Carpoolen met Marokkanen, zo noemen politieagenten in een busje dat ook altijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
Als je inderdaad geforceerd moet carpoolen met Marokkanen, doe je iets niet goed.
In normaal Nederlands noemen we dit ook wel een ontvoering.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
Als je inderdaad geforceerd moet carpoolen met Marokkanen, doe je iets niet goed.
Kieskeurige klanten inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze voelen zich te goed voor kroketten en goedkope rommelvis.
Ik maakte slechts een grap over geforceerd carpoolen, niet over Marokkanen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens, alleen ik mag grappen maken over Marokkanen. Waarom begrijpen jullie dat nou niet verdorie.
Typisch Marokkaans, dergelijk egoïsme.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens, alleen ik mag grappen maken over Marokkanen. Waarom begrijpen jullie dat nou niet verdorie.
Subtiel subtiel...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik maakte slechts een grap over geforceerd carpoolen, niet over Marokkanen.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij doet iets in ploegendiensten bij een chemisch bedrijf meen ik.
Geitenkaas genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef waht het volgende:
Vegadag in Somalië, als dat geen succes wordt.
Ik vrees dat daar een functionerende overheid met een groene partij aan de macht voor nodig is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef waht het volgende:
Vegadag in Somalië, als dat geen succes wordt.
Groene Islamisten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar een functionerende overheid met een groene partij aan de macht voor nodig is.
Somalie heeft een beter functionerende overheid dan Nederland lees ik wel eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar een functionerende overheid met een groene partij aan de macht voor nodig is.
Onzin, Somalië is een geslaagd voorbeeld van libertarische welvaart.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Somalie heeft een beter functionerende overheid dan Nederland lees ik wel eens.
Dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Somalie heeft een beter functionerende overheid dan Nederland lees ik wel eens.
Nu mag 'ie weer lekker hasj roken in Marokko.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ntrekken-gratie.html
Die man heeft in ieder geval 2 dagen van zijn vrijheid kunnen genieten.
Ja, maar wat gaat er nu met hem gebeuren? Ik heb begrepen dat Spanje hem niet uitlevert aan Marokko.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ntrekken-gratie.html
Die man heeft in ieder geval 2 dagen van zijn vrijheid kunnen genieten.
Wellicht gaat hij de rest van zijn straf uitzitten in Spanje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar wat gaat er nu met hem gebeuren? Ik heb begrepen dat Spanje hem niet uitlevert aan Marokko.
Ik blijf het raar vinden. Eerst vraagt Spanje om gratie, dan pakt Spanje hem weer op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht gaat hij de rest van zijn straf uitzitten in Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |