quote:
Best een zorgwekkende pavlov-reactie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste wat ook in mijn hoofd schoot bij knuffelen.
Welnee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele ziel met simpele reacties dat zal het zijn.
ik heb daar toch echt een positiever gevoel bij. Eind jaren'70 begin jaren' 80 daarentegen.quote:
na de punkrevolutie heb ik meer een idee van een zwart gat. Al gaat dat voor mij niet zo op omdat ik in de underground zit die daaruit voortvloeide, maar dat is niet wat de wereld ziet..quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
ik heb daar toch echt een positiever gevoel bij. Eind jaren'70 begin jaren' 80 daarentegen.
Jaren 70quote:
Punk revolutie begon dan ook eind jaren '70, toch.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
na de punkrevolutie heb ik meer een idee van een zwart gat. Al gaat dat voor mij niet zo op omdat ik in de underground zit die daaruit voortvloeide, maar dat is niet wat de wereld ziet..
In nederland gebeurt alles 10 jaar laterquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
ik heb daar toch echt een positiever gevoel bij. Eind jaren'70 begin jaren' 80 daarentegen.
Ja, dus begin jaren 80 eerder. Punkrevolutie eindigde met de dood van een aantal kopstukken (drugs/zm)quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Punk revolutie begon dan ook eind jaren '70, toch.
Ja, ze heeft een hekel aan mensen die op haar uiterlijk afgaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:06 schreef waxmask het volgende:
Kom net binnenvallen. Nog iets te melden deze grijze uit de hoogte doende muts?
Is ook al velen malen bewezen met wetenschap of de realiteit. Ieder mens is in staat tot het ergste.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
Wat een simpele vragen stelt Wilfried toch steeds.
"dus je bedoelt dat het kwaad in onszelf zit? "
Ja, dus
Hij doet veel gesloten voorstellen, in plaats van dat hij open vragen stelt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
Ja, dus
mja, ik blijf hem inhoudelijk zwak vinden, hij is wel dienstig, dat is dan wel prettig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
Ja, dus
Kut, wilde ik net wat van die gok zeggen....quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een hekel aan mensen die op haar uiterlijk afgaan.
U heeft er een neusje voor ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kut, wilde ik net wat van die gok zeggen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |