Ze heeft nog niet op 'invoeren' gedrukt denk.quote:
Jij was veel te snel ik drukte op invoeren en toen was deze al open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet op 'invoeren' gedrukt denk.
Sorry.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij was veel te snel ik drukte op invoeren en toen was deze al open.
Lekker ****bekkie.quote:
you lucky bastardquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben nog naar het optreden van Dries Roelvink geweest, zó fout bont heb ik het gemaakt. Jaja mensen.
Ik heb Wolter Kroes nog gezien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
Chickies die ijs eten!Dat is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
Bij deze zit er wat op d'r lip..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij deze zit er wat op d'r lip..En toch daarna ijs eten. Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
Die kan ook wel een feestje maken he?quote:
Deze danquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze danHaha... reminder aan afgelopen zaterdagavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Haha... reminder aan afgelopen zaterdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |