Daniels. Er stond alleen zo een lange rij dat we besloten daar niet naar binnen te gaan en het voor gezien te houdenquote:
hardcore numbers game werkt wel... heeft niks te maken met pua, pua heeft dit gestolen. hoe meer vrouwen je aanspreekt en kent hoe meer kans je maakt, zo simpel is het. komt vooral omdat vrouwen zelf zelden mannen versieren waardoor juist de mannen die hun gevoel voor afwijzing uitschakelen succes hebben. je ziet hier duidelijk 10-20? approaches en 0 lays, dat is in lijn der verwachting met vrouwen die je niet kent, ligt zo rond de 1 lay per 100 als je number game toepast zonder preselectie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef SugeLucky het volgende:
je bent op zich goed bezig pope of dope, maar als je wat minder hard probeert heb je vermoedelijk meer succes. zo'n heel verslag bij elkaar heeft wat zieligs over zich. dat is niet je intentie en dat is het ook niet. maar alles aanspreken wat leuk is, is nogal obsessief gedrag. in mijn ervaring gebeurt er eerder wat als je gewoon jezelf bent en in een leuk gesprek raakt met een meisje zonder direct voor het 'closen' te gaan of wat voor vreselijke term je er ook voor gebruikt.
Versieren is wiskunde, ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:32 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
hardcore numbers game werkt wel... heeft niks te maken met pua, pua heeft dit gestolen. hoe meer vrouwen je aanspreekt en kent hoe meer kans je maakt, zo simpel is het. komt vooral omdat vrouwen zelf zelden mannen versieren waardoor juist de mannen die hun gevoel voor afwijzing uitschakelen succes hebben. je ziet hier duidelijk 10-20? approaches en 0 lays, dat is in lijn der verwachting met vrouwen die je niet kent, ligt zo rond de 1 lay per 100 als je number game toepast zonder preselectie.
Mensen van de woozah naar de Danielz? Dat lijkt me zeer sterkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Daniels. Er stond alleen zo een lange rij dat we besloten daar niet naar binnen te gaan en het voor gezien te houden
Het is natuurlijker dingen aan de lopende band te doen, dan het te moeten leren uit boekjes en van filmpjes op internet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 06:59 schreef firefly3 het volgende:
Het is natuurlijker om aan de lopende band op vrouwen af te stappen dan naar een gay bar te gaan en kontje knijp te doen met vrienden(ja ik weet het nog, diegene die zich aangesproken voelt)
Pope, ga je nog een beetje door na je challenge?
Hier ben ik het mee eens. Sure, het versieren kan je leren, dat moest ik ook. Maar maak er geen wetenschap van, want dat is het niet. Geniet van een leuke avond en laat je gaan waar de wind naar waait.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef SugeLucky het volgende:
je bent op zich goed bezig pope of dope, maar als je wat minder hard probeert heb je vermoedelijk meer succes. zo'n heel verslag bij elkaar heeft wat zieligs over zich. dat is niet je intentie en dat is het ook niet. maar alles aanspreken wat leuk is, is nogal obsessief gedrag. in mijn ervaring gebeurt er eerder wat als je gewoon jezelf bent en in een leuk gesprek raakt met een meisje zonder direct voor het 'closen' te gaan of wat voor vreselijke term je er ook voor gebruikt.
Als je 100 vrouwen aanspreekt en slechts eentje wil met je neuken dan mankeert er wat aan je. Daarnaast, je staat geen lidmaatschap van Natuurmonumenten te verkopen. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. Dan kan je wel voor winsmaximalisatie gaan door at random zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken, maar dat komt inderdaad eerder zielig over dan "alpha".quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:32 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
hardcore numbers game werkt wel... heeft niks te maken met pua, pua heeft dit gestolen. hoe meer vrouwen je aanspreekt en kent hoe meer kans je maakt, zo simpel is het. komt vooral omdat vrouwen zelf zelden mannen versieren waardoor juist de mannen die hun gevoel voor afwijzing uitschakelen succes hebben. je ziet hier duidelijk 10-20? approaches en 0 lays, dat is in lijn der verwachting met vrouwen die je niet kent, ligt zo rond de 1 lay per 100 als je number game toepast zonder preselectie.
Het komt zo net over alsof de dames in kwestie er geen zeggenschap in hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je 100 vrouwen aanspreekt en slechts eentje wil met je neuken dan mankeert er wat aan je. Daarnaast, je staat geen lidmaatschap van Natuurmonumenten te verkopen. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. Dan kan je wel voor winsmaximalisatie gaan door at random zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken, maar dat komt inderdaad eerder zielig over dan "alpha".
Maar hoe dan ook, doe vooral waar je zin in hebt.
Dude, het is geen wetenschap. Groei.... Man. Wat ben je, een econoom?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:46 schreef firefly3 het volgende:
Met de wind mee waaien met een beperkt aantal vrouwen zorgt niet voor groei. Je hersenen moeten piek momenten meemaken in extremere situaties voordat deze verbindingen sterk genoeg zijn om ze te kunnen behouden.
nee is gewoon gezond verstand. sitting_elfling en ook_gek de zogenaamde naturals passen onbewust ook numbers game toe. heeft niks te maken met pua.quote:
ik zeg niet dat deze manier de beste manier is. Vele vele mensen kunnen niet tegen afwijzing, want de meeste mensen zijn geen sociopaat. Daarom pushen de meeste mensen niet zo hard als Pope, maar gaan meestal voor de makkelijkere targets zoals vrouwen die ze al via-via kennen of vrouwen die al van te voren hebben aangegeven dat je door hun preselectie komt. dan gaat de succesratio omhoog van 1 op 100 naar 1 op 4 ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je 100 vrouwen aanspreekt en slechts eentje wil met je neuken dan mankeert er wat aan je. Daarnaast, je staat geen lidmaatschap van Natuurmonumenten te verkopen. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. Dan kan je wel voor winsmaximalisatie gaan door at random zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken, maar dat komt inderdaad eerder zielig over dan "alpha".
Maar hoe dan ook, doe vooral waar je zin in hebt.
2 typen mensen, kennelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Praten over 'targets' en 'makkelijke targets'mijn hemel, je bent geen WoW aan het spelen en experience points aan het verzamelen. Mensen proberen een leuk persoon aan de haak te slaan voor een potentiële relatie, geen streepje op de muur erbij te zetten van het aantal overwinningen. Toch? TOCH??????????/
Denk je dat meisjes op het internet naar jou luisteren ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb heus al veel streepjes gezet
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat meisjes op het internet naar jou luisteren ja?
He, bob is ook nog maagdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb heus al veel streepjes gezet
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, je hebt makkelijke mensen en moeilijkere mensen. Tis maar net waar je zin en behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Praten over 'targets' en 'makkelijke targets'mijn hemel, je bent geen WoW aan het spelen en experience points aan het verzamelen. Mensen proberen een leuk persoon aan de haak te slaan voor een potentiële relatie, geen streepje op de muur erbij te zetten van het aantal overwinningen. Toch? TOCH??????????/
Ik snap dit echt niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:33 schreef Gray het volgende:
Tsk, ik heb helemaal geen supermakkelijke targets gehad!
De meesten, denk ik dan. Wel heb ik tijdens mijn versierdersperiode een aantal keer gehoord na het rollebollen: "Wauw, ik had helemaal niet de intentie om met je naar huis te gaan!", en "Oh shit, ik heb een vriendje!".![]()
Soms leverde dat wel een stel ongeschoren benen op in bed...
Ze waren vast bang dat ze misschien niet geneukt zouden worden als ze van tevoren al zeiden dat ze een vriend haddenquote:
Domme kuthoeren. Hoop dat ze er herpes aan overhouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze waren vast bang dat ze misschien niet geneukt zouden worden als ze van tevoren al zeiden dat ze een vriend hadden
En daarna maar zielig doen.
Ja, het is niet alsof je volkomen onbewust en zonder na te denken met iemand mee naar huis gaat ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Domme kuthoeren. Hoop dat ze er herpes aan overhouden.
Niks mis met een stappen en een vrouw versieren en daar een keertje mee neuken, maar het moet geen doel op zich worden. Ergens is hier het topic ingeslopen dat, als je maar zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt dat de enige manier is om tot persoonlijke groei te komen. Het is belangrijk om drempelvrees te overwinnen, maar je kan je al goed voelen over jezelf met minder, en dat maakt je niet tot een persoon die niet voldoende gegroeid is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat je dan ook niet van een vriendje kunt spreken. Je hebt dan gewoon iemand die af en toe zijn leuter in je steekt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het is niet alsof je volkomen onbewust en zonder na te denken met iemand mee naar huis gaat ofzo
Kwaliteit boven kwantiteit is mijn devies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks mis met een stappen en een vrouw versieren en daar een keertje mee neuken, maar het moet geen doel op zich worden. Ergens is hier het topic ingeslopen dat, als je maar zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt dat de enige manier is om tot persoonlijke groei te komen. Het is belangrijk om drempelvrees te overwinnen, maar je kan je al goed voelen over jezelf met minder, en dat maakt je niet tot een persoon die niet voldoende gegroeid is.
Dat ie vrouwen in bed heeft gehad die al een vriend hadden en dat achteraf vertelde of gewoon uberhaupt mensen die niet van plan waren om met iemand het bed in te duiken.. en daardoor dus niet hun benen / etc geschoren hadden.quote:
De kwelling van behaarde benenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:29 schreef Gray het volgende:
Wat Cue_ zegt.
Dat die dames zoiets lieten gebeuren kon ik echter met m'n verstand ook niet bij. Of dat ze zoiets nog durfden te zeggen.
http://www.nbcnews.com/id(...)having/#.UgDd5W3-RuOquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:
4 tot 7 sex partners hun hele leven? Is dat niet onwijs weinig? Vind 18 trouwens ook erg weinig.
Heb je iets van een bron? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
Het sjansen e.d. is alleen voorbehouden aan een select groepje. De meesten doen niet aan numbers game.quote:The median number of lifetime female sexual partners for men was seven
ik bedoelde niet dat makkelijkere targets sletten zijn die je moet scoren. ik bedoelde dat sommige vrouwen al "into" jou zijn en die zijn veel makkelijker om te praten naar sex, dan een onbekend meisje die je op straat ziet. voor mensen die bang zijn voor afwijzing kan het handiger zijn deze vrouwen beter te herkennen dan op zoek te gaan en hardcore numbers game te spelen die veel meer afwijzingen geeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Op zondag neem ik aan? Ik weet dat ze op zondag weer open zijn. (Zomer tijden) is het op zaterdag rond 4uur, dan komt iedereen van de Hallo naar de Danielz.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ Ook_Gek
Danielz heeft de afgelopen weken proppers neergezet voor de Woosah na sluitingstijd. Blijkbaar heeft het gewerkt, want het is elke keer druk geweest de laatste 3 x dat ik er geweest ben.
Ah ok, dan had ik dat verkeerd begrepen.quote:Ik vind het leuk om naar nieuwe toko's te gaan, maar dat is geen doel van me. Over verschillende plekken gesproken, heeft iemand hier nog suggesties voor woensdagavond? (Randstad)
Jah, op zondag. Ben er zelf ook geen grote fan van hoor. Heel veel rokers en slechte ventilatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op zondag neem ik aan? Ik weet dat ze op zondag weer open zijn. (Zomer tijden) is het op zaterdag rond 4uur, dan komt iedereen van de Hallo naar de Danielz.
Beetje jammer publiek in de Danielz. Kom er zelf al jaren omdat er weinig anders is. Met leuk groepje is er wel een leuke avond van te maken daar.
[..]
Ah ok, dan had ik dat verkeerd begrepen.
Donderdag het plein den haag. Stikt het van de studenten, Eind van de avond kan je naar de cloos of Millers gaan. Als die dicht gaan kan je door naar het feest van sinterklaas of gabors.
Iets alternatiever is de grote markt of de oude molstraat. Je kan ook nog naar de balletent (malie huisje )
Club vi, vip lounge, enz enz in rotterdam.
Genoeg variatie dus.
Als je normaal tegen iemand doet, doen ze bijna allemaal normaal tegen jou terug. Je voert een gesprekje, je maakt wat completen wees wat brutaal en 9 van de 10x lukt het gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:37 schreef 123dudeguys het volgende:
ook_gek kan dit waarschijnlijk beamen, dat als je al door de preselectie van een vrouw bent je gewoon merkt dat haar gedrag heel anders is.
Haha, je attitude mag ik wel man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je normaal tegen iemand doet, doen ze bijna allemaal normaal tegen jou terug. Je voert een gesprekje, je maakt wat completen wees wat brutaal en 9 van de 10x lukt het gewoon.
Geeft ze aan in een gesprek iets wat ze heel leuk vind of graag wilt doen en het sluit aan bij wat jij leuk vind, brutaal uitnodigen. Het zal je verbazen hoeveel de gok durven te nemen.
En willen ze je niet, prima wens haar een fijne avond en klaar.
Hele probleem is dat mensen van alles bedenken om wat te doen, voor ze wat gaan doen of tijdens het doen. Fuck it, blanco er in gaan en zie maar wat er gebeurd.
Neem nou bv het volgende voorbeeld. Je gaat ergens heen waar nog nooit iemand geweest is. Vaak krijg je dan de situatie, ga jij maar eerst naar binnen..... Man houd toch op, deur open je komt binnen en je ziet wel wat er gebeurd. Zeg de barman gedag, vinden ze leuk. Je komt dan met een open houding en karakter binnen. En dat valt op, mensen lullen wat tegen je, jij lult wat terug en zo makkelijk is het nou.
Ga zelf maar denken, een spontaan gezellig persoon. Als die of die komt of er is. Dan is het altijd gezellig. Die zelfde persoon ligt vaak ook prima bij de andere mensen en heeft een bepaalde aantrekkingskracht op vrouwen.
Gho hoe zal dat nou komen.....
In de danielz mag je binnen niet roken toch, alleen in het voor gedeelte? Trouwens, qua ventilatie vind ik het daar prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah, op zondag. Ben er zelf ook geen grote fan van hoor. Heel veel rokers en slechte ventilatie.
Ik kan wel begrijpen waar je mee bezig bent, je probeert met meer zelfvertrouwen meiden aan te spreken. Maar met dergelijke termen en denigrerende woordjes kan ik je simpelweg niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dag 27: Qua pickup een wat suffe dag, maar wel erg naar m'n zin gehad. Overdag naar het strand. Terwijl ik met m'n maat aan het praten was dwaalde m'n ogen tot 2 x aan toe af naar een lentejurkje waar 2 mooie lange benen onder uit staken. Ik luisterde naar m'n core, en sprak haar aan. Ze vond het superleuk, maar toen ik haar mee wilde nemen op een instadate zei ze dat ze een vriendje had. Tijdens bodyweighttraining nog 2 chille roemenen ontmoet. Grappig altijd hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn.
Op de terugweg in de trein (3 uur later) kwam ik dezelfde blonde chick weer tegen in de trein. Een erg leuke mini-date gehad in de 8 minuutjes dat ik in de trein zat. Ze zei dat ik dit vaker moest doen, zo op random mensen afstappen overdag. Ik had echt haar dag gemaakt:)
Die avond was m'n hoofd nog een beetje chaotisch van de energielading van de avond ervoor. Gek genoeg juist nu m'n beste meditatiesessie ooit gehad. 15-20 minuten extreme presence. Ik heb me nog nooit zo vredig en rustig gevoelt. Van een ongeleid projectiel naar volledige innerlijke rust binnen 24 uur. Erg interessant hoe veel controle ik deze dag gehad heb over m'n state of mind. Dit is zeker iets waar ik meer van wil leren. Daarnaast ben ik blij dat ik steeds meer dames aanspreek omdat m'n core zegt dat ik het wil, niet omdat het 'moet'.
Meeste mensen, ja, maar er zijn dus sommige mensen die dat niet geleerd hebben. En dat is het doel van die massaal-mensen-aanspreken aanpak, leren aan te voelen bij wie je kans maakt, met een brute-force methode. Weinig efficient, maar wel gemakkelijk in uitvoering.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
.. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. ..
Is dit slechts je mening of wil je nog iets bereiken met deze post?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan wel begrijpen waar je mee bezig bent, je probeert met meer zelfvertrouwen meiden aan te spreken. Maar met dergelijke termen en denigrerende woordjes kan ik je simpelweg niet serieus nemen.Temeer daar je betoog ook weer de leuke uitspraak bevat dat "het altijd is hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn". het spijt me, maar diep van binnen ben je nog steeds de spreekwoordelijke zolderkamerautist op Fok. Zo kom je in ieder geval wel steeds over. No pun intended.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit is mijn devies.
Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie vrouwen in bed heeft gehad die al een vriend hadden en dat achteraf vertelde of gewoon uberhaupt mensen die niet van plan waren om met iemand het bed in te duiken.. en daardoor dus niet hun benen / etc geschoren hadden.
Niet zo moeilijk toch?
Dit is slechts mijn mening. Ik geloof dat die ook al vaker gepost is door anderen. Maar dat doet er niet toe. Er is een PUA-topic, bewaar die termen voor daar aub.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Is dit slechts je mening of wil je nog iets bereiken met deze post?
Slechte relatie / slechte seks / iets anders willen. Tja voor de 1 werkt het, voor de ander niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.
En dan ook niet het lef te hebben daar eerst wat aan te doen. Nee, 0 respect voor dit soort mensen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slechte relatie / slechte seks / iets anders willen. Tja voor de 1 werkt het, voor de ander niet.
Dat kan, maar heeft weinig zin om daar in dit topic verder op in te gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan ook niet het lef te hebben daar eerst wat aan te doen. Nee, 0 respect voor dit soort mensen.
Ik snap dat ook niet hoor. Zal wel iets met opvoeding te maken hebben denk ik (?).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan, maar heeft weinig zin om daar in dit topic verder op in te gaan.
Gewoon een gebrek aan respect voor mensen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor. Zal wel iets met opvoeding te maken hebben denk ik (?).
Slechte relatie, slechte seks, prima. Maar dat zijn genoeg redenen om je huidige relatie te verbreken en dan dat meisje volblaffen.
Woensdag weet ik niet, dat was altijd mijn rustdagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de danielz mag je binnen niet roken toch, alleen in het voor gedeelte? Trouwens, qua ventilatie vind ik het daar prima.
[quote
Bedoel je woensdagavond? Voor de Donderdag weet ik plekken zat
Amen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks mis met een stappen en een vrouw versieren en daar een keertje mee neuken, maar het moet geen doel op zich worden. Ergens is hier het topic ingeslopen dat, als je maar zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt dat de enige manier is om tot persoonlijke groei te komen. Het is belangrijk om drempelvrees te overwinnen, maar je kan je al goed voelen over jezelf met minder, en dat maakt je niet tot een persoon die niet voldoende gegroeid is.
Ik teken voor die 4 tot 7 lekker rustig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:
4 tot 7 sex partners hun hele leven? Is dat niet onwijs weinig? Vind 18 trouwens ook erg weinig.
Heb je iets van een bron? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
Lang leven de rookmachinequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Officieel misschien niet, maar het staat daar de hele avond blauw op de dansvloer. Het is al een tijdje geleden dat je er geweest bent zeker
Welk filmpje?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb wel weer erg veel het V-woord gehoord (ja, het wordt al bijna een beruchte term), het feit dat ze dit nu vrij snel zeggen geeft wel aan dat ik duidelijk genoeg laat zien wat m'n intenties zijn. Ik pushte de interacties net even verder door dan wat ik als 'normaal' beschouw', mede door het filmpje van Todd in bovenstaande post. Hier ben ik erg tevreden over.
Ik waardeer het dat er ervaringsverhalen gepost worden. Dit is tenslotte een versiertopic en zoveel andere verhalen over versieren staan hier ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is slechts mijn mening. Ik geloof dat die ook al vaker gepost is door anderen. Maar dat doet er niet toe. Er is een PUA-topic, bewaar die termen voor daar aub.
Ander forum, ik ben het vergeten aan te passen.quote:
Dat vermoedde ik al. Maar ik ben wel geïnteresseerd in het filmpjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ander forum, ik ben het vergeten aan te passen.
Gedaan of zo? Ik vind je wel echt een klootzak door je medefokkers zo te behandelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat overigens ook wel werkt als 'versier' tip, als je iemand ziet die een ander probeert te versieren en diegene dat duidelijk niet wil maar sociaal niet sterk genoeg is om te zeggen; "fuck off....". Loop er heen en zeg dat diegene dat niet zo ziet zitten en dan weer weglopen. De dame/jongen an sich kan dat wel apprecieren
Ik denk niet dat ik ooit over de 7 komquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik teken voor die 4 tot 7 lekker rustig.
Biologie is wetenschap. Jezelf nieuwe gewoontes aanleren en afleren is hersen verbindingen aanmaken en kapot maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Dude, het is geen wetenschap. Groei.... Man. Wat ben je, een econoom?
Whehehehe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gedaan of zo? Ik vind je wel echt een klootzak door je medefokkers zo te behandelen
Wacht even, ze zegt dat je haar type niet bent, desondanks ben je wel handtastelijk naar haar toe en probeer je haar te zoenen. Dit wijst ze af (goh), maar toch probeer je haar later nog eens te zoenen, terwijl ze daarvoor nóg vier keer heeft gezegd dat je haar type niet bent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dag 26:
Op de terugweg nog een sexy vlaamse chick geopend. Vanaf het begin zei ze dat ik haar type niet was, maar het liep goed. Terwijl we richting de afterparty liepen was ik erg fysiek en toonde ik veel intent. Haar stem klonk ook ongelooflijk geil. Binnen 2 minuten probeerde ik heel snel te escaleren en haar te zoenen. Ze weigerde. Ze heeft in de 7 minuten van de interactie ongeveer 4 x gezegd dat ze me een hele lieve jongen vond maar dat ik niet haar type was. Nog wat dingetjes uit flawless natural toegepast ''Jij bent mijn vriendinnetje tot we deze heuvel opgelopen zijn, dan maak ik het weer uit met je''. Ze speelde (na een beetje tegenstribbelen) leuk mee. Bijna bovenaan aangekomen zei ik dat onze relatie op een hoogtepunt moest eindigen, ik pakte haar vast en probeerde haar weer te zoenen. Dit wilde ze niet.
Numbers game joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht even, ze zegt dat je haar type niet bent, desondanks ben je wel handtastelijk naar haar toe en probeer je haar te zoenen. Dit wijst ze af (goh), maar toch probeer je haar later nog eens te zoenen, terwijl ze daarvoor nóg vier keer heeft gezegd dat je haar type niet bent.
Dit is heel opdringerig gedrag, niet meer doen voortaan.
Whehe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Numbers game joh.
Als je haar 100 keer probeert te zoenen, zoent ze je zeker 1 keer.
Het gaat hem ook niet om het versieren, of "scoren", het gaat hem om aanspreken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
Wat Pope nog niet zo doorheeft volgens mij is dat vrouwen i.t.t. mannen gemiddeld genomen aardig blijven doen, ook als ze iemand niet echt leuk vinden. Dus wat hij als een succes telt (of wat de term ook mag zijn) is in de ogen van de vrouw heel vaak geen succes.
Geen idee. Ik zie het niet als een doel hoor, 7 lijkt mij een prima aantal. Ik ben nu 19, nou dan 7 redelijk lange relaties. Lijkt me best okee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit over de 7 komHet is geen doel op zich. En met die 18 bedoelen ze dan meisjes mee waar je hebt gezoend/gedate whatever?
Met je nieuwe ooglapje en ringbaard, moet dat lukken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie het niet als een doel hoor, 7 lijkt mij een prima aantal. Ik ben nu 19, nou dan 7 redelijk lange relaties. Lijkt me best okee.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met je nieuwe ooglapje en ringbaard, moet dat lukken.
Als je een nieuwe versie van Ron Jeremy wil worden wel jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef heloef het volgende:
Alleen als ik die laat staan en in 7 pornofilms ga spelen. Dan haal ik de 7 wel ja.
Ik heb andere ambities.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je een nieuwe versie van Ron Jeremy wil worden wel ja
Daar ben ik het niet mee eens. Ook ik blijf -tot op zekere hoogte- aardig doen tegen iemand die me de keel uitkomt. En ik ben echt niet de enige lijkt me.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
Wat Pope nog niet zo doorheeft volgens mij is dat vrouwen i.t.t. mannen gemiddeld genomen aardig blijven doen, ook als ze iemand niet echt leuk vinden. Dus wat hij als een succes telt (of wat de term ook mag zijn) is in de ogen van de vrouw heel vaak geen succes.
Als je die niet kan verwezenlijken kan je daar nog altijd op terug vallen. Vraag Verona van der Leur maarquote:
Nee als ik mijn dromen niet kan waarmaken word ik buschauffeur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je die niet kan verwezenlijken kan je daar nog altijd op terug vallen. Vraag Verona van der Leur maar
Ik me dan uitermate bot gaan gedragen, na poging 4 of 5 van duidelijk maken dat hij/zij niet gewenst is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ook ik blijf -tot op zekere hoogte- aardig doen tegen iemand die me de keel uitkomt. En ik ben echt niet de enige lijkt me.
Ik ga dan op een suf kantoor werken op de administratie en de hele dag patience en mijnenveger spelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee als ik mijn dromen niet kan waarmaken word ik buschauffeur.
Hmm. Ik kan me voorstellen dat het in het verhaal overkomt als creepy opdringerig gedrag, maar dat was het totaal niet. Een nee op een giechelend toontje is iets heel anders dan een duidelijke Nee. Ze voelde zich verder gewoon comfortabel bij me (haar vrienden liepen vlak achter ons en ze bleef naast me lopen).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht even, ze zegt dat je haar type niet bent, desondanks ben je wel handtastelijk naar haar toe en probeer je haar te zoenen. Dit wijst ze af (goh), maar toch probeer je haar later nog eens te zoenen, terwijl ze daarvoor nóg vier keer heeft gezegd dat je haar type niet bent.
Dit is heel opdringerig gedrag, niet meer doen voortaan.
Waarom niet gewoon een nee accepteren? Dan kom je toch juist sterker over?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan me voorstellen dat het in het verhaal overkomt als creepy opdringerig gedrag, maar dat was het totaal niet. Een nee op een giechelend toontje is iets heel anders dan een duidelijke Nee. Ze voelde zich verder gewoon comfortabel bij me (haar vrienden liepen vlak achter ons en ze bleef naast me lopen).
Ophouden met denken hoe je over moet komen. Verander jezelf van de kern.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een nee accepteren? Dan kom je toch juist sterker over?
Daar gaat het helemaal niet over. Het gaat er over of je een nee accepteert of niet, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ophouden met denken hoe je over moet komen. Verander jezelf van de kern.
Vanuit jouw perceptie, ja. Als ze niet wil, wil ze niet, niet gaan doordrammen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan me voorstellen dat het in het verhaal overkomt als creepy opdringerig gedrag, maar dat was het totaal niet. Een nee op een giechelend toontje is iets heel anders dan een duidelijke Nee. Ze voelde zich verder gewoon comfortabel bij me (haar vrienden liepen vlak achter ons en ze bleef naast me lopen).
Wanneer heb je dan iemand geclosed? Als je een telnr hebt of mee gezoend hebt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:17 schreef SugeLucky het volgende:
@pope of dope, hoeveel heb je er trouwens 'geclosed' tot nu toe tijdens je 30 dagen uitgaan?
Tot het moment dat ze haar bierbril op heeft, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat een giechelende nee hier gelijk als definitieve nee wordt gezien. Gebeurd zo vaak dat het plagerig is of dat het moment er nog niet was dat ze zich ernaar voelde. Zoiets voel je aan.
Voel je dat in je core?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef Silenus het volgende:
Dat stukje van Pope-of-dope is toch duidelijk satire, niemand is echt zo.
Dit ja. Misschien is mijn intuitie nog niet helemaal goed hierin, maar als ik geen dingen probeer gaat er ook niks gebeuren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat een giechelende nee hier gelijk als definitieve nee wordt gezien. Gebeurd zo vaak dat het plagerig is of dat het moment er nog niet was dat ze zich ernaar voelde. Zoiets voel je aan.
Het is Fokquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef Silenus het volgende:
Dat stukje van Pope-of-dope is toch duidelijk satire, niemand is echt zo kansloos
Gvd.quote:
Het ligt puur aan hoe ze zich voelt. Het hoeft maar een minuut te duren soms en ze voelt er wel naar. Meestal moet ze je gewoon wat meer leren kennen als ze alsnog bij je blijft plakken. Versieren is idd geen rocket science maar als je het plagerige en speelse niet kent zit je op het begin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tot het moment dat ze haar bierbril op heeft, bedoel je?
Zegt de online versierder tegen de real life versierder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef Silenus het volgende:
Dat stukje van Pope-of-dope is toch duidelijk satire, niemand is echt zo kansloos
Uiteraard. Maar in dat verhaal van de Paus lijkt het toch wel erg veel weg hebben van een echte nee vind je nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zegt de online versierder tegen de real life versierder.
Haha, je kent me toch niet man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zegt de online versierder tegen de real life versierder.
Boeie, al rent ze schreeuwend weg. Je leerd vanzelf door de emotionele feedback die je krijgt van die ervaring.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in dat verhaal van de Paus lijkt het toch wel erg veel weg hebben van een echte nee vind je niet
Is dat een synoniem voor 'ouwe tak'?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Kerstbomen versieren kan trouwens ook niet iedereen.
Of graftak, afhankelijk van of het een rouwkrans is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor 'ouwe tak'?
Dus als je een nee gewoon accepteert dan ben je een faler of zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Boeie, al rent ze schreeuwend weg. Je leerd vanzelf door de emotionele feedback die je krijgt van die ervaring.
Ja, Pope moet dus leren wanneer een vrouw echt interesse heeft en wanneer niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Boeie, al rent ze schreeuwend weg. Je leerd vanzelf door de emotionele feedback die je krijgt van die ervaring.
Dat legitimeert alles wat je doet als man natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, we zijn weer bij de 'als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja' aangekomen!
Mannen weten sowieso beter wat een vrouw wil dan de vrouw zelf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, we zijn weer bij de 'als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja' aangekomen!
Sinds ik de posts van ook_gek hier lees ben ik maar gestopt om opmerkingen over taal te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef heloef het volgende:
Ironisch ook dat hij dan leerd verkeerd schrijft.
Ik zal de LOI grap maar niet maken.
Nouja, dan zijn het er in Popes geval niet heel veel volgens mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:21 schreef SugeLucky het volgende:
Nou gezoend hebben lijkt me, telefoonnummer betekent niets verder. Ik ben niet zo thuis in termen zoals closen en zo, maar het lijkt me toch wel in ieder geval zoenen.
Je vergeet dat hij sommige 'sets' voor de lol doet en om een 'high profile player' te wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, dan zijn het er in Popes geval niet heel veel volgens mij.
Sobriseau. Nou ja, zo maar weer naar de keuken, m'n man komt zo thuis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen weten sowieso beter wat een vrouw wil dan de vrouw zelf.
Vandaar ook de vraag of er een algemene betekenis achter dat 'closen' zit. Als het per persoon verschilt wat er precies mee beodelt wordt, tja dan zal ie het vast goed hebben gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij sommige 'sets' voor de lol doet en om een 'high profile player' te worden
Haha, hij durft meisjes te bellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef debeterebob het volgende:
Pope belt zijn exen ook nog wekelijks of ze wel echt nee bedoelden
Je begrijpt al goed dat je niet te willen hebt. Waarvoor hulde. En nu maar weer uien snijden. Je wordt gewaardeerd. Als slaafje en voetveeg. En haal even bier als je wil. Oh en vergeet de nootjes niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sobriseau. Nou ja, zo maar weer naar de keuken, m'n man komt zo thuis.
Correctie: hij studeert vrienden van haar berichtjes via facebook die zij dan moeten bezorgen bij de persoon in kwestiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, hij durft meisjes te bellen.
Verwacht je nou echt dat dat de reden was, terwijl het veel meer voor de hand ligt dat ze gewoon de waarheid sprak en aardig wilde blijven. Als we alle mitsen en maren zouden meenemen dan had mijn oma ook jouw moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat mensen die er niet bij waren het zo goed weten. Mischien wilde ze wel maar was ze te verlegen, stonk ze uit haar mond vond ze of vele andere miljoenen redenen. Daarom moet je zoveel ervaring opbouwen, de wereld is niet zwart wit en bestaat uit talloze mogelijkheden.
Natuurlijk gaat het niet daaromquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef dyna18 het volgende:
En weer wordt diegene die tenminste wat actie onderneemt aan alle kanten aangevallen.
Het is niet alsof een aantal mensen hier niet wil dat mensen succes hebben. En iedereen die maar zijn nek uit steekt om echt wat aan zijn situatie te doen aanvallen. Is natuurlijk wel makkelijker dan zelf actie ondernemen.
Precies. Dat hele verslag lijkt wel jiskefet, kan nog steeds niet geloven dat er op deze aardbol iemand rondloopt die deze shit daadwerkelijk meent. Case closed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet daaromGenoeg mensen die hier een positief verhaal houden en daarop veel positieve feedback krijgen. Het gaat volledig over de kansloze manier waarop zij over vrouwen denken en er mee om gaan
Het meest voor de hand liggend is dat ze het wel wilde als ze alleen met hem was, omdat ze bleef plakken. Als een meid bij je blijft en aandacht geeft ondanks dat je haar probeert te zoenen, zegt het overduidelijk dat ze het grappig vond op z'n minst. En ze giechelde ook. Zoals ik al zei, ze kon gewoon weg lopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verwacht je nou echt dat dat de reden was, terwijl het veel meer voor de hand ligt dat ze gewoon de waarheid sprak en aardig wilde blijven. Als we alle mitsen en maren zouden meenemen dan had mijn oma ook jouw moeder kunnen zijn
Niet elk meisje dat aardig tegen je doet wil gelijk zoenenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het meest voor de hand liggend is dat ze het wel wilde als ze alleen met hem was, omdat ze bleef plakken. Als een meid bij je blijft en aandacht geeft ondanks dat je haar probeert te zoenen, zegt het overduidelijk dat ze het grappig vond op z'n minst. En ze giechelde ook. Zoals ik al zei, ze kon gewoon weg lopen.
Firefly, heb jij ooit wel eens serieus met een vrouw gepraat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het meest voor de hand liggend is dat ze het wel wilde als ze alleen met hem was, omdat ze bleef plakken. Als een meid bij je blijft en aandacht geeft ondanks dat je haar probeert te zoenen, zegt het overduidelijk dat ze het grappig vond op z'n minst. En ze giechelde ook. Zoals ik al zei, ze kon gewoon weg lopen.
Hij had toch al drie keer geprobeerd en ze bleef nog steeds bij hem hangen !?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet elk meisje dat aardig tegen je doet wil gelijk zoenen__ Leer dat gewoon eens te accepteren.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef firefly3 het volgende:
Jullie komen op voor een meid die bleef rondhangen bij hem, dat zegt genoeg dat de negatieve gedachten hier van een ander motief komen dan dat er gewoon objectief gekeken wordt. Vaak met onderbuik gevoelens.
Klopt. Ze was er blijkbaar van overtuigd dat ze die nee kon volhouden, zonder dat het echt vervelend voor haar werd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij had toch al drie keer geprobeerd en ze bleef nog steeds bij hem hangen !?!
even voor de duidelijk, ik vind de intentie goed, net zoals de meeste mensen dat hier vinden. ik vind het dapper en goed voor zijn zelfontwikkeling om op zo'n manier met tegenslag te leren omgaan en socialer te worden. het is meer dat het nogal geforceerd overkomt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef dyna18 het volgende:
En weer wordt diegene die tenminste wat actie onderneemt aan alle kanten aangevallen.
Het is niet alsof een aantal mensen hier niet wil dat mensen succes hebben. En iedereen die maar zijn nek uit steekt om echt wat aan zijn situatie te doen aanvallen. Is natuurlijk wel makkelijker dan zelf actie ondernemen.
Misschien was het de vrouwelijke equivalent van Dawking en keek de Paus alleen maar naar haar tieten, waardoor hij niet door had dat ze lichtjes knipperde met haar ogenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef heloef het volgende:
Ik wil het niet opnemen voor dat grietje, tenzij ze in een rolstoel zit. Nee dan had ze ook nog kunnen weg rollen. Laat maar.
Of zien mannen gewoon graag lijden. Geloof me, dat is leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw die niet wilt en je irritant vind keerd meteen haar rug om hoor en blijft niet rondhangen. Diegene die rondhangen vinden het spelletje wel leuk. Maarja, ik kan niet teveel verwachten van fok om dit te begrijpen.
Fap ze alvastquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef SugeLucky het volgende:
ook wil ik graag 50 posts halen zodat ik in het porno gedeelte kan. normaal ben ik niet zo'n actieve poster
Heel begrijpelijk na zo'n lange tijd sla je de hand weer aan jezelf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef SugeLucky het volgende:
ook wil ik graag 50 posts halen zodat ik in het porno gedeelte kan. normaal ben ik niet zo'n actieve poster
Van die vrouwen die met je flirten en waar je later achter komt dat ze al een lange relatie met iemand hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of zien mannen gewoon graag lijden. Geloof me, dat is leuk.
Been there, done that.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fap ze alvast
Die vrouwen schijnen vrij makkelijk te zijn. Misschien kan je er een 'encapsulaten'
dit is natuurlijk complete onzin. een hele hoop vrouwen voeren gewoon een gesprek met je uit beleefdheid. als een meisje waar ik geen interesse in heb met mij een gesprek begint, draai ik me ook niet gelijk om. dat is respectloos en verwaand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw die niet wilt en je irritant vind keerd meteen haar rug om hoor en blijft niet rondhangen. Diegene die rondhangen vinden het spelletje wel leuk. Maarja, ik kan niet teveel verwachten van fok om dit te begrijpen.
Hij had al drie keer geprobeerd haar te zoenen, blijkbaar vond ze het wel leuk. Ze weet drommelsgoed wat ze kon verwachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
dit is natuurlijk complete onzin. een hele hoop vrouwen voeren gewoon een gesprek met je uit beleefdheid. als een meisje waar ik geen interesse in heb met mij een gesprek begint, draai ik me ook niet gelijk om. dat is respectloos en verwaand.
Je kan blijkbaar beter ook niet te veel verwachten van je (veronderstelde) vermogens om correct te vervoegenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Ik voel in mijn core dat hij daar wel kan closen voor een rebound. Hij hoeft denk ik maar 10 sets te doen om zijn target te halen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fap ze alvast
Die vrouwen schijnen vrij makkelijk te zijn. Misschien kan je er een 'encapsulaten'
Target halen doet me denken aan het werk als orderpickerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel in mijn core dat hij daar wel kan closen voor een rebound. Hij hoeft denk ik maar 10 sets te doen om zijn target te halen.
Ja, lol om een hopeloze cassanova. Niet heel aardig, maar soms is het beste vermaak leedvermaak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij had al drie keer geprobeerd haar te zoenen, blijkbaar vond ze het wel leuk. Ze weet drommelsgoed wat ze kon verwachten.
Spreek je uit ervaring?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, lol om een hopeloze cassanova. Niet heel aardig, maar soms is het beste vermaak leedvermaak.
haha ik heb al een date. ik ben niet zo van mensen ontmoeten via internet. Ik wil alleen fappen op het netquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fap ze alvast
Ik zal je vriendin even appen dat je fapt op rijpere vrouwen met een kort pittig kapsel en een dolfijnentattooquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
haha ik heb al een date. ik ben niet zo van mensen ontmoeten via internet. Ik wil alleen fappen op het net
Tijdje terug al.quote:
sowieso weet ze dat al. daarnaast is het m'n ex sinds een aantal dagen dus al zou ik fappen op dierenpornoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal je vriendin even appen dat je fapt op rijpere vrouwen met een kort pittig kapsel
Degene leert dan alleen om mensen zoals jij te vermijden. Stiekeme onaardigheid kan je ook steeds beter aanvoelen. Dus alleen maar win.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar ik ben dan ook niet heel aardig.
Dat zeg ik ook altijd tegen straatverkopers en mensen die voor goede doelen aan de deur komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil trouwens niemand ontmoedigen. Maar de opmerking "ik heb al een vriend" is het meest gebruikte excuus om mannen weg te jagen. En een telefoonnummer geven is niks moeilijks, probeer eerst maar eens een lopend gesprek te krijgen via de telefoon of er een date uit te slepen.
De vrouwen die ik ken zijn allemaal vrij vriendelijk qua afwijzen. Ze gaan met het gesprek verder maar ondertussen kijken ze mij of iemand anders aan van HELP! 9 van de 10x komt dan de opmerking, ik ga even naar m'n vrienden. ZO en daar ben ik weer van afOf ze moeten plotseling naar de WC
![]()
Maar voor nu pope, je acties tellen dat is het belangrijkste. De rest komt wel
Je gaat elkaar ook gewoon ontmoeten als het goed loopt online.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef firefly3 het volgende:
Online is niet versieren, dat is copy paste werk en je leert de beste teksten. Zo deed ik het althans en heeft NIETS met zelfontwikkeling te makenin het echt reageert ze niet op je teksten maar om wie je daadwerkelijk bent.
Of je het nou zegt, typt of zingt. Blijft het zelfde. Maar hey jij bent natuurlijk VEEEEL beter dan de rest omdat jij het face to face doet. Nou hup jij blij nu weer buiten spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef firefly3 het volgende:
Online is niet versieren, dat is copy paste werk en je leert de beste teksten. Zo deed ik het althans en heeft NIETS met zelfontwikkeling te makenin het echt reageert ze niet op je teksten maar om wie je daadwerkelijk bent.
Ja en nee. Soms doet ze heel anders als die personen er niet bij zijn. Moet je niet gek op kijken als jouw vriendin alsnog met zo'n kerel er vandoor is gegaan achter je rug om, terwijl ze je op het eerste moment zo naar je keek van "helppp". Zag het een paar maanden geleden nog, dat een meid zo naar haar keek en zelfs haar middelvinger naar hem op stak. Uurtje later zaten ze te zoenen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil trouwens niemand ontmoedigen. Maar de opmerking "ik heb al een vriend" is het meest gebruikte excuus om mannen weg te jagen. En een telefoonnummer geven is niks moeilijks, probeer eerst maar eens een lopend gesprek te krijgen via de telefoon of er een date uit te slepen.
De vrouwen die ik ken zijn allemaal vrij vriendelijk qua afwijzen. Ze gaan met het gesprek verder maar ondertussen kijken ze mij of iemand anders aan van HELP! 9 van de 10x komt dan de opmerking, ik ga even naar m'n vrienden. ZO en daar ben ik weer van afOf ze moeten plotseling naar de WC
![]()
Precies dit inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef ook_gek het volgende:
![]()
Het goed lopen online is geheel afhankelijk van de fantasie die in haar hoofd zit en hoe goed je die fantasie kunt aanwakkeren. Je kent elkaar immers nog niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je gaat elkaar ook gewoon ontmoeten als het goed loopt online.
Dan moet je door de hele tent roepen, zij gaat poepen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies dit inderdaadDe 'ik ga even naar de wc ' opmerking wordt echt te veel gemaakt. Het is vooral ook heel doorzichtig
![]()
De vrouwen met wie ik om ga zijn volwassen. Bovenstaande maakte ik inderdaad mee toen ze puber waren. Een volwassen vrouw weet heel goed wat ze wel en niet wilt en gaat daar geen geheim van maken. In mijn kringen dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja en nee. Soms doet ze heel anders als die personen er niet bij zijn. Moet je niet gek op kijken als jouw vriendin alsnog met zo'n kerel er vandoor is gegaan achter je rug om, terwijl ze je op het eerste moment zo naar je keek van "helppp". Zag het een paar maanden geleden nog, dat een meid zo naar haar keek en zelfs haar middelvinger naar hem op stak. Uurtje later zaten ze te zoenen.
Nou gewoon je niet groter voordoen dan je bent. Normaal doen dan heb je dat probleem al getackled.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het goed lopen online is geheel afhankelijk van de fantasie die in haar hoofd zit en hoe goed je die fantasie kunt aanwakkeren. Je kent elkaar immers nog niet.
Een vrouw wilt niet beoordeeld worden, maar achter je rug om maakt ze de geilste dingen meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De vrouwen met wie ik om ga zijn volwassen. Bovenstaande maakte ik inderdaad mee toen ze puber waren. Een volwassen vrouw weet heel goed wat ze wel en niet wilt en gaat daar geen geheim van maken. In mijn kringen dan.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:20 schreef SugeLucky het volgende:
overigens is dat wel een leuke om met dating site teksten in een discotheek een meisje aan te spreken. hey ik ben 31, hou van voetballen, ben goed verzorgd en heb geen moeite om een afstand af te leggen om met je te daten. kies jij voor mij, stuur me dan een berichtje terug.
Doe het eens, jij komt er vast mee weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]Als je dat een beetje grappig brengt lijkt deze aanpak me best geinig.
wat ik je eerder als tip gegeven heb. Stop met denken voor een vrouw. Je kan het namelijk niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een vrouw wilt niet beoordeeld worden, maar achter je rug om maakt ze de geilste dingen mee
Naar mijn mening is het gewoon een fantasietje dat je in haar hoofd aanwakkert. Dat kan vrij lastig met "grote woorden", dat is altijd gewoon praten en afhankelijk van je foto in combinatie van hoe graag ze iemand wilt ontmoeten en wat er al in haar hoofd speelt, of je elkaar gaat ontmoeten of niet. 1 grote mindfuck dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou gewoon je niet groter voordoen dan je bent. Normaal doen dan heb je dat probleem al getackled.
Blijf maar naief en de witte ridder die haar zogenaamd beschermt tegen gasten. Des te spannender is het om het alsnog stiekem te doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat ik je eerder als tip gegeven heb. Stop met denken voor een vrouw. Je kan het namelijk niet.
Ik geile man van ver in de dertig ben op zoek naar een avontuurlijk grietje. Ben jij mijn prinses op het witte paard?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]Als je dat een beetje grappig brengt lijkt deze aanpak me best geinig.
ben je autistisch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijf maar naief en de witte ridder die haar zogenaamd beschermt tegen gasten. Des te spannender is het om het alsnog stiekem te doen.
En je gaat er weer van alles bij bedenken. Deze keer is het "beschermen" Wijs even aan waar ik zeg dat ik haar bescherm?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijf maar naief en de witte ridder die haar zogenaamd beschermt tegen gasten. Des te spannender is het om het alsnog stiekem te doen.
Nee, jij?quote:
Die rol heb je toegediend gekregen lijkt hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En je gaat er weer van alles bij bedenken. Deze keer is het "beschermen" Wijs even aan waar ik zeg dat ik haar bescherm?
Oh wacht, zoals altijd doe je dat niet, omdat je dat niet kan en het alleen bestaat tussen je oren.
Idd, als je niet begrijpt dat stiekeme dingen meestal spannender zijn, mis je een beetje de basis van menselijk psychologie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef SugeLucky het volgende:
ik dacht van niet, maar als jij het niet bent ga ik aan mezelf twijfelen.
Zoals wat bijvoorbeeld? Ik kan vast ook wel alle berichten van jou op 1 hoop gooien en er een label op plakken als ik wilquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:39 schreef SugeLucky het volgende:
ik doel er meer op dat alle replies die ik tot nu toe van je gelezen heb, wat wereldvreemd overkomen. niet op die specifieke quote.
Misschien omdat je niet de indruk geeft dat je meningen van anderen serieus neemt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals wat bijvoorbeeld? Ik kan vast ook wel alle berichten van jou op 1 hoop gooien en er een label op plakken als ik wil
Niet omheen lullen zoals altijd door middel van iemand of mij belachelijk proberen te maken. Tevens is het verleggen van een discussiepunt een teken van onmacht, je weet de discussie of situatie niet in de hand te houden en probeert door een afzeikende, grappige of totaal niks met de inhoud van de discussie de "macht" weer over de situatie te krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die rol heb je toegediend gekregen lijkt hetJij bent de cockblocker
Ja, meningen van bankzitters gaan altijd de ene oor in de ene oor uit want meestal geven ze juist tegenovergestelde advies dat in de praktijk juist niet werkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet de indruk geeft dat je meningen van anderen serieus neemt.
Vragen om te zoenen?... Je bent toch ouder dan 30 zei je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef SugeLucky het volgende:
@firefly
nou zo ongeveer alles wat je in dit topic hebt getypt. ik heb niet je hele fok carriere gevolgd, daar zal ik eerlijk over zijn.
maar uitspraken als, een chick kan na 3x nee zeggen alsnog met je zoenen of iets van die strekking, komt nogal wereldvreemd over, je moet wel heel erg in je eigen wereld zitten om zoiets 3x te vragen of proberen.
Blijkbaar kon de Paus het niet zo goed inschatten als een nee na 4x nog een nee wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vragen om te zoenen?... Je bent toch ouder dan 30 zei je?Of bedoel je het anders?
Als je genoeg ervaring hebt, weet je heus wel het verschil tussen een echte nee en een plagende nee. Het is niet zo zwart wit.
Ik heb ook vaker gehad dat het meerdere keren nee was en toen ineens een hele erge ja. Het had net zo goed kunnen zijn dat het een nee bleef, het ligt allemaal aan de situatie af en is niet te analyseren en vooral niet als we er niet eens bij waren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijkbaar kon de Paus het niet zo goed inschatten als een nee na 4x nog een nee was
Maar dat maakt versieren nog geen wetenschap. Ik kan een liedje leren, maar dat maakt dat liedje geen wetenschap. Een kunst op z'n hoogst. En kunst is heel subjectief.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Biologie is wetenschap. Jezelf nieuwe gewoontes aanleren en afleren is hersen verbindingen aanmaken en kapot maken.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar dat maakt versieren nog geen wetenschap. Ik kan een liedje leren, maar dat maakt dat liedje geen wetenschap. Een kunst op z'n hoogst. En kunst is heel subjectief.
Ik heb niet meer de post van pope of dope er op na gelezen waarop jij die reactie gaf. natuurlijk vraag ik niet om te zoenen. ik dacht dat pope of dope het had gevraagd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vragen om te zoenen?... Je bent toch ouder dan 30 zei je?Of bedoel je het anders?
Als je genoeg ervaring hebt, weet je heus wel het verschil tussen een echte nee en een plagende nee. Het is niet zo zwart wit.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet omheen lullen zoals altijd door middel van iemand of mij belachelijk proberen te maken. Tevens is het verleggen van een discussiepunt een teken van onmacht, je weet de discussie of situatie niet in de hand te houden en probeert door een afzeikende, grappige of totaal niks met de inhoud van de discussie de "macht" weer over de situatie te krijgen.
Dus nog een keer,
Wijs eens aan dat ik "bescherm" Dat is namelijk wat jij zegt. Dus even aanwijzen aub.
Een meid zegt soms nee terwijl ze het wel wilt. Soms zegt een meid ja terwijl ze eigenlijk niet wilt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik heb niet meer de post van pope of dope er op na gelezen waarop jij die reactie gaf. natuurlijk vraag ik niet om te zoenen. ik dacht dat pope of dope het had gevraagd.
maar dat is niet het punt. het gaat er om wat jij typt. daar druipt gewoon vanaf dat je weinig tot geen inlevingsvermogen hebt.
als je genoeg ervaring, zelf respect en respect voor een ander hebt dan weet je dat je als een meisje probeert te kussen en ze wilt niet, je een ander meisje moet gaan zoeken. ook al is het plagend of whatever. fuck dat zeg, graag of niet hoor.
Zoals ik al zei, ze heeft jou die rol toegediend. Normaal doen vrouwen die blik tegen hun vriendinnen die een beschermende rol hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef ook_gek het volgende:
Zeg vuurvliegje je vergeet te reageren zoals altijd. Je verzint wat, ik wijs je daar op en hop opeens gaat het op negeren. Keer... op keer.... op keer.
[..]
Dat is geen antwoord dat weet je zelf ook. Jij zegt dat ik "Bescherm" Ik zeg nergens dat ik iemand bescherm. Dat maak jij er van, en ook deze keer sla jij de plank volledig mis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze heeft jou die rol toegediend. Normaal doen vrouwen die blik tegen hun vriendinnen die een beschermende rol hebben
ok duidelijk. je bent een autist die vermoedelijk geen enkele ervaring heeft. ik ga verder niet meer op dit soort onzin reageren. als jij je tijd wil verdoen met iemand die nee zegt, moet je dat zelf weten. meeste mensen gaan liever voor iemand die wel gelijk wil en gaan zich niet verlagen door maar door te blijven emmeren om uiteindelijk misschien toch nog te kussen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een meid zegt soms nee terwijl ze het wel wilt. Soms zegt een meid ja terwijl ze eigenlijk niet wilt.
Het kost tijd om op dat niveau te komen en dat kun je niet analyseren vanaf je toetsenbord.
Een kenmerk van een autist is het labelen van dingen en het niet kunnen zien van het grijze gebied waar het flirten en teasen zich meestal in bevindt. Ik ga niet zitten janken dat 3x nee echt nee is, terwijl ik er niet eens bij wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
ok duidelijk. je bent een autist die vermoedelijk geen enkele ervaring heeft. ik ga verder niet meer op dit soort onzin reageren. als jij je tijd wil verdoen met iemand die nee zegt, moet je dat zelf weten. meeste mensen gaan liever voor iemand die wel gelijk wil en gaan zich niet verlagen door maar door te blijven emmeren om uiteindelijk misschien toch nog te kussen.
daarnaast ben jij degene met meer dan 8000 posts, dus vermoedelijk zit jij meer achter je toetsenbord te analyseren dan ik. maar goed, succes er mee.
Amen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef ook_gek het volgende:
@ FireFly3, 1 ding moet ik je wel toegeven, vermakelijk ben je wel. In scène gezette filmpjes als waarheid bestempelen en als "bewijs" aanvoeren. Terwijl je na 2min google al het bewijs vind dat de auteur van het filmpje zelf aan geeft komediant te zijn en het een act is waar hij veel geld meer verdiend. Maar buiten dat. Je doet dingen die een gemiddeld persoon al in de pubertijd gedaan heeft en jij doet nu opeens als of jij het allemaal uitgevonden hebt en de waarheid in handen hebt. Daar knal je nog een schepje extra boven op. Jij en alleen jij weet de waarheid. De meeste mensen die vroeger zich gek versierd en geneukt hebben zijn door gegaan, die zijn zoals jij dat zo leuk kan zeggen. Gegroeid, die zitten nu in een andere fase van hun leven. Jij zit nog vast of je zit nu pas net in je pubertijd. Je pretendeert dat je groeit, maar je staat zo stil als het maar kan. En iedereen hier ziet het, behalve jij.
En dat maakt het dan ook direct wel zielig.
Fijne avond knul.
Heloef. De ene dame, hoe kwam je daar mee in contact in eerste instantie?quote:
Ik zeg amen wanneer ik wil, vriend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet zo veel handelingen gedaan heloef om amen te mogen zeggen
DMtje over en weer, nummers uitgewisseld en vanuit daar verder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef. De ene dame, hoe kwam je daar mee in contact in eerste instantie?
Waarom besloot je in eerste instantie een DM te sturen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
DMtje over en weer, nummers uitgewisseld en vanuit daar verder.
Omdat ze de reputatie had makkelijk te zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom besloot je in eerste instantie een DM te sturen?
Goede vraag. Waarom niet gelijk vingeren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom besloot je in eerste instantie een DM te sturen?
Hehe, ok.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ze de reputatie had makkelijk te zijn.
Er gaan geruchten dat er gevingerd is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede vraag. Waarom niet gelijk vingeren?
Jeetje, dat klinkt wel heel wanhopig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ze de reputatie had makkelijk te zijn.
Dat was het ook. Mooier kan ik het niet maken. Ik vond haar overigens wel aantrekkelijk. Zo wanhopig was ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt wel heel wanhopig.
Ik kan het wel snappen, loefjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was het ook. Mooier kan ik het niet maken. Ik vond haar overigens wel aantrekkelijk. Zo wanhopig was ik dan weer niet.
Mwah ik rook een kansje. Tsja dan ga ik er achter aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan het wel snappen, loefjeAf en toe heb je gewoon van die aanvallen van wanhopigheid en kan je even wat minder goed weerstand bieden
En als ze verder wel leuk is, dan is het zo erg ook nog weer niet
Dan ben je nog niet helemaal door de ondergrens heen gezakt.
Wel tof voor meid in kwestie dat je dat even komt meldenJammer genoeg dat ze niet komt ruzie maken zoals naatje en Arachide
Hij had het slechter kunnen treffen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan het wel snappen, loefjeAf en toe heb je gewoon van die aanvallen van wanhopigheid en kan je even wat minder goed weerstand bieden
En als ze verder wel leuk is, dan is het zo erg ook nog weer niet
Dan ben je nog niet helemaal door de ondergrens heen gezakt.
Wel tof voor meid in kwestie dat je dat even komt meldenJammer genoeg dat ze niet komt ruzie maken zoals naatje en Arachide
Gelukkig ben je niet meer die 16 jarige cry baby, anders was dit topic nog leuk gewordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ik rook een kansje. Tsja dan ga ik er achter aan.
Jij hebt toch op fok wel iets soortgelijks gedaan als Heloef toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had het slechter kunnen treffen.
Ja, jammer he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet meer die 16 jarige cry baby, anders was dit topic nog leuk geworden
Euhm, in 2007 heb ik wel veel msn-gesprekken gehad met 2 dames die ik wel leuk vond, maar daar kwam niks van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij hebt toch op fok wel iets soortgelijks gedaan als Heloef toch?
Het is toch wel weer tijd voor een relletje. Gewoon een keer een fokker die in het vuur valt tijdens een meet of zoquote:
Oh, en 2 jaar geleden ofzo heb ik een meisje benaderd omdat zei in haar fobo wel knap leek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is toch wel weer tijd voor een relletje. Gewoon een keer een fokker die in het vuur valt tijdens een meet of zo
klopt.. er is een grijs gebied van mensen die door hollywood en ander zooi "hard to get"spelen en daardoor verpesten voor anderen. Ik heb er geen twijfel over dat soms iemand die nee zegt ja zegt en andrsom. vraag is of dit efficient is, numbers game kost al veel tijd, Pope is er echt dagen mee bezig, sommige mensen in dit topic werken of hebben andere dingen aan hun hoofd, die zien het niet zitten om achter iemand aan te gaan die spelletjes speelt. Jij en pope zijn nog erg jong dus hebben zeeen van tijd dus dan kan het wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef firefly3 het volgende:
Meerdere fokkers die ik in het echt ontmoet heb, zeggen dat ik de enige normale ben en dat er best rare mensen op fok zitten. Dit heb ik al van een stuk of 3 of 4 gehoordJe kunt beter gewoon discussieren dan een beetje autist roepen of me op een andere manier aanvallen. Niemand die ook verder door gaat hier over dat drie x nee tegen zoenen maar gewoon de boel blijven dramatiseren zodat het punt waar het over ging niet eens meer opvalt. Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat er nogal een groot grijs gebied is en dat we niet met zekerheid kunnen zeggen wat pope's situatie was?
Firefly is al bijna dertig, hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
klopt.. er is een grijs gebied van mensen die door hollywood en ander zooi "hard to get"spelen en daardoor verpesten voor anderen. Ik heb er geen twijfel over dat soms iemand die nee zegt ja zegt en andrsom. vraag is of dit efficient is, numbers game kost al veel tijd, Pope is er echt dagen mee bezig, sommige mensen in dit topic werken of hebben andere dingen aan hun hoofd, die zien het niet zitten om achter iemand aan te gaan die spelletjes speelt. Jij en pope zijn nog erg jong dus hebben zeeen van tijd dus dan kan het wel.
Wat het eigenlijk nog veel grappiger maaktquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Firefly is al bijna dertig, hoor.
Ik denk dat ik het laatst lach als op een dag mijn game goed genoeg is om dit soort types in mijn roulatie te krijgen terwijl jij nog de moeite hebt om een vrouw aan te sprekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat het eigenlijk nog veel grappiger maakt
Hoe kun je nou als laatste lachen als je iets heel anders wilt dan anderen? Ik heb zelf geen moeite om met vrouwen te praten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het laatst lach als op een dag mijn game goed genoeg is om dit soort types in mijn roulatie te krijgen terwijl jij nog de moeite hebt om een vrouw aan te sprekenIk vecht tenminste voor wat ik wil en krijg hierdoor ook langzaam steeds meer, net zoals Pope etc. No pain no gain
[ afbeelding ]
je wilt een supermodel gamen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het laatst lach als op een dag mijn game goed genoeg is om dit soort types in mijn roulatie te krijgen terwijl jij nog de moeite hebt om een vrouw aan te sprekenIk vecht tenminste voor wat ik wil en krijg hierdoor ook langzaam steeds meer, net zoals Pope etc. No pain no gain
[ afbeelding ]
Hier hoef je toch niet naar toe te werken? Je kan toch gewoon naar een vrouw toe stappen die er uit ziet als een fotomodel en er een praatje mee maken. Als ze je leuk vindt gebeurt er wellicht iets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, want ze ruikt dat je niet eerst 100den lelijke vrouwen hebt aangesproken als voorbereiding op haar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hier hoef je toch niet naar toe te werken? Je kan toch gewoon naar een vrouw toe stappen die er uit ziet als een fotomodel en er een praatje mee maken. Als ze je leuk vindt gebeurt er wellicht iets.
Als een soort van game eindbaas. Maar je moet eerst voldoende XP hebben opgedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
ja ze zegt vermoedelijk dat je game nog niet goed genoeg is idd.
Ik vind het geweldig om te lezen dat je actie onderneemt en hoe je het aangepakt hebt. Eindelijk eens een succesverhaal hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ suge. Ik geloof dat ik 5 meisjes gezoend heb, en ongeveer 7 nummers gekregen heb. 4 hiervan ga ik hoogstwaarschijnlijk nog een keer zien. Deze 'successen' (op de paar relatiemateriaal dames na) staan echter in het niet bij wat ik geleerd heb, en hoeveel gelukkiger ik geworden ben de afgelopen weken. Ik moet nog 2 dagen, dan zal ik hier een eindevaluatie posten. Ik kan wel alvast zeggen dat deze challenge de beste beslissing uit mijn leven is geweest. Sommige haatposts op dit forum gaan daar niets aan veranderen. Ik weet dat ik op de goede weg ben, en dat ik steeds meer de persoon aan het worden ben die ik altijd al heb willen zijn.
Dit is je comeback?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:01 schreef firefly3 het volgende:
Mooie vrouwen hebben meestal ook een mooie persoonlijkheid.
Hebben lelijke vrouwen ook een lelijke persoonlijkheid?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:01 schreef firefly3 het volgende:
Mooie vrouwen hebben meestal ook een mooie persoonlijkheid. Hoe langer je aan jezelf werkt hoe knapper de vrouwen worden die op je vallen. Door de vele ervaring krijg je lef om haar flink uit te dagen enz terwijl standaard mensen in een dozijn het teveel op safe spelen waardoor ze geen aantrekkingskracht voelt.
Waarom denk je dat ik nog geen vriendje hebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben lelijke vrouwen ook een lelijke persoonlijkheid?
Dat zal het vast zijn jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog geen vriendje heb
Ja, maar daar kun je aan werken door 100den mannen aan te spreken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben lelijke vrouwen ook een lelijke persoonlijkheid?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:23 schreef Gray het volgende:
Persoonlijkheid? Boeiuh! Als ze van binnen leeg is dan vul ik 'r wel!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn ja
Ik heb een beetje een hekel aan vooroordelen.
Zeg maar gerust 'van goddelijk niveau'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef Re het volgende:
mijn persoonlijkheid moet dan wel astronomisch zijn
de kracht van positief denken en numbers game.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp firefly3 ook niet helemaal. Wat mij wel opvalt is dat er voor hem slechts 2 soorten mensen bestaan:
-mensen die zijn geloof aanhangen, die mensen verdienen gewoon respect en zullen alles in het leven goed doen
-mensen die zijn geloof niet aanhangen, die mensen zijn naar zijn idee slechts ******kneusjes die verder geen blik waardig zijn
En alles ertussenin bestaat niet, lekker subtiel weer, maar ik denk niet dat het woord "subtiel" in firefly3's vocabulaire voorkomt
Wat ik ook zo jammer vind is dat firefly3 zo vol vooroordelen zit tov mensen die zijn geloof niet aanhangen. Ik vraag me af in hoeverre firefly3 tot rede vatbaar is.
Ow en wat ik ook vervelend vind is dat hij nog nooit van stam+t gehoord heeft
quote:
Hahaha, o god.quote:Ze kon het niet waarderen toen ik een filmpje liet zien van 7 mooie dames in bikini met mij en 2 andere gasten in het midden. Misschien een beetje onzekerheid,
Naja hij durft er iig wel op af te stappen en een praatje te maken, hij heeft er al meer aangesproken in 1 avond dan ik in me hele leven zou doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:16 schreef Silenus het volgende:
Overigens, niet m'n bedoeling om je af te zeiken (zou ook veel te makkelijk zijn, de munitie reik je in kilo's aan) maar Pope, dit gaat verdomme toch helemaal nergens over?
Waar ben je nou mee bezig man. Je hebt het wanhopig bij iedereen lopen proberen, en het is bij niemand gelukt. Waar is je waardigheid? Niemand hoeft een meerster-versierder te zijn (met alle respect, maar je hebt het totaal niet in de vingers) dus richt je nou maar gewoon op een 'awesome' avond met je vrienden.
Als jij gewoon zorgt dat je het leuk hebt, komen -zeker in Utrecht- de vrouwen vanzelf naar je toe.
Half ja half nee. Niet op mijn werk, disco wellicht wel. Ooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lol, ik heb een vraag voor jullie. Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet? Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven, je werk, je sociale skills, zelfvertrouwen. Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
Ja, nee, nee, ja, ja, ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lol, ik heb een vraag voor jullie. Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet? Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven, je werk, je sociale skills, zelfvertrouwen. Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
Ik praat over dingen die ik leuk vind. Soms gaat het ook gewoon helemaal nergens over en heb ik puur lol.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Scuidward het volgende:
Ben eerder benieuwd naar de inhoud van je praatjes Pope. En wat is lelijk in jouw ogen? Kan me voorstellen dat zo na 30 dagen je ietwat moe wordt. Maar zoals je zelf zei ging je daarna genieten en dat moet goed te doen zijn lijkt mij zo.
[..]
Half ja half nee. Niet op mijn werk, disco wellicht wel. Ooit![]()
- Kan ik mij in vinden. Prima.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik praat over dingen die ik leuk vind. Soms gaat het ook gewoon helemaal nergens over en heb ik puur lol.
Laat ik het zo zeggen. Als je in een club staat vind ik van alle dames ongeveer 1 op de 3 a 4 aantrekkelijk.
Is dat gek?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
Oordoppen? Tegen geluid in een disco of kroeg?
En pope, je slaat wel wat door met je filmpje. En dan afschuiven op onzekerheid bij de vrouwen. We kunnen het ook omdraaien naar onzekerheid bij je zelf. Je hebt dat nodig om hun hopelijk te krijgen. Maar goed, wat wilde je bereiken? Laten zien hoe goed je was omdat je 7 mooie vrouwen om je heen had? Wilde je ze vergelijken met ze, wilde je laten zien dat je beter kan krijgen? Wat was de gedachte hier precies achter.
En wat ik je al eerder tipte, ga nou eens plezier maken met je zelf en vrienden en niet afstappen op vrouwen of wat dan ook. Moet je eens opletten wat er gebeurd
Ps,
Vergeet niet dat vrouwen echt wel in de gaten hebben dat je een hele club af werkt.
Jah, die heb ik al in sinds ik ben begonnen met uitgaan op m'n 16e.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:
Oordoppen? Tegen geluid in een disco of kroeg?
En pope, je slaat wel wat door met je filmpje. En dan afschuiven op onzekerheid bij de vrouwen. We kunnen het ook omdraaien naar onzekerheid bij je zelf. Je hebt dat nodig om hun hopelijk te krijgen. Maar goed, wat wilde je bereiken? Laten zien hoe goed je was omdat je 7 mooie vrouwen om je heen had? Wilde je ze vergelijken met ze, wilde je laten zien dat je beter kan krijgen? Wat was de gedachte hier precies achter.
Pope, even zonder gekkigheid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik praat over dingen die ik leuk vind. Soms gaat het ook gewoon helemaal nergens over en heb ik puur lol.
Laat ik het zo zeggen. Als je in een club staat vind ik van alle dames ongeveer 1 op de 3 a 4 aantrekkelijk.
Nee, ga ik nooit vinden ook. Niemand is namelijk perfect. Dus ook een droomvrouw ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet?
Jupquote:Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven,
Niet meer, maar komt positief verandering in.quote:je werk,
Ook alle 2quote:je sociale skills, zelfvertrouwen.
Ja, je gaat er namelijk niet dood van. Ze eten je niet op en ze bijten zelden.quote:Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
Dit dus pope, je hebt het "nog" niet naar je zin met je zelf. Je bent heel erg afhankelijk. Daarom heb ik je al eerder het advies gegeven eens te stappen voor de muziek en je vrienden, dat je daar van geniet. Dat is erg belangrijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Je associeert je eigen geluk met dat van anderen: die maat van je en of dames je wel of niet leuk vinden. Is het geen idee om je eigen geluk te maken in plaats van je zo afhankelijk op te stellen? Ik denk dat juist dat voor een hoop mensen aantrekkelijker is dan een gozer die vrouwen als objecten ziet die versierd moeten worden, juist weer voor het creëren van geluk. Voor mij is dat in elk geval afknapper nummer 1.
Neee hoor.quote:
Ik heb dat nog nooit geprobeerd, hoe is dat? Ik vind bepaalde muziek pas lekker op een hardere volume. Dat is een stukje beleving doe bij de muziek hoort vind ik. Hoe is dat dan met oordoppen? Ik wil juist alleen de muziek horen en niet het gelul om me heen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah, die heb ik al in sinds ik ben begonnen met uitgaan op m'n 16e.
Als je het zelf maar door hebtquote:Ik dacht op het moment niet na, ik vind het verhaal heel leuk om te vertellen. Ik doe weinig meer bewust als ik uitga. Ik deed het totaal niet om haar te kwetsen, maar je hebt gelijk, waarschijnlijk is het om m'n eigen ego te strelen. het was niet handig. Fouten maak ik nog steeds. Deze levensstijl is zo nieuw voor me dat ik geneigd ben om het met iedereen te delen, en blijkbaar soms een beetje doorsla. Dit komt goed in de toekomst.
Wow .. serieus? Verbaasde me al tijdens het lezen van je verhalen hoeveel aantrekkelijke dames je tegenkomt. Maar ik vind dit echt veel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Als je in een club staat vind ik van alle dames ongeveer 1 op de 3 a 4 aantrekkelijk.
Ik kom niet in een club, dus ik weet niet wat daar rondhangt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wow .. serieus? Verbaasde me al tijdens het lezen van je verhalen hoeveel aantrekkelijke dames je tegenkomt. Maar ik vind dit echt veel.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef Fascination het volgende:
Ook dat vanaf het begin fysiek zijn, is nogal creepy.
Hier laat je dus echt je stemming afhangen van de vrouwen die er zijn / je maten. Als zij allemaal even in gesprek zijn en /of je geen mooie vrouwen meer ziet wordt eigenlijk je avond verpest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
M'n maat vertelde me later op de avond dat ze nog tegen hem gezegd had dat ze ''al die gasten met hun bullshit verhalen ZO zat was''. Dit raakte me toch een beetje, ik besefte dat ik haar meer als speelobject zag dan als een echt persoon. Echt leuke meisjes zag ik niet meer. Alle gasten waarmee ik gekomen was waren nog steeds in gesprek met dames, dus ik was echt op mezelf. Van de dansvloer kon ik ook niet echt genieten, de luide muziek begon me echt te storen. Ik bleef dus een beetje achter hangen. Als ik het zo typ snap ik zelf eigenlijk ook wel dat ik het niet meer naar m'n zin had. Wat minder aantrekkelijke meisjes die naast me stonden aangesproken, maar ik wist dat ik mezelf aan het voorliegen was (al vonden ze me allebei duidelijk leuk).
Veel mensen zijn niet lelijk ofzo maar om nou te zeggen dat ik ze echt knap/aantrekkelijk vind, nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom niet in een club, dus ik weet niet wat daar rondhangt.
Maar in een kroeg is het 1 op de 100 ofzo.
Moet zeggen volgens mij zijn er ook veel meer leuke dames, dan mannen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel mensen zijn niet lelijk ofzo maar om nou te zeggen dat ik ze echt knap/aantrekkelijk vind, nee.
Zijn maar weinig mannen waarvoor ik mijn nek omdraai om ze na te kijken zeg maar. En dat komt niet doordat ik hoge eisen ofzo heb.
Misschien wel omdat ik aantrekkelijkheid heel erg aan innerlijk koppel.
Enorm veel middelmaat. Niet lelijk, maar inderdaad, je kijkt ze niet na.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel mensen zijn niet lelijk ofzo maar om nou te zeggen dat ik ze echt knap/aantrekkelijk vind, nee.
Zijn maar weinig mannen waarvoor ik mijn nek omdraai om ze na te kijken zeg maar. En dat komt niet doordat ik hoge eisen ofzo heb.
Misschien wel omdat ik aantrekkelijkheid heel erg aan innerlijk koppel.
Er zijn grenzen natuurlijk, esthetisch gezien. Bovendien zijn er bepaalde uiterlijke kenmerken waar je lichamelijk door aangetrokken wordt, maar kan dat ook afstotelijk zijn. Wat het nog gecompliceerder maakt is de nurture; maatschappelijke en culturele idealen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm veel middelmaat. Niet lelijk, maar inderdaad, je kijkt ze niet na.
Mja, dat laatste heb ik ook. Ik kan best iemand mooi vinden qua uiterlijk, maar het innerlijk is zo veel belangrijker dat ik iemand dan gewoon mooi ga vinden, zeg maar.
Ok man, ik waardeer het dat je dit zegt. Ik kreeg namelijk eerder het gevoel dat je alleen aan het zeiken was. Ik heb een hoop meisjes waar ik vriendschappelijk mee omga. Met m'n nichtjes kan ik het ook erg goed vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pope, even zonder gekkigheid.
Ik snap dat je jezelf wilt verbeteren, dat juich ik ook toe. Alleen de manier waarop niet.
Als ik lees hoe jouw interacties met vrouwen gaan, lijkt dat heel gekunsteld over te komen. Ga je regelmatig buiten het uitgaan om met vrouwen? Bijvoorbeeld een vriendin waar je eens per maand langsgaat voor koffie en een filmpje?
Want ik heb het idee dat zo'n vrouw jou enorm veel kan leren wat vrouwen wel en wat ze niet wenselijk vinden.
Waarbij groei gedefinieerd is als de toenemende ability om extreem knappe vrouwen te gamen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Van sterke emotionele feedback groei je het meest en veranderen je hersenen het snelst. Een top avond dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |