Jezus wie boeit dat nou een fuck manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:52 schreef tralalala het volgende:
Pieter Jaap Aalbersberg
Hoofdcommissaris van de politie Amsterdam Pieter Jaap Aalbersberg over de Roemeense zakkenrollers die afgelopen weekeinde zeer actief waren in zijn stad.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
1 letter erbij en ze heeft een snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
1 letter erbij en ze heeft een snor.Tegen mij zei ze dat ze geen snor heeft. Daar moet je het maar mee doen he? Je moet er maar op haar blauw ogen geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zegt dus eigenlijk dat het hem allemaal geen flikker interesseert."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zolang het niet over zijn god gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef marcodej het volgende:
Hij zegt dus eigenlijk dat het hem allemaal geen flikker interesseert.![]()
De kerk richt zich toch ook in bepaalde gevallen op jonge mensen?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
hallo is wel in Amsterdam dus heel belangrijk voor de rest van het landquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus wie boeit dat nou een fuck man___________!!!
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef alors het volgende:
Hoofdcommissaris van de politie Amsterdam Pieter Jaap Aalbersberg over de Roemeense zakkenrollers die afgelopen weekeinde zeer actief waren in zijn stad.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
is dat geen boodschap van de Heer?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Bodar weet vast niet wat een conference call is.![]()
Dan moet hij even bij die podcast dominee om advies vragen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Bodar weet vast niet wat een conference call is."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Medvedev, die kent u niet.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
En steek je lul in zijn reet!
Ben benieuwd hoe Poetin daarop reageert...![]()
know'm sayin?
word? word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |