Ik kan dat in dit geval alleen maar onderschrijvenquote:
laat me Uipen wn trot oo#!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:51 schreef BredeBroeder het volgende:
You gotta do the cooking by the book.
Doei.
quote:
DEF / Defensie Nieuws Topic #19\quote:
Ik juig het enkel toe, maar eerst nog maar eens zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DEF / Defensie Nieuws Topic #19\
en uitgebreider artikel: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ugkeer-Leopard.dhtml
Oh, ik zie de discussies al ontstaan hoor. KL moet de tanks terug, dus laat de KM de onderzeeboten maar afstoten, of laat de KLu wat langer doorvliegen met de F16's kunnen ze het geld van de F35 mooi voor de tanks gebruikenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik juig het enkel toe, maar eerst nog maar eens zien.
Onderzeeboot dienst afschaffen lijkt me geen optie. Maar daar heeft politiek Den Haag lak aan als het er op aan gaat komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik zie de discussies al ontstaan hoor. KL moet de tanks terug, dus laat de KM de onderzeeboten maar afstoten, of laat de KLu wat langer doorvliegen met de F16's kunnen ze het geld van de F35 mooi voor de tanks gebruiken
Leg het gemiddelde stemvee eerst maar eens uit waar de tanks nuttig voor zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik zie de discussies al ontstaan hoor. KL moet de tanks terug, dus laat de KM de onderzeeboten maar afstoten, of laat de KLu wat langer doorvliegen met de F16's kunnen ze het geld van de F35 mooi voor de tanks gebruiken
Het gemiddelde stemvee vind defensie niet eens nodig, 'alsof de Duitsers ons zullen gaan aanvallen, ha, ha'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Leg het gemiddelde stemvee eerst maar eens uit waar de tanks nuttig voor zijn.
Precies ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het gemiddelde stemvee vind defensie niet eens nodig, 'alsof de Duitsers ons zullen gaan aanvallen, ha, ha'
faalhaasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Precies dit![]()
On another note: godverdomme de eerste keer dat ik een lichttherapie afspraak mis omdat ik me verslapen heb.. gvd.. schandalig.. net zoiets als te laat komen op ochtendappel
Wat een herriequote:
Kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Duidelijk geen smaak mbt goede series.
Goedemorgen snurkerquote:
Leugensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat dacht je maar, ben al heel wat uurtjes wakker en bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |