Iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent alleen voor als ze naakt moeten, net als de oude grieken, zeker.
Ik ga voor de CDA-onderdelen draaien en met alle winden mee waaien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor de Paint onderdelen.
Niets mis met een gezonde dosis zelfspot. Daar ontbreekt het nogal wat mensen hier wel eens aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je noemt jezelf nu gehandicapt
Zie PI.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis met een gezonde dosis zelfspot. Daar ontbreekt het nogal wat mensen hier wel eens aan.
Die zit volgend jaar bij Tour du Jour als vaste gast...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
EVI GEEFT EPO GEBRUIK TOE!!!!
Wel Epo, maar geen bloed van haar broer. Er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Die zit volgend jaar bij Tour du Jour als vaste gast...
Het is dan ook gewoon een normaal medicijn voor bijv. nierpatienten. Vriendin van mij gebruikt het ook.quote:
Ik weet het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een normaal medicijn voor bijv. nierpatienten. Vriendin van mij gebruikt het ook.
In de wielerwereld ontdekken ze nu weer een maas in de wet.quote:
Die bestaan al, dat noemen ze de Olympische Spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:48 schreef Monolith het volgende:
Ook wel een leuk concept, de Dopolympics.
Alleen de wieleronderdelen, in de rest wordt geen dope gebruikt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die bestaan al, dat noemen ze de Olympische Spelen.
Gesink staat al op de donorlijstquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
In de wielerwereld ontdekken ze nu weer een maas in de wet.
Ja Johannes, denk daar meer eens over na.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie niet in wonderen gelooft is geen realist.
Ze kennen nu al Bilharzia.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
In de wielerwereld ontdekken ze nu weer een maas in de wet.
Ja.. euh.. ik moet eerst een boeddhistisch vlugschrift lezen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja Johannes, denk daar meer eens over na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |