!
Hé kamper.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag oude viespeuken en geranium fappers
Dag pikkenzuiger en paplikkerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag oude viespeuken en geranium fappers
Ik hoorde dat je overgewicht hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dag pikkenzuiger en paplikker
Ik ben zo obees als Keesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:23 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je overgewicht hebt.
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dag pikkenzuiger en paplikker
ceaser salade en zelf gebouwde spaghetti carbonaraquote:
Roseval aardappeltjes met rode en groene salsa en zelfgemaakte kipnuggets met pittige mango/kerriesausquote:
Ben ik blij een sterveling te zijnquote:
Wacht op diegene die hem in koptquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik blij een sterveling te zijn
Ik hou van lekker eten
Leesboeken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef Royyy het volgende:
Net een pakket met allerlei interessante boeken binnengekregen, ik ben voorlopig weer even van de straat
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef Royyy het volgende:
Net een pakket met allerlei interessante boeken binnengekregen, ik ben voorlopig weer even van de straat
Gewoon wat interessante boeken om te lezen, zit wel wat studie-gerelateerd spul bij, maar het zijn niet de boeken die ik voor school nodig heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leesboeken?
Ik neem tenminste aan dat je hier niet je studieboeken binnen krijgt?
Zou je mij t.z.t. kunnen laten weten hoe goed (of slecht) Government Bullies is? Die lijkt mij wel interessant.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gewoon wat interessante boeken om te lezen, zit wel wat studie-gerelateerd spul bij, maar het zijn niet de boeken die ik voor school nodig heb.
- None Braver: U.S. Air Force Pararescuemen in the War on Terrorism
- Guardian Angel: Life and Death Adventures with Pararescue, the World's Most Powerful Commando Rescue Force
- Government Bullies: How Everyday Americans Are Being Harassed, Abused, and Imprisoned by the Feds
- The Tea Party Goes to Washington
Zal ik doen. Sowieso, Rand Paulquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou je mij t.z.t. kunnen laten weten hoe goed (of slecht) Government Bullies is? Die lijkt mij wel interessant.
Jij mag volgend jaar wel met de FUT gaan als jij alles op jouw lijst nog wil zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou je mij t.z.t. kunnen laten weten hoe goed (of slecht) Government Bullies is? Die lijkt mij wel interessant.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij mag volgend jaar wel met de FUT gaan als jij alles op jouw lijst nog wil zien.
Weet wie Rand Paul is, eigenlijk toch wel verrast dat hij daar zomaar een boek over heeft geschreven. Zat zo de beschrijving van het boek te lezenquote:
quote:This is our United States of America running amok because thousands upon thousands of regulations have been added to the books since Obama took office and nobody is regulating the regulators.
uh, deze komt dan op de stapel nog te lezen boekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij mag volgend jaar wel met de FUT gaan als jij alles op jouw lijst nog wil zien.
Ok, morgen met de FUT dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uh, deze komt dan op de stapel nog te lezen boeken
quote:
Ik weet dat het bij defensie FLO heet, maar bij ons heet het VUTquote:
Crap.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij defensie FLO heet, maar bij ons heet het VUT
Liever niet trouwens, ben blij dat ik weer werk
Nu kan ik tenminste echt ontspannen naar Time Team kijken
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ben inmiddels wél al bij Time Team Seizoen 4 aangekomen, dus het kijken gaat langzaam, er wordt toch inmiddels iets meer vanaf gestreept dan erbij gezet
Tja, het was gewoon wachten tot ik je terug kon pakken op de famfarequote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, het was gewoon wachten tot ik je terug kon pakken op de famfare
Van mijn harde schijfquote:
Hoezo verrast? De oppositie tegen zo'n soort ongrondwettelijke overheidsbemoeienis is toch wel waar zijn hele politieke positie om draait.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet wie Rand Paul is, eigenlijk toch wel verrast dat hij daar zomaar een boek over heeft geschreven. Zat zo de beschrijving van het boek te lezen
[..]![]()
Het blijft, maar misschien heb ik het mis, toch redelijk uniek dat senatoren zo uit de school klappen zodra ze 'on the hill' zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoezo verrast? De oppositie tegen zo'n soort ongrondwettelijke overheidsbemoeienis is toch wel waar zijn hele politieke positie om draait.
Oh, je wilt weten hoe die op mijn harde schijf zijn terecht gekomen?quote:
Dat kwam inderdaad maar erg weinig voor, maar dat is de laatste tijd gelukkig wel flink aan het veranderen. Er zijn best wel wat relatief nieuwe senatoren en representatives die zowel in de media als qua stemgedrag recht tegen de gevestigde orde van de Republikeinse partij ingaan, en die daardoor binnen korte tijd erg veel invloed hebben gekregen. Paul, Cruz, Lee, Amash, Massie, etc.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het blijft, maar misschien heb ik het mis, toch redelijk uniek dat senatoren zo uit de school klappen zodra ze 'on the hill' zitten.
Ik denk dat de opkomst van de 'nieuwe' media daar ook wel een rol in speelt. In het verleden konden dwarsliggende senatoren hooguit via kranten (die ook aan zelf-censuur doen) hun mening onder de massa proberen te delen. Nu heb je internet met Facebook en Twitter, en wiki-leaks natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat kwam inderdaad maar erg weinig voor, maar dat is de laatste tijd gelukkig wel flink aan het veranderen. Er zijn best wel wat relatief nieuwe senatoren en representatives die zowel in de media als qua stemgedrag recht tegen de gevestigde orde van de Republikeinse partij ingaan, en die daardoor binnen korte tijd erg veel invloed hebben gekregen. Paul, Cruz, Lee, Amash, Massie, etc.
Bij een heleboel van de zaken die de laatste tijd spelen (al het gedoe met de NSA, steun aan de rebellen in Syrië, steun aan Egypte, budgetten voor allerlei zaken) zie je echt een duidelijke tweedeling.
De film? Nee.quote:
quote:
Stomme kutviool.quote:
Werken.quote:
Oei, ik heb nog een Galia meloen liggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet wel, dat gene wat je 's morgens eet.
Nomquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oei, ik heb nog een Galia meloen liggen
Niet lullig bedoelt ER maar hoe blij zijn zij ermee dat ze op internet staan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
hahaha, mijn oude buddies
[ afbeelding ]
Ze staan al op internetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt ER maar hoe blij zijn zij ermee dat ze op internet staan?
Tijdens de EMMV heb je veldpet + pantserpet. Na afronding van de EMMV mag/moet je je baret dragen. Is Defensiebreed hetzelfde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef Tietmans het volgende:
Maandag opkomst! zin an!
Ik zit allemaal voor filmpjes te kijken over de emmv en daar heeft iedereen een petje op.
Nu stond er geen petje op mijn lijst toen ik mijn kleren etc op ging halen.
Heeft dat te maken met dat ik matroos der 3e klasse ga worden?
Ja, dat begrijp ik. Maar ik krijg geen petje bij mijn kledingophaal gedoe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tijdens de EMMV heb je veldpet + pantserpet. Na afronding van de EMMV mag/moet je je baret dragen.
Veel succes vanaf maandag en laat even weten wat je ervan vond
Jup. Als ik mij niet vergis krijg je een complete set KL kleding voor tijdens de EMMV.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:32 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik krijg geen petje bij mijn kledingophaal gedoe.
Krijg ik die bij opkomst dan?
Oke dank!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jup. Als ik mij niet vergis krijg je een complete set KL kleding voor tijdens de EMMV.
Nou ja, krijgen, die mag je niet houden. Maar je snapt wel wat ik bedoel![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:42 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Oke dank!![]()
Ja, ik heb er helemaal zin in.
Iig, ik ga nu richting stad horloge kopen
Koop een simpele, die ook verlichting heeft. Geen glow in the dark rommel, maar echte verlichting.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:42 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Oke dank!![]()
Succes!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef Tietmans het volgende:
Maandag opkomst! zin an!
Ik zit allemaal voor filmpjes te kijken over de emmv en daar heeft iedereen een petje op.
Nu stond er geen petje op mijn lijst toen ik mijn kleren etc op ging halen.
Heeft dat te maken met dat ik matroos der 3e klasse ga worden?
Haha, mooi die oude foto's. Heb gisteren een serie foto's van mijn pa als efreiter in het Rode Leger gezien. Ook erg leuk om te zienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
hahaha, mijn oude buddies
[ afbeelding ]
Boeit analoog/digitaal ook nog?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Koop een simpele, die ook verlichting heeft. Geen glow in the dark rommel, maar echte verlichting.
En waterdicht, gewoon zodat je ermee kan zwemmen en douchen meer heb je niet nodig.
Nee, zolang het maar aan bovenstaande voldoet en tegen een stootje kan. Digitaal of analoog is puur wat je zelf prettig vind.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Boeit analoog/digitaal ook nog?
Topquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, zolang het maar aan bovenstaande voldoet en tegen een stootje kan. Digitaal of analoog is puur wat je zelf prettig vind.
Wat voor klokje gaat het worden?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:42 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Oke dank!![]()
Een Friese staartklokquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat voor klokje gaat het worden?
Een Friese staartklok bevat meer bouwkwaliteit dan jijzelfquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zit jij die arme jonge nou troep aan te smeren Jitze?
Dit zijn wel leuke voor in 't veld toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zit jij die arme jonge nou troep aan te smeren Jitze?
Ja, als je wilt dat de vijand je een extra oog geeft zijn het hele leuke horloges.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit zijn wel leuke voor in 't veld toch?
[ afbeelding ]
"aim here"quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, als je wilt dat de vijand je een extra oog geeft zijn het hele leuke horloges.
That's what she saidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een Friese staartklok bevat meer bouwkwaliteit dan jijzelf
Jij hebt zeker de roze uitvoering?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit zijn wel leuke voor in 't veld toch?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Stomme wachten op de smartcard voordat ik mijn telestick zaken kan regelen.. gvd
Waarom duurt dit bij jouw zo lang? Smartcard is toch binnen paar weekje klaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Stomme wachten op de smartcard voordat ik mijn telestick zaken kan regelen.. gvd
Ik kan die van mij ook pas in september ophalen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Waarom duurt dit bij jouw zo lang? Smartcard is toch binnen paar weekje klaar.
Klopt, echter je zegt net zelf dat een smartcard binnen een paar weekjes klaar hoort te zijn, dus alsnog zo'n 2,5 maand voor zo'n card.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:03 schreef Harde_Mepper het volgende:
Jij hebt toch ook AMO van Juni gedaan dacht ik? Volgens mij is samthegreat al vanaf janauri aan het wachten.
Ik ben een keer naar Eibergen gereden omdat mijn GPC dit zei. Daar aangekomen zei de fotograaf: ''eh, je staat niet in het systeem.. iemand moet je in het systeem zetten op de Cie''. Dus ik weer teruggereden. Constant mijn PC en GPC lastig gevallen. Toen uiteindelijk te horen gekregen dat ik eindelijk een foto kon gaan maken. Vorige week weer naar Eibergen gereden. Daar een foto gemaakt, en gisteren de pincode van m'n smartcard ontvangen. Dus de luit komt als het goed is begin september die smartcards rondbrengen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Waarom duurt dit bij jouw zo lang? Smartcard is toch binnen paar weekje klaar.
Jezusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef Harde_Mepper het volgende:
Voordat je die smartcard krijgt moet je die ook worden geactiveerd via de computer met die pincode volgens mij. Moet via een of ander systeem... en je raadt 't al...vaak is er op zaterdag onderhoud aan dat systeem.![]()
Is bij het ophalen en je PC komt ze echt niet uitdelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef Harde_Mepper het volgende:
Voordat je die smartcard krijgt moet je die ook worden geactiveerd via de computer met die pincode volgens mij. Moet via een of ander systeem... en je raadt 't al...vaak is er op zaterdag onderhoud aan dat systeem.![]()
De PC zei dat hij ze kwam rondbrengenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is bij het ophalen en je PC komt ze echt niet uitdelen.
Je kan er waterdichte mapjes voor krijgen in woodland, in verschillende formaten. Dan vouw je hem dusdanig op dat het stuk wat je wilt zien voor een schermpje zit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:36 schreef Harde_Mepper het volgende:
Iemand tips om een landkaart waterdicht te verpakken? Als ik hem door een lamineer machine haal word die kaart zo hard en is die nog amper op te vouwen..
Prima, het is zijn feestje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De PC zei dat hij ze kwam rondbrengen
Ja, inderdaad. Ik vind het allemaal best, als ik maar niet naar onze bataljonsstaf in Havelte hoef te rijden.quote:
Ik hoop het voor je, maar heb er geen vertrouwen inquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik vind het allemaal best, als ik maar niet naar onze bataljonsstaf in Havelte hoef te rijden.
Heb bij Defensie weleens z'n zacht plastic spul gezien waar ze de kaart in stoppen en dan met stiften er de verzamelgebieden etc op kunnen intekenen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan er waterdichte mapjes voor krijgen in woodland, in verschillende formaten. Dan vouw je hem dusdanig op dat het stuk wat je wilt zien voor een schermpje zit.
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Heb bij Defensie weleens z'n zacht plastic spul gezien waar ze de kaart in stoppen en dan met stiften er de verzamelgebieden etc op kunnen intekenen.
Soort van insteekhoesje maar dan mega size ofzo. Weet alleen niet precies wat voor spul dat is.![]()
Muah ik wel, de luit houdt z'n woord meestal wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, maar heb er geen vertrouwen in
Je OPC heeft ongetwijfeld ergens een oleaat rol staan. Twee gelijke stukken uitsnijden, kaart ertussen en randen dichtplakken met ducttape. Klaar is kees.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:36 schreef Harde_Mepper het volgende:
Iemand tips om een landkaart waterdicht te verpakken? Als ik hem door een lamineer machine haal word die kaart zo hard en is die nog amper op te vouwen..
Echt wel... Die van mij hebben de wasmachine meerdere malen van binnen gezien...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook niet water- en hufterproof.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt wel... Die van mij hebben de wasmachine meerdere malen van binnen gezien...
Jawel, maar niet altijd even grondig...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]![]()
![]()
Controleer je nooit je broek/ jas voordat je het spul de wasmachine insmijt en aanzet?
Thanks. Ja dat wist ik, in ieder geval als je het na 1 jaar doet, wanneer je keuring niet meer geldig is. En er zit inderdaad sowieso een gedeelte AAC bij wat ik niet had.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef Schild het volgende:
7 jaar idd.
Als je vanuit Natres solliciteerd moet je wel de hele keuring opnieuw doen..just to let you know.
Voor op de bbq?quote:
Het triomfantelijke lied van de Zilvervloot ken je toch wel?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor Jitze
[knip]
Stukje vanaf 2:21 vind ik mooi.
neuh, 3 goudvissen en een 'algeneter'.quote:
Goudvissen en een algeneter een naam gevenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
neuh, 3 goudvissen en een 'algeneter'.
Jordi, knuppel, kees en kleine Conjõ aka de familie Conjõ. Buurjongetje vond het grappig
Die kwam ook naar je toe als je hem riep?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef m.k het volgende:
Onze algeneter heette Harry. Ik snap je hoor thabbie
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:56 schreef samthegreat5 het volgende:
''I'm not in the condition to fuck.. Sieg heil!''![]()
Stukjes van Das Boot op youtube. Komt allemaal weer terug naar boven. Wat een bazenfilmquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat Sam Das Boot aan het kijken is
We mogen blij zijn dat Rutger Hauer die rol als der Alte heeft afgewezenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stukjes van Das Boot op youtube. Komt allemaal weer terug naar boven. Wat een bazenfilm. Jürgen Prochnow is echt een bazenacteur.
Jezus, ja lolquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat Rutger Hauer die rol als der Alte heeft afgewezen
Buurjongetje... En ik kwam met de achternaamquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goudvissen en een algeneter een naam geven
Hé Jitz......quote:
SPOILER: is dit een bom?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Jitz......Zie FBSPOILER: is dit een bom?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb helemaal geen FaceBookquote:
Ik denk dat je ze in je oor stoptquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, dan zal je nooit weten hoe het afloopt
Is dit een doodsverwensing?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze in je oor stopt
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]helemaal niet, vol met vitamientjes en rijk aan Calcium, kan je alleen maar gezond door blijven, mits je ze opeet en niet in je oor stop
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wilde je alleen maar even plagen.
Het was níet gemeen bedoeld, daarom de ninja-edit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
MM![]()
Dit is iets tussen Jitzzze en mij, blaagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ah, ik ga wel weer in lurk modequote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is iets tussen Jitzzze en mij, blaagje
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, ik ga wel weer in lurk mode
Ik heb gladiolenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
Jitz is gewoon chagarijnig omdat ie vergeten is om een van zn geraniums water te geven, nu is een van z'n geliefde plantjes dood en heeft ie dus morgen de hele dag een minder om naar te kijken de godsganse dag. En terecht.
Dan ben ik de beroerdste niet en mag Jitzzzze morgen de hele dag op mijn balkon naar de geraniums kijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
Jitz is gewoon chagarijnig omdat ie vergeten is om een van zn geraniums water te geven, nu is een van z'n geliefde plantjes dood en heeft ie dus morgen de hele dag een minder om naar te kijken de godsganse dag. En terecht.
Oh, die heb ik niet op mijn balkonquote:
Dan kan ik dus mooi lekker op mijn zolderkamertje blijvenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet op mijn balkon
Zolderkamertje met Airco of Arko?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan ik dus mooi lekker op mijn zolderkamertje blijven
arko natuurlijk, een echte man heeft arko.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zolderkamertje met Airco of Arko?
Auch, dat had ik hem nog niet verteld, hij zit nog in de ontkenningsfasequote:
Over drie kwartier pasquote:
Je gaat met je stomme banaan en je hoofd zo op, tussen de gladiolen !quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb gladiolen. Koekwaus
Oh, goed te doen toch. Of ben je op de fiets?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:22 schreef m.k het volgende:
Vanaf morgen 1100 km naar huis rijden. In twee daagjes.
Oh, dan is het helemaal goed te doenquote:
Moet hij goudvissen nemen! Zit nu al serieus 2 uur naar die beestjes te kijken. Helemaal geweldig!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
Vissenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moet hij goudvissen nemen! Zit nu al serieus 2 uur naar die beestjes te kijken. Helemaal geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |