Het blijft voor mij (en de omgevingquote:Op maandag 19 mei 2014 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Ik werk momenteel bij de Rendac. In Burgum, Friesland. Alleen heet het nu de Sonac, maar het is hetzelfde.![]()
Verdient super, hele aardige collega's ook, ik vind het verder niet zo'n ramp om tussen het slachtafval, veren, bloed en varkenshaar te staan.![]()
Ik woon in Burgum en er is verder haast geen werk voor studenten hier in de buurt. Vind het wel leuk om af te zien en te zweten en houd er niet van om stil te zitten, het geld is mooi meegenomen maar niet m'n belangrijkste reden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het blijft voor mij (en de omgeving) toch altijd Rendac
![]()
Ben je er vrijwillig gaan werken? Wat trekt je dan vraag ik me af.. puur het salaris?
Dan zouden we elkaar ook nog weleens kunnen kennenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik woon in Burgum en er is verder haast geen werk voor studenten hier in de buurt. Vind het wel leuk om af te zien en te zweten en houd er niet van om stil te zitten, het geld is mooi meegenomen maar niet m'n belangrijkste reden.![]()
Dieren gaan overigens nu allemaal naar het zuiden, in Burgum komt alleen: bloed, botten, varkenshaar, veren en slachtafval: koppen, darmen, magen, pootjes enz.
Bij ons (vanuit de installateur) kreeg je ook een soort toeslag om daarheen te gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan zouden we elkaar ook nog weleens kunnen kennen![]()
Wel ''fijn'' dat er geen dieren meer richting Burgum gaan, ik zou dat persoonlijk niet trekken. Het afval trouwens ook niet, maar goed. Mag ik vragen wat je netto verdiend per uur? Is het het waard, voor het werk wat je doet?
Ongeveer 14 p/u netto, hangt er een beetje vanaf. Ik vind het prima werk, ook als het rustig is. Dan kan je lekker van het uitzicht genieten op het dak, vooral 's nachts leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan zouden we elkaar ook nog weleens kunnen kennen![]()
Wel ''fijn'' dat er geen dieren meer richting Burgum gaan, ik zou dat persoonlijk niet trekken. Het afval trouwens ook niet, maar goed. Mag ik vragen wat je netto verdiend per uur? Is het het waard, voor het werk wat je doet?
Hier heb ik dus helemaal geen last van.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vond de geur ook nooit zo erg, ik vond het wel erg dat je ondanks twee keer douchen als je dan in de discotheek weer wat gaat zweten dat die geur alsnog weer loskomt en je 100% zeker geen meisje mee naar huis zou krijgen.
Zou een logische verklaring zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hier heb ik dus helemaal geen last van.Misschien omdat ik daar ook altijd zweet als een gek.
Ja ok, misschien zijn de gouden jaren in het baggeren ook verleden tijdquote:Op maandag 19 mei 2014 16:40 schreef Eris het volgende:
Van de 800 blijft er ook maar 400 per week over omdat ik maar helft van het jaar werk dus effectief hou ik maar 1600 euro netto over. Daarnaast werk ik aan boord van schepen dus waar het werk is word ik naar uit gezonden ook zonder x jaren in dienst te zijn. Dat is op zich wel relax. (Daarnaast heb ik natuurlijk gratis eten en drinken (Bier dat weer net niet)
Ik vroeg een paar maand terug aan mijn dierenarts wat er met mijn dode kat zou gebeuren als ik hem achter zou laten bij hem. Antwoord; ''Rendac''. Dus ik ging er van uit dat hij richting Burgum zou gaan. Maar Rendac bestaat dus uit meer fabrieken?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bij ons (vanuit de installateur) kreeg je ook een soort toeslag om daarheen te gaan.
En het is inderdaad al jarenlang slachtafval. Een vrachtwagen met koeiemagen die een tijdje in de zon heeft gereden/gestaan heeft wel een specifieke geur![]()
Ik vond de geur ook nooit zo erg, ik vond het wel erg dat je ondanks twee keer douchen als je dan in de discotheek weer wat gaat zweten dat die geur alsnog weer loskomt en je 100% zeker geen meisje mee naar huis zou krijgen.
Ik postte eerder over mijn papierfabriek baantje, ook ontzettend goor werkquote:Op maandag 19 mei 2014 18:08 schreef BlueMage het volgende:
Is vaak zo met dat vieze/saaie werk dat het 'n leuk salaris oplevert voor ongeschoold werk en vaak zijn het ook wel fijne collega's idd en alles is beter dan staan stressen in 'n magazijn tussen de Polen.
Ecoson, Rendac, Sonac, Rousselot, CTH en BestHides, allemaal hetzelfde bedrijf, met 75 fabrieken waarvan meerdere in Nederland. Cadavers gaan bij mijn weten naar de fabriek in Son.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg een paar maand terug aan mijn dierenarts wat er met mijn dode kat zou gebeuren als ik hem achter zou laten bij hem. Antwoord; ''Rendac''. Dus ik ging er van uit dat hij richting Burgum zou gaan. Maar Rendac bestaat dus uit meer fabrieken?
Aah, duidelijk!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ecoson, Rendac, Sonac, Rousselot, CTH en BestHides, allemaal hetzelfde bedrijf, met 75 fabrieken waarvan meerdere in Nederland. Cadavers gaan bij mijn weten naar de fabriek in Son.
Die halen bij ons ook snijafvallen op van vlees.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aah, duidelijk!
Ik ken natuurlijk alleen Rendac, omdat die in mijn regio zit![]()
En Rendac wordt hier ook als verzamelnaam gebruikt voor ''de dode dieren ophaalservice''.
Rendac doet de cadavers, maar Burgum is Sonac en ik weet niet beter dan dat die alleen restafval van na de slacht verwerken.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aah, duidelijk!
Ik ken natuurlijk alleen Rendac, omdat die in mijn regio zit![]()
En Rendac wordt hier ook als verzamelnaam gebruikt voor ''de dode dieren ophaalservice''.
Is Burgum dan van naam veranderd? Ik ken Burgum namelijk niet anders dan Rendacquote:Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Rendac doet de cadavers, maar Burgum is Sonac en ik weet niet beter dan dat die alleen restafval van na de slacht verwerken.
Hmmm, dan moet je hem meemaken als ze die wagen leeggooien na een dag in de zon en er weer een stel koeienmagen uit elkaar klaptquote:Op maandag 19 mei 2014 18:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die halen bij ons ook snijafvallen op van vlees.
Smerige rotte stinkauto's
Al jaren geleden.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is Burgum dan van naam veranderd? Ik ken Burgum namelijk niet anders dan Rendac
nee dankjequote:Op maandag 19 mei 2014 18:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet je hem meemaken als ze die wagen leeggooien na een dag in de zon en er weer een stel koeienmagen uit elkaar klapt
Even off-topic // sorry.quote:
?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Even off-topic // sorry.
Woensdag nog naar Groningen
Nee laat maar, je gebruikt exact dezelfde UI als Fokker101, vandaar de verwarring aan mijn zijde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |