Precies. Helaas houden zoals Tem al aangeeft maar heel weinig mensen echt van vis.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En paling, gamba's, Noorse garnalen, kreeft, alle filets.
Vis heerst.
Lekkerbekjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies. Helaas houden zoals Tem al aangeeft maar heel weinig mensen echt van vis.
"Ja ik houd ook wel van vis hoor, kibbeling en lekkerbekjes"
Visticks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Ja ik houd ook wel van vis hoor, kibbeling en lekkerbekjes"
Echt heerlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:06 schreef Tem het volgende:
Maar weinig mensen die vis echt lekker vinden.
Turken schakelen tenminste over bij een redelijk toerental.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ryan3 met zijn Marokkanenhaat. Te triest voor woorden, zelfs in een topic over Turken kan hij het niet laten.
Marokkanen rijden automaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:28 schreef waht het volgende:
[..]
Turken schakelen tenminste over bij een redelijk toerental.
Ryan carpooled met de Taliban, begreep ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ryan3 met zijn Marokkanenhaat. Te triest voor woorden, zelfs in een topic over Turken kan hij het niet laten. Wat een randdebiel.
Ranzig.quote:
Dat blijkt wel ja. Het is dat ik niet zo kinderachtig ben om al mijn ervaring met 'de autochtoon' als tegenargument te poneren, maar goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ryan carpooled met de Taliban, begreep ik.
Heb je wat tegen autochtonen ofzo ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja. Het is dat ik niet zo kinderachtig ben om al mijn ervaring met 'de autochtoon' als tegenargument te poneren, maar goed.
Het zijn de kroketten onder de vis natuurlijk. Beetje goedkope rommelvis, laagje eromheen, in de frituur en klaar.quote:
Heb je wat tegen goedkope rommelvis ofzo ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn de kroketten onder de vis natuurlijk. Beetje goedkope rommelvis, laagje eromheen, in de frituur en klaar.
Ik dacht dat Ryan altijd zo'n fervente tegenstander was van al die rechtse xenofoben?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ryan3 met zijn Marokkanenhaat. Te triest voor woorden, zelfs in een topic over Turken kan hij het niet laten. Wat een randdebiel.
Ja, beetje aparte manier van denken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja. Het is dat ik niet zo kinderachtig ben om al mijn ervaring met 'de autochtoon' als tegenargument te poneren, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |