Rendacquote:Op zondag 2 maart 2014 02:10 schreef hottentot het volgende:
Eigenlijk nooit slechte banen gehad, wel grandioze kut klussen gedaan voor het werk.
Als we het op het werk hebben over smerige klussen mag ik graag aanhalen hoe ik bij het toenmalige rendak tijdens hartje zomer bij 30 graden de vergruizers die de geslachte delen van dieren opvangen en dan met kracht in een schroef duwen om ze kleiner te malen zodat de fabriek de brokken aankon moest restaureren.
Mijn gereedschapskist rook nog een half jaar zoals de killing fields in Cambodja geroken moesten hebben. (om het nog maar niet over mij te hebben toen ik die zaterdag begon te zweten in de disco..)
Haha, doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Rendac![]()
![]()
![]()
Ik heb ooit eens per ongeluk van boven af in zo'n vrachtwagen gekeken.. Heb er nog trauma's van.
Ik was 8 jaar en nieuwsgierigquote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, doe dat dan ook niet.
Ik zit er verder niet zo mee, maar die geur is zo vreselijk doordringend en met douchen krijg je het er niet af. Medelijden met die mensen die daar werken wat dat aangaat.
Niet als je het zo omschrijft, dan heb je weinig respect voor de mensen waarmee je werkt.quote:
Wat een kortzichtigheid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Niet als je het zo omschrijft, dan heb je weinig respect voor de mensen waarmee je werkt.
Jij vind de term "piemels wassen en kutjes wassen" respectvol?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:09 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Wat een kortzichtigheid.
Ik zeg het hoe het is, zonder het mooier te maken dan het is. Ik kan ook wel schrijven hoe ik mensen help met eten en aankleden onder het genot van skyradio en een goed gesprek, maar dan is niet echt duidelijk waarom mijn job voor dit topic in aanmerking komt.
Kom kom, ben hier niet op sollicitatiegesprek ofzo. Penis, scrotum en vagijn proper maken, zoiets kan jou wel bekoren?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij vind de term "piemels wassen en kutjes wassen" respectvol?
Gegroet, mede billenwasserquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef fh101 het volgende:
Juist als je dagelijks dat soort dingen doet praat je er wat makkelijker over, ook in termen die misschien wat minder respectvol zijn. Beetje zwartgallig taalgebruik om het wat losser te maken, nou en? Betekent niet gelijk dat je geen respect hebt voor de mensen waar je mee werkt.
En ja, ook ik doe dit soort werk zoals eerder in deze reeks beschreven. Misschien ietsje minder fysieke verzorging dan Anus_Cocainus, maar ook ik krab konten schoon.
Misschien zou je een dagje met Anus_Cocainus moeten ruilen van werk. Kijken of je dan nog vind dat hij weinig respect heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef trigt013 het volgende:
Niet als je het zo omschrijft, dan heb je weinig respect voor de mensen waarmee je werkt.
Radio is juist killing met dag in dag uit dezelfde kutmuziek.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:23 schreef Pap89 het volgende:
Geen radio is ook echt killing met dag in dag uit hetzelfde.
Haha daar was ik mooi omheen, ben bang dat zo'n ding tanden heeftquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:44 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ola! Ooit een prolaps gewassen? Dat is eigenlijk nog de overtreffende trap wat mij betreft
Ik heb ook nog opgezocht wat het was. Had ik dat maar niet gedaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:44 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ola! Ooit een prolaps gewassen? Dat is eigenlijk nog de overtreffende trap wat mij betreft
Alstuquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik heb ook nog opgezocht wat het was. Had ik dat maar niet gedaan
Wat een aanstellerij zeg...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat is wel echt goor hoorquote:
Gooogle images is niet mn vriendquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Precies, ik heb vrienden die in de gehandicaptenzorg zitten (denk volwassenen met luiers) en die kunnen ook de meest maagomkerende verhalen vertellen. Maar ik heb geen moment het idee dat ze geen respect voor die mensen hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef fh101 het volgende:
Juist als je dagelijks dat soort dingen doet praat je er wat makkelijker over, ook in termen die misschien wat minder respectvol zijn. Beetje zwartgallig taalgebruik om het wat losser te maken, nou en? Betekent niet gelijk dat je geen respect hebt voor de mensen waar je mee werkt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:05 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Haha daar was ik mooi omheen, ben bang dat zo'n ding tanden heeft
Taakstraf?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:10 schreef Belsezar het volgende:
Een week meegelopen bij een vetsmelterij, waar vrachten ingewanden, gal, stront, etc binnenkwam. Alles storten in een giga bak en dan werd het vermalen. De eerste dag dat ik er kwam was ik alleen maar aan het kokhalzen van de lucht. En met lunch gingen ze allemaal aan de frikadel en kroket uit de bedrijfskantineIk hield het wel op mijn boterhammetjes van thuis.
Nooit meer
Stage lopen. Een kennis werkte er en ik dacht dat is makkelijk een voldoende halen zonder ook maar iets te hoeven doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Taakstraf?
Hoe kom je bij zo'n bedrijf terecht vraag ik me dan af..
Ik had het liever andersom gezien danquote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stage lopen. Een kennis werkte er en ik dacht dat is makkelijk een voldoende halen zonder ook maar iets te hoeven doen.
Elke stage daarna liet ik door mijn vader regelen, ook al zat hij aan de andere kant van de werled voor werk, hij regelde wel wat op het hoofdkantoor
Met andere woorde, ik heb dus voor geen enkele stage gewerkt. De laatste stage die ik ooit heb gelopen kreeg ik zelfs gewoon salaris van 40 uur per week
rectaal of vaginale prolaps?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:44 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ach met stages was het uitermate relaxedquote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had het liever andersom gezien danEerst daddy's boy uithangen, en daarna vol aan de bak in die slachterij man, heerlijk
Verwend nest dat je bent
Dus je komt nooit weer in dit topic posten?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach met stages was het uitermate relaxed![]()
Ik zit nu ook in een totaal andere branche dan waar ik stage heb gelopen en bevalt prima. Dit jaar de volgende stap en voorgoed Europa uit
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Kamper86 het volgende:
Kolen scheppen!! In grote zeeschepen werd je gedropt met een prikker om alle kolen tussen de spanten weg te scheppen zodat de shovels en kranen erbij kunnen. 12 uurs diensten tussen allemaal halve criminelen. En de kraanmachinisten die stoer willen doen door die grijper 10 cm naastje je neer te gooien. En dat was een 50 kuub grijper. Doodsangten uitgestaan daar.
Hopelijk niet maar je weet het nooit. Vervelende klusjes zullen vast nog wel volgenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dus je komt nooit weer in dit topic posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |