SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 06-08-2013 21:25:27 ]Sterkheidsbaas van alles.
Kwestie van meer vrienden maken, of er in je eentje op uit. Lekker naar het strand/bos/park/zwembad, museumjaarkaart, abonnement op de dierentuin of bioscoop, hond van de buren uitlaten, cursus, muziekinstrument, kookclub, leesclub, vrijwilligerswerk etc. Maar goed, ik zit nooit stil en heb altijd tijd tekort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef J0ycie88 het volgende: [..] Naja heel veel heb ik niet te doen. Ik heb hier in de buurt wel geteld 1 vriendinnetje wonen en daar houd het bij op. Ik sport (naja afgelopen weken niet) 3-4 keer in de week. Ik moet 1 keer boodschappen doen, en ik heb een 2 kamerappartement schoon te maken. En dat is het. Meer heb ik niet te doen in een week.
Er hoort ook iemand wat hoor...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
RELLENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!
Dat weet ik, maar ik vind het bijv. euk om voor ouderen boodschappen te doen oid. Dat heb ik eerst met mijn oma samen gedaan voor anderen en doordat je dat voor de mensen zelf doet kan je ook evt. schuiven als het nodig is enz. Maar ik heb geen idee of ze dat hier hebben. Ik ga eens zoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
heeft elke gemeente volgens mij![]()
Wel goed over nadenken want het is niet vrijblijvend. Om die reden twijfel ik ook of ik iets wil gaan doen.
Heilige huisjes zijn daar bij uitstek geschikt voor.quote:
Is nog best lastig, jezelf schoppen...quote:
Jij moet dat makkelijk kunnen inmiddelsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is nog best lastig, jezelf schoppen...
Butt Kicks, ook nog eens goed voor den lijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is nog best lastig, jezelf schoppen...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Butt Kicks, ook nog eens goed voor den lijn.
Ik zag dat ze hier ook vrijwilligers zoeken voor jongerenwerk bij de scouting. Ga er eens naar informeren. Misschien dat ik zo wat contacten op doe hier in de buurt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef douche-eendje het volgende:
Vrijwilligerswerk was voor mij gelijk een uitbreiding van mijn sociaal gebeuren. Ben sinds begin 2009 (bijna) wekelijks een dag te vinden in een dierenasiel hier in de buurt.
Hokken poetsen is dan wel een goede workout.
Nou ja, ik zit er een beetje tussen in denk ik. Ik kan heel goed alleen zijn dat is het punt niet, het is meer het ritme dat je verliest. En ik merk dat ik daar niet goed op functioneer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat ik meer van de 'geniet van je rust'-school ben, Joyce.Natuurlijk, eet gezond, beweeg lekker, solliciteer goed. En je moet je zeker niet lamlendig gaan voelen. Maar jemig, mensen vliegen al van hot naar her. Het is soms ook wel fijn om het even rustig te hebben. Stilte voor de storm.
Spannend! Lijkt me ook eng hoor! Maar wel stoer. Ga je dat doen met een bepaalde reden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef Zeester het volgende:
Ik ga morgen naar Berlijn liften (voor het eerst in m'n leven liften) en ik werd vannacht om 5 uur wakker en dacht 'Omfg, dit is het engste en slechtste idee ooit!'. Nu ben ik zenuwachtig.
Om uit m'n comfortzone te treden. En omdat ik te blut ben om op een andere vakantie te gaan. Ik ga wel met een zeer ervaren lifter samen hoor. We gaan eenmaal in Berlijn ook bij een vriend van hem slapen/couchsurfen ipv in een hotel (ik ben een luxediertje) en wrslk gaan we ook niet uit eten of dure koffie drinken bij koffietentjes want zo is die vriend ook niet. Vind het daarom allemaal enorm interessant, kijken of ik dat trek, of na een halve dag schreeuw 'Doe me in een all-inclusive hotel!!!!'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Spannend! Lijkt me ook eng hoor! Maar wel stoer. Ga je dat doen met een bepaalde reden?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat ik meer van de 'geniet van je rust'-school ben, Joyce.Natuurlijk, eet gezond, beweeg lekker, solliciteer goed. En je moet je zeker niet lamlendig gaan voelen. Maar jemig, mensen vliegen al van hot naar her. Het is soms ook wel fijn om het even rustig te hebben. Stilte voor de storm.
Nou, ik kan me weinig relaxters voorstellen dan een week oprecht he-le-maal niets doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
All inclusive is toch geen biet aan joh
Ik denk dat een middenweg gezond isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Alleen maar lezenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:34 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nou, ik kan me weinig relaxters voorstellen dan een week oprecht he-le-maal niets doen
Ja, en dan een verfrissende duik in het zwembad, waarna ze met vers gesneden fruit langskomen langs het zwembadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen maar lezenin een luie stoel
in de zon
met een lekker drankje
Maar soms is berusting ook een oplossing. Je kunt je heel onrustig voelen als je merkt dat de rest van de wereld een ritme heeft en jij niet. Maar ach, hoe erg is het nou om tot half 10 in je bed te kunnen liggen? Lijkt me heerlijk, al weet ik niet meer hoe het voelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat een middenweg gezond is
Bovendien geeft ze zelf aan dat ze van dit lege leven zonder structuur niet heel blij wordt, dus dan zou ze er wat invulling aan kunnen geven op een van de genoemde manieren. Ik zou ook zeker niet alles wat genoemd is in mijn vrije tijd gaan steken
De volgende keer dat vriendlief en ik op vakantie gaan, gaan we ook echt all inclusive naar een resort ergens in een warm land. Wel ergens in een plaatje waar je ook de toerist kunt uithangen en wat dingen kunt ondernemen. Maar het meerendeel van de tijd lekker relaxen, nergens aan denken, en genieten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:34 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nou, ik kan me weinig relaxters voorstellen dan een week oprecht he-le-maal niets doen
Ik denk dat je hier wel een heel goed punt hebt. Maar ook hoe de rest van de wereld tegen mij aan kijkt. Nu ik werkloos ben, geen inkomen heb. Ik heb heel sterk het idee dat bijv. schoonouders mij nu zien als een nietsnut, had al het idd dat ze liever een andere schoondochter hadden gezien voor hun zoon. Maar nu wordt dat gevoel alleen maar versterkt. En zo kan ik nog meer voorbeelden noemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar soms is berusting ook een oplossing. Je kunt je heel onrustig voelen als je merkt dat de rest van de wereld een ritme heeft en jij niet. Maar ach, hoe erg is het nou om tot half 10 in je bed te kunnen liggen? Lijkt me heerlijk, al weet ik niet meer hoe het voelt.
Ik dacht dat ik het ook zou haten.... Tot 2 jaar geleden. Mijn vriend heeft het nog nooit gedaan, en ik vind dat hij het een keer moet proberen, met mij samenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik haat all inclusive maar ik sta daar vaak alleen in.
Ik vind het wel echt heel stoer van je zeester!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:30 schreef Zeester het volgende:
[..]
Om uit m'n comfortzone te treden. En omdat ik te blut ben om op een andere vakantie te gaan. Ik ga wel met een zeer ervaren lifter samen hoor. We gaan eenmaal in Berlijn ook bij een vriend van hem slapen/couchsurfen ipv in een hotel (ik ben een luxediertje) en wrslk gaan we ook niet uit eten of dure koffie drinken bij koffietentjes want zo is die vriend ook niet. Vind het daarom allemaal enorm interessant, kijken of ik dat trek, of na een halve dag schreeuw 'Doe me in een all-inclusive hotel!!!!'
Ik heb het nog nooit geprobeerd en als het aan mij ligt, ga ik het ook nooit proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
ja dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd en als het aan mij ligt, ga ik het ook nooit proberen.
Het zou mij veel te beperkend zijn, het is juist zo leuk om restaurantjes te ontdekken, rond te dwalen en nieuwe dingen te zien.
+1 !!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het niet zaligmakend, maar zo eens een keer vind ik het wel heerlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Dat heb ik nu dus ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Niet alle Turkse all inclusive hotels zijn vreetschuren, je hebt ook hele mooie, sjieke resorts. Ik ben mijn eerste keer gelijk godsgruwelijk verwend met mijn poolkamer. Werd wakker deed de deur open en sprong zo het zwembad in.. Mijn ouders hadden een upgrade naar een terassuite met jacuzzi.. En het was echt een heel mooi hotel.. verschillende a la carte restaurants, een mooi uitgebreid buffet. Echt super! Alleen geen drol te beleven om het hotel heen. Maar ben werkelijk nog nooit zo ontspannen en relaxed geweest!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:44 schreef Zeester het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat wij altijd sjiek all-inclusive gaan, dus niet naar een Turkse vreetschuur, maar naar een plek met veel ruimte/rust/vermaak wat ook prima te negeren is en heel veel sport-faciliteiten. Heb daar bijvoorbeeld nog nooit iemand dronken gezien (behalve 's avonds in de nachtclub, waar de drank óók gratis is!).
Nee je hebt niet gemist, ik heb alleen nog niets erover gehoord. Afgelopen woensdag een mail gestuurd dat ik heel graag binnen hun flexpool wilde werken en dus graag een keer wilde meedraaien op 1 van de vestigingen. Gisteren 2 keer gebeld en geen gehoor. Moet ik wat meer geduld hebben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:54 schreef Sarabi het volgende:
Maar Joyce heb ik iets gemist?
Ik dacht dat je een baan aangeboden had gekregen.
Ik ben niet echt een hobbymens, zou dat eigenlijk best wel wat meer willen zijn, ik kom niet verder als puzzelen haken en lezenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook
Maar ik heb dan ook wel redelijk veel hobby's die je rustig alleen thuis kan gaan zitten doen.
Gewoon een groot project gaan hakenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een hobbymens, zou dat eigenlijk best wel wat meer willen zijn, ik kom niet verder als puzzelen haken en lezen
Saaaaaaaaai. Dat houdt ik ongeveer een halve dag vol en daarna wil ik echt iets doen hoor. Dat is dus altijd een halve dag in de vakantie, en verder gewoon lopen/musea/uit eten en zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen maar lezenin een luie stoel
in de zon
met een lekker drankje
datquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:34 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het werkt voor iedereen anders. Voor jou saai, en voor een ander is het genieten. Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde. Dat zou jij niet meer rustig in het musea kunnen lopen en ik niet rustig met mijn boekje kunnen zitten want dan zitten alle resorts nokkievol of iedereen loopt in het museum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:15 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Saaaaaaaaai. Dat houdt ik ongeveer een halve dag vol en daarna wil ik echt iets doen hoor. Dat is dus altijd een halve dag in de vakantie, en verder gewoon lopen/musea/uit eten en zo.
Ik heb het geduld niet voor uren stilzitten. Dan raakt mijn hoofd overvol. ;-)
Nee hoor!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het 1x gedaan met schoonfamilie en dat was wel genoeg voor mijn hele leven. Want dat is dus idd het probleem; je voelt je verplicht elke maaltijd in het resort te nemen terwijl er zoveel leuke lokale plekjes zijn om te etenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd en als het aan mij ligt, ga ik het ook nooit proberen.
Het zou mij veel te beperkend zijn, het is juist zo leuk om restaurantjes te ontdekken, rond te dwalen en nieuwe dingen te zien.
Ik neem aan dat je mijn rode broek bedoelt... als ik chino google krijg ik hele strakke, hele baggy broeken, broeken met plooien bovenin en zelfs broeken met een laag kruis :|quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:15 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zag een chino voorbijkomen.
Niemand ziet er goed uit in een chino.
Dat wil zeggen, er zijn altijd broeken die mooier staan dan een chino.
Is je huisgenoot vertrokkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:37 schreef _Dido_ het volgende:
Ik woon sinds vijf maanden voor het eerst in mijn leven alleen en ik vind het zalig om te kunnen doen en laten wat ik wil op het moment dat ik dat wil. De katten zijn de enige beperkende factor. Soms zie ik meerdere mensen in een week, soms weken niemandzou nog wel meer contacten in de buurt willen hebben want iedereen woont in het noorden of Den Haag, dat spreekt niet zo makkelijk af. Maar verder ben ik wel content met mn chille leventje. Straks weer meer hardlopen, weer een nieuwe studie oppakken, heel veel lezen, ik vermaak me prima
Ik vond het heerlijk om alleen te wonen. Voordat we gingen samenwonen heb ik een jaartje alleen gewoond, en dat is het beste besluit ooit geweest. En nu vind ik het nog steeds lekker dat ik avondjes alleen heb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:37 schreef _Dido_ het volgende:
Ik woon sinds vijf maanden voor het eerst in mijn leven alleen en ik vind het zalig om te kunnen doen en laten wat ik wil op het moment dat ik dat wil. De katten zijn de enige beperkende factor. Soms zie ik meerdere mensen in een week, soms weken niemandzou nog wel meer contacten in de buurt willen hebben want iedereen woont in het noorden of Den Haag, dat spreekt niet zo makkelijk af. Maar verder ben ik wel content met mn chille leventje. Straks weer meer hardlopen, weer een nieuwe studie oppakken, heel veel lezen, ik vermaak me prima
Nee niet jouw broek. Iemand zei dat ze een chino had gekocht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn rode broek bedoelt... als ik chino google krijg ik hele strakke, hele baggy broeken, broeken met plooien bovenin en zelfs broeken met een laag kruis :|
Hoe dan ook voel ik me lekker in die broek. Mooi is ook maar wat je zelf vindt. Ik voel me misschien wat professioneler in een van mijn chique pantalons of slanker in een bootcut spijkerbroek, maar voor de beetje alternatievere look met gympies eronder vind ik dit heerlijk!
Heldin!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:59 schreef Tink89 het volgende:
Oh, btw! Ik had dus een atl-foto gemaakt vanochtend, maar was hem vergeten te posten. Let niet op het waardeloze kapsel en de roze sokken, maar deze broek paste een half jaartje geleden maar net, nu flubbert hij al behoorlijk en moet er eigenlijk een riem op.
[ afbeelding ]
hij is niet degene die vertrokken isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is je huisgenoot vertrokkenDat had ik helemaal niet meegekregen!
@ dat laatste: je wordt alleen geboren en gaat alleen doodquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk om alleen te wonen. Voordat we gingen samenwonen heb ik een jaartje alleen gewoond, en dat is het beste besluit ooit geweest. En nu vind ik het nog steeds lekker dat ik avondjes alleen heb.
Wanneer mijn vriend zijn eigen routes rijdt heb ik totaal geen problemen met zijn werk. Alleen wanneer hij langer van huis is vind ik het lastiger.
Ik denk ook echt dat het heel belangrijk is dat je alleen kunt zijn.
Ik idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee niet jouw broek. Iemand zei dat ze een chino had gekocht.
Een chino is gewoon een bandplooibroek met rechte pijpen... recept voor korter lijkende benen en een groter lijkende kont doorgaans.
Allemaal nog geldig? Als ik dat soort dingen onverwacht vind dan is het al een jaar verlopen oidquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ben je aan het opruimen kom je nog een wensbon tegen twv. 50 euro en een pasje om met zijn 2tjes gratis naar een Thermen te gaan.. Ik ga maar gauw verder, wie weet wat ik nog tegen kom!
Ja! Ze zijn zelfs nog geldig haha!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal nog geldig? Als ik dat soort dingen onverwacht vind dan is het al een jaar verlopen oid
Mooi! Wij doen dus niet echt aan chino's en niemand dist mijn ubertoffe rode broekquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
Sorry, chino's zijn een beetje een running gag in slank
Met stretch is t een ander verhaal idd.
Zeker een handig weetje. Heb je een link naar de infobron? Kan ik er eventueel wat mensen mee om de oren slaan. Heb ook nog wel het een en ander liggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mooi! Wij doen dus niet echt aan chino's en niemand dist mijn ubertoffe rode broek![]()
Net als extra tussendoortje een sojadecafecappuccino met toffeesiroop gehaald. Had er zo ontzettend zin in en zit prima qua kcal's. Ik kan altijd vanavond mijn t nog schrappen. Het was in ieder geval omnomnom
Edit: Heb ook nog 50,- ofzo aan vvvbonnen en 25 euro aan lokale ondernemersbonnen en wat bol-dingetjes liggen. Cadeaubonnen mogen trouwens wettelijk niet meer verlopen, omdat het een betaalmiddel is... handig weetje
Ha, altijd leuk zoiets!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ben je aan het opruimen kom je nog een wensbon tegen twv. 50 euro en een pasje om met zijn 2tjes gratis naar een Thermen te gaan.. Ik ga maar gauw verder, wie weet wat ik nog tegen kom!
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ha, altijd leuk zoiets!
Ik had dat vroeger vaak als ik mijn kamer opruimde dat ik nog portemonneetjes of ander spul tegen kwam waar dan nog een tientje of vijfentwintig gulden in zat. Heerlijke ontdekkingen!
Hmmz, ik ging het opzoeken en kwam tot de conclusie dat ik het niet helemaal goed heb:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeker een handig weetje. Heb je een link naar de infobron? Kan ik er eventueel wat mensen mee om de oren slaan. Heb ook nog wel het een en ander liggen
bij mij is dat meestal een oude aansteker en een hondenkoekje ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:40 schreef Zeester het volgende:
Of als het na een mooie zomer uiteindelijk zo koud is dat je weer je winterjas aanmoet, maar dat er dan als bonus een 10'tje in de zak zit
Oude aanstekers ben ik nog steeds ook heel blij meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij mij is dat meestal een oude aansteker en een hondenkoekje ofzo
ik zal ze voor je bewarenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Zeester het volgende:
[..]
Oude aanstekers ben ik nog steeds ook heel blij mee.
Smoothie, een gebakken eitje, een wrap, geroosterd brood of pap?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:52 schreef Susie het volgende:
Ben weer terug van vakantie en daarvoor had ik gezegd dat ik dan weer aan de slag ga...... heb mij ook vreselijk vol gevreten in de vakantie, onder het mom van dat het nu nog kan!
Zojuist boodschappen gehaald, gezonde dingen en dat soort, vandaag een flinke berg was aan het wegwerken = trappenlopen. Morgen en donderdag werken, dus dan kan ik gelijk goed beginnen.
Mijn probleem is wel het ontbijt, vind brood niet zo fijn 's morgens, en een bak yoghurt met dingen erdoor ben ik ook niet dol op, dus dat wordt wel een uitdaging, want ontbijt is in mijn ogen wel belangrijk. Iemand nog suggesties?
Voornemen is om de cross trainer weer af te stoffen en daar mee te gaan beginnen, zo hoop ik straks ook meer (of weer) conditie te hebben als volleybal weer start en dus moet ik opschieten, want volgens mij begint dat eind augustus weer!
Overigens vind ik chino broeken wel mooi, mits je het figuur ervoor hebt
Ook altijd goed.quote:
Brinta kan toch ook koud?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Brinta is lekkerMaar ik heb liever iets kouds als ontbijt op het moment, dus melk met muesli voor mij.
Maar dan vind ik het niet lekker meerquote:
Ik mag na de sportschool altijd een glaasje chocomelkquote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag na de sportschool altijd een glaasje chocomelkDat is mijn beloning en daar kan ik al een dag van te voren naar uitzien
dat lijkt mij dan weer niet echt lekker en te veel gedoe, ook dat nog. Maar wie weet als ik de kwark zat ben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef Sarabi het volgende:
gewoon door de kwark of yoghurt vind ik niet echt lekker
maar overnight oats zijn geweldig
Overnight oats maak je door havermout in een bak kwark te gooien. Alleen laat je het dan een nacht in de koelkast staan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat lijkt mij dan weer niet echt lekker en te veel gedoe, ook dat nog. Maar wie weet als ik de kwark zat ben.
daar heb ik 's avonds geen zin inquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:05 schreef Sarabi het volgende:
juist omdat je het in de avond kan maken vind ik het makkelijker
dan hoef ik er in de ochtend niet over na te denken en alleen uit de koelkast te pakken
Nee gewoon melk/yoghurt/kwark wat je wil er bij gooien en een nachtje laten staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
daar heb ik 's avonds geen zin inen ik hoef ook niet bij m'n kwark na te denken 's ochtends hoor
Hpkw: huh kwark? Je kookt het toch met melk in een pannetje?
Gewone havermout wel. En dan graag nog een appeltje erin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
daar heb ik 's avonds geen zin inen ik hoef ook niet bij m'n kwark na te denken 's ochtends hoor
Hpkw: huh kwark? Je kookt het toch met melk in een pannetje?
Dat kan ook met muesli wel denk ik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gewone havermout wel. En dan graag nog een appeltje erin.
Maar overnight oats maak ik door een bak kwark te pakken, daar wat fruit in te gooien en wat havermout erop en ik heb de volgende ochtend een uitstekend ontbijt.
Vast wel, zou het alleen niet met je fancy muesli doen, want het vocht trekt in je havermout (of wat je er ook ingooit), dus dat wordt zacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook met muesli wel denk ik?
ja, dat was toch het idee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vast wel, zou het alleen niet met je fancy muesli doen, want het vocht trekt in je havermout (of wat je er ook ingooit), dus dat wordt zacht.
Ik dacht dat daar wel vaak suiker aan toegevoegd wordt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef Sarabi het volgende:
Binnenkort trouwens eens voor amandelmelk kijken, is ook vast erg lekker voor overnight oats
Volgens mij kun je ook zelf eenvoudig amandelmelk maken. Ik weet niet meer precies hoe dat gaat, maar ik herinner me het volgende. Laat de amandelen wellen in heet water, haal de vellen eraf en doe ze in de blender en voeg water toe. Eventueel kun je zelf nog vanille en/of iets van suiker toevoegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Sarabi het volgende:
Hmm de amandelmelk van Alpro niet.
Nouja eens zien wat ze hier in de winkel hebben.
Je moet het ook door een doek halen, anders heb je allemaal ieniemini stukjes amandel erin en dat (ik spreek uit ervaring) is echt goor. Ik had het toen door een zeef gehaald, maar dat was nog niet fijn genoeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook zelf eenvoudig amandelmelk maken. Ik weet niet meer precies hoe dat gaat, maar ik herinner me het volgende. Laat de amandelen wellen in heet water, haal de vellen eraf en doe ze in de blender en voeg water toe. Eventueel kun je zelf nog vanille en/of iets van suiker toevoegen.
Ohja, dat was ik nog vergeten!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je moet het ook door een doek halen, anders heb je allemaal ieniemini stukjes amandel erin en dat (ik spreek uit ervaring) is echt goor. Ik had het toen door een zeef gehaald, maar dat was nog niet fijn genoeg.
is die maaltijdsalade lekker? Ik heb hem voor morgen staan!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is Hilda leuk.
Ik ben net grofweg 46 liter zweet verloren bij Jillian, maar heb eindelijk het einde van de les gehaald.
Vandaag is dus level 1: dag 1/10. Onwards we go!
Ik heb alleen nog steeds nergens echt trek in, vanwege m'n maag, dus m'n lijstje is wat raar. Alleen een hunkering naar fruit, om een of andere reden
O + L: 4 maïsbh, 2 Philadelphia light, 2 hagelslag, 200 gram verse ananas
T: banaan
T: bakje blauwe bessen
D: maaltijdsalade met linzen van de AH.
Ik wil vanavond eigenlijk nog ff hardlopen, want ik moetmoetmoet weer richting 5km.
Ik vind het nogal een onoverzichtelijk zooitjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de OP van vroeger
LIF / Fok! Dieetclub XIII
leuker vind dan die tickers?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de OP van vroeger
LIF / Fok! Dieetclub XIII
leuker vind dan die tickers?
Ik bekijk de openingspost niet eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:06 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een onoverzichtelijk zooitje
Alleen het gedeelte met de gewichten enzo hequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:06 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een onoverzichtelijk zooitje
Maar doet iemand dat? en ze staan in een spoiler nu.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef BananaPancake het volgende:
Voordeel van de tickers is dat je ze zelf kan aanpassen.
Als ik afval mik ik de mijne wel omlaag ja. Zit nu nog 0.5 kg erboven... maar geef mij even de tijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar doet iemand dat? en ze staan in een spoiler nu.....
Hij is vooral makkelijk. Zoals met al die salades moet je alleen niet het hele zakje dressing erin mikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef BananaPancake het volgende:
Die salade klinkt lekker! Ook eens proberen
Ja ik maak ook liever zelf m'n salades, maar soms vind ik het wel heel fijn en makkelijk om zoiets mee te nemen als ik van 12-21 moet werken ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is vooral makkelijk. Zoals met al die salades moet je alleen niet het hele zakje dressing erin mikken.
Ben ik verder de enige die echt heel weinig geeft om OP's en TT's?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En persoonlijk motiveerde het mij ook een stuk meer dan op deze manier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Okeik weet wel dat het vroeger meer leefde omdat je dan je update moest geven.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef Sarabi het volgende:
Tink heeft er op dit moment twee in staan (en mirjam ook?).
En wie is Skjoe?
en deze hebben ook al een tijd niet meer gepost volgens mij:skjoe is misschien SQ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
En wie is Skjoe?
en deze hebben ook al een tijd niet meer gepost volgens mij:Joehoe! Ben net weer begonnen, al gemeld 3 weken geleden toen de bezem ook langs zou komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
En wie is Skjoe?
en deze hebben ook al een tijd niet meer gepost volgens mij:Vanyel heeft in het vorige topic nog gepost en post sws regelmatig mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Susie heeft zich in het vorige topic ook net wee gemeld.
Maar er zitten er idd ook wel flink wat tussen die niet vaak posten.
Ik gebruik het niet om motivatie uit te halen voor mezelf, sterker nog, ik kijk er nauwelijks naar eigenlijk, dus mss past *geen mening* beter.
Maar en-en zou toch ook kunnen?
Mensen die zo'n lijstje willen gaan in een lijstje en voor de anderen laten we de tickers staan?***
Zou dat in de OP 'passen'?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar en-en zou toch ook kunnen?
Mensen die zo'n lijstje willen gaan in een lijstje en voor de anderen laten we de tickers staan?
Voorbeeldje (gaat vanaf morgen in)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:49 schreef Sarabi het volgende:
welkom!
Helemaal suikervrij?
Doe eens een voorbeeldje van wat je op een dag eet.
Ik ging al heel enthousiast aan de slag, maar ben weer gestopt. Het nadeel van de lijst is dat het bij elke update door een blauwe bijgewerkt moet worden, dat is een onwijs geklooi en gedoe steeds.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef Sarabi het volgende:
Voor in het lijstje:
Sarabi (1m68) (31,4) was 89,5 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag 75 kg wegen -1,0
Dus niet helemaal suikervrij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef Delia het volgende:
[..]
Voorbeeldje (gaat vanaf morgen in)
• Ontbijt: Yoghurt met banaan, aardbeien, of ander willekeurig fruit.
• Lunch: Volkoren crackers met smeerkaas en komkommer/tomaat.
• Diner: Verse groenten, 50 g aardappelen, rijst, of pasta. En uiteraard vlees of vis.
Veeeeel water en groene thee drinken, kan ook nog smoothies maken, tussendoor fruit eten, amandelen en walnoten mogen ook. Dus ik kan genoeg afwisselen.
Ik wilde net mijn laatste post nog maar eens quoten. Blijkbaar was die niet opvallend genoeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vanyel heeft in het vorige topic nog gepost en post sws regelmatig mee.
Dat zat ik ook al te denken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ging al heel enthousiast aan de slag, maar ben weer gestopt. Het nadeel van de lijst is dat het bij elke update door een blauwe bijgewerkt moet worden, dat is een onwijs geklooi en gedoe steeds.
Beter wachten we dan, of zoeken we, iemand die zoiets voor ons zou kunnen maken.
Ik weet dat Swets iets dergelijks gemaakt heeft voor het hardloop-topic. Het schijnt niet moeilijk te zijn. Mss eens in DIG vragen of er iemand behulpzaam wil zijn?
Je gaf mij iig een complimentje vanmorgen, dus ik herinner het me zeker nog wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn laatste post nog maar eens quoten. Blijkbaar was die niet opvallend genoeg.
Het was maar een voorbeeldjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn laatste post nog maar eens quoten. Blijkbaar was die niet opvallend genoeg.
Het simpelst is een wiki maken en dan een linkje naar de wiki in de op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zat ik ook al te denken.
Hoe deden ze dat eerst dan? Toen deden ze het ook omste beurt.
Of iemand houd de lijstjes bij en pm't de complete lijst naar een mod als er een nieuw topic geopend wordt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je gaf mij iig een complimentje vanmorgen, dus ik herinner het me zeker nog wel.
Ja zo deden ze het toen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het simpelst is een wiki maken en dan een linkje naar de wiki in de op.
Maar goed, dat werkt wrsch ook minder motiverend dan.
Was het idd niet zo dat mensen bij toerbeurt dat lijstje bij hielden? Dat lijkt me niet echt ideaal.
Ja? Zijn de nieuwe schoenen goedgekeurd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, evy les 5 is ook gelopen en ging echt fantastisch op mn nieuwe schoenen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, evy les 5 is ook gelopen en ging echt fantastisch op mn nieuwe schoenen
Gewoon omdat dit gequote moet worden.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gewoon omdat dit gequote moet worden.
Jij gaat ook als een speer he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef friekin_ het volgende:
Waaaa ik kan weer een broek aan van twee jaar geleden
quote:
Ja. Zo, ongeveer (deel van mn post uit het hardlooptopic):quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja? Zijn de nieuwe schoenen goedgekeurd?
Ik heb besloten om morgen te beginnen met het beginnersschema van runinfo
De eerste weken is meer wandelen dan lopen dus hopelijk komt het goed.
En dit was les 5. Dus... Na les 10 2 rustdagen en dan begint bootcamp. Begint nu echt op te schietenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn nieuwe schoenenlopen goddelijk
als wolkjes aan mijn voeten
geniaal
heerlijk gelopen
![]()
Zo.Overkill aan emoticons verdienen ze wel ja. Mijn knieën zeuren nog wel een beetje tijdens het lopen maar niet meer zoals met de oude schoenen. Denk dat dit nog een restantje is van het lopen met de oude krengen. Nu krijgen de schoentjes welverdiende rust, donderdagavond mogen ze weer met mij op pad
![]()
En na de eerste minuut even wat kleine oefeningen gedaan (wat dingen die tijdens warmingup van de bootcamp ook gedaan werden); loopt er iemand achter mij ineens "dieper, je kunt het" te schreeuwen. Kwam ik hem onderweg ook nog meerdere keren tegen
![]()
Goedzoquote:
Ja, heerlijkquote:
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef friekin_ het volgende:
Da's zo tof.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef friekin_ het volgende:
Rondje vlotbrug-fietsbrug meestal, de laatste tijd pak ik ook het miniparkje in Koedijk mee. (Alleen morgen denk ik niet, want Jol.quote:
Ja jij loopt natuurlijk aan de andere kant van de stad...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's zo tof.
[..]
Rondje vlotbrug-fietsbrug meestal, de laatste tijd pak ik ook het miniparkje in Koedijk mee. (Alleen morgen denk ik niet, want Jol.)
Goffer, het licht van mn leven, en ze zien het gewoon over het hoofd. The Fucking Nerve.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ooh, dat moet heerlijk zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef friekin_ het volgende:
Ja, de hout is een beetje uit de richting voor een rondje hobbelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja jij loopt natuurlijk aan de andere kant van de stad...Ik loop nu vanaf huis naar dat lekkere villawijkje aan de andere kant van het spoor en dan via paddenpoel/fietspad naar de hout toe. In de hout loop ik toch wel het lekkerst, die paden zijn fijn. En veel andere lopers.
Ja, morgen schoonmaken. Nu hardlopen want hardlopen is leuk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ooh, dat moet heerlijk zijn. Goed van je!!
Ik ga uit luiheid hardlopen. Ik moet van mezelf óf nog een rondje opruimen in het huis, wat eigenlijk heel hard nodig is, of hardlopen. Dus.
.
Ach ja, dan is het gedaan en kan ik morgen de hele dag schoonmaken, toch?.
Of juist nu hardlopen, want afgekoeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
CC beter ga je nu schoonmaken, nu het wat is afgekoeld
Een lekker schoon huis geeft altijd zoveel nieuwe moed vind ik
Ja, maar dan kom je weer thuis in een pestbende en zakt de moed je mogelijkerwijs weer in de hardloopschoenen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of juist nu hardlopen, want afgekoeld.
Keuzes zijn stom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom je weer thuis in een pestbende en zakt de moed je mogelijkerwijs weer in de hardloopschoenen...
Lastiglastig.
Nou ja, wat je ook doet, blijf iig niet zitten!
Ja precies! En dan straks een bakje brinta achteraf wel, want heb wat weinig op, en nu wel een beetje trek, en dat mag dan als ik gelopen heb wel vinnik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of juist nu hardlopen, want afgekoeld.
Ja, beetje uit de richting. Maar mocht je vanuit je zus eens gaan lopen en samen willen, geef maar een gilquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de hout is een beetje uit de richting voor een rondje hobbelen.Voorlopig, in ieder geval. Maar langs het kanaal is ook chill.
![]()
En rekerhout zou ook nog kunnen, maar meh.
Ja en morgen is het ineens onwijs aan het regenen en gaat ze niet hardlopen. Poetsen kan dan morgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom je weer thuis in een pestbende en zakt de moed je mogelijkerwijs weer in de hardloopschoenen...
Lastiglastig.
Nou ja, wat je ook doet, blijf iig niet zitten!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goffer, het licht van mn leven, en ze zien het gewoon over het hoofd. The Fucking Nerve.
Ik ben wel aardig wat lichter nu dan daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik bekijk de openingspost niet eensEr staan wel bekende tussen BE en Isabeau, die geven niet op
Will do.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, beetje uit de richting. Maar mocht je vanuit je zus eens gaan lopen en samen willen, geef maar een gilIk kan ook nog in de Egmonderhout maar dat is ook weer zo'n end weg; loop liever niet over stoeptegels.
Waar zit je nu? Al in de buurt v d magische 8-0?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig wat lichter nu dan daar(maar sinds dat topic ook de 106+ kg aangetikt)
Past wel bij de omnomnomnomnivore.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:12 schreef An24 het volgende:
Ff cross postje, kunnen jullie ook vast wel waarderen:
http://www.evilmilk.com/pictures/Eating_Condition.htm
Ligt aan de definitie van 'in de buurt'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Waar zit je nu? Al in de buurt v d magische 8-0?
looks like a threadless shirtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Past wel bij de omnomnomnomnivore.
[ afbeelding ]
Haha, die is cutequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie van 'in de buurt'Maar ik kom nog wel onder de 80 voor mijn verjaardag dit jaar
Heel veel plezier!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef Zeester het volgende:
Ik heb de dweil eindelijk gevonden, dus de keuken en gang zijn gedweild. Zo nog eventjes douchen en dan zie ik jullie over 3 dagen weer (als alles goed komt met dat liften..... ENG!)
Veel plezier!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef Zeester het volgende:
Ik heb de dweil eindelijk gevonden, dus de keuken en gang zijn gedweild. Zo nog eventjes douchen en dan zie ik jullie over 3 dagen weer (als alles goed komt met dat liften..... ENG!)
Topvintage galore hierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Succes, Zeester! En ik zou het ook eng vinden, maar ook heel spannend
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Over reisverslagen gesproken. Waar ik ook ga op het internet momenteel, ik krijg banners van SeaventuresIncl. hier op fok continue.
Die ook heel veel jaquote:
Liften naar Berlijn, daar couchsurfen, en reizen in de stijl van de vriend waarmee ik ga (die extreem zuinig en hergebruikerig is, wat ik absoluut niet ben). Ik ben meer het all-inclusive resort type qua vakantie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gemist wat je precies gaat doen Zeester, maar succes iig wel!
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan doe ik met je meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Dat gaat mij niet meer lukken aangezien dat drie weken geleden was. Maar voor het eind van het jaar gaat het me zeker wel lukken.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is toch compleet van de zotte dat ik met mijn logge lijf ff ga lopen en niet compleet dood ga.
Ik heb trouwens afgezworen extreem vroeg, extreem laat of op onverlichte paden te lopen, om maar niemand tegen te komen. Ik ga niet meer gevaarlijk doen omdat iemand het mogelijk niet zo appetijtelijk vindt om me te zien waggelen. En aangezien ik in een drukke woonwijk woon kom ik dan maar mensen tegen. Boeien, ze hoeven me niet ter plekke vol te spuiten, als ze het niet willen zien kijken ze maar de andere kant op. En als iemand een opmerking maakt hoor ik het toch niet, want oordoppen.
Ik hoop dat de mensen die opmerkingen maken, je alleen maar aanmoedigen. Dat is zo leuk. En hey... Je sport.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is toch compleet van de zotte dat ik met mijn logge lijf ff ga lopen en niet compleet dood ga.
Ik heb trouwens afgezworen extreem vroeg, extreem laat of op onverlichte paden te lopen, om maar niemand tegen te komen. Ik ga niet meer gevaarlijk doen omdat iemand het mogelijk niet zo appetijtelijk vindt om me te zien waggelen. En aangezien ik in een drukke woonwijk woon kom ik dan maar mensen tegen. Boeien, ze hoeven me niet ter plekke vol te spuiten, als ze het niet willen zien kijken ze maar de andere kant op. En als iemand een opmerking maakt hoor ik het toch niet, want oordoppen.
Mijn vaste stukje richting mijn hardlooproute ging onder een viaduct door waar 's avonds heel vaak een groepje hangjongeren zit/staat/hangt. Die gingen me dan ook heel luid aanmoedigen en zo, ik vond dat echt enorm vervelendquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Wobbelkont in tight, check. En momenteel nog een korte ook, dus ook wobbelend vleesch ipv slechts wobbelend bedekt vleesch.
En ik moet zeggen dat ik eigenlijk vooral positieve reacties krijg tijdens het hobbelen. Zelfs een keer applaus.
ik overwoog maandagavond aan de andere kant vd weg te gaan lopen wegens brommervolk aan mijn kantquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vaste stukje richting mijn hardlooproute ging onder een viaduct door waar 's avonds heel vaak een groepje hangjongeren zit/staat/hangt. Die gingen me dan ook heel luid aanmoedigen en zo, ik vond dat echt enorm vervelend![]()
Afvallen weer on track
Haaaa wat tof!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:25 schreef Zeester het volgende:
[..]
Liften naar Berlijn, daar couchsurfen, en reizen in de stijl van de vriend waarmee ik ga (die extreem zuinig en hergebruikerig is, wat ik absoluut niet ben). Ik ben meer het all-inclusive resort type qua vakantie.
Allemaal onwijs spannend en interessant dus! Maar ik ben dol op hem, dus het komt goed. En als ik het liften heel kut vind gaan we wel met de trein terug.
Reisverslag wordt hem niet, wil namelijk niet de hele tijd enorm smartphonerig doen daar.
Ja, ga ik doen, maar dan wel de ongezouten versie. Gaat een lange weg worden, maar wil dit hoe dan ook gaan volhouden. Eerst maar eens alle 'slechte' suikers uit mijn lijf bannen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus niet helemaal suikervrij?
Verder zou ik inderdaad wat noten als tussendoortje toevoegen, dit is een heel mager lijstje.
De noedelsalade die ik hier maandag postte!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand een idee wat te eten vanavond.. heb echt totaal geen idee.
Heerlijk, ik ben dol op curry'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik kook vanavond een bloemkool-sperziebonen curry met kabeljauw
Pilaf met kip en pompoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand een idee wat te eten vanavond.. heb echt totaal geen idee.
Heb je een recept? Wij hebben ook nog een bloemkool liggenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik kook vanavond een bloemkool-sperziebonen curry met kabeljauw
Nee, ik doe heel vaak maar watquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:15 schreef Puala het volgende:
Heb je een recept? Wij hebben ook nog een bloemkool liggen![]()
Vanavond bij mijn moeder eten
Rode kool met jachtschotelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend komt met ideeen als rode kool of jachtschotel. Of appelmoes met vissticks en puree..
Ik denk dat ik voor krieltjes met boontjes en kip ga, als meneer het er mee eens is..
Ik maak regelmatig bloemkool-aardappel curry met ei.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je een recept? Wij hebben ook nog een bloemkool liggen![]()
Vanavond bij mijn moeder eten
Dat is toch geen maaltijd?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Of appelmoes met vissticks en puree..
als 4 jarige...een feestmaal?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is toch geen maaltijd?!
Oh klinkt wel lekker. Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig bloemkool-aardappel curry met ei.
2 eetlepels curry aanbakken
bloemkool, aardappelen en wat tomaat in stukjes erin en even mee bakken
flinke scheut groentebouillon erbij
laten sudderen tot aardappels en bloemkool gaar zijn.
intussen eieren koken
als groenten gaar zijn, eieren door midden snijden en in helften erop leggen, even opwarmen
als saus erbij: Griekse yoghurt met geroosterde komijnzaadjes
Eventueel wat naanbrood, maar natuurlijk beter van niet
Dat was ook mijn reactie!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is toch geen maaltijd?!
Ik snak naar de tijd voor wortelstampquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben al aan het nadenken over het kerstdiner![]()
_!
Oh, die eten we hier ook gewoon 's zomers. Heb vorige week nog een heel vriesvak vol hutspot gemaakt. Elke week wel een bakje. Soort Fusion Bangers & Mashquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik snak naar de tijd voor wortelstamp
Engelandquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, die eten we hier ook gewoon 's zomers. Heb vorige week nog een heel vriesvak vol hutspot gemaakt. Elke week wel een bakje. Soort Fusion Bangers & Mash
Oke, pasty danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
De laatste keer dat ik een scone op heb.. ehm... *denk* vakantie in Schotland vorig jaar zomer misschien?Ik ben niet zo'n zoetekauw. En ook niet zo'n 'zondiger'
Ik heb er een van morbide obees naar mijn allereerste streef, die is dan ook afgerond. Voor mijn nieuwe streef (van een bmi van 29,9 naar 24,9) ook een nieuwe ticker. Voelde beter zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef Sarabi het volgende:
Oh, daar ben ik op zich niet zo heel dol op. Zo nu en dan een keertje een milde curry kan wel, maar daar houdt het bij mij wel op.quote:
^^quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Een pakje Lu crackertjes is 'in the zone' bij jou?(@Tink dus)
Dat is Bros ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens toch, dat zijn van die hapjes lucht, daar zit echt niks in.
Ik moet zeggen dat mijn dieet goed werkt. Maar ik eet geen aardappel. Alles vezelrijk. Dus volkoren pasta, zilvervliesrijst en volkoren couscous. Verder veel vis en verse groenten. Kwark. Fruit. Geen suiker, weinig koolhydraten. Ik voel me er goed bij omdat ik merk dat mijn lichaam beter functioneert. Een keer in de week mag ik zondigen, en ik mag een glas wijn elke avond als ik dat wil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word van lucht dik.
Kijk naar mijn posts heirboven. Ik snoep/eet amper, maar ben alsnog vadsodivatsie.
nou, ik mis in dit lijstje bijvoorbeeld nogal wat groentequote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet serieus weer eens gaan opschrijven wat ik eet... Want ik heb het idee dat het ergens fout gaat, 1,5 kilo erbij in een week
Lijstje gisteren...
O: 2 sneden volkoren, pindakaas
T: yoghurt, kersen, lijnzaad
L: 2 sneden volkoren, kaas
T: appel
T2: kokosmacron
D: boekweitpannenkoek, 3 lapjes ontbijtspek, halve appel
T: koffie verkeerd
Enlighten me...
Afvallen begint sowieso met lichaam reguleren. Dat kan betekenen dat je bijvoorbeeld aankomt in vocht. en na zo'n hete week is het niet meer dan normaal dat je vocht vasthoudt. Ik vind je lijst er goed uitzien hoor!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet serieus weer eens gaan opschrijven wat ik eet... Want ik heb het idee dat het ergens fout gaat, 1,5 kilo erbij in een week
Lijstje gisteren...
O: 2 sneden volkoren, pindakaas
T: yoghurt, kersen, lijnzaad
L: 2 sneden volkoren, kaas
T: appel
T2: kokosmacron
D: boekweitpannenkoek, 3 lapjes ontbijtspek, halve appel
T: koffie verkeerd
Enlighten me...
jij bent heul niet vadsodivatsiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word van lucht dik.
Kijk naar mijn posts heirboven. Ik snoep/eet amper, maar ben alsnog vadsodivatsie.
Nah, er mag nog steeds aardig wat afquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jij bent heul niet vadsodivatsieda's onmogelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |