Net 1 keer gedaan en al bijna knockoutquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op je rug liggen en dan met je benen boven je houden en dan heel langzaam naar beneden. Echt fucking zwaar voor je buik.
Het lastigste is om je heupen strak te houden. Gewoon leg raise oid is easy maar met dragonflies pak je meteen praktisch elke spierquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op je rug liggen en dan met je benen boven je houden en dan heel langzaam naar beneden. Echt fucking zwaar voor je buik.
wat.quote:
Beter dan situps?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het lastigste is om je heupen strak te houden. Gewoon leg raise oid is easy maar met dragonflies pak je meteen praktisch elke spier
Ik denk als ik al zo omhoog kom dat ik dan mezelf niet kan tegenhouden en achterover valquote:
Je had het allang in US zelf kunnen zien.quote:
Je zat op de grond, hoe moet ik je inschattenquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je had het allang in US zelf kunnen zien.
jah en dan ook weer terug hequote:Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lengte van de benen inschatten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zat op de grond, hoe moet ik je inschatten
Ik ben net onder 1.80quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Onder de 1.80 ben je in Nederland gewoon klein
Hoe klein ben jij dan?quote:
Wat was het, 1.65?quote:
Met situps train je eigenlijk alleen je rechte buikspieren, met dragonflies moet je alles controleren. Je hele core, benen etc. Naast dat je zo strak als een plank moet "hangen" moet je ook nog eens heel veel kracht uit je armen/lats halen om uberhaupt omhoog of gecontroleerd omlaag te kunnen.quote:
quote:
HEYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |