Gezien zijn leeftijd valt er dan niets te verwijten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef gelly het volgende:
Ryan3 is toch al wat langer van het padje met z'n moeilijke gewauwel. Maar hij schijnt ook 60+ te zijn.
Monolith eet alleen het beste in z'n ivoren toren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je wat tegen goedkope rommelvis ofzo ?
Ja, die mag lekker terug naar de Noordzee, waar het vandaan komt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je wat tegen goedkope rommelvis ofzo ?
De Alzheimer slaat behoorlijk toe bij Ryan, inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef gelly het volgende:
Ryan3 is toch al wat langer van het padje met z'n moeilijke gewauwel. Maar hij schijnt ook 60+ te zijn.
Krijg het wel weg, daar niet van. Maar echt lekkere vis eet je in een restaurant. Laatst nog in Frankrijk. Gamba's en een of andere filet. Heerlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn de kroketten onder de vis natuurlijk. Beetje goedkope rommelvis, laagje eromheen, in de frituur en klaar.
Belg toch. Dat mag je niet zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef Reya het volgende:
[..]
De Alzheimer slaat behoorlijk toe bij Ryan, inderdaad.
Ik benoem feiten, typisch dat u daar iets tegen hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Belg toch. Dat mag je niet zeggen.
Ach natuurlijk, een beetje oud-Hollands frituurvoer gaat er ook best in op z'n tijd hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg het wel weg, daar niet van. Maar echt lekkere vis eet je in een restaurant. Laatst nog in Frankrijk. Gamba's en een of andere filet. Heerlijk.
Feiten schmeiten. U bent enkel aan het ridiculiseren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik benoem feiten, typisch dat u daar iets tegen hebt.
M'n Frans is niet al te bestquote:
M'n ouders hebben me wel eens verteld dat ze er op deze manier achter zijn gekomen dat ze kikkerbillen niet lekker vonden.quote:
Laatst in een discussie over het bidden van Merkel vond hij uiteindelijk dat ik eigenlijk een PVV-stemmer ben. Hij vond ook niet dat dat beledigend was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef Reya het volgende:
[..]
De Alzheimer slaat behoorlijk toe bij Ryan, inderdaad.
Ik bedoel maar. Er gaat een wereld voor je open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
M'n ouders hebben me wel eens verteld dat ze er op deze manier achter zijn gekomen dat ze kikkerbillen niet lekker vonden.
Dankzij uw protectionisme hebben ze daar geen landbouw.quote:
Elfje was dat toch ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ryan altijd zo'n fervente tegenstander was van al die rechtse xenofoben?
Met dergelijke collega's kan het werk in ieder geval niet veel voorstellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ryan is toch een of andere belezen nachtwaker?
Hij doet iets in ploegendiensten bij een chemisch bedrijf meen ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Met dergelijke collega's kan het werk in ieder geval niet veel voorstellen.
Als ze daar in de kantines nou eens een vegadag zouden introduceren, dan zou er al heel wat minder ellende zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze voelen zich te goed voor kroketten en goedkope rommelvis.
Carpoolen met Marokkanen, zo noemen politieagenten in een busje dat ook altijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
Als je inderdaad geforceerd moet carpoolen met Marokkanen, doe je iets niet goed.
In normaal Nederlands noemen we dit ook wel een ontvoering.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
Als je inderdaad geforceerd moet carpoolen met Marokkanen, doe je iets niet goed.
Kieskeurige klanten inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze voelen zich te goed voor kroketten en goedkope rommelvis.
Ik maakte slechts een grap over geforceerd carpoolen, niet over Marokkanen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens, alleen ik mag grappen maken over Marokkanen. Waarom begrijpen jullie dat nou niet verdorie.
Typisch Marokkaans, dergelijk egoïsme.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens, alleen ik mag grappen maken over Marokkanen. Waarom begrijpen jullie dat nou niet verdorie.
Subtiel subtiel...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik maakte slechts een grap over geforceerd carpoolen, niet over Marokkanen.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij doet iets in ploegendiensten bij een chemisch bedrijf meen ik.
Geitenkaas genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef waht het volgende:
Vegadag in Somalië, als dat geen succes wordt.
Ik vrees dat daar een functionerende overheid met een groene partij aan de macht voor nodig is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef waht het volgende:
Vegadag in Somalië, als dat geen succes wordt.
Groene Islamisten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar een functionerende overheid met een groene partij aan de macht voor nodig is.
Somalie heeft een beter functionerende overheid dan Nederland lees ik wel eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar een functionerende overheid met een groene partij aan de macht voor nodig is.
Onzin, Somalië is een geslaagd voorbeeld van libertarische welvaart.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Somalie heeft een beter functionerende overheid dan Nederland lees ik wel eens.
Dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Somalie heeft een beter functionerende overheid dan Nederland lees ik wel eens.
Nu mag 'ie weer lekker hasj roken in Marokko.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ntrekken-gratie.html
Die man heeft in ieder geval 2 dagen van zijn vrijheid kunnen genieten.
Ja, maar wat gaat er nu met hem gebeuren? Ik heb begrepen dat Spanje hem niet uitlevert aan Marokko.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ntrekken-gratie.html
Die man heeft in ieder geval 2 dagen van zijn vrijheid kunnen genieten.
Wellicht gaat hij de rest van zijn straf uitzitten in Spanje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar wat gaat er nu met hem gebeuren? Ik heb begrepen dat Spanje hem niet uitlevert aan Marokko.
Ik blijf het raar vinden. Eerst vraagt Spanje om gratie, dan pakt Spanje hem weer op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht gaat hij de rest van zijn straf uitzitten in Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |