Nog 16 uurquote:
Zij had toch als laatste gezegd dat ze ging kijken wanneer? Heb je daar niks op gestuurd dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sinds donderdag niets meer gehoord van mijn "ik wil wel een 2de keer afspreken, maar ik twijfel en durf het niet te zeggen date".. Vanavond maar eens vragen hoe het gaat en kijken wat er gaat gebeuren..
Ze had inderdaad gezegd dat ze ging kijken, dat was donderdag, sindsdien niets meer.. Ik heb een akkoord gegeven op de locatie. Datum en tijd nog niet concreet..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Zij had toch als laatste gezegd dat ze ging kijken wanneer? Heb je daar niks op gestuurd dan?
quote:
Gewoon even zeggen dat je duidelijkheid wil. Omdat je verder ook andere dingen te doen hebt. Met blijven afwachten schiet je beiden niks op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sinds donderdag niets meer gehoord van mijn "ik wil wel een 2de keer afspreken, maar ik twijfel en durf het niet te zeggen date".. Vanavond maar eens vragen hoe het gaat en kijken wat er gaat gebeuren..
Je kunt toch ook gewoon wat luchtigs sturen nadat ze gaat kijken? Komt een beetje over als een spelletje zo, tenminste dat lijkt het. En veel invulwerk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ze had inderdaad gezegd dat ze ging kijken, dat was donderdag, sindsdien niets meer.. Ik heb een akkoord gegeven op de locatie. Datum en tijd nog niet concreet..
Naar mijn idee ligt de bal nu bij haar..
Dat ga ik ook doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even zeggen dat je duidelijkheid wil. Omdat je verder ook andere dingen te doen hebt. Met blijven afwachten schiet je beiden niks op.
Dat spelletje idee heb ik in de gaten inderdaad.. Niet leuk, totaal geen initiatief van madame zelf..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon wat luchtigs sturen nadat ze gaat kijken? Komt een beetje over als een spelletje zo, tenminste dat lijkt het. En veel invulwerk.
Ik doelde op jouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen
[..]
Dat spelletje idee heb ik in de gaten inderdaad.. Niet leuk, totaal geen initiatief van madame zelf..
Hmm,, verkeerd geïnterpreteerd.. Excuse me.. Voor mij is het echt geen spel.. Serieus zelfs..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik doelde op jouJe noemt haar madame, meestal geen goed teken. Het komt een beetje gefrustreerd over allemaal, zeg maar
Gewoon doen wat Rickario zei, zonder verwijtende ondertoon.
Misschien juist iets minder serieus nemen, het is nog maar de tweede date, beetje doorleven en luchtig over zijn. Lastig soms maar wel beter vaak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hmm,, verkeerd geïnterpreteerd.. Excuse me.. Voor mij is het echt geen spel.. Serieus zelfs..
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g heeft een ijsjes date vanavond
Haha, niet op die manier serieus..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien juist iets minder serieus nemen, het is nog maar de tweede date, beetje doorleven en luchtig over zijn. Lastig soms maar wel beter vaak.
quote:
De dame woont 5 minuten lopen vanaf mijn favoriete Italiaans ijszaak. Dat kan ik gewoon niet laten lopen.quote:
Leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
De dame woont 5 minuten lopen vanaf mijn favoriete Italiaans ijszaak. Dat kan ik gewoon niet laten lopen.
De meeste die ik daar zie zijn altijd van die vrouwen die totaal niet sporen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ha, wat een leuk topic. Neem van mij aan dat alle sites het afleggen tegenover OkCupid. Als je daar een beetje swag rolt kun je de leukste internationale chicks vinden die gewoon in Nederland zitten. Denk aan exchange studentes, etcetera. Bovendien heb je de hele wereld als practice dummies om je berichten-skills te boosten, meer dan OkC heb je dan ook niet nodig.
De rest van dat soort sites is bijna altijd drie keer niets, saaie, clichématige en ongeschoolde Nederkalveren en ander onaantrekkelijk 'gezellig' gespuis, ik noem een Paiq etc. De Nederlandse meisjes op OkC met Engelstalige profielen zijn vaak ook de intelligentere types: een meid die goed Engels kan rollen en leuke foto's heeft, is in 99% van de gevallen al beter dan de 'concurrentie'. En hey, OkC is nog gratis ook.
1e date. Ook al is de date zelf niets, heb ik toch een goede avond. Dit is echt een win - win situatiequote:
Wie wil er nou een buitenlandse vrouw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ha, wat een leuk topic. Neem van mij aan dat alle sites het afleggen tegenover OkCupid. Als je daar een beetje swag rolt kun je de leukste internationale chicks vinden die gewoon in Nederland zitten. Denk aan exchange studentes, etcetera. Bovendien heb je de hele wereld als practice dummies om je berichten-skills te boosten, meer dan OkC heb je dan ook niet nodig.
De rest van dat soort sites is bijna altijd drie keer niets, saaie, clichématige en ongeschoolde Nederkalveren en ander onaantrekkelijk 'gezellig' gespuis, ik noem een Paiq etc. De Nederlandse meisjes op OkC met Engelstalige profielen zijn vaak ook de intelligentere types: een meid die goed Engels kan rollen en leuke foto's heeft, is in 99% van de gevallen al beter dan de 'concurrentie'. En hey, OkC is nog gratis ook.
Ik heb wel eens gehoord dat ik te "spannend" was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef blessed19 het volgende:
Hier ben ik weer! Mevrouw vond dat ik niet serieus genoeg was en heeft daardoor besloten niet verder te willen gaan. ''het gevoel is weg''. Nee, ik ben niet burgerlijk, denk dat dat het grootste probleem was voor haar.
Die waren er ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
De meeste die ik daar zie zijn altijd van die vrouwen die totaal niet sporen.
Fine for a fling.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie wil er nou een buitenlandse vrouw.
Niks mis meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Livin' on the edge?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat ik te "spannend" was.
Soms kan dat heel nuttig zijn. Heb er ooit een zakelijk contact aan over gehouden in Spanje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nope. Ik had net een eigen bedrijf opgezet. Dat vond ze te gevaarlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Livin' on the edge?
Moi! Mijn date is een Antilliaanse en mijn ex ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, ok... Daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope. Ik had net een eigen bedrijf opgezet. Dat vond ze te gevaarlijk.
Ik heb zelfs gedatet met een vrouw uit Maastricht... voor de duidelijkheid ik woon in de buurt van Rotterdam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, ok... Daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen.
Mijn ex woont in Nijmegen, waardoor we elkaar niet zo vaak doordeweeks zagen. Ik vind het belangrijk om de tijd die je dan wel samen doorbrengt, je van elkaar kan genieten en leuke dingen gaat doen! Maarja, helaas.
Niks mis met Limburgers, aangezien ik daar ook geboren ben!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gedatet met een vrouw uit Maastricht... voor de duidelijkheid ik woon in de buurt van Rotterdam.
Verschillende interesses op een bepaald vlak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niks mis met Limburgers, aangezien ik daar ook geboren ben!
Waardoor ging het kapot?
Wat jammer, maar welkom terugquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef blessed19 het volgende:
Hier ben ik weer! Mevrouw vond dat ik niet serieus genoeg was en heeft daardoor besloten niet verder te willen gaan. ''het gevoel is weg''. Nee, ik ben niet burgerlijk, denk dat dat het grootste probleem was voor haar.
Dit jaar blijkt karig vwb date-statistieken maarrrr morgen een date om het goed te maken. Voor de verandering weer eens iemand die ver weg woontquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Thnx!
Heb jij nog enige resultaten geboekt?
Zeeland?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit jaar blijkt karig vwb date-statistieken maarrrr morgen een date om het goed te maken. Voor de verandering weer eens iemand die ver weg woont
Ha ha, da's nóg verder. Brabant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zeeland?
Maaruhm, leuk. Wat zijn de plannen?
Origineel! Was het jouw idee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, da's nóg verder. Brabant.
Ontbijtje halen en verder beetje zien hoe het loopt.
Nou, ik ken hem al. En hij kon alleen vroeg op de dag omdat hij om zes uur moet werken. Dus had ik dat inderdaad bedachtquote:
Pfoe daten in de ochtend. Dat lijkt me best pittigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, ik ken hem al. En hij kon alleen vroeg op de dag omdat hij om zes uur moet werken. Dus had ik dat inderdaad bedachtDus morgen 9.30 date
Mwa, een bak koffie en een goede klik helpt dan erg veel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Pfoe daten in de ochtend. Dat lijkt me best pittig
Leuk hoor Eef! Heeeeeel veel plezier en ik ben benieuwd naar het verslag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, ik ken hem al. En hij kon alleen vroeg op de dag omdat hij om zes uur moet werken. Dus had ik dat inderdaad bedachtDus morgen 9.30 date
Ik ben een avondmens en hij is ochtendmens dus zolang ik rustig op mag starten is het primaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Pfoe daten in de ochtend. Dat lijkt me best pittig
Dankje!! Jij krijgt sowieso verslagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef Wolken het volgende:
[..]
Leuk hoor Eef! Heeeeeel veel plezier en ik ben benieuwd naar het verslag.
Misschien zit ze gewoon je te testen. Je moet gewoon geduldig zijn en haar niet teveel aandacht geven. Anders kom je wanhopig over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww ik word gek hier zo'n beetje. Zit nu op het punt om haar echt totaal geen berichtjes meer te sturen en om het initiatief van haar kant te laten komen. Alles komt van mijn kant en ik krijg totaal geen bericht van haar als ik eerst niks gestuurd heb. Vana zou ik haar bellen maar ze neemt niet op maar ik zie haar daarna wel online zijn op whatsapp.
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ze zei tijdens de date maar ook nog gisteren dat ze me een leuke kerel vond waar ze zeker nog een keer mee af wil spreken. Waarom komt er dan niks van haar kant uit?
Heb haar dus al een berichtje gestuurd dat ik even wat minder berichtjes ga sturen op Whatsapp. Ik stuurde al erg weinig.
Regelmatig gehad. En zoals iemand anders al zei, zelfs nadat er contact wordt gezocht met mij. Heb daar totaal geen problemen mee. Wat ik erger vind is als je een date hebt gehad en dan helemaal niks meer hoort ineens. Vind dat je dan op z'n minst te horen moet krijgen dat ze het verder niet ziet te zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Herkennen mensen dit?
Je bent met een vrouw op een datingsite aan het mailen. En na enkele berichten wordt er ineens niet meer gereageerd.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef PeterPastoor het volgende:
Heb haar dus al een berichtje gestuurd dat ik even wat minder berichtjes ga sturen op Whatsapp.
In deze context komt dat wel erg verwijtend over. Je had dat beter kunnen zeggen op het moment dat je met haar in gesprek was. En dan zeggen: "Laat maar wat van je horen als je kan pratenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww ik word gek hier zo'n beetje. Zit nu op het punt om haar echt totaal geen berichtjes meer te sturen en om het initiatief van haar kant te laten komen. Alles komt van mijn kant en ik krijg totaal geen bericht van haar als ik eerst niks gestuurd heb. Vana zou ik haar bellen maar ze neemt niet op maar ik zie haar daarna wel online zijn op whatsapp.
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ze zei tijdens de date maar ook nog gisteren dat ze me een leuke kerel vond waar ze zeker nog een keer mee af wil spreken. Waarom komt er dan niks van haar kant uit?
Heb haar dus al een berichtje gestuurd dat ik even wat minder berichtjes ga sturen op Whatsapp. Ik stuurde al erg weinig.
Man man man, wat herken ik jouw situatie zeg. Meerdere keren meegemaakt in het verleden, waardoor ik nu mijn huidige date ga vergelijken daarmee en al meteen denk dat ze me niet meer ziet zitten als ze een paar uur niet reageert. Wat zegt jouw gevoel over wat ze daadwerkelijk van je vind? Dingen zeggen en daadwerkelijk denken is bij veel vrouwen nogal eens verschillend he? Als jou gevoel zegt dat ze er eigenlijk geen zin in heeft, zou ik haar lekker links laten liggen. Ik vind dat zelf ook altijd erg moeilijk, als ik iemand heel leuk vindt, maar uiteindelijk word je daar zelf ook niet echt vrolijk van, van al die onzekerheid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef PeterPastoor het volgende:
Waarom is dat een blunder? Of heeft ze geen antwoord meer gegeven?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb net volgens mij een blunder begaan.. Heb haar een bericht gestuurd, hoe het met haar was.. Ging goed, ze ging sporten.. Vraag ik met mijn stomme kop of we vanavond even kunnen appen..![]()
![]()
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |