Geen grote mond, anders heb je voor de rest van de maand huisarrestquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
NEE!Ze heeft al haar kansen verspild!
Haha ben hard aan het werken eraan, dan kan het wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw godenlichaam mag gezien worden, apollo.
quote:
Zie je al resultaat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha ben hard aan het werk eraan, dan kan het wel ja.
Sorry papaquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen grote mond, anders heb je voor de rest van de maand huisarrest
Spieren kweken of afvallen?quote:
Ik ga ook weer beginnen met squats denk ik. Ben best gemotiveerdquote:
Welke van de 2 het meest?quote:
mijn ouders betalen nog steeds mijn aboquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga ook weer beginnen met squats denk ik. Ben best gemotiveerd. Ik wil eigenlijk met gewichten doen, maar een sportschool is best duur :/
Maar bodyweight squats zijn onzinquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga ook weer beginnen met squats denk ik. Ben best gemotiveerd. Ik wil eigenlijk met gewichten doen, maar een sportschool is best duur :/
Dat klinkt al beter, zoon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry papa
Het spijt me heel erg... moet ik je afzuigen?
pistol squatsquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar bodyweight squats zijn onzinvraag aan je ouders of ze betalen? :3
quote:
Bodyweight lijken me juist effectiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar bodyweight squats zijn onzinvraag aan je ouders of ze betalen? :3
dat is wel wat lastiger ja, weet niet of ze dat kanquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pistol squatsmaar dat duurt wel ff voor je dat lukt
Na 2 maanden zie je pas resultaatquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bodyweight lijken me juist effectief. Mja ik heb iets met binnen 2 maanden stoppen met een sport dus dat kan ik eigenlijk ook niet maken
Na twee jaar oefenen kan ik ze zelf nog maar amperquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is wel wat lastiger ja, weet niet of ze dat kan
Dat zou wel zonde zijn ja als je er al zo over denkt. Maar van je resultaten krijg je motivatie als het goed is, dan wil je niet stoppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bodyweight lijken me juist effectief. Mja ik heb iets met binnen 2 maanden stoppen met een sport dus dat kan ik eigenlijk ook niet maken
Nee. Ik kan nog niet eens pull/chinups zonder assistentie.quote:
Daarom. Elke avond/ochtend wat squats doen gaf al wat resultaatquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zou wel zonde zijn ja als je er al zo over denkt. Maar van je resultaten krijg je motivatie als het goed is, dan wil je niet stoppen.
Gewoon Starting Strength van Mark Rimpelteen gaan doen. Niks sportschool schema.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:13 schreef Zeroku het volgende:
Als je wilt gaan sporten moet je eigenlijk meteen zo'n schema krijgen van de fitnessschool, dan weet je precies hoeveel je per week moet doen. Dat motiveert ook al veel.
Ik probeerde dat laatst voor het eerst. Ik dacht: dat doe ik wel even. Lukte voor geen meterquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Ik kan nog niet eens pull/chinups zonder assistentie.
quote:
Kan je nagaan wat het doet voor je als je het met gewicht doet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom. Elke avond/ochtend wat squats doen gaf al wat resultaat.
Dragonflies al eens geprobeerd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Ik kan nog niet eens pull/chinups zonder assistentie.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik probeerde dat laatst voor het eerst. Ik dacht: dat doe ik wel even. Lukte voor geen meter
Mm.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het doet voor je als je het met gewicht doet.
Eerst sportte ik 4 keer in de week bij een sportschool, heb nu al die dingen om thuis te doen, maar doe echt niks thuis. Als je naar een sportschool moet om daar te gaan sporten kun je niet afzeggen of even iets anders gaan doen. Scheelt veel, voor mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon Starting Strength van Mark Rimpelteen gaan doen. Niks sportschool schema.
Geen idee wat dat is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dragonflies al eens geprobeerd?
1.92quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:16 schreef Snowbells het volgende:
Zeroekoe hoe lang ben jij eigenlijk?
Op je rug liggen en dan met je benen boven je houden en dan heel langzaam naar beneden. Echt fucking zwaar voor je buik.quote:
Jezusquote:
Dan heb ik wel mijn hakjes aan.quote:
Net 1 keer gedaan en al bijna knockoutquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op je rug liggen en dan met je benen boven je houden en dan heel langzaam naar beneden. Echt fucking zwaar voor je buik.
Het lastigste is om je heupen strak te houden. Gewoon leg raise oid is easy maar met dragonflies pak je meteen praktisch elke spierquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op je rug liggen en dan met je benen boven je houden en dan heel langzaam naar beneden. Echt fucking zwaar voor je buik.
wat.quote:
Beter dan situps?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het lastigste is om je heupen strak te houden. Gewoon leg raise oid is easy maar met dragonflies pak je meteen praktisch elke spier
Ik denk als ik al zo omhoog kom dat ik dan mezelf niet kan tegenhouden en achterover valquote:
Je had het allang in US zelf kunnen zien.quote:
Je zat op de grond, hoe moet ik je inschattenquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je had het allang in US zelf kunnen zien.
jah en dan ook weer terug hequote:Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lengte van de benen inschatten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zat op de grond, hoe moet ik je inschatten
Ik ben net onder 1.80quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Onder de 1.80 ben je in Nederland gewoon klein
Hoe klein ben jij dan?quote:
Wat was het, 1.65?quote:
Met situps train je eigenlijk alleen je rechte buikspieren, met dragonflies moet je alles controleren. Je hele core, benen etc. Naast dat je zo strak als een plank moet "hangen" moet je ook nog eens heel veel kracht uit je armen/lats halen om uberhaupt omhoog of gecontroleerd omlaag te kunnen.quote:
quote:
HEYquote:
Druk maken om iemands lengte terwijl alles tussen hun oren het belangrijkste is.quote:
33cm is niet functioneel, weinig meiden die dat leuk zullen vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
HEYIk ben groot genoeg voor mijn leeftijd.
Gemiddelde lengte voor een 16-jarige jongen is 1.78, zoiets ben ik
Natuurlijk is mijn penis ver boven het gemiddelde
(dat is serieus zo-- 33cm)
Nog nooit klachten over gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:23 schreef Beach het volgende:
[..]
33cm is niet functioneel, weinig meiden die dat leuk zullen vinden
Oke, misschien 16-18cm ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:23 schreef Beach het volgende:
[..]
klopt, de meesten voelen pas wat vanaf 40 cmquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Sup popje?quote:
Dwerg gespotquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Druk maken om iemands lengte terwijl alles tussen hun oren het belangrijkste is.
Ja dat je baarmoeder doorgeprikt wordt zekerquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
klopt, de meesten voelen pas wat vanaf 40 cm
Maagd tot het huwelijk.quote:
dat vinden jullie lekker toch? En dan lekker hard en tegenaan duwen tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dat je baarmoeder doorgeprikt wordt zeker
quote:
Gaat 'ie?quote:
trusten bietsj, hvjquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |