Omdat Amsterdamquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.quote:
met haring en wit broodquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zeker ook nog opeten?
Wel spuiten in het juskuiltje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het zeker ook nog opeten?
Is tóch net ff andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.
Hengelo-o-o.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan hier ook een putdeksel lostrekken en met mijn poten in het riool gaan staan.
Ja leuk. Is het ook niet.quote:
das kutquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mist wel het ijshockey hier hoor.
Jawel, 1000 euro p/m voor 10m2.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ze weten niet wat ze missen.
Uh nou zoveel betaal ik niet. En ik heb bijna 6x 10m2quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, 1000 euro p/m voor 10m2.
Maar dat is missen als kiespijn. In Amsterdam gaan wonen is jezelf op een houtje laten bijten.
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nou zoveel betaal ik niet. En ik heb bijna 6x 10m2
als ze de playoffs halen volgend jaar ga ik misschiemquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja anders was ik met je gaan kijken, maar ja, dan niet.
Hurenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze de playoffs halen volgend jaar ga ik misschiem
het is een date
Niks mooiers dan langs de grachten lopen en naar de oude geveltjes kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ze weten niet wat ze missen.
en daarna keiharde sex!!!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]Neem ik mijn Bauers mee gaan we daarna een rondje rijden.
Zoiets jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie laat gewoon d'r tetters zien, gelijk goed huurcontract.
En naar leuke mannen kijken natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mooiers dan langs de grachten lopen en naar de oude geveltjes kijken.
Nou vooruit, de mannen hier mogen ook naar mooie voorgevels kijken.
Nou niet overdrijven he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daarna keiharde sex!!!!!!!!!!!!!111!!!!1?
Eens mijn jongeheer in een directeur woningcorporatie duwen dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een beetje huisbaas verhoogd dan de huur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |