Niets is belangrijker dan iets anders!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie niet in wonderen gelooft is geen realist.
Jij leest het ook merk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Niets is belangrijker dan iets anders!
Daar moet het allemaal in het geniep. Gewoon aparte spelen waarin alles is toegestaan. Bijkomende spanning is dan of de atleten de eindstreep halen zonder dood neer te vallen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die bestaan al, dat noemen ze de Olympische Spelen.
Hij is echt de allerbeste hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet weer Antwan Bodaaar....
Lekker rellen in Brussel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
Wat staar er bij jullie op de agende van morgen? Ik ga lekker een stukje fietsen, een nieuw pak kopen en als er nog tijd over is naar de opticien.
Een pizza met melk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
Wat staar er bij jullie op de agende van morgen? Ik ga lekker een stukje fietsen, een nieuw pak kopen en als er nog tijd over is naar de opticien.
Ik ga rustig aan doen, beetje in de tuin zitten als het geen kutweer wordt, lekker man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik ga iemand in de poepert pakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
Carlos Castaneda.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij leest het ook merk ik.
*Krishnamurtiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Carlos Castaneda.
En Krisnamurti vind ik ook een goede schrijver.
Al was hij meer een spiritueel leraar, maar dat geheel terzijde.
Ik haat Andries. Als hij nou gewoon leuke gastpresentatoren gekozen had...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In vergelijking met gister en morgen was dit een topshow.
Tsjongejongejonge.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Krishnamurti
Leuk je verspreekt je.
Ja, jij zit er af en toe met je vinger aan he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga iemand in de poepert pakken.
Ik denk dat Andries zeker fans heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Monolith het volgende:
Ik had op de middelbare school een eikel van een geschiedenisleraar die een enorme hekel had aan Andries. Toen wist ik dat Andries wel moest deugen.
Nou ja, normaliter is het andersom.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:09 schreef Latert het volgende:
Hm, nu op het nieuws... Kromo die zwemt in het Pieter vd Hoogeband zwembad. Toch een beetje awkward...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, normaliter is het andersom.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, normaliter is het andersom.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, jij zit er af en toe met je vinger aan he?
Dat gaat lachen worden ja. Jammer genoeg is JD geen gastpresentator vandaag. Bodar gaat sowieso geen kritische vragen stellen...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Arnold van doorn dwaas ben ik wel benieuwd naar
Zowiezoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Het item over taalverloedering is soberso interessant denk ik.
Hap.quote:
Een Urks meisje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht Jozefzoon (voetballer) op en kreeg dit.
Renske
Over Renske gesproken... Vandaag issie weer van de partij!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Renske
1 letter erbij en ze heeft een snor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Met zijn kutvragen. Nare man.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:03 schreef superniger het volgende:
Die christen geklier is weer gastpresentator
Ja leuk hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Renske
Ik zou Bodar best op mijn zoontje laten passen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:03 schreef superniger het volgende:
Die christen geklier is weer gastpresentator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |