SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 06-08-2013 21:25:27 ]Sterkheidsbaas van alles.
Kwestie van meer vrienden maken, of er in je eentje op uit. Lekker naar het strand/bos/park/zwembad, museumjaarkaart, abonnement op de dierentuin of bioscoop, hond van de buren uitlaten, cursus, muziekinstrument, kookclub, leesclub, vrijwilligerswerk etc. Maar goed, ik zit nooit stil en heb altijd tijd tekort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef J0ycie88 het volgende: [..] Naja heel veel heb ik niet te doen. Ik heb hier in de buurt wel geteld 1 vriendinnetje wonen en daar houd het bij op. Ik sport (naja afgelopen weken niet) 3-4 keer in de week. Ik moet 1 keer boodschappen doen, en ik heb een 2 kamerappartement schoon te maken. En dat is het. Meer heb ik niet te doen in een week.
Er hoort ook iemand wat hoor...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
RELLENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!
Dat weet ik, maar ik vind het bijv. euk om voor ouderen boodschappen te doen oid. Dat heb ik eerst met mijn oma samen gedaan voor anderen en doordat je dat voor de mensen zelf doet kan je ook evt. schuiven als het nodig is enz. Maar ik heb geen idee of ze dat hier hebben. Ik ga eens zoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
heeft elke gemeente volgens mij![]()
Wel goed over nadenken want het is niet vrijblijvend. Om die reden twijfel ik ook of ik iets wil gaan doen.
Heilige huisjes zijn daar bij uitstek geschikt voor.quote:
Is nog best lastig, jezelf schoppen...quote:
Jij moet dat makkelijk kunnen inmiddelsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is nog best lastig, jezelf schoppen...
Butt Kicks, ook nog eens goed voor den lijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is nog best lastig, jezelf schoppen...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Butt Kicks, ook nog eens goed voor den lijn.
Ik zag dat ze hier ook vrijwilligers zoeken voor jongerenwerk bij de scouting. Ga er eens naar informeren. Misschien dat ik zo wat contacten op doe hier in de buurt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef douche-eendje het volgende:
Vrijwilligerswerk was voor mij gelijk een uitbreiding van mijn sociaal gebeuren. Ben sinds begin 2009 (bijna) wekelijks een dag te vinden in een dierenasiel hier in de buurt.
Hokken poetsen is dan wel een goede workout.
Nou ja, ik zit er een beetje tussen in denk ik. Ik kan heel goed alleen zijn dat is het punt niet, het is meer het ritme dat je verliest. En ik merk dat ik daar niet goed op functioneer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat ik meer van de 'geniet van je rust'-school ben, Joyce.Natuurlijk, eet gezond, beweeg lekker, solliciteer goed. En je moet je zeker niet lamlendig gaan voelen. Maar jemig, mensen vliegen al van hot naar her. Het is soms ook wel fijn om het even rustig te hebben. Stilte voor de storm.
Spannend! Lijkt me ook eng hoor! Maar wel stoer. Ga je dat doen met een bepaalde reden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef Zeester het volgende:
Ik ga morgen naar Berlijn liften (voor het eerst in m'n leven liften) en ik werd vannacht om 5 uur wakker en dacht 'Omfg, dit is het engste en slechtste idee ooit!'. Nu ben ik zenuwachtig.
Om uit m'n comfortzone te treden. En omdat ik te blut ben om op een andere vakantie te gaan. Ik ga wel met een zeer ervaren lifter samen hoor. We gaan eenmaal in Berlijn ook bij een vriend van hem slapen/couchsurfen ipv in een hotel (ik ben een luxediertje) en wrslk gaan we ook niet uit eten of dure koffie drinken bij koffietentjes want zo is die vriend ook niet. Vind het daarom allemaal enorm interessant, kijken of ik dat trek, of na een halve dag schreeuw 'Doe me in een all-inclusive hotel!!!!'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Spannend! Lijkt me ook eng hoor! Maar wel stoer. Ga je dat doen met een bepaalde reden?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat ik meer van de 'geniet van je rust'-school ben, Joyce.Natuurlijk, eet gezond, beweeg lekker, solliciteer goed. En je moet je zeker niet lamlendig gaan voelen. Maar jemig, mensen vliegen al van hot naar her. Het is soms ook wel fijn om het even rustig te hebben. Stilte voor de storm.
Nou, ik kan me weinig relaxters voorstellen dan een week oprecht he-le-maal niets doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
All inclusive is toch geen biet aan joh
Ik denk dat een middenweg gezond isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Alleen maar lezenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:34 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nou, ik kan me weinig relaxters voorstellen dan een week oprecht he-le-maal niets doen
Ja, en dan een verfrissende duik in het zwembad, waarna ze met vers gesneden fruit langskomen langs het zwembadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen maar lezenin een luie stoel
in de zon
met een lekker drankje
Maar soms is berusting ook een oplossing. Je kunt je heel onrustig voelen als je merkt dat de rest van de wereld een ritme heeft en jij niet. Maar ach, hoe erg is het nou om tot half 10 in je bed te kunnen liggen? Lijkt me heerlijk, al weet ik niet meer hoe het voelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat een middenweg gezond is
Bovendien geeft ze zelf aan dat ze van dit lege leven zonder structuur niet heel blij wordt, dus dan zou ze er wat invulling aan kunnen geven op een van de genoemde manieren. Ik zou ook zeker niet alles wat genoemd is in mijn vrije tijd gaan steken
De volgende keer dat vriendlief en ik op vakantie gaan, gaan we ook echt all inclusive naar een resort ergens in een warm land. Wel ergens in een plaatje waar je ook de toerist kunt uithangen en wat dingen kunt ondernemen. Maar het meerendeel van de tijd lekker relaxen, nergens aan denken, en genieten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:34 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nou, ik kan me weinig relaxters voorstellen dan een week oprecht he-le-maal niets doen
Ik denk dat je hier wel een heel goed punt hebt. Maar ook hoe de rest van de wereld tegen mij aan kijkt. Nu ik werkloos ben, geen inkomen heb. Ik heb heel sterk het idee dat bijv. schoonouders mij nu zien als een nietsnut, had al het idd dat ze liever een andere schoondochter hadden gezien voor hun zoon. Maar nu wordt dat gevoel alleen maar versterkt. En zo kan ik nog meer voorbeelden noemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar soms is berusting ook een oplossing. Je kunt je heel onrustig voelen als je merkt dat de rest van de wereld een ritme heeft en jij niet. Maar ach, hoe erg is het nou om tot half 10 in je bed te kunnen liggen? Lijkt me heerlijk, al weet ik niet meer hoe het voelt.
Ik dacht dat ik het ook zou haten.... Tot 2 jaar geleden. Mijn vriend heeft het nog nooit gedaan, en ik vind dat hij het een keer moet proberen, met mij samenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik haat all inclusive maar ik sta daar vaak alleen in.
Ik vind het wel echt heel stoer van je zeester!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:30 schreef Zeester het volgende:
[..]
Om uit m'n comfortzone te treden. En omdat ik te blut ben om op een andere vakantie te gaan. Ik ga wel met een zeer ervaren lifter samen hoor. We gaan eenmaal in Berlijn ook bij een vriend van hem slapen/couchsurfen ipv in een hotel (ik ben een luxediertje) en wrslk gaan we ook niet uit eten of dure koffie drinken bij koffietentjes want zo is die vriend ook niet. Vind het daarom allemaal enorm interessant, kijken of ik dat trek, of na een halve dag schreeuw 'Doe me in een all-inclusive hotel!!!!'
Ik heb het nog nooit geprobeerd en als het aan mij ligt, ga ik het ook nooit proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
ja dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd en als het aan mij ligt, ga ik het ook nooit proberen.
Het zou mij veel te beperkend zijn, het is juist zo leuk om restaurantjes te ontdekken, rond te dwalen en nieuwe dingen te zien.
+1 !!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het niet zaligmakend, maar zo eens een keer vind ik het wel heerlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Dat heb ik nu dus ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Niet alle Turkse all inclusive hotels zijn vreetschuren, je hebt ook hele mooie, sjieke resorts. Ik ben mijn eerste keer gelijk godsgruwelijk verwend met mijn poolkamer. Werd wakker deed de deur open en sprong zo het zwembad in.. Mijn ouders hadden een upgrade naar een terassuite met jacuzzi.. En het was echt een heel mooi hotel.. verschillende a la carte restaurants, een mooi uitgebreid buffet. Echt super! Alleen geen drol te beleven om het hotel heen. Maar ben werkelijk nog nooit zo ontspannen en relaxed geweest!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:44 schreef Zeester het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat wij altijd sjiek all-inclusive gaan, dus niet naar een Turkse vreetschuur, maar naar een plek met veel ruimte/rust/vermaak wat ook prima te negeren is en heel veel sport-faciliteiten. Heb daar bijvoorbeeld nog nooit iemand dronken gezien (behalve 's avonds in de nachtclub, waar de drank óók gratis is!).
Nee je hebt niet gemist, ik heb alleen nog niets erover gehoord. Afgelopen woensdag een mail gestuurd dat ik heel graag binnen hun flexpool wilde werken en dus graag een keer wilde meedraaien op 1 van de vestigingen. Gisteren 2 keer gebeld en geen gehoor. Moet ik wat meer geduld hebben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:54 schreef Sarabi het volgende:
Maar Joyce heb ik iets gemist?
Ik dacht dat je een baan aangeboden had gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |