Geen grote mond, anders heb je voor de rest van de maand huisarrestquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
NEE!Ze heeft al haar kansen verspild!
Haha ben hard aan het werken eraan, dan kan het wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw godenlichaam mag gezien worden, apollo.
quote:
Zie je al resultaat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha ben hard aan het werk eraan, dan kan het wel ja.
Sorry papaquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen grote mond, anders heb je voor de rest van de maand huisarrest
Spieren kweken of afvallen?quote:
Ik ga ook weer beginnen met squats denk ik. Ben best gemotiveerdquote:
Welke van de 2 het meest?quote:
mijn ouders betalen nog steeds mijn aboquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga ook weer beginnen met squats denk ik. Ben best gemotiveerd. Ik wil eigenlijk met gewichten doen, maar een sportschool is best duur :/
Maar bodyweight squats zijn onzinquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga ook weer beginnen met squats denk ik. Ben best gemotiveerd. Ik wil eigenlijk met gewichten doen, maar een sportschool is best duur :/
Dat klinkt al beter, zoon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry papa
Het spijt me heel erg... moet ik je afzuigen?
pistol squatsquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar bodyweight squats zijn onzinvraag aan je ouders of ze betalen? :3
quote:
Bodyweight lijken me juist effectiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar bodyweight squats zijn onzinvraag aan je ouders of ze betalen? :3
dat is wel wat lastiger ja, weet niet of ze dat kanquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pistol squatsmaar dat duurt wel ff voor je dat lukt
Na 2 maanden zie je pas resultaatquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bodyweight lijken me juist effectief. Mja ik heb iets met binnen 2 maanden stoppen met een sport dus dat kan ik eigenlijk ook niet maken
Na twee jaar oefenen kan ik ze zelf nog maar amperquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is wel wat lastiger ja, weet niet of ze dat kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |