Maak dan gewoon echt een vegetarisch gerecht, niet met van die gare vleesvervangers.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, je hebt van dat vegagehakt tyfuszooi.
Dat doe ik ook wel alleen is dit nog best te knagen, net als de vega-spekjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maak dan gewoon echt een vegetarisch gerecht, niet met van die gare vleesvervangers.
Vis kan ook prima.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef Tem het volgende:
Bij een complete maaltijd hoor een lekker stukje vleesch!
Wat vond je van de oneliners?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
Was weer een mooi topic over Marokkaanse jongeren die een meisje hebben geslagen.
Een zalmpje of verse tonijn is wel smakelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:06 schreef Tem het volgende:
Maar weinig mensen die vis echt lekker vinden.
Ik vind alle vis en schaaldieren wel om te hachelen. Behalve oesters...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef waht het volgende:
[..]
Een zalmpje of verse tonijn is wel smakelijk.
Moet nog eens krab proberen, als ik zie hoe bepaalde mensen deze dieren verorberen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind alle vis en schaaldieren wel om te hachelen. Behalve oesters...
Daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:06 schreef Tem het volgende:
Maar weinig mensen die vis echt lekker vinden.
En paling, gamba's, Noorse garnalen, kreeft, alle filets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef waht het volgende:
[..]
Een zalmpje of verse tonijn is wel smakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |