neequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog wat lekkere foto's om hier te delen?
Op maandag komt geen post.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Godver.... waar is die postbode. Ik heb lang genoeg op de bank gelegen.
Niveautje weer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
MET DIE VUIST DIEP IN DIE KOEIENKUT JONGE!!@
Sorry.
Doet je bel het niet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Godver.... waar is die postbode. Ik heb lang genoeg op de bank gelegen.
Hmmm... je hebt dat niveau dus ook.quote:
Ik pas me aanquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hmmm... je hebt dat niveau dus ook.
Ja, dat kleine restje energie dat me rest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is knap, dood en nog steeds kunnen typen.
Gaypride happened.quote:
Nee ik stond gewoon te zuipen langs de grachten. Beetje gluren naar gespierde torso's en blote billen.quote:
Je zou nog langskomen zaterdagavondquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat kleine restje energie dat me rest.
Ben pas net thuis, en was weg vanaf donderdag, goddomme. Wat een feest
Ja maar niemand wou weg van Rembrandt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou nog langskomen zaterdagavond
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor jequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar niemand wou weg van Rembrandt.
quote:
Mannen of jongens?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor je
2 vrouwen en 2 mannen.quote:
Was je met 3voud en Specularium?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer nou. Ik was ook met 2 mannen, wie weet was 1 van hen wat voor je
Hehe nee Juicyhill en AMDB.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je met 3voud en Specularium?
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je met 3voud en Specularium?
Acceptabel.quote:
Corrie's hutspot aanstampen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een Amsterdam meet gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |