Dat zou wel zonde zijn ja als je er al zo over denkt. Maar van je resultaten krijg je motivatie als het goed is, dan wil je niet stoppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bodyweight lijken me juist effectief. Mja ik heb iets met binnen 2 maanden stoppen met een sport dus dat kan ik eigenlijk ook niet maken
Nee. Ik kan nog niet eens pull/chinups zonder assistentie.quote:
Daarom. Elke avond/ochtend wat squats doen gaf al wat resultaatquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zou wel zonde zijn ja als je er al zo over denkt. Maar van je resultaten krijg je motivatie als het goed is, dan wil je niet stoppen.
Gewoon Starting Strength van Mark Rimpelteen gaan doen. Niks sportschool schema.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:13 schreef Zeroku het volgende:
Als je wilt gaan sporten moet je eigenlijk meteen zo'n schema krijgen van de fitnessschool, dan weet je precies hoeveel je per week moet doen. Dat motiveert ook al veel.
Ik probeerde dat laatst voor het eerst. Ik dacht: dat doe ik wel even. Lukte voor geen meterquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Ik kan nog niet eens pull/chinups zonder assistentie.
quote:
Kan je nagaan wat het doet voor je als je het met gewicht doet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom. Elke avond/ochtend wat squats doen gaf al wat resultaat.
Dragonflies al eens geprobeerd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Ik kan nog niet eens pull/chinups zonder assistentie.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik probeerde dat laatst voor het eerst. Ik dacht: dat doe ik wel even. Lukte voor geen meter
Mm.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het doet voor je als je het met gewicht doet.
Eerst sportte ik 4 keer in de week bij een sportschool, heb nu al die dingen om thuis te doen, maar doe echt niks thuis. Als je naar een sportschool moet om daar te gaan sporten kun je niet afzeggen of even iets anders gaan doen. Scheelt veel, voor mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon Starting Strength van Mark Rimpelteen gaan doen. Niks sportschool schema.
Geen idee wat dat is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dragonflies al eens geprobeerd?
1.92quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:16 schreef Snowbells het volgende:
Zeroekoe hoe lang ben jij eigenlijk?
Op je rug liggen en dan met je benen boven je houden en dan heel langzaam naar beneden. Echt fucking zwaar voor je buik.quote:
Jezusquote:
Dan heb ik wel mijn hakjes aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |