Gek hè, als iemand belt namens omroep MAX.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo'n callcenter aan de telefoon had voor Omroep MAX!! En dat was echt zo'n doordrammende gladjakker (hij was op zich echt heel goed, ik luisterde mee over de speaker). Terwijl zij bleef zeggen dat ze geen belangstelling had en beleefd bleef, bleef hij maar alle voordelen opnoemen en hoe geweldig MAX wasEcht walgelijk als je bedenkt dat ze dus vooral ouderen proberen te 'strikken'.
Rendacquote:Op zondag 2 maart 2014 02:10 schreef hottentot het volgende:
Eigenlijk nooit slechte banen gehad, wel grandioze kut klussen gedaan voor het werk.
Als we het op het werk hebben over smerige klussen mag ik graag aanhalen hoe ik bij het toenmalige rendak tijdens hartje zomer bij 30 graden de vergruizers die de geslachte delen van dieren opvangen en dan met kracht in een schroef duwen om ze kleiner te malen zodat de fabriek de brokken aankon moest restaureren.
Mijn gereedschapskist rook nog een half jaar zoals de killing fields in Cambodja geroken moesten hebben. (om het nog maar niet over mij te hebben toen ik die zaterdag begon te zweten in de disco..)
Haha, doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Rendac![]()
![]()
![]()
Ik heb ooit eens per ongeluk van boven af in zo'n vrachtwagen gekeken.. Heb er nog trauma's van.
Ik was 8 jaar en nieuwsgierigquote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, doe dat dan ook niet.
Ik zit er verder niet zo mee, maar die geur is zo vreselijk doordringend en met douchen krijg je het er niet af. Medelijden met die mensen die daar werken wat dat aangaat.
Niet als je het zo omschrijft, dan heb je weinig respect voor de mensen waarmee je werkt.quote:
Wat een kortzichtigheid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Niet als je het zo omschrijft, dan heb je weinig respect voor de mensen waarmee je werkt.
Jij vind de term "piemels wassen en kutjes wassen" respectvol?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:09 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Wat een kortzichtigheid.
Ik zeg het hoe het is, zonder het mooier te maken dan het is. Ik kan ook wel schrijven hoe ik mensen help met eten en aankleden onder het genot van skyradio en een goed gesprek, maar dan is niet echt duidelijk waarom mijn job voor dit topic in aanmerking komt.
Kom kom, ben hier niet op sollicitatiegesprek ofzo. Penis, scrotum en vagijn proper maken, zoiets kan jou wel bekoren?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij vind de term "piemels wassen en kutjes wassen" respectvol?
Gegroet, mede billenwasserquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef fh101 het volgende:
Juist als je dagelijks dat soort dingen doet praat je er wat makkelijker over, ook in termen die misschien wat minder respectvol zijn. Beetje zwartgallig taalgebruik om het wat losser te maken, nou en? Betekent niet gelijk dat je geen respect hebt voor de mensen waar je mee werkt.
En ja, ook ik doe dit soort werk zoals eerder in deze reeks beschreven. Misschien ietsje minder fysieke verzorging dan Anus_Cocainus, maar ook ik krab konten schoon.
Misschien zou je een dagje met Anus_Cocainus moeten ruilen van werk. Kijken of je dan nog vind dat hij weinig respect heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef trigt013 het volgende:
Niet als je het zo omschrijft, dan heb je weinig respect voor de mensen waarmee je werkt.
Radio is juist killing met dag in dag uit dezelfde kutmuziek.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:23 schreef Pap89 het volgende:
Geen radio is ook echt killing met dag in dag uit hetzelfde.
Haha daar was ik mooi omheen, ben bang dat zo'n ding tanden heeftquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:44 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ola! Ooit een prolaps gewassen? Dat is eigenlijk nog de overtreffende trap wat mij betreft
Ik heb ook nog opgezocht wat het was. Had ik dat maar niet gedaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:44 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ola! Ooit een prolaps gewassen? Dat is eigenlijk nog de overtreffende trap wat mij betreft
Alstuquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik heb ook nog opgezocht wat het was. Had ik dat maar niet gedaan
Wat een aanstellerij zeg...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat is wel echt goor hoorquote:
Gooogle images is niet mn vriendquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Precies, ik heb vrienden die in de gehandicaptenzorg zitten (denk volwassenen met luiers) en die kunnen ook de meest maagomkerende verhalen vertellen. Maar ik heb geen moment het idee dat ze geen respect voor die mensen hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef fh101 het volgende:
Juist als je dagelijks dat soort dingen doet praat je er wat makkelijker over, ook in termen die misschien wat minder respectvol zijn. Beetje zwartgallig taalgebruik om het wat losser te maken, nou en? Betekent niet gelijk dat je geen respect hebt voor de mensen waar je mee werkt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:05 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Haha daar was ik mooi omheen, ben bang dat zo'n ding tanden heeft
Taakstraf?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:10 schreef Belsezar het volgende:
Een week meegelopen bij een vetsmelterij, waar vrachten ingewanden, gal, stront, etc binnenkwam. Alles storten in een giga bak en dan werd het vermalen. De eerste dag dat ik er kwam was ik alleen maar aan het kokhalzen van de lucht. En met lunch gingen ze allemaal aan de frikadel en kroket uit de bedrijfskantineIk hield het wel op mijn boterhammetjes van thuis.
Nooit meer
Stage lopen. Een kennis werkte er en ik dacht dat is makkelijk een voldoende halen zonder ook maar iets te hoeven doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Taakstraf?
Hoe kom je bij zo'n bedrijf terecht vraag ik me dan af..
Ik had het liever andersom gezien danquote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stage lopen. Een kennis werkte er en ik dacht dat is makkelijk een voldoende halen zonder ook maar iets te hoeven doen.
Elke stage daarna liet ik door mijn vader regelen, ook al zat hij aan de andere kant van de werled voor werk, hij regelde wel wat op het hoofdkantoor
Met andere woorde, ik heb dus voor geen enkele stage gewerkt. De laatste stage die ik ooit heb gelopen kreeg ik zelfs gewoon salaris van 40 uur per week
rectaal of vaginale prolaps?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:44 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ach met stages was het uitermate relaxedquote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had het liever andersom gezien danEerst daddy's boy uithangen, en daarna vol aan de bak in die slachterij man, heerlijk
Verwend nest dat je bent
Dus je komt nooit weer in dit topic posten?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach met stages was het uitermate relaxed![]()
Ik zit nu ook in een totaal andere branche dan waar ik stage heb gelopen en bevalt prima. Dit jaar de volgende stap en voorgoed Europa uit
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Kamper86 het volgende:
Kolen scheppen!! In grote zeeschepen werd je gedropt met een prikker om alle kolen tussen de spanten weg te scheppen zodat de shovels en kranen erbij kunnen. 12 uurs diensten tussen allemaal halve criminelen. En de kraanmachinisten die stoer willen doen door die grijper 10 cm naastje je neer te gooien. En dat was een 50 kuub grijper. Doodsangten uitgestaan daar.
Hopelijk niet maar je weet het nooit. Vervelende klusjes zullen vast nog wel volgenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dus je komt nooit weer in dit topic posten?
Je krijgt gratis geld waarvoor je niks hoeft te doen... Wat wil je nog meerquote:Op zondag 18 mei 2014 22:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Pff jullie kunne wel zyke maar me wajong is pas kutwerk t verdien sleggt maar moet wel de hele tijd bier zuipen en dat zelf betale!!
Allebei rectaal. Vaginaal lijkt me ook weer van een heel ander kaliber. Ik ben nu na een jaar net gewend aan die rectale prolaps zeg maar. Dat je die er opeens uit ziet en hoort ploppen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:49 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
rectaal of vaginale prolaps?
Als collega billenwasser hebben we nu iemand die het vaginaal heeft, das ook weer een nieuwe ervaring, zo'n uithangende baarmoederen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van huis uit. Na een paar uurtjes stoppen is niet eens een optie in mijn boekje, neem aan dat er wel meer mensen zijn die er zo over denken?
Leuk als ze op hun knieën zitten om te wassen en dan hoestenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef fh101 het volgende:
[..]
Allebei rectaal. Vaginaal lijkt me ook weer van een heel ander kaliber. Ik ben nu na een jaar net gewend aan die rectale prolaps zeg maar. Dat je die er opeens uit ziet en hoort ploppen.
Dat las ik anders. Hij heeft zich aan de afspraak gehouden en de gehele duur volgehouden.quote:
Hoe ben je eigenlijk aan die baan gekomen?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Eris het volgende:
220 per dag op dit moment. En dit is nog aan de lage kant..
Uiteraard, maar dat is ook niet zo lastig als de afspraak inhield dat hij het 3 weken moest volhouden....quote:Op maandag 19 mei 2014 07:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat las ik anders. Hij heeft zich aan de afspraak gehouden en de gehele duur volgehouden.
Heb je een laptopje met internet? Dan valt het wel mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Eris het volgende:
[..]
Je krijgt gratis geld waarvoor je niks hoeft te doen... Wat wil je nog meer
Op dit moment zit ik bagger schip die al een paar maanden standby ligt, Kan / mag een ruimte van 7 bij 7 niet verlaten tenzij er een aflosser is. En dat voor 7 dagen 12 uur per dag. En er is geen flikker te doen... Als ik nog wat te doen het vliegt de tijd voor bij maar helaas gaat dat hier ook niet op.
En ik mag nog tot morgen ochtend 7 uur.
Aan de andere kant kan het hier nog slechter 5 km verder op worden Indische werknemers uit gebuit voor 10 euro per dag.
Via een uitzendbureau als een spoedje... Maandag tweede paas dag om 9 uur worden wakker gebeld of ik beschikbaar was. Dinsdag visa aanvraag en nog tot de conclusie dat ik een verkeerde keuring had. Woensdag keuring (en ze vroegen al of ik woensdag kon vliegen) donderdag vliegen en vrijdag landen in Qatar er zaterdag aan boord.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk aan die baan gekomen?
En wat moet je precies doen, als er wat te doen is dan?
Lijkt me erg tof werken, in de zeevaart/offshorequote:Op maandag 19 mei 2014 13:31 schreef Eris het volgende:
[..]
Via een uitzendbureau als een spoedje... Maandag tweede paas dag om 9 uur worden wakker gebeld of ik beschikbaar was. Dinsdag visa aanvraag en nog tot de conclusie dat ik een verkeerde keuring had. Woensdag keuring (en ze vroegen al of ik woensdag kon vliegen) donderdag vliegen en vrijdag landen in Qatar er zaterdag aan boord.
Omdat we op gelegd liggen zijn mijn dagelijkse taken anker wacht. Radio communicatie in de gaten houden en of het schip wel op zijn positie blijft liggen en brandalarm in de gaten houden. Voor de rest wat papier winkel maar lang niet voldoende om de 12 uur per dag vol te maken. Dus de rest van de dag / nacht. (Of ik loop in de dag wacht) een beetje internetten en op op mijn iPad klooien.
Alleen het grootste nadeel is ben je om 7 uur ga je slapen en dan gaan ze om 11 uur boren en lawaai maken en ben je weer klaar wakker.
Grootste nadeel is dat je gewoon niet brug af kan / mag.
Achja nog 3 weken en dan weer 10 weken het water dun varen in de Baltic 8)
Lieve pop, zit je nou alleen naar het geld te kijken?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt me erg tof werken, in de zeevaart/offshore![]()
Waren daar nog speciale opleidingen/achtergronden voor vereist?
Geld valt vies tegen hoor. Krijg niks als ik thuis ben en betaal ik 14 % afdracht voor het pensioen :| Dus je mag alles delen door 2 a 1,5 half afhankelijk hoeveel ik verlof ik heb. Daarnaast 0 vrije dagen als ik weg benquote:Op maandag 19 mei 2014 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt me erg tof werken, in de zeevaart/offshore![]()
Waren daar nog speciale opleidingen/achtergronden voor vereist?
HBO? En dan 12 uur per dag, 7 dagen per week opgesloten zitten in zo'n stink hok?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef Eris het volgende:
[..]
Geld valt vies tegen hoor. Krijg niks als ik thuis ben en betaal ik 14 % afdracht voor het pensioen :| Dus je mag alles delen door 2 a 1,5 half afhankelijk hoeveel ik verlof ik heb. Daarnaast 0 vrije dagen als ik weg ben
Maar ik heb HBO Maritiem Officier gedaandaarnaast nog een zooi cursussen
Volhouden!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef Eris het volgende:
[..]
Je krijgt gratis geld waarvoor je niks hoeft te doen... Wat wil je nog meer
Op dit moment zit ik bagger schip die al een paar maanden standby ligt, Kan / mag een ruimte van 7 bij 7 niet verlaten tenzij er een aflosser is. En dat voor 7 dagen 12 uur per dag. En er is geen flikker te doen... Als ik nog wat te doen het vliegt de tijd voor bij maar helaas gaat dat hier ook niet op.
En ik mag nog tot morgen ochtend 7 uur.
Aan de andere kant kan het hier nog slechter 5 km verder op worden Indische werknemers uit gebuit voor 10 euro per dag.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volhouden!
Mijn vader was projectleider bij Ballast Nedam Baggeren, je kan er enorm verdienen
Het valt mee van de 1500 in de week hou ik 800 euro van over... Het is alleen saai en zeker tijdens de nacht is het stilquote:Op maandag 19 mei 2014 14:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
HBO? En dan 12 uur per dag, 7 dagen per week opgesloten zitten in zo'n stink hok?![]()
Godverdorie, ik doe het je niet na hoor.. ¤200,- per dag klinkt veel, maar ik geloof je gelijk als je zegt dat er héél veel premies van af gaan en dat er netto weinig overblijft.
Zit je in nederland of ben je uitgezonden?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:16 schreef Eris het volgende:
[..]
[..]
Het valt mee van de 1500 in de week hou ik 800 euro van over... Het is alleen saai en zeker tijdens de nacht is het stil
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Rendac![]()
![]()
![]()
Ik heb ooit eens per ongeluk van boven af in zo'n vrachtwagen gekeken.. Heb er nog trauma's van.
Ik werk momenteel bij de Rendac. In Burgum, Friesland. Alleen heet het nu de Sonac, maar het is hetzelfde.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, doe dat dan ook niet.
Ik zit er verder niet zo mee, maar die geur is zo vreselijk doordringend en met douchen krijg je het er niet af. Medelijden met die mensen die daar werken wat dat aangaat.
Het blijft voor mij (en de omgevingquote:Op maandag 19 mei 2014 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Ik werk momenteel bij de Rendac. In Burgum, Friesland. Alleen heet het nu de Sonac, maar het is hetzelfde.![]()
Verdient super, hele aardige collega's ook, ik vind het verder niet zo'n ramp om tussen het slachtafval, veren, bloed en varkenshaar te staan.![]()
Ik woon in Burgum en er is verder haast geen werk voor studenten hier in de buurt. Vind het wel leuk om af te zien en te zweten en houd er niet van om stil te zitten, het geld is mooi meegenomen maar niet m'n belangrijkste reden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het blijft voor mij (en de omgeving) toch altijd Rendac
![]()
Ben je er vrijwillig gaan werken? Wat trekt je dan vraag ik me af.. puur het salaris?
Dan zouden we elkaar ook nog weleens kunnen kennenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik woon in Burgum en er is verder haast geen werk voor studenten hier in de buurt. Vind het wel leuk om af te zien en te zweten en houd er niet van om stil te zitten, het geld is mooi meegenomen maar niet m'n belangrijkste reden.![]()
Dieren gaan overigens nu allemaal naar het zuiden, in Burgum komt alleen: bloed, botten, varkenshaar, veren en slachtafval: koppen, darmen, magen, pootjes enz.
Bij ons (vanuit de installateur) kreeg je ook een soort toeslag om daarheen te gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan zouden we elkaar ook nog weleens kunnen kennen![]()
Wel ''fijn'' dat er geen dieren meer richting Burgum gaan, ik zou dat persoonlijk niet trekken. Het afval trouwens ook niet, maar goed. Mag ik vragen wat je netto verdiend per uur? Is het het waard, voor het werk wat je doet?
Ongeveer 14 p/u netto, hangt er een beetje vanaf. Ik vind het prima werk, ook als het rustig is. Dan kan je lekker van het uitzicht genieten op het dak, vooral 's nachts leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan zouden we elkaar ook nog weleens kunnen kennen![]()
Wel ''fijn'' dat er geen dieren meer richting Burgum gaan, ik zou dat persoonlijk niet trekken. Het afval trouwens ook niet, maar goed. Mag ik vragen wat je netto verdiend per uur? Is het het waard, voor het werk wat je doet?
Hier heb ik dus helemaal geen last van.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vond de geur ook nooit zo erg, ik vond het wel erg dat je ondanks twee keer douchen als je dan in de discotheek weer wat gaat zweten dat die geur alsnog weer loskomt en je 100% zeker geen meisje mee naar huis zou krijgen.
Zou een logische verklaring zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hier heb ik dus helemaal geen last van.Misschien omdat ik daar ook altijd zweet als een gek.
Ja ok, misschien zijn de gouden jaren in het baggeren ook verleden tijdquote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef Eris het volgende:
Van de 800 blijft er ook maar 400 per week over omdat ik maar helft van het jaar werk dus effectief hou ik maar 1600 euro netto over. Daarnaast werk ik aan boord van schepen dus waar het werk is word ik naar uit gezonden ook zonder x jaren in dienst te zijn. Dat is op zich wel relax. (Daarnaast heb ik natuurlijk gratis eten en drinken (Bier dat weer net niet)
Ik vroeg een paar maand terug aan mijn dierenarts wat er met mijn dode kat zou gebeuren als ik hem achter zou laten bij hem. Antwoord; ''Rendac''. Dus ik ging er van uit dat hij richting Burgum zou gaan. Maar Rendac bestaat dus uit meer fabrieken?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bij ons (vanuit de installateur) kreeg je ook een soort toeslag om daarheen te gaan.
En het is inderdaad al jarenlang slachtafval. Een vrachtwagen met koeiemagen die een tijdje in de zon heeft gereden/gestaan heeft wel een specifieke geur![]()
Ik vond de geur ook nooit zo erg, ik vond het wel erg dat je ondanks twee keer douchen als je dan in de discotheek weer wat gaat zweten dat die geur alsnog weer loskomt en je 100% zeker geen meisje mee naar huis zou krijgen.
Ik postte eerder over mijn papierfabriek baantje, ook ontzettend goor werkquote:Op maandag 19 mei 2014 18:08 schreef BlueMage het volgende:
Is vaak zo met dat vieze/saaie werk dat het 'n leuk salaris oplevert voor ongeschoold werk en vaak zijn het ook wel fijne collega's idd en alles is beter dan staan stressen in 'n magazijn tussen de Polen.
Ecoson, Rendac, Sonac, Rousselot, CTH en BestHides, allemaal hetzelfde bedrijf, met 75 fabrieken waarvan meerdere in Nederland. Cadavers gaan bij mijn weten naar de fabriek in Son.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg een paar maand terug aan mijn dierenarts wat er met mijn dode kat zou gebeuren als ik hem achter zou laten bij hem. Antwoord; ''Rendac''. Dus ik ging er van uit dat hij richting Burgum zou gaan. Maar Rendac bestaat dus uit meer fabrieken?
Aah, duidelijk!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ecoson, Rendac, Sonac, Rousselot, CTH en BestHides, allemaal hetzelfde bedrijf, met 75 fabrieken waarvan meerdere in Nederland. Cadavers gaan bij mijn weten naar de fabriek in Son.
Die halen bij ons ook snijafvallen op van vlees.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aah, duidelijk!
Ik ken natuurlijk alleen Rendac, omdat die in mijn regio zit![]()
En Rendac wordt hier ook als verzamelnaam gebruikt voor ''de dode dieren ophaalservice''.
Rendac doet de cadavers, maar Burgum is Sonac en ik weet niet beter dan dat die alleen restafval van na de slacht verwerken.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aah, duidelijk!
Ik ken natuurlijk alleen Rendac, omdat die in mijn regio zit![]()
En Rendac wordt hier ook als verzamelnaam gebruikt voor ''de dode dieren ophaalservice''.
Is Burgum dan van naam veranderd? Ik ken Burgum namelijk niet anders dan Rendacquote:Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Rendac doet de cadavers, maar Burgum is Sonac en ik weet niet beter dan dat die alleen restafval van na de slacht verwerken.
Hmmm, dan moet je hem meemaken als ze die wagen leeggooien na een dag in de zon en er weer een stel koeienmagen uit elkaar klaptquote:Op maandag 19 mei 2014 18:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die halen bij ons ook snijafvallen op van vlees.
Smerige rotte stinkauto's
Al jaren geleden.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is Burgum dan van naam veranderd? Ik ken Burgum namelijk niet anders dan Rendac
nee dankjequote:Op maandag 19 mei 2014 18:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet je hem meemaken als ze die wagen leeggooien na een dag in de zon en er weer een stel koeienmagen uit elkaar klapt
Even off-topic // sorry.quote:
?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Even off-topic // sorry.
Woensdag nog naar Groningen
Nee laat maar, je gebruikt exact dezelfde UI als Fokker101, vandaar de verwarring aan mijn zijde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |