Het nieuwe transplanterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef Gramulanion het volgende:
Ze wint opeens met een straatlengte voorsprong, geloofwaardig.
Origineel, dat had Johannes nog niet bedacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik stel games voor die alleen toegankelijk zijn voor fok-users.
Ik ga voor de Paint onderdelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luna wint alle zwemonderdelen.
30 gouden medailles, da's nog eens beter dan Phelps
Doping, duidelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef Gramulanion het volgende:
Ze wint opeens met een straatlengte voorsprong, geloofwaardig.
Speciale spelen voor homo's. Oh wacht...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef Monolith het volgende:
Het wachten is op speciale spelen voor mensen met morbide obesitas.
En voor VI quotes reproduceren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor de Paint onderdelen.
Ik kan zelden om je lachen maar dit vind ik wel een leuke opmerking!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik stel games voor die alleen toegankelijk zijn voor fok-users.
gmta.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel, dat had Johannes nog niet bedacht.
Maar goed, ideeën van zo'n brainchild als Johannes worden eenmaal gekopieërd.
Het stelt ook vrij weinig voor. Hartstikke leuk enzo dat ze weer kan zwemmen, maar verder is dit onderwerp totaal niet relevant ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het teringknap enzo... maar het zag er best treurig uit qua ambiance
Wat dat betreft, inderdaad ja!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En voor VI quotes reproduceren?
speciale spelen voor negers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Speciale spelen voor homo's. Oh wacht...
Dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan zelden om je lachen maar dit vind ik wel een leuke opmerking!
Bovendien bestaan de paralympics al langere tijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel, dat had Johannes nog niet bedacht.
Maar goed, ideeën van zo'n brainchild als Johannes worden eenmaal gekopieërd.
Hij is zowel econoom als journalist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Hij is econoom en geeft volgens mij vaker antwoord dan dat hij zelf de vragen stelt. Laat staan over onderwerpen als Israël, de transplant games of René van der Gijp.
Grootste schwanz enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
speciale spelen voor negers.
De E O lympics.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
De Refo-games, met Knevel als chef de mission
Je noemt jezelf nu gehandicaptquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien bestaan de paralympics al langere tijd.
Jij bent alleen voor als ze naakt moeten, net als de oude grieken, zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |