abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129683653

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:38:30 #2
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129734574
Dag 26: Awesome avond in de Woosah. Te veel fun gehad, met alles en iedereen. Omdat ik me zo intens goed voelde weet ik meer dan de helft niet meer. Het wordt lastig om dit verhaal gestructureerd te maken, want deze avond was allesbehalve dat. Toen we binnenkwamen was ik nog niet in state, maar ik voelde me wel zelfverzekerd. Begonnen met genieten, over random shit lullen met m'n maat, dansen, etc. Het aanspreken deed ik tussendoor omdat het me leuk leek, niet omdat het moest. Naarmate we wat meer dames aanspraken groeide m'n momentum, zodat ik op een gegeven moment er echt heel goed in zat. Al het leuks wat langsliep sprak een van ons aan.

Heel veel leuke gesprekken gehad dus. Ik zal er een aantal uitlichten. Als ik zo terugdenk gingen de gesprekken absoluut nergens over, maar in het moment was het allemaal erg komisch. Na wat fun gehad te hebben met een chick (die m'n maat al eens genumberclosed had maar niet meer herkende) en haar vriendinnen, kwamen we buiten 2 meisjes en een gast tegen. Nadat ik ze aansprak werd al snel duidelijk dat ze aan de XTC zaten. Hier teasde ik het meisje waar ik mee aan het praten was een beetje mee. ''Lekker water drinken, heeeerlijk'' Om de minuut de naam zeggen van de hele groep, en het verder heel speels gehouden.

Vervolgens een meisje aangesproken dat ergens aan de kant zat. Ze zag er heel leuk uit, had ook al duidelijk wat op. Nadat ze haar naam 5 x herhaalde bij m'n maat, besloot ik hier nog wat mee te spelen. Ik vroeg haar om de 10 seconden dezelfde vragen (zoals haar naam, en nog iets). Dit had ze pas na een paar keer door. Alles wat ik verder zei/vroeg was op een hele speelse, soms teasende manier. Ik ging naast haar zitten, sloeg af en toe een arm om haar heen, en was verder ook erg fysiek. Toen ik verbaal ook wat seksueler begon te worden zei ze dat ze een vriendje had. Na nog even wat plezier gehad te hebben gingen ze nog even ergens anders zitten.

De 2 mooiste vrouwen van de tent later aangesproken. De eerste gaf me eigenlijk 0 respons terug de eerste minuut, maar omdat ik het zo naar m'n zin had kwam ze na een tijdje een beetje los waardoor het gesprek wat soepeler liep. Al vond ze het wel leuk, ze bleef een beetje afstandelijk. Ik merkte het op waarna ze me zei dat ze een vriendje had. De ander die ik later zag lopen liep in eerste instantie door (terwijl ze zei dat ze een vriendje had), maar ik bleef persistent. M'n maat kwam me nog helpen met haar vriendin. Ze gaven ons de hele tijd bitchy gedrag, maar we bleven onszelf en hadden plezier. Heel eventjes een klik had met haar. Toen zag ik haar weer in logische staat, dit kon niet en ze had een vriendje. We bleven positief en namen afscheid.

Toen de muziek afgelopen was zag ik nog 2 meisjes staan. Vanaf moment 1 had ik haar volledige aandacht, was ik speels en dominant. Binnen 2 minuten stelde ik voor om met z'n vieren op het strand te gaan chillen de dag erna. Het leek haar leuk, haar vriendin iets minder, maar ze leek haar overgehaald te hebben. Ze gaf haar nummer, ik smste haar '' 'naam', x'', herhaalde dat we op het strand gingen chillen morgen en namen afscheid.

Op de terugweg nog een sexy vlaamse chick geopend. Vanaf het begin zei ze dat ik haar type niet was, maar het liep goed. Terwijl we richting de afterparty liepen was ik erg fysiek en toonde ik veel intent. Haar stem klonk ook ongelooflijk geil. Binnen 2 minuten probeerde ik heel snel te escaleren en haar te zoenen. Ze weigerde. Ze heeft in de 7 minuten van de interactie ongeveer 4 x gezegd dat ze me een hele lieve jongen vond maar dat ik niet haar type was. Nog wat dingetjes uit flawless natural toegepast ''Jij bent mijn vriendinnetje tot we deze heuvel opgelopen zijn, dan maak ik het weer uit met je''. Ze speelde (na een beetje tegenstribbelen) leuk mee. Bijna bovenaan aangekomen zei ik dat onze relatie op een hoogtepunt moest eindigen, ik pakte haar vast en probeerde haar weer te zoenen. Dit wilde ze niet.

Er gingen erg veel dingen goed vanavond. Toen we richting de Woosah liepen voelde ik me totaal niet in state, maar had ik wel het vertrouwen in mezelf dat het wel goed zou komen. M'n state bouwde ik zelf op. De 2 avonden ervoor liepen precies hetzelfde (qua emotioneel ritme). Heel fijn dat ik die positieve reacties niet nodig heb gehad. Ook erg leuk dat ik eindelijk echt kennis gemaakt heb met het begrip ''selfamusement''. Alles wat me leuk leek deze avond deed ik vrijwel meteen, zonder na te denken hoe mensen hierop zouden reageren. Al m'n gesprekken liepen verre van lineair/logisch, en waren puur expressies van mezelf in het moment.

Heb wel weer erg veel het V-woord gehoord (ja, het wordt al bijna een beruchte term), het feit dat ze dit nu vrij snel zeggen geeft wel aan dat ik duidelijk genoeg laat zien wat m'n intenties zijn. Ik pushte de interacties net even verder door dan wat ik als 'normaal' beschouw', mede door het filmpje van Todd in bovenstaande post. Hier ben ik erg tevreden over. Wel jammer dat ik niets geclosed heb, het nummer wat ik van het meisje had gekregen had 1 cijfer teveel (fuck, ze was leuk). Ik heb dit niet doorgehad omdat ik het grootste gedeelte van de avond een ongeleid projectiel was. De komende tijd wil ik hier een beetje balans in vinden.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:24:41 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129736982
Waar was de after party dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:49:42 #4
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_129738281
je bent op zich goed bezig pope of dope, maar als je wat minder hard probeert heb je vermoedelijk meer succes. zo'n heel verslag bij elkaar heeft wat zieligs over zich. dat is niet je intentie en dat is het ook niet. maar alles aanspreken wat leuk is, is nogal obsessief gedrag. in mijn ervaring gebeurt er eerder wat als je gewoon jezelf bent en in een leuk gesprek raakt met een meisje zonder direct voor het 'closen' te gaan of wat voor vreselijke term je er ook voor gebruikt.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:50:39 #5
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129741899
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef ook_gek het volgende:
Waar was de after party dan?
Daniels. Er stond alleen zo een lange rij dat we besloten daar niet naar binnen te gaan en het voor gezien te houden ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Pope-of-Dope op 06-08-2013 02:12:01 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129742412
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef SugeLucky het volgende:
je bent op zich goed bezig pope of dope, maar als je wat minder hard probeert heb je vermoedelijk meer succes. zo'n heel verslag bij elkaar heeft wat zieligs over zich. dat is niet je intentie en dat is het ook niet. maar alles aanspreken wat leuk is, is nogal obsessief gedrag. in mijn ervaring gebeurt er eerder wat als je gewoon jezelf bent en in een leuk gesprek raakt met een meisje zonder direct voor het 'closen' te gaan of wat voor vreselijke term je er ook voor gebruikt.
hardcore numbers game werkt wel... heeft niks te maken met pua, pua heeft dit gestolen. hoe meer vrouwen je aanspreekt en kent hoe meer kans je maakt, zo simpel is het. komt vooral omdat vrouwen zelf zelden mannen versieren waardoor juist de mannen die hun gevoel voor afwijzing uitschakelen succes hebben. je ziet hier duidelijk 10-20? approaches en 0 lays, dat is in lijn der verwachting met vrouwen die je niet kent, ligt zo rond de 1 lay per 100 als je number game toepast zonder preselectie.
pi_129743046
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 02:32 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

hardcore numbers game werkt wel... heeft niks te maken met pua, pua heeft dit gestolen. hoe meer vrouwen je aanspreekt en kent hoe meer kans je maakt, zo simpel is het. komt vooral omdat vrouwen zelf zelden mannen versieren waardoor juist de mannen die hun gevoel voor afwijzing uitschakelen succes hebben. je ziet hier duidelijk 10-20? approaches en 0 lays, dat is in lijn der verwachting met vrouwen die je niet kent, ligt zo rond de 1 lay per 100 als je number game toepast zonder preselectie.
Versieren is wiskunde, ja?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_129743371
Het is natuurlijker om aan de lopende band op vrouwen af te stappen dan naar een gay bar te gaan en kontje knijp te doen met vrienden :P (ja ik weet het nog, diegene die zich aangesproken voelt) ;) Pope, ga je nog een beetje door na je challenge?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 07:23:28 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129743459
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Daniels. Er stond alleen zo een lange rij dat we besloten daar niet naar binnen te gaan en het voor gezien te houden ;)

Mensen van de woozah naar de Danielz? Dat lijkt me zeer sterk :D Meestal gaat iedereen van de woozah naar de Hallo.

Voor de rest een leuk verslagje. Je gaat wel elke keer naar de zelfde tenten. Had in het begin begrepen dat je zoveel mogelijk verschillende tenten wilde bezoeken. Of had ik dat nou verkeerd begrepen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 06:59 schreef firefly3 het volgende:
Het is natuurlijker om aan de lopende band op vrouwen af te stappen dan naar een gay bar te gaan en kontje knijp te doen met vrienden :P (ja ik weet het nog, diegene die zich aangesproken voelt) ;) Pope, ga je nog een beetje door na je challenge?
Het is natuurlijker dingen aan de lopende band te doen, dan het te moeten leren uit boekjes en van filmpjes op internet.

Het moet echt frustrerend zijn voor je dat er mensen zijn die zich in elke situatie prima voelen, geen drempels kennen en alles doen zonder er bij na te denken ipv van leren uit boeken en van internet. Tja wat blijft er dan over? Lekker dingen belachelijk maken. Je vergeet trouwens mijn 2 katten.

Trouwens, jij ooit wel eens een mooie vrouw versiert in een homobar en eindigen in een trio? Of is dat echt te hoog gegrepen voor je.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129743521
Alwetende, je kunt altijd van anderen leren en kijken wat je zwakke punten momenteel zijn. Je blijft voor altijd student.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129743806
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef SugeLucky het volgende:
Hier ben ik het mee eens. Sure, het versieren kan je leren, dat moest ik ook. Maar maak er geen wetenschap van, want dat is het niet. Geniet van een leuke avond en laat je gaan waar de wind naar waait.
pi_129743912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 02:32 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Als je 100 vrouwen aanspreekt en slechts eentje wil met je neuken dan mankeert er wat aan je. Daarnaast, je staat geen lidmaatschap van Natuurmonumenten te verkopen. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. Dan kan je wel voor winsmaximalisatie gaan door at random zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken, maar dat komt inderdaad eerder zielig over dan "alpha".

Maar hoe dan ook, doe vooral waar je zin in hebt.
pi_129743984
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je 100 vrouwen aanspreekt en slechts eentje wil met je neuken dan mankeert er wat aan je. Daarnaast, je staat geen lidmaatschap van Natuurmonumenten te verkopen. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. Dan kan je wel voor winsmaximalisatie gaan door at random zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken, maar dat komt inderdaad eerder zielig over dan "alpha".

Het komt zo net over alsof de dames in kwestie er geen zeggenschap in hebben.
pi_129744166
Met de wind mee waaien met een beperkt aantal vrouwen zorgt niet voor groei. Je hersenen moeten piek momenten meemaken in extremere situaties voordat deze verbindingen sterk genoeg zijn om ze te kunnen behouden.
pi_129744712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:46 schreef firefly3 het volgende:
Met de wind mee waaien met een beperkt aantal vrouwen zorgt niet voor groei. Je hersenen moeten piek momenten meemaken in extremere situaties voordat deze verbindingen sterk genoeg zijn om ze te kunnen behouden.
Dude, het is geen wetenschap. Groei.... Man. Wat ben je, een econoom?
pi_129744824
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 03:45 schreef iXVI het volgende:

[..]

Versieren is wiskunde, ja?
nee is gewoon gezond verstand. sitting_elfling en ook_gek de zogenaamde naturals passen onbewust ook numbers game toe. heeft niks te maken met pua.

quote:

[..]

ik zeg niet dat deze manier de beste manier is. Vele vele mensen kunnen niet tegen afwijzing, want de meeste mensen zijn geen sociopaat. Daarom pushen de meeste mensen niet zo hard als Pope, maar gaan meestal voor de makkelijkere targets zoals vrouwen die ze al via-via kennen of vrouwen die al van te voren hebben aangegeven dat je door hun preselectie komt. dan gaat de succesratio omhoog van 1 op 100 naar 1 op 4 ofzo.

de meeste mensen passen geen numbers game toe, het aantal seksuele partners van mannen in heel hun leven is ongeveer 4-7??
dus de meeste mannen spreken maar max 400-700 vrouwen aan in hun hele leven. als ze pushers zijn, of 16-28 vrouwen als ze voor de supermakkelijke targets gaan.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:14:01 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129746960
4 tot 7 sex partners hun hele leven? Is dat niet onwijs weinig? Vind 18 trouwens ook erg weinig.

Heb je iets van een bron? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
pi_129747080
Praten over 'targets' en 'makkelijke targets' :') mijn hemel, je bent geen WoW aan het spelen en experience points aan het verzamelen. Mensen proberen een leuk persoon aan de haak te slaan voor een potentiële relatie, geen streepje op de muur erbij te zetten van het aantal overwinningen. Toch? TOCH??????????/
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:21:07 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129747127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Praten over 'targets' en 'makkelijke targets' :') mijn hemel, je bent geen WoW aan het spelen en experience points aan het verzamelen. Mensen proberen een leuk persoon aan de haak te slaan voor een potentiële relatie, geen streepje op de muur erbij te zetten van het aantal overwinningen. Toch? TOCH??????????/
2 typen mensen, kennelijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129747241
Ik heb heus al veel streepjes gezet :D

pi_129747383
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef debeterebob het volgende:

[ afbeelding ]
Denk je dat meisjes op het internet naar jou luisteren ja? :o
pi_129747480
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk je dat meisjes op het internet naar jou luisteren ja? :o
Niet? :'(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:45:23 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129747806
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef debeterebob het volgende:

[ afbeelding ]
He, bob is ook nog maagd :o
pi_129748593
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

He, bob is ook nog maagd :o
ook nog, ook nog, ook nog? :+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:28:24 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129749361
quote:
Hoe dan ook, je hebt makkelijke mensen en moeilijkere mensen. Tis maar net waar je zin en behoefte aan hebt.
pi_129749547
Tsk, ik heb helemaal geen supermakkelijke targets gehad! :(

De meesten, denk ik dan. Wel heb ik tijdens mijn versierdersperiode een aantal keer gehoord na het rollebollen: "Wauw, ik had helemaal niet de intentie om met je naar huis te gaan!", en "Oh shit, ik heb een vriendje!". :7

Soms leverde dat wel een stel ongeschoren benen op in bed... :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:34:52 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129749589
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:33 schreef Gray het volgende:
Tsk, ik heb helemaal geen supermakkelijke targets gehad! :(

De meesten, denk ik dan. Wel heb ik tijdens mijn versierdersperiode een aantal keer gehoord na het rollebollen: "Wauw, ik had helemaal niet de intentie om met je naar huis te gaan!", en "Oh shit, ik heb een vriendje!". :7

Soms leverde dat wel een stel ongeschoren benen op in bed... :P
Ik snap dit echt niet. :')
pi_129749634
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze waren vast bang dat ze misschien niet geneukt zouden worden als ze van tevoren al zeiden dat ze een vriend hadden :')
En daarna maar zielig doen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:38:15 #29
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129749686
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze waren vast bang dat ze misschien niet geneukt zouden worden als ze van tevoren al zeiden dat ze een vriend hadden :')
En daarna maar zielig doen.
Domme kuthoeren. Hoop dat ze er herpes aan overhouden. :r
pi_129749829
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Domme kuthoeren. Hoop dat ze er herpes aan overhouden. :r
Ja, het is niet alsof je volkomen onbewust en zonder na te denken met iemand mee naar huis gaat ofzo :')
pi_129749850
quote:
Niks mis met een stappen en een vrouw versieren en daar een keertje mee neuken, maar het moet geen doel op zich worden. Ergens is hier het topic ingeslopen dat, als je maar zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt dat de enige manier is om tot persoonlijke groei te komen. Het is belangrijk om drempelvrees te overwinnen, maar je kan je al goed voelen over jezelf met minder, en dat maakt je niet tot een persoon die niet voldoende gegroeid is.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:45:25 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129749880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, het is niet alsof je volkomen onbewust en zonder na te denken met iemand mee naar huis gaat ofzo :')
Ik denk dat je dan ook niet van een vriendje kunt spreken. Je hebt dan gewoon iemand die af en toe zijn leuter in je steekt.
Als je kennelijk al zo weinig om hem geeft dat je hem gelijk bent vergeten als je de deur uitgaat...
pi_129750077
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niks mis met een stappen en een vrouw versieren en daar een keertje mee neuken, maar het moet geen doel op zich worden. Ergens is hier het topic ingeslopen dat, als je maar zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt dat de enige manier is om tot persoonlijke groei te komen. Het is belangrijk om drempelvrees te overwinnen, maar je kan je al goed voelen over jezelf met minder, en dat maakt je niet tot een persoon die niet voldoende gegroeid is.
Kwaliteit boven kwantiteit is mijn devies.
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:08:07 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129750629
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat ie vrouwen in bed heeft gehad die al een vriend hadden en dat achteraf vertelde of gewoon uberhaupt mensen die niet van plan waren om met iemand het bed in te duiken.. en daardoor dus niet hun benen / etc geschoren hadden.

Niet zo moeilijk toch?
pi_129751403
Wat Cue_ zegt.

Dat die dames zoiets lieten gebeuren kon ik echter met m'n verstand ook niet bij. Of dat ze zoiets nog durfden te zeggen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:31:01 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129751465
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:29 schreef Gray het volgende:
Wat Cue_ zegt.

Dat die dames zoiets lieten gebeuren kon ik echter met m'n verstand ook niet bij. Of dat ze zoiets nog durfden te zeggen.
De kwelling van behaarde benen ;(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:32:13 #37
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129751500
@ Ook_Gek

Danielz heeft de afgelopen weken proppers neergezet voor de Woosah na sluitingstijd. Blijkbaar heeft het gewerkt, want het is elke keer druk geweest de laatste 3 x dat ik er geweest ben.

Ik vind het leuk om naar nieuwe toko's te gaan, maar dat is geen doel van me. Over verschillende plekken gesproken, heeft iemand hier nog suggesties voor woensdagavond? (Randstad)

@ Firefly

Na deze challenge ga ik nooit meer met vrouwen praten.....

Tuurlijk ga ik door man. Wat minder hard dan nu, maar deze levensstijl bevalt me prima :)

@123dude

Ik waardeer dat je me probeert te verdedigen, maar je pakt het hele gebeuren veel te wiskundig aan naar mijn mening. Er bestaat een kans dat je gelijk hebt hoor, maar je helpt jezelf er niet mee om in ratio's te gaan denken.
pi_129751668
Hee wat leuk, een PUA-topic!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129751676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:
4 tot 7 sex partners hun hele leven? Is dat niet onwijs weinig? Vind 18 trouwens ook erg weinig.

http://www.nbcnews.com/id(...)having/#.UgDd5W3-RuO

quote:
The median number of lifetime female sexual partners for men was seven
Het sjansen e.d. is alleen voorbehouden aan een select groepje. De meesten doen niet aan numbers game.

quote:
ik bedoelde niet dat makkelijkere targets sletten zijn die je moet scoren. ik bedoelde dat sommige vrouwen al "into" jou zijn en die zijn veel makkelijker om te praten naar sex, dan een onbekend meisje die je op straat ziet. voor mensen die bang zijn voor afwijzing kan het handiger zijn deze vrouwen beter te herkennen dan op zoek te gaan en hardcore numbers game te spelen die veel meer afwijzingen geeft.

ook_gek kan dit waarschijnlijk beamen, dat als je al door de preselectie van een vrouw bent je gewoon merkt dat haar gedrag heel anders is.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:43:44 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129751951
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ Ook_Gek

Danielz heeft de afgelopen weken proppers neergezet voor de Woosah na sluitingstijd. Blijkbaar heeft het gewerkt, want het is elke keer druk geweest de laatste 3 x dat ik er geweest ben.
Op zondag neem ik aan? Ik weet dat ze op zondag weer open zijn. (Zomer tijden) is het op zaterdag rond 4uur, dan komt iedereen van de Hallo naar de Danielz.
Beetje jammer publiek in de Danielz. Kom er zelf al jaren omdat er weinig anders is. Met leuk groepje is er wel een leuke avond van te maken daar.

quote:
Ik vind het leuk om naar nieuwe toko's te gaan, maar dat is geen doel van me. Over verschillende plekken gesproken, heeft iemand hier nog suggesties voor woensdagavond? (Randstad)
Ah ok, dan had ik dat verkeerd begrepen.

Donderdag het plein den haag. Stikt het van de studenten, Eind van de avond kan je naar de cloos of Millers gaan. Als die dicht gaan kan je door naar het feest van sinterklaas of gabors.

Iets alternatiever is de grote markt of de oude molstraat. Je kan ook nog naar de balletent (malie huisje )

Club vi, vip lounge, enz enz in rotterdam.
Genoeg variatie dus.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:46:08 #41
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129752041
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Op zondag neem ik aan? Ik weet dat ze op zondag weer open zijn. (Zomer tijden) is het op zaterdag rond 4uur, dan komt iedereen van de Hallo naar de Danielz.
Beetje jammer publiek in de Danielz. Kom er zelf al jaren omdat er weinig anders is. Met leuk groepje is er wel een leuke avond van te maken daar.

[..]

Ah ok, dan had ik dat verkeerd begrepen.

Donderdag het plein den haag. Stikt het van de studenten, Eind van de avond kan je naar de cloos of Millers gaan. Als die dicht gaan kan je door naar het feest van sinterklaas of gabors.

Iets alternatiever is de grote markt of de oude molstraat. Je kan ook nog naar de balletent (malie huisje )

Club vi, vip lounge, enz enz in rotterdam.
Genoeg variatie dus.
Jah, op zondag. Ben er zelf ook geen grote fan van hoor. Heel veel rokers en slechte ventilatie.

Bedoel je woensdagavond? Voor de Donderdag weet ik plekken zat ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:50:28 #42
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129752190
Dag 27: Qua pickup een wat suffe dag, maar wel erg naar m'n zin gehad. Overdag naar het strand. Terwijl ik met m'n maat aan het praten was dwaalde m'n ogen tot 2 x aan toe af naar een lentejurkje waar 2 mooie lange benen onder uit staken. Ik luisterde naar m'n core, en sprak haar aan. Ze vond het superleuk, maar toen ik haar mee wilde nemen op een instadate zei ze dat ze een vriendje had. Tijdens bodyweighttraining nog 2 chille roemenen ontmoet. Grappig altijd hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn.

Op de terugweg in de trein (3 uur later) kwam ik dezelfde blonde chick weer tegen in de trein. Een erg leuke mini-date gehad in de 8 minuutjes dat ik in de trein zat. Ze zei dat ik dit vaker moest doen, zo op random mensen afstappen overdag. Ik had echt haar dag gemaakt:)

Die avond was m'n hoofd nog een beetje chaotisch van de energielading van de avond ervoor. Gek genoeg juist nu m'n beste meditatiesessie ooit gehad. 15-20 minuten extreme presence. Ik heb me nog nooit zo vredig en rustig gevoelt. Van een ongeleid projectiel naar volledige innerlijke rust binnen 24 uur. Erg interessant hoe veel controle ik deze dag gehad heb over m'n state of mind. Dit is zeker iets waar ik meer van wil leren. Daarnaast ben ik blij dat ik steeds meer dames aanspreek omdat m'n core zegt dat ik het wil, niet omdat het 'moet'.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:52:13 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129752254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:37 schreef 123dudeguys het volgende:

ook_gek kan dit waarschijnlijk beamen, dat als je al door de preselectie van een vrouw bent je gewoon merkt dat haar gedrag heel anders is.
Als je normaal tegen iemand doet, doen ze bijna allemaal normaal tegen jou terug. Je voert een gesprekje, je maakt wat completen wees wat brutaal en 9 van de 10x lukt het gewoon.

Geeft ze aan in een gesprek iets wat ze heel leuk vind of graag wilt doen en het sluit aan bij wat jij leuk vind, brutaal uitnodigen. Het zal je verbazen hoeveel de gok durven te nemen.

En willen ze je niet, prima wens haar een fijne avond en klaar.

Hele probleem is dat mensen van alles bedenken om wat te doen, voor ze wat gaan doen of tijdens het doen. Fuck it, blanco er in gaan en zie maar wat er gebeurd.

Neem nou bv het volgende voorbeeld. Je gaat ergens heen waar nog nooit iemand geweest is. Vaak krijg je dan de situatie, ga jij maar eerst naar binnen..... Man houd toch op, deur open je komt binnen en je ziet wel wat er gebeurd. Zeg de barman gedag, vinden ze leuk. Je komt dan met een open houding en karakter binnen. En dat valt op, mensen lullen wat tegen je, jij lult wat terug en zo makkelijk is het nou.

Ga zelf maar denken, een spontaan gezellig persoon. Als die of die komt of er is. Dan is het altijd gezellig. Die zelfde persoon ligt vaak ook prima bij de andere mensen en heeft een bepaalde aantrekkingskracht op vrouwen.

Gho hoe zal dat nou komen.....
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:55:42 #44
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129752343
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je normaal tegen iemand doet, doen ze bijna allemaal normaal tegen jou terug. Je voert een gesprekje, je maakt wat completen wees wat brutaal en 9 van de 10x lukt het gewoon.

Geeft ze aan in een gesprek iets wat ze heel leuk vind of graag wilt doen en het sluit aan bij wat jij leuk vind, brutaal uitnodigen. Het zal je verbazen hoeveel de gok durven te nemen.

En willen ze je niet, prima wens haar een fijne avond en klaar.

Hele probleem is dat mensen van alles bedenken om wat te doen, voor ze wat gaan doen of tijdens het doen. Fuck it, blanco er in gaan en zie maar wat er gebeurd.

Neem nou bv het volgende voorbeeld. Je gaat ergens heen waar nog nooit iemand geweest is. Vaak krijg je dan de situatie, ga jij maar eerst naar binnen..... Man houd toch op, deur open je komt binnen en je ziet wel wat er gebeurd. Zeg de barman gedag, vinden ze leuk. Je komt dan met een open houding en karakter binnen. En dat valt op, mensen lullen wat tegen je, jij lult wat terug en zo makkelijk is het nou.

Ga zelf maar denken, een spontaan gezellig persoon. Als die of die komt of er is. Dan is het altijd gezellig. Die zelfde persoon ligt vaak ook prima bij de andere mensen en heeft een bepaalde aantrekkingskracht op vrouwen.

Gho hoe zal dat nou komen.....
Haha, je attitude mag ik wel man.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:58:35 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129752433
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jah, op zondag. Ben er zelf ook geen grote fan van hoor. Heel veel rokers en slechte ventilatie.
In de danielz mag je binnen niet roken toch, alleen in het voor gedeelte? Trouwens, qua ventilatie vind ik het daar prima.

[quote
[/quote]
Woensdag weet ik niet, dat was altijd mijn rustdag :D
pi_129752470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dag 27: Qua pickup een wat suffe dag, maar wel erg naar m'n zin gehad. Overdag naar het strand. Terwijl ik met m'n maat aan het praten was dwaalde m'n ogen tot 2 x aan toe af naar een lentejurkje waar 2 mooie lange benen onder uit staken. Ik luisterde naar m'n core, en sprak haar aan. Ze vond het superleuk, maar toen ik haar mee wilde nemen op een instadate zei ze dat ze een vriendje had. Tijdens bodyweighttraining nog 2 chille roemenen ontmoet. Grappig altijd hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn.

Op de terugweg in de trein (3 uur later) kwam ik dezelfde blonde chick weer tegen in de trein. Een erg leuke mini-date gehad in de 8 minuutjes dat ik in de trein zat. Ze zei dat ik dit vaker moest doen, zo op random mensen afstappen overdag. Ik had echt haar dag gemaakt:)

Die avond was m'n hoofd nog een beetje chaotisch van de energielading van de avond ervoor. Gek genoeg juist nu m'n beste meditatiesessie ooit gehad. 15-20 minuten extreme presence. Ik heb me nog nooit zo vredig en rustig gevoelt. Van een ongeleid projectiel naar volledige innerlijke rust binnen 24 uur. Erg interessant hoe veel controle ik deze dag gehad heb over m'n state of mind. Dit is zeker iets waar ik meer van wil leren. Daarnaast ben ik blij dat ik steeds meer dames aanspreek omdat m'n core zegt dat ik het wil, niet omdat het 'moet'.
Ik kan wel begrijpen waar je mee bezig bent, je probeert met meer zelfvertrouwen meiden aan te spreken. Maar met dergelijke termen en denigrerende woordjes kan ik je simpelweg niet serieus nemen. :') Temeer daar je betoog ook weer de leuke uitspraak bevat dat "het altijd is hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn". het spijt me, maar diep van binnen ben je nog steeds de spreekwoordelijke zolderkamerautist op Fok. Zo kom je in ieder geval wel steeds over. No pun intended.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129752610
quote:

[..]

.. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. ..
Meeste mensen, ja, maar er zijn dus sommige mensen die dat niet geleerd hebben. En dat is het doel van die massaal-mensen-aanspreken aanpak, leren aan te voelen bij wie je kans maakt, met een brute-force methode. Weinig efficient, maar wel gemakkelijk in uitvoering.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:06:57 #48
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129752706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kan wel begrijpen waar je mee bezig bent, je probeert met meer zelfvertrouwen meiden aan te spreken. Maar met dergelijke termen en denigrerende woordjes kan ik je simpelweg niet serieus nemen. :') Temeer daar je betoog ook weer de leuke uitspraak bevat dat "het altijd is hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn". het spijt me, maar diep van binnen ben je nog steeds de spreekwoordelijke zolderkamerautist op Fok. Zo kom je in ieder geval wel steeds over. No pun intended.
Is dit slechts je mening of wil je nog iets bereiken met deze post?
pi_129752718
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kwaliteit boven kwantiteit is mijn devies.
Inderdaad.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:11:41 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129752836
Snap zelf niet hoe het leuk kan zijn om 30 dagen op stap te gaan, meiden aan te spreken, maar er uiteindelijk helemaal niets mee te doen en zo te horen ook te constateren dat er niets echt leuks tussen zit.

Heb nu al met de mensen die ik ontmoet dat ik af en toe flink kan balen dat er maar niemand tussen zit die wat interessanter is dan gewoon gezellig. Laat staan als je 30 dagen heel veel meiden aanspreekt en ook daar niets echt van blijft hangen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:13:54 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129752885
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ie vrouwen in bed heeft gehad die al een vriend hadden en dat achteraf vertelde of gewoon uberhaupt mensen die niet van plan waren om met iemand het bed in te duiken.. en daardoor dus niet hun benen / etc geschoren hadden.

Niet zo moeilijk toch?
Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.
pi_129752894
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Is dit slechts je mening of wil je nog iets bereiken met deze post?
Dit is slechts mijn mening. Ik geloof dat die ook al vaker gepost is door anderen. Maar dat doet er niet toe. Er is een PUA-topic, bewaar die termen voor daar aub.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:14:34 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129752904
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.
Slechte relatie / slechte seks / iets anders willen. Tja voor de 1 werkt het, voor de ander niet.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:15:59 #54
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129752946
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Slechte relatie / slechte seks / iets anders willen. Tja voor de 1 werkt het, voor de ander niet.
En dan ook niet het lef te hebben daar eerst wat aan te doen. Nee, 0 respect voor dit soort mensen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:16:47 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129752965
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan ook niet het lef te hebben daar eerst wat aan te doen. Nee, 0 respect voor dit soort mensen.
Dat kan, maar heeft weinig zin om daar in dit topic verder op in te gaan.
pi_129752971
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet hoor. Zal wel iets met opvoeding te maken hebben denk ik (?).

Slechte relatie, slechte seks, prima. Maar dat zijn genoeg redenen om je huidige relatie te verbreken en dan dat meisje volblaffen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:18:48 #57
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129753012
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan, maar heeft weinig zin om daar in dit topic verder op in te gaan.
Daar heb je helemaal gelijk in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet hoor. Zal wel iets met opvoeding te maken hebben denk ik (?).

Slechte relatie, slechte seks, prima. Maar dat zijn genoeg redenen om je huidige relatie te verbreken en dan dat meisje volblaffen.
Gewoon een gebrek aan respect voor mensen.
pi_129753013
Wat overigens ook wel werkt als 'versier' tip, als je iemand ziet die een ander probeert te versieren en diegene dat duidelijk niet wil maar sociaal niet sterk genoeg is om te zeggen; "fuck off....". Loop er heen en zeg dat diegene dat niet zo ziet zitten en dan weer weglopen. De dame/jongen an sich kan dat wel apprecieren :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:24:28 #59
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129753166
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In de danielz mag je binnen niet roken toch, alleen in het voor gedeelte? Trouwens, qua ventilatie vind ik het daar prima.

[quote
Woensdag weet ik niet, dat was altijd mijn rustdag :D
[/quote]

Officieel misschien niet, maar het staat daar de hele avond blauw op de dansvloer. Het is al een tijdje geleden dat je er geweest bent zeker ;)

Ik heb via djguide al wat gevonden. Het wordt techno in ClubNL!
pi_129753309
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Amen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:09:33 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129754690
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:

Ik teken voor die 4 tot 7 lekker rustig.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:26:46 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129755183
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Officieel misschien niet, maar het staat daar de hele avond blauw op de dansvloer. Het is al een tijdje geleden dat je er geweest bent zeker ;)

Lang leven de rookmachine :D
Dat is echt niet van de sigaretten.

Ben er vorige week nog geweest. Ik eindig daar vrij vaak, omdat er niks anders open is.

Binnen kort ben ik 2 weken vrij. Dan zal ik veel in de woozah enz te vinden zijn denk ik.
pi_129757906
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Heb wel weer erg veel het V-woord gehoord (ja, het wordt al bijna een beruchte term), het feit dat ze dit nu vrij snel zeggen geeft wel aan dat ik duidelijk genoeg laat zien wat m'n intenties zijn. Ik pushte de interacties net even verder door dan wat ik als 'normaal' beschouw', mede door het filmpje van Todd in bovenstaande post. Hier ben ik erg tevreden over.
Welk filmpje?
pi_129757928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is slechts mijn mening. Ik geloof dat die ook al vaker gepost is door anderen. Maar dat doet er niet toe. Er is een PUA-topic, bewaar die termen voor daar aub.
Ik waardeer het dat er ervaringsverhalen gepost worden. Dit is tenslotte een versiertopic en zoveel andere verhalen over versieren staan hier ook weer niet.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:59:30 #65
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129758203
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:48 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Welk filmpje?
Ander forum, ik ben het vergeten aan te passen.
pi_129758217
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ander forum, ik ben het vergeten aan te passen.
Dat vermoedde ik al. Maar ik ben wel geïnteresseerd in het filmpje :)
pi_129758466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat overigens ook wel werkt als 'versier' tip, als je iemand ziet die een ander probeert te versieren en diegene dat duidelijk niet wil maar sociaal niet sterk genoeg is om te zeggen; "fuck off....". Loop er heen en zeg dat diegene dat niet zo ziet zitten en dan weer weglopen. De dame/jongen an sich kan dat wel apprecieren :D
Gedaan of zo? Ik vind je wel echt een klootzak door je medefokkers zo te behandelen :D
pi_129758501
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik teken voor die 4 tot 7 lekker rustig.
Ik denk niet dat ik ooit over de 7 kom :D Het is geen doel op zich. En met die 18 bedoelen ze dan meisjes mee waar je hebt gezoend/gedate whatever?
pi_129758720
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Dude, het is geen wetenschap. Groei.... Man. Wat ben je, een econoom?
Biologie is wetenschap. Jezelf nieuwe gewoontes aanleren en afleren is hersen verbindingen aanmaken en kapot maken.
pi_129758742
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gedaan of zo? Ik vind je wel echt een klootzak door je medefokkers zo te behandelen :D
Whehehehe. _O-
pi_129758888
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dag 26:
Op de terugweg nog een sexy vlaamse chick geopend. Vanaf het begin zei ze dat ik haar type niet was, maar het liep goed. Terwijl we richting de afterparty liepen was ik erg fysiek en toonde ik veel intent. Haar stem klonk ook ongelooflijk geil. Binnen 2 minuten probeerde ik heel snel te escaleren en haar te zoenen. Ze weigerde. Ze heeft in de 7 minuten van de interactie ongeveer 4 x gezegd dat ze me een hele lieve jongen vond maar dat ik niet haar type was. Nog wat dingetjes uit flawless natural toegepast ''Jij bent mijn vriendinnetje tot we deze heuvel opgelopen zijn, dan maak ik het weer uit met je''. Ze speelde (na een beetje tegenstribbelen) leuk mee. Bijna bovenaan aangekomen zei ik dat onze relatie op een hoogtepunt moest eindigen, ik pakte haar vast en probeerde haar weer te zoenen. Dit wilde ze niet.
Wacht even, ze zegt dat je haar type niet bent, desondanks ben je wel handtastelijk naar haar toe en probeer je haar te zoenen. Dit wijst ze af (goh), maar toch probeer je haar later nog eens te zoenen, terwijl ze daarvoor nóg vier keer heeft gezegd dat je haar type niet bent.
Dit is heel opdringerig gedrag, niet meer doen voortaan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:24:07 #72
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129758911
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wacht even, ze zegt dat je haar type niet bent, desondanks ben je wel handtastelijk naar haar toe en probeer je haar te zoenen. Dit wijst ze af (goh), maar toch probeer je haar later nog eens te zoenen, terwijl ze daarvoor nóg vier keer heeft gezegd dat je haar type niet bent.
Numbers game joh.
Als je haar 100 keer probeert te zoenen, zoent ze je zeker 1 keer.
pi_129758946
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Numbers game joh.
Als je haar 100 keer probeert te zoenen, zoent ze je zeker 1 keer.
Whehe. :')
pi_129759202
Wat Pope nog niet zo doorheeft volgens mij is dat vrouwen i.t.t. mannen gemiddeld genomen aardig blijven doen, ook als ze iemand niet echt leuk vinden. Dus wat hij als een succes telt (of wat de term ook mag zijn) is in de ogen van de vrouw heel vaak geen succes.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:33:18 #75
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129759245
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
Wat Pope nog niet zo doorheeft volgens mij is dat vrouwen i.t.t. mannen gemiddeld genomen aardig blijven doen, ook als ze iemand niet echt leuk vinden. Dus wat hij als een succes telt (of wat de term ook mag zijn) is in de ogen van de vrouw heel vaak geen succes.
Het gaat hem ook niet om het versieren, of "scoren", het gaat hem om aanspreken.
pi_129759251
Sommige vrouwen voelen zich de vierde keer pas opgewonden genoeg om te zoenen. Zolang ze voor je staat en aandacht geeft is er niets aan de hand, ze kan altijd nog weg lopen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:36:59 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129759393
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit over de 7 kom :D Het is geen doel op zich. En met die 18 bedoelen ze dan meisjes mee waar je hebt gezoend/gedate whatever?
Geen idee. Ik zie het niet als een doel hoor, 7 lijkt mij een prima aantal. Ik ben nu 19, nou dan 7 redelijk lange relaties. Lijkt me best okee.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:37:47 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129759427
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zie het niet als een doel hoor, 7 lijkt mij een prima aantal. Ik ben nu 19, nou dan 7 redelijk lange relaties. Lijkt me best okee.
Met je nieuwe ooglapje en ringbaard, moet dat lukken.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:38:43 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129759463
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Met je nieuwe ooglapje en ringbaard, moet dat lukken.
:')
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:39:06 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129759476
Alleen als ik die laat staan en in 7 pornofilms ga spelen. Dan haal ik de 7 wel ja.
C'est la vie
pi_129759967
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef heloef het volgende:
Alleen als ik die laat staan en in 7 pornofilms ga spelen. Dan haal ik de 7 wel ja.
Als je een nieuwe versie van Ron Jeremy wil worden wel ja :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:54:37 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129759975
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als je een nieuwe versie van Ron Jeremy wil worden wel ja :')
Ik heb andere ambities. :')
C'est la vie
pi_129759994
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Ook ik blijf -tot op zekere hoogte- aardig doen tegen iemand die me de keel uitkomt. En ik ben echt niet de enige lijkt me.
pi_129760033
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb andere ambities. :')
Als je die niet kan verwezenlijken kan je daar nog altijd op terug vallen. Vraag Verona van der Leur maar ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:57:20 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129760059
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als je die niet kan verwezenlijken kan je daar nog altijd op terug vallen. Vraag Verona van der Leur maar ;)
Nee als ik mijn dromen niet kan waarmaken word ik buschauffeur.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:58:47 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129760100
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Ook ik blijf -tot op zekere hoogte- aardig doen tegen iemand die me de keel uitkomt. En ik ben echt niet de enige lijkt me.
Ik me dan uitermate bot gaan gedragen, na poging 4 of 5 van duidelijk maken dat hij/zij niet gewenst is.
C'est la vie
pi_129760205
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee als ik mijn dromen niet kan waarmaken word ik buschauffeur.
Ik ga dan op een suf kantoor werken op de administratie en de hele dag patience en mijnenveger spelen ^O^ Of als dat er zelfs niet in zit ga ik bij een kwekerij werken en bij de vrijwillige brandweer :D
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:01:34 #88
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129760209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hmm. Ik kan me voorstellen dat het in het verhaal overkomt als creepy opdringerig gedrag, maar dat was het totaal niet. Een nee op een giechelend toontje is iets heel anders dan een duidelijke Nee. Ze voelde zich verder gewoon comfortabel bij me (haar vrienden liepen vlak achter ons en ze bleef naast me lopen).
pi_129760233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hmm. Ik kan me voorstellen dat het in het verhaal overkomt als creepy opdringerig gedrag, maar dat was het totaal niet. Een nee op een giechelend toontje is iets heel anders dan een duidelijke Nee. Ze voelde zich verder gewoon comfortabel bij me (haar vrienden liepen vlak achter ons en ze bleef naast me lopen).
Waarom niet gewoon een nee accepteren? Dan kom je toch juist sterker over?
pi_129760359
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon een nee accepteren? Dan kom je toch juist sterker over?
Ophouden met denken hoe je over moet komen. Verander jezelf van de kern.
pi_129760493
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ophouden met denken hoe je over moet komen. Verander jezelf van de kern.
Daar gaat het helemaal niet over. Het gaat er over of je een nee accepteert of niet, niet meer en niet minder.
pi_129760597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vanuit jouw perceptie, ja. Als ze niet wil, wil ze niet, niet gaan doordrammen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:17:07 #93
406944 SugeLucky
pi_129760624
@pope of dope, hoeveel heb je er trouwens 'geclosed' tot nu toe tijdens je 30 dagen uitgaan?
pi_129760656
Grappig dat een giechelende nee hier gelijk als definitieve nee wordt gezien. Gebeurd zo vaak dat het plagerig is of dat het moment er nog niet was dat ze zich ernaar voelde. Zoiets voel je aan.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:19:46 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129760691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:17 schreef SugeLucky het volgende:
@pope of dope, hoeveel heb je er trouwens 'geclosed' tot nu toe tijdens je 30 dagen uitgaan?
Wanneer heb je dan iemand geclosed? Als je een telnr hebt of mee gezoend hebt?
pi_129760702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat een giechelende nee hier gelijk als definitieve nee wordt gezien. Gebeurd zo vaak dat het plagerig is of dat het moment er nog niet was dat ze zich ernaar voelde. Zoiets voel je aan.
Tot het moment dat ze haar bierbril op heeft, bedoel je?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:20:13 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129760704
Dat stukje van Pope-of-dope is toch duidelijk satire, niemand is echt zo kansloos :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_129760711
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef Silenus het volgende:
Dat stukje van Pope-of-dope is toch duidelijk satire, niemand is echt zo. :')
Voel je dat in je core?
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:21:03 #99
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129760727
quote:
Dit ja. Misschien is mijn intuitie nog niet helemaal goed hierin, maar als ik geen dingen probeer gaat er ook niks gebeuren.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:21:15 #100
406944 SugeLucky
pi_129760734
Nou gezoend hebben lijkt me, telefoonnummer betekent niets verder. Ik ben niet zo thuis in termen zoals closen en zo, maar het lijkt me toch wel in ieder geval zoenen.
pi_129760740
quote:
Dat stukje van Pope-of-dope is toch duidelijk satire, niemand is echt zo kansloos :')
Het is Fok :')_
pi_129760742
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Voel je dat in je core?
Gvd. _O-
pi_129760757
quote:

[..]

Voel je dat in je core?
:') _O- Proest. Jij hebt echt bazenhumor :D
pi_129760780
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ja doei.
pi_129760787
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tot het moment dat ze haar bierbril op heeft, bedoel je?
Het ligt puur aan hoe ze zich voelt. Het hoeft maar een minuut te duren soms en ze voelt er wel naar. Meestal moet ze je gewoon wat meer leren kennen als ze alsnog bij je blijft plakken. Versieren is idd geen rocket science maar als je het plagerige en speelse niet kent zit je op het begin.
pi_129760812
Ik zou graag een spoiler aan de OP willen toevoegen met alle termen die de Paus en Vuurvlieg bezigen uit te leggen :D Zodat iedereen snapt wat ze bedoelen :P
pi_129760814
quote:
Zegt de online versierder tegen de real life versierder.
pi_129760834
quote:
Uiteraard. Maar in dat verhaal van de Paus lijkt het toch wel erg veel weg hebben van een echte nee vind je niet :')
pi_129760841
Ach, als je maar versiert, toch? De blauwe gloed van een level 85 undead warlock kan je net zo gek maken als een blozende en giechelende nee.
Ja doei.
pi_129760845
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

_O-

Keiharde diss ouwe :D tantoe baas G.
pi_129760867
Kerstbomen versieren kan trouwens ook niet iedereen.
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:26:52 #112
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129760870
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha, je kent me toch niet man. :')
pi_129760893
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar in dat verhaal van de Paus lijkt het toch wel erg veel weg hebben van een echte nee vind je niet :')
Boeie, al rent ze schreeuwend weg. Je leerd vanzelf door de emotionele feedback die je krijgt van die ervaring.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:28:02 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129760896
Zoals Phil Collins al eens prachtig zong.
"Closing is in the air tonight"
C'est la vie
pi_129760902
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Kerstbomen versieren kan trouwens ook niet iedereen.
Is dat een synoniem voor 'ouwe tak'?
pi_129760912
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is dat een synoniem voor 'ouwe tak'?
Of graftak, afhankelijk van of het een rouwkrans is.
Ja doei.
pi_129760923
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Boeie, al rent ze schreeuwend weg. Je leerd vanzelf door de emotionele feedback die je krijgt van die ervaring.
Dus als je een nee gewoon accepteert dan ben je een faler of zo?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:29:28 #118
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129760946
Haha. Ik wilde nog op een paar dingen in gaan, maar laat maar zitten. Ik heb echt betere dingen te doen dan dit.
pi_129760948
Ah, we zijn weer bij de 'als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja' aangekomen :D!
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:29:56 #120
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129760959
quote:

[..]

Voel je dat in je core?
Whehehehehe.
pi_129760967
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, Pope moet dus leren wanneer een vrouw echt interesse heeft en wanneer niet.
pi_129760969
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dat legitimeert alles wat je doet als man natuurlijk :P Dus ja altijd een sterk argument :P
pi_129760986
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mannen weten sowieso beter wat een vrouw wil dan de vrouw zelf. :)
pi_129760988
Pope belt zijn exen ook nog wekelijks of ze wel echt nee bedoelden :D
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:31:17 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129760993
Ironisch ook dat hij dan leerd verkeerd schrijft.
Ik zal de LOI grap maar niet maken.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:32:03 #126
406944 SugeLucky
pi_129761010
als ik 30 dagen achter elkaar uit zou gaan zou ik ook met een aantal meisjes kussen zonder daarvoor 100 meisjes te hoeven aanspreken. daarom ben ik nogal benieuwd hoeveel meisjes popeofdope dan heeft gekust/geneukt in deze 30 dagen?
pi_129761017
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef heloef het volgende:
Ironisch ook dat hij dan leerd verkeerd schrijft.
Ik zal de LOI grap maar niet maken.
Sinds ik de posts van ook_gek hier lees ben ik maar gestopt om opmerkingen over taal te maken ;(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:33:21 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129761051
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:21 schreef SugeLucky het volgende:
Nou gezoend hebben lijkt me, telefoonnummer betekent niets verder. Ik ben niet zo thuis in termen zoals closen en zo, maar het lijkt me toch wel in ieder geval zoenen.
Nouja, dan zijn het er in Popes geval niet heel veel volgens mij.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:34:08 #129
406944 SugeLucky
pi_129761070
en ook wil ik graag een foto zien van pope of dope. wie is deze player?
pi_129761208
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, dan zijn het er in Popes geval niet heel veel volgens mij.
Je vergeet dat hij sommige 'sets' voor de lol doet en om een 'high profile player' te worden :D
pi_129761224
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mannen weten sowieso beter wat een vrouw wil dan de vrouw zelf. :)
Sobriseau. Nou ja, zo maar weer naar de keuken, m'n man komt zo thuis.
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:40:21 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129761241
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij sommige 'sets' voor de lol doet en om een 'high profile player' te worden :D
Vandaar ook de vraag of er een algemene betekenis achter dat 'closen' zit. Als het per persoon verschilt wat er precies mee beodelt wordt, tja dan zal ie het vast goed hebben gedaan :+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:41:17 #133
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129761271
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef debeterebob het volgende:
Pope belt zijn exen ook nog wekelijks of ze wel echt nee bedoelden :D
Haha, hij durft meisjes te bellen.
pi_129761310
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sobriseau. Nou ja, zo maar weer naar de keuken, m'n man komt zo thuis.
Je begrijpt al goed dat je niet te willen hebt. Waarvoor hulde. En nu maar weer uien snijden. Je wordt gewaardeerd. Als slaafje en voetveeg. En haal even bier als je wil. Oh en vergeet de nootjes niet.
pi_129761347
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Haha, hij durft meisjes te bellen.
Correctie: hij studeert vrienden van haar berichtjes via facebook die zij dan moeten bezorgen bij de persoon in kwestie :')
pi_129761352
Grappig dat mensen die er niet bij waren het zo goed weten. Mischien wilde ze wel maar was ze te verlegen, stonk ze uit haar mond vond ze of vele andere miljoenen redenen. Daarom moet je zoveel ervaring opbouwen, de wereld is niet zwart wit en bestaat uit talloze mogelijkheden.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:43:58 #137
406944 SugeLucky
pi_129761365
ben je trouwens een loser als je zelf wordt geclosed door een meisje ipv andersom of ben je dan juist nog een grotere player. omdat je de ander zelfs het werk laat doen?
pi_129761402
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat mensen die er niet bij waren het zo goed weten. Mischien wilde ze wel maar was ze te verlegen, stonk ze uit haar mond vond ze of vele andere miljoenen redenen. Daarom moet je zoveel ervaring opbouwen, de wereld is niet zwart wit en bestaat uit talloze mogelijkheden.
Verwacht je nou echt dat dat de reden was, terwijl het veel meer voor de hand ligt dat ze gewoon de waarheid sprak en aardig wilde blijven. Als we alle mitsen en maren zouden meenemen dan had mijn oma ook jouw moeder kunnen zijn :')
pi_129761426
En weer wordt diegene die tenminste wat actie onderneemt aan alle kanten aangevallen.
Het is net alsof een aantal mensen hier niet wil dat mensen succes hebben. En iedereen die maar zijn nek uit steekt om echt wat aan zijn situatie te doen aanvallen. Is natuurlijk wel makkelijker dan zelf actie ondernemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dyna18 op 06-08-2013 19:21:45 ]
pi_129761474
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef dyna18 het volgende:
En weer wordt diegene die tenminste wat actie onderneemt aan alle kanten aangevallen.
Het is niet alsof een aantal mensen hier niet wil dat mensen succes hebben. En iedereen die maar zijn nek uit steekt om echt wat aan zijn situatie te doen aanvallen. Is natuurlijk wel makkelijker dan zelf actie ondernemen.
Natuurlijk gaat het niet daarom :') Genoeg mensen die hier een positief verhaal houden en daarop veel positieve feedback krijgen. Het gaat volledig over de kansloze manier waarop zij over vrouwen denken en er mee om gaan :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:48:09 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129761496
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het niet daarom :') Genoeg mensen die hier een positief verhaal houden en daarop veel positieve feedback krijgen. Het gaat volledig over de kansloze manier waarop zij over vrouwen denken en er mee om gaan :')
Precies. Dat hele verslag lijkt wel jiskefet, kan nog steeds niet geloven dat er op deze aardbol iemand rondloopt die deze shit daadwerkelijk meent. Case closed. :')
pi_129761522
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Verwacht je nou echt dat dat de reden was, terwijl het veel meer voor de hand ligt dat ze gewoon de waarheid sprak en aardig wilde blijven. Als we alle mitsen en maren zouden meenemen dan had mijn oma ook jouw moeder kunnen zijn :')
Het meest voor de hand liggend is dat ze het wel wilde als ze alleen met hem was, omdat ze bleef plakken. Als een meid bij je blijft en aandacht geeft ondanks dat je haar probeert te zoenen, zegt het overduidelijk dat ze het grappig vond op z'n minst. En ze giechelde ook. Zoals ik al zei, ze kon gewoon weg lopen.
pi_129761545
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het meest voor de hand liggend is dat ze het wel wilde als ze alleen met hem was, omdat ze bleef plakken. Als een meid bij je blijft en aandacht geeft ondanks dat je haar probeert te zoenen, zegt het overduidelijk dat ze het grappig vond op z'n minst. En ze giechelde ook. Zoals ik al zei, ze kon gewoon weg lopen.
Niet elk meisje dat aardig tegen je doet wil gelijk zoenen :')__ Leer dat gewoon eens te accepteren.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:50:31 #144
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129761564
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Firefly, heb jij ooit wel eens serieus met een vrouw gepraat?
Een goede vriendin of iets? Of heb je al je "kennis" uit boeken?
pi_129761601
Jullie komen op voor een meid die bleef rondhangen bij hem, dat zegt genoeg dat de negatieve gedachten hier van een ander motief komen dan dat er gewoon objectief gekeken wordt. Vaak met onderbuik gevoelens.
pi_129761636
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet elk meisje dat aardig tegen je doet wil gelijk zoenen :')__ Leer dat gewoon eens te accepteren.
Hij had toch al drie keer geprobeerd en ze bleef nog steeds bij hem hangen !?!
pi_129761666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef firefly3 het volgende:
Jullie komen op voor een meid die bleef rondhangen bij hem, dat zegt genoeg dat de negatieve gedachten hier van een ander motief komen dan dat er gewoon objectief gekeken wordt. Vaak met onderbuik gevoelens.
Waar heb je het over :') Probeer je te zeggen dat ik jaloers ben op zijn cabareteske versierpogingen?
pi_129761698
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij had toch al drie keer geprobeerd en ze bleef nog steeds bij hem hangen !?!
Klopt. Ze was er blijkbaar van overtuigd dat ze die nee kon volhouden, zonder dat het echt vervelend voor haar werd.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:54:56 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129761721
Ik wil het niet opnemen voor dat grietje, tenzij ze in een rolstoel zit. Nee dan had ze ook nog kunnen weg rollen. Laat maar.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:55:30 #150
406944 SugeLucky
pi_129761738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef dyna18 het volgende:
Het is niet alsof een aantal mensen hier niet wil dat mensen succes hebben. En iedereen die maar zijn nek uit steekt om echt wat aan zijn situatie te doen aanvallen. Is natuurlijk wel makkelijker dan zelf actie ondernemen.
even voor de duidelijk, ik vind de intentie goed, net zoals de meeste mensen dat hier vinden. ik vind het dapper en goed voor zijn zelfontwikkeling om op zo'n manier met tegenslag te leren omgaan en socialer te worden. het is meer dat het nogal geforceerd overkomt.

misschien komt het omdat ik vermoedelijk (hopelijk) wat ouder ben dan pope of dope. ik ben 31 en zie alles in een wat ander perspectief.

overigens is mijn relatie net uit en vind ik dit wel een interessante topic om te volgen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:57:00 #151
406944 SugeLucky
pi_129761783
ook wil ik graag 50 posts halen zodat ik in het porno gedeelte kan. normaal ben ik niet zo'n actieve poster :')
pi_129761791
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:54 schreef heloef het volgende:
Ik wil het niet opnemen voor dat grietje, tenzij ze in een rolstoel zit. Nee dan had ze ook nog kunnen weg rollen. Laat maar.
Misschien was het de vrouwelijke equivalent van Dawking en keek de Paus alleen maar naar haar tieten, waardoor hij niet door had dat ze lichtjes knipperde met haar ogen :')
pi_129761792
Een vrouw die niet wilt en je irritant vind keerd meteen haar rug om hoor en blijft niet rondhangen. Diegene die rondhangen vinden het spelletje wel leuk. Maarja, ik kan niet teveel verwachten van fok om dit te begrijpen.
pi_129761831
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw die niet wilt en je irritant vind keerd meteen haar rug om hoor en blijft niet rondhangen. Diegene die rondhangen vinden het spelletje wel leuk. Maarja, ik kan niet teveel verwachten van fok om dit te begrijpen.
Of zien mannen gewoon graag lijden. Geloof me, dat is leuk.
Ja doei.
pi_129761838
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef SugeLucky het volgende:
ook wil ik graag 50 posts halen zodat ik in het porno gedeelte kan. normaal ben ik niet zo'n actieve poster :')
Fap ze alvast :')

Die vrouwen schijnen vrij makkelijk te zijn. Misschien kan je er een 'encapsulaten' :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:59:16 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129761859
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef SugeLucky het volgende:
Heel begrijpelijk na zo'n lange tijd sla je de hand weer aan jezelf.
C'est la vie
pi_129761880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of zien mannen gewoon graag lijden. Geloof me, dat is leuk.
Van die vrouwen die met je flirten en waar je later achter komt dat ze al een lange relatie met iemand hebben :') Hatelijk.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:59:55 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129761885
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die vrouwen schijnen vrij makkelijk te zijn. Misschien kan je er een 'encapsulaten' :P
Been there, done that. :')
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:00:00 #159
406944 SugeLucky
pi_129761888
quote:
dit is natuurlijk complete onzin. een hele hoop vrouwen voeren gewoon een gesprek met je uit beleefdheid. als een meisje waar ik geen interesse in heb met mij een gesprek begint, draai ik me ook niet gelijk om. dat is respectloos en verwaand.
pi_129761942
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

dit is natuurlijk complete onzin. een hele hoop vrouwen voeren gewoon een gesprek met je uit beleefdheid. als een meisje waar ik geen interesse in heb met mij een gesprek begint, draai ik me ook niet gelijk om. dat is respectloos en verwaand.
Hij had al drie keer geprobeerd haar te zoenen, blijkbaar vond ze het wel leuk. Ze weet drommelsgoed wat ze kon verwachten.
pi_129761945
quote:
Je kan blijkbaar beter ook niet te veel verwachten van je (veronderstelde) vermogens om correct te vervoegen :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:01:38 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129761947
quote:

[..]

Ik voel in mijn core dat hij daar wel kan closen voor een rebound. Hij hoeft denk ik maar 10 sets te doen om zijn target te halen.
pi_129761957
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Been there, done that. :')
Recentelijk?
pi_129761988
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik voel in mijn core dat hij daar wel kan closen voor een rebound. Hij hoeft denk ik maar 10 sets te doen om zijn target te halen.
Target halen doet me denken aan het werk als orderpicker :(
pi_129762033
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij had al drie keer geprobeerd haar te zoenen, blijkbaar vond ze het wel leuk. Ze weet drommelsgoed wat ze kon verwachten.
Ja, lol om een hopeloze cassanova. Niet heel aardig, maar soms is het beste vermaak leedvermaak.
Ja doei.
pi_129762079
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, lol om een hopeloze cassanova. Niet heel aardig, maar soms is het beste vermaak leedvermaak.
Spreek je uit ervaring?
pi_129762088
Ja, maar ik ben dan ook niet heel aardig.
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:05:50 #168
406944 SugeLucky
pi_129762115
quote:

[..]

haha ik heb al een date. ik ben niet zo van mensen ontmoeten via internet. Ik wil alleen fappen op het net
pi_129762139
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

haha ik heb al een date. ik ben niet zo van mensen ontmoeten via internet. Ik wil alleen fappen op het net
Ik zal je vriendin even appen dat je fapt op rijpere vrouwen met een kort pittig kapsel en een dolfijnentattoo :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:07:26 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129762168
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Recentelijk?
Tijdje terug al.
Is niet veel gebeurd overigens.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:08:02 #171
406944 SugeLucky
pi_129762189
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zal je vriendin even appen dat je fapt op rijpere vrouwen met een kort pittig kapsel :P
sowieso weet ze dat al. daarnaast is het m'n ex sinds een aantal dagen dus al zou ik fappen op dierenporno
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:10:17 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129762279
ach het omschrijven van alles heb ik niet zo moeite mee, soms even goed lezen wat hij nou bedoeld maar prima. Het zal allemaal wel. Dat hij het in z'n core voelt? Daar ben ik nog niet helemaal achter wat hij daar precies mee bedoeld. Feit is wel dat hij wat probeert. Iets wat vele hier niet doen.

Betreft nee na nee na nee en toch blijven proberen vind ik kansloos. Moet je niet doen en niet willen. Je gaat toch niet blijven vragen of je haar mag zoenen. Dat is gewoon kansloos, zo ver moet je je zelf niet willen verlagen.

Natuurlijk zijn er ook plagerige nee uitspraken, kwestie van aanvoelen inderdaad. Maar als ze er al bij vermeld dat je haar type niet bent is het vrij duidelijk. Kan je lullen als brugman maar dat is gewoon duidelijk. En ze liep niet weg nee, maar uit zijn verhaal begrijp ik dat hij naast haar zat of met haar mee liep. Natuurlijk loopt ze niet weg, je laat je toch niet wegjagen door een mafketel?

En dat hele gezeik over online of echte leven time versieren. WTF boeit dat, dat maakt je echt niet beter of minder beter. Als je simpel na denkt versier je ovenral, online in een kroeg in de file, ziekenhuis,bieb, homobars, disco enz enz enz. Versieren beperkt zich niet tot 1 plek.
pi_129762448
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar ik ben dan ook niet heel aardig.
Degene leert dan alleen om mensen zoals jij te vermijden. Stiekeme onaardigheid kan je ook steeds beter aanvoelen. Dus alleen maar win.
pi_129762582
Online is niet versieren, dat is copy paste werk en je leert de beste teksten. Zo deed ik het althans en heeft NIETS met zelfontwikkeling te maken :P in het echt reageert ze niet op je teksten maar om wie je daadwerkelijk bent.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:17:40 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129762593
Ik wil trouwens niemand ontmoedigen. Maar de opmerking "ik heb al een vriend" is het meest gebruikte excuus om mannen weg te jagen. En een telefoonnummer geven is niks moeilijks, probeer eerst maar eens een lopend gesprek te krijgen via de telefoon of er een date uit te slepen.

De vrouwen die ik ken zijn allemaal vrij vriendelijk qua afwijzen. Ze gaan met het gesprek verder maar ondertussen kijken ze mij of iemand anders aan van HELP! 9 van de 10x komt dan de opmerking, ik ga even naar m'n vrienden. ZO en daar ben ik weer van af :) Of ze moeten plotseling naar de WC :D

Maar voor nu pope, je acties tellen dat is het belangrijkste. De rest komt wel :)
pi_129762601
Onzin natuurlijk, want eerst is 3xnee nog steeds 'ja' ondanks dat mensen zeggen dat het ook gewoon nee kan zijn en ze blijft hangen om welke motieven dan ook (satire/beleefdheid) en nu ineens is het weer een gevoelstrainer?
Ja doei.
pi_129762631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil trouwens niemand ontmoedigen. Maar de opmerking "ik heb al een vriend" is het meest gebruikte excuus om mannen weg te jagen. En een telefoonnummer geven is niks moeilijks, probeer eerst maar eens een lopend gesprek te krijgen via de telefoon of er een date uit te slepen.

De vrouwen die ik ken zijn allemaal vrij vriendelijk qua afwijzen. Ze gaan met het gesprek verder maar ondertussen kijken ze mij of iemand anders aan van HELP! 9 van de 10x komt dan de opmerking, ik ga even naar m'n vrienden. ZO en daar ben ik weer van af :) Of ze moeten plotseling naar de WC :D

Maar voor nu pope, je acties tellen dat is het belangrijkste. De rest komt wel :)
Dat zeg ik ook altijd tegen straatverkopers en mensen die voor goede doelen aan de deur komen :') "Nee, sorry, heb ik al/steun ik al", etc.
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:18:40 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129762635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef firefly3 het volgende:
Online is niet versieren, dat is copy paste werk en je leert de beste teksten. Zo deed ik het althans en heeft NIETS met zelfontwikkeling te maken :P in het echt reageert ze niet op je teksten maar om wie je daadwerkelijk bent.
Je gaat elkaar ook gewoon ontmoeten als het goed loopt online.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:18:45 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129762641
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef firefly3 het volgende:
Of je het nou zegt, typt of zingt. Blijft het zelfde. Maar hey jij bent natuurlijk VEEEEL beter dan de rest omdat jij het face to face doet. Nou hup jij blij nu weer buiten spelen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:20:17 #180
406944 SugeLucky
pi_129762705
overigens is dat wel een leuke om met dating site teksten in een discotheek een meisje aan te spreken. hey ik ben 31, hou van voetballen, ben goed verzorgd en heb geen moeite om een afstand af te leggen om met je te daten. kies jij voor mij, stuur me dan een berichtje terug.
pi_129762708
quote:

Ja en nee. Soms doet ze heel anders als die personen er niet bij zijn. Moet je niet gek op kijken als jouw vriendin alsnog met zo'n kerel er vandoor is gegaan achter je rug om, terwijl ze je op het eerste moment zo naar je keek van "helppp". Zag het een paar maanden geleden nog, dat een meid zo naar haar keek en zelfs haar middelvinger naar hem op stak. Uurtje later zaten ze te zoenen.
pi_129762747
quote:

Precies dit inderdaad :D De 'ik ga even naar de wc ' opmerking wordt echt te veel gemaakt. Het is vooral ook heel doorzichtig :') Gaat niet per se om versiersituaties maar ook gewoon in het algemeen. Ik vind het eigenlijk een tikje asociaal. Heb gewoon ballen en zeg: ik ga even met iemand anders praten. Gelukkig genoeg mensen die dat doen.
pi_129762798
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Je gaat elkaar ook gewoon ontmoeten als het goed loopt online.
Het goed lopen online is geheel afhankelijk van de fantasie die in haar hoofd zit en hoe goed je die fantasie kunt aanwakkeren. Je kent elkaar immers nog niet.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:22:29 #184
406944 SugeLucky
pi_129762801
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Precies dit inderdaad :D De 'ik ga even naar de wc ' opmerking wordt echt te veel gemaakt. Het is vooral ook heel doorzichtig :')
Dan moet je door de hele tent roepen, zij gaat poepen!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:22:45 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129762810
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja en nee. Soms doet ze heel anders als die personen er niet bij zijn. Moet je niet gek op kijken als jouw vriendin alsnog met zo'n kerel er vandoor is gegaan achter je rug om, terwijl ze je op het eerste moment zo naar je keek van "helppp". Zag het een paar maanden geleden nog, dat een meid zo naar haar keek en zelfs haar middelvinger naar hem op stak. Uurtje later zaten ze te zoenen.
De vrouwen met wie ik om ga zijn volwassen. Bovenstaande maakte ik inderdaad mee toen ze puber waren. Een volwassen vrouw weet heel goed wat ze wel en niet wilt en gaat daar geen geheim van maken. In mijn kringen dan.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:23:49 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129762852
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het goed lopen online is geheel afhankelijk van de fantasie die in haar hoofd zit en hoe goed je die fantasie kunt aanwakkeren. Je kent elkaar immers nog niet.
Nou gewoon je niet groter voordoen dan je bent. Normaal doen dan heb je dat probleem al getackled.
C'est la vie
pi_129762865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De vrouwen met wie ik om ga zijn volwassen. Bovenstaande maakte ik inderdaad mee toen ze puber waren. Een volwassen vrouw weet heel goed wat ze wel en niet wilt en gaat daar geen geheim van maken. In mijn kringen dan.
Een vrouw wilt niet beoordeeld worden, maar achter je rug om maakt ze de geilste dingen mee :D
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:24:57 #188
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129762891
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:20 schreef SugeLucky het volgende:
overigens is dat wel een leuke om met dating site teksten in een discotheek een meisje aan te spreken. hey ik ben 31, hou van voetballen, ben goed verzorgd en heb geen moeite om een afstand af te leggen om met je te daten. kies jij voor mij, stuur me dan een berichtje terug.
_O- Als je dat een beetje grappig brengt lijkt deze aanpak me best geinig.
pi_129762924
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Doe het eens, jij komt er vast mee weg.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:26:29 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129762938
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een vrouw wilt niet beoordeeld worden, maar achter je rug om maakt ze de geilste dingen mee :D
wat ik je eerder als tip gegeven heb. Stop met denken voor een vrouw. Je kan het namelijk niet.
pi_129762946
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou gewoon je niet groter voordoen dan je bent. Normaal doen dan heb je dat probleem al getackled.
Naar mijn mening is het gewoon een fantasietje dat je in haar hoofd aanwakkert. Dat kan vrij lastig met "grote woorden", dat is altijd gewoon praten en afhankelijk van je foto in combinatie van hoe graag ze iemand wilt ontmoeten en wat er al in haar hoofd speelt, of je elkaar gaat ontmoeten of niet. 1 grote mindfuck dus eigenlijk.
pi_129762989
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat ik je eerder als tip gegeven heb. Stop met denken voor een vrouw. Je kan het namelijk niet.
Blijf maar naief en de witte ridder die haar zogenaamd beschermt tegen gasten. Des te spannender is het om het alsnog stiekem te doen.
pi_129763032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik geile man van ver in de dertig ben op zoek naar een avontuurlijk grietje. Ben jij mijn prinses op het witte paard?

Ik kan het gewoon niet zonder het in het extreme te trekken ;(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:29:01 #194
406944 SugeLucky
pi_129763040
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijf maar naief en de witte ridder die haar zogenaamd beschermt tegen gasten. Des te spannender is het om het alsnog stiekem te doen.
ben je autistisch?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:32:30 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129763176
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En je gaat er weer van alles bij bedenken. Deze keer is het "beschermen" Wijs even aan waar ik zeg dat ik haar bescherm?

Oh wacht, zoals altijd doe je dat niet, omdat je dat niet kan en het alleen bestaat tussen je oren.
pi_129763269
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

ben je autistisch?
Nee, jij?
pi_129763306
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En je gaat er weer van alles bij bedenken. Deze keer is het "beschermen" Wijs even aan waar ik zeg dat ik haar bescherm?

Oh wacht, zoals altijd doe je dat niet, omdat je dat niet kan en het alleen bestaat tussen je oren.
Die rol heb je toegediend gekregen lijkt het :D Jij bent de cockblocker :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:35:55 #198
406944 SugeLucky
pi_129763313
ik dacht van niet, maar als jij het niet bent ga ik aan mezelf twijfelen.
pi_129763354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef SugeLucky het volgende:
ik dacht van niet, maar als jij het niet bent ga ik aan mezelf twijfelen.
Idd, als je niet begrijpt dat stiekeme dingen meestal spannender zijn, mis je een beetje de basis van menselijk psychologie.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:39:27 #200
406944 SugeLucky
pi_129763432
ik doel er meer op dat alle replies die ik tot nu toe van je gelezen heb, wat wereldvreemd overkomen. niet op die specifieke quote.
pi_129763493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:39 schreef SugeLucky het volgende:
ik doel er meer op dat alle replies die ik tot nu toe van je gelezen heb, wat wereldvreemd overkomen. niet op die specifieke quote.
Zoals wat bijvoorbeeld? Ik kan vast ook wel alle berichten van jou op 1 hoop gooien en er een label op plakken als ik wil ^O^
pi_129763595
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals wat bijvoorbeeld? Ik kan vast ook wel alle berichten van jou op 1 hoop gooien en er een label op plakken als ik wil ^O^
Misschien omdat je niet de indruk geeft dat je meningen van anderen serieus neemt.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:48:37 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129763799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die rol heb je toegediend gekregen lijkt het :D Jij bent de cockblocker :P
Niet omheen lullen zoals altijd door middel van iemand of mij belachelijk proberen te maken. Tevens is het verleggen van een discussiepunt een teken van onmacht, je weet de discussie of situatie niet in de hand te houden en probeert door een afzeikende, grappige of totaal niks met de inhoud van de discussie de "macht" weer over de situatie te krijgen.

Dus nog een keer,

Wijs eens aan dat ik "bescherm" Dat is namelijk wat jij zegt. Dus even aanwijzen aub.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:48:37 #204
406944 SugeLucky
pi_129763800
@firefly

nou zo ongeveer alles wat je in dit topic hebt getypt. ik heb niet je hele fok carriere gevolgd, daar zal ik eerlijk over zijn.

maar uitspraken als, een chick kan na 3x nee zeggen alsnog met je zoenen of iets van die strekking, komt nogal wereldvreemd over, je moet wel heel erg in je eigen wereld zitten om zoiets 3x te vragen of proberen.
pi_129763941
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Misschien omdat je niet de indruk geeft dat je meningen van anderen serieus neemt.
Ja, meningen van bankzitters gaan altijd de ene oor in de ene oor uit want meestal geven ze juist tegenovergestelde advies dat in de praktijk juist niet werkt.
pi_129764007
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef SugeLucky het volgende:
@firefly

nou zo ongeveer alles wat je in dit topic hebt getypt. ik heb niet je hele fok carriere gevolgd, daar zal ik eerlijk over zijn.

maar uitspraken als, een chick kan na 3x nee zeggen alsnog met je zoenen of iets van die strekking, komt nogal wereldvreemd over, je moet wel heel erg in je eigen wereld zitten om zoiets 3x te vragen of proberen.
Vragen om te zoenen?... Je bent toch ouder dan 30 zei je? :{ Of bedoel je het anders?

Als je genoeg ervaring hebt, weet je heus wel het verschil tussen een echte nee en een plagende nee. Het is niet zo zwart wit.
pi_129764099
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vragen om te zoenen?... Je bent toch ouder dan 30 zei je? :{ Of bedoel je het anders?

Als je genoeg ervaring hebt, weet je heus wel het verschil tussen een echte nee en een plagende nee. Het is niet zo zwart wit.
Blijkbaar kon de Paus het niet zo goed inschatten als een nee na 4x nog een nee was :')
pi_129764158
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Blijkbaar kon de Paus het niet zo goed inschatten als een nee na 4x nog een nee was :')
Ik heb ook vaker gehad dat het meerdere keren nee was en toen ineens een hele erge ja. Het had net zo goed kunnen zijn dat het een nee bleef, het ligt allemaal aan de situatie af en is niet te analyseren en vooral niet als we er niet eens bij waren.
pi_129764233
Een maat van me denkt ook altijd dat het goed gaat als een meid goed reageert, en dat het fout gaat als een meid fout reageert, terwijl soms het tegenovergestelde waar is. Zulke dingen voel je aan.
pi_129764245
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Biologie is wetenschap. Jezelf nieuwe gewoontes aanleren en afleren is hersen verbindingen aanmaken en kapot maken.
Maar dat maakt versieren nog geen wetenschap. Ik kan een liedje leren, maar dat maakt dat liedje geen wetenschap. Een kunst op z'n hoogst. En kunst is heel subjectief.
pi_129764276
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar dat maakt versieren nog geen wetenschap. Ik kan een liedje leren, maar dat maakt dat liedje geen wetenschap. Een kunst op z'n hoogst. En kunst is heel subjectief.
Daar heb je gelijk in :)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:01:12 #212
406944 SugeLucky
pi_129764280
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb niet meer de post van pope of dope er op na gelezen waarop jij die reactie gaf. natuurlijk vraag ik niet om te zoenen. ik dacht dat pope of dope het had gevraagd.
maar dat is niet het punt. het gaat er om wat jij typt. daar druipt gewoon vanaf dat je weinig tot geen inlevingsvermogen hebt.

als je genoeg ervaring, zelf respect en respect voor een ander hebt dan weet je dat je als een meisje probeert te kussen en ze wilt niet, je een ander meisje moet gaan zoeken. ook al is het plagend of whatever. fuck dat zeg, graag of niet hoor.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:02:31 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129764330
Zeg vuurvliegje je vergeet te reageren zoals altijd. Je verzint wat, ik wijs je daar op en hop opeens gaat het op negeren. Keer... op keer.... op keer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet omheen lullen zoals altijd door middel van iemand of mij belachelijk proberen te maken. Tevens is het verleggen van een discussiepunt een teken van onmacht, je weet de discussie of situatie niet in de hand te houden en probeert door een afzeikende, grappige of totaal niks met de inhoud van de discussie de "macht" weer over de situatie te krijgen.

Dus nog een keer,

Wijs eens aan dat ik "bescherm" Dat is namelijk wat jij zegt. Dus even aanwijzen aub.
pi_129764333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik heb niet meer de post van pope of dope er op na gelezen waarop jij die reactie gaf. natuurlijk vraag ik niet om te zoenen. ik dacht dat pope of dope het had gevraagd.
maar dat is niet het punt. het gaat er om wat jij typt. daar druipt gewoon vanaf dat je weinig tot geen inlevingsvermogen hebt.

als je genoeg ervaring, zelf respect en respect voor een ander hebt dan weet je dat je als een meisje probeert te kussen en ze wilt niet, je een ander meisje moet gaan zoeken. ook al is het plagend of whatever. fuck dat zeg, graag of niet hoor.
Een meid zegt soms nee terwijl ze het wel wilt. Soms zegt een meid ja terwijl ze eigenlijk niet wilt.

Het kost tijd om op dat niveau te komen en dat kun je niet analyseren vanaf je toetsenbord.
pi_129764372
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef ook_gek het volgende:
Zeg vuurvliegje je vergeet te reageren zoals altijd. Je verzint wat, ik wijs je daar op en hop opeens gaat het op negeren. Keer... op keer.... op keer.

[..]

Zoals ik al zei, ze heeft jou die rol toegediend. Normaal doen vrouwen die blik tegen hun vriendinnen die een beschermende rol hebben :D
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:05:06 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129764458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ze heeft jou die rol toegediend. Normaal doen vrouwen die blik tegen hun vriendinnen die een beschermende rol hebben :D
Dat is geen antwoord dat weet je zelf ook. Jij zegt dat ik "Bescherm" Ik zeg nergens dat ik iemand bescherm. Dat maak jij er van, en ook deze keer sla jij de plank volledig mis.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:07:18 #217
406944 SugeLucky
pi_129764549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een meid zegt soms nee terwijl ze het wel wilt. Soms zegt een meid ja terwijl ze eigenlijk niet wilt.

Het kost tijd om op dat niveau te komen en dat kun je niet analyseren vanaf je toetsenbord.
ok duidelijk. je bent een autist die vermoedelijk geen enkele ervaring heeft. ik ga verder niet meer op dit soort onzin reageren. als jij je tijd wil verdoen met iemand die nee zegt, moet je dat zelf weten. meeste mensen gaan liever voor iemand die wel gelijk wil en gaan zich niet verlagen door maar door te blijven emmeren om uiteindelijk misschien toch nog te kussen.

daarnaast ben jij degene met meer dan 8000 posts, dus vermoedelijk zit jij meer achter je toetsenbord te analyseren dan ik. maar goed, succes er mee.
pi_129764779
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

ok duidelijk. je bent een autist die vermoedelijk geen enkele ervaring heeft. ik ga verder niet meer op dit soort onzin reageren. als jij je tijd wil verdoen met iemand die nee zegt, moet je dat zelf weten. meeste mensen gaan liever voor iemand die wel gelijk wil en gaan zich niet verlagen door maar door te blijven emmeren om uiteindelijk misschien toch nog te kussen.

daarnaast ben jij degene met meer dan 8000 posts, dus vermoedelijk zit jij meer achter je toetsenbord te analyseren dan ik. maar goed, succes er mee.
Een kenmerk van een autist is het labelen van dingen en het niet kunnen zien van het grijze gebied waar het flirten en teasen zich meestal in bevindt. Ik ga niet zitten janken dat 3x nee echt nee is, terwijl ik er niet eens bij was :P Alle opties staan nog open en ik heb er vrede mee.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:14:11 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129764828
@ FireFly3, 1 ding moet ik je wel toegeven, vermakelijk ben je wel. In scène gezette filmpjes als waarheid bestempelen en als "bewijs" aanvoeren. Terwijl je na 2min google al het bewijs vind dat de auteur van het filmpje zelf aan geeft komediant te zijn en het een act is waar hij veel geld meer verdiend. Maar buiten dat. Je doet dingen die een gemiddeld persoon al in de pubertijd gedaan heeft en jij doet nu opeens als of jij het allemaal uitgevonden hebt en de waarheid in handen hebt. Daar knal je nog een schepje extra boven op. Jij en alleen jij weet de waarheid. De meeste mensen die vroeger zich gek versierd en geneukt hebben zijn door gegaan, die zijn zoals jij dat zo leuk kan zeggen. Gegroeid, die zitten nu in een andere fase van hun leven. Jij zit nog vast of je zit nu pas net in je pubertijd. Je pretendeert dat je groeit, maar je staat zo stil als het maar kan. En iedereen hier ziet het, behalve jij.

En dat maakt het dan ook direct wel zielig.

Fijne avond knul.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:16:06 #220
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129764912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef ook_gek het volgende:
@ FireFly3, 1 ding moet ik je wel toegeven, vermakelijk ben je wel. In scène gezette filmpjes als waarheid bestempelen en als "bewijs" aanvoeren. Terwijl je na 2min google al het bewijs vind dat de auteur van het filmpje zelf aan geeft komediant te zijn en het een act is waar hij veel geld meer verdiend. Maar buiten dat. Je doet dingen die een gemiddeld persoon al in de pubertijd gedaan heeft en jij doet nu opeens als of jij het allemaal uitgevonden hebt en de waarheid in handen hebt. Daar knal je nog een schepje extra boven op. Jij en alleen jij weet de waarheid. De meeste mensen die vroeger zich gek versierd en geneukt hebben zijn door gegaan, die zijn zoals jij dat zo leuk kan zeggen. Gegroeid, die zitten nu in een andere fase van hun leven. Jij zit nog vast of je zit nu pas net in je pubertijd. Je pretendeert dat je groeit, maar je staat zo stil als het maar kan. En iedereen hier ziet het, behalve jij.

En dat maakt het dan ook direct wel zielig.

Fijne avond knul.
Amen.
C'est la vie
pi_129765013
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Amen.
Volgens mij heb jij niet zo veel handelingen gedaan heloef om amen te mogen zeggen :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:18:54 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129765044
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Amen.
Heloef. De ene dame, hoe kwam je daar mee in contact in eerste instantie?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:18:59 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129765048
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij niet zo veel handelingen gedaan heloef om amen te mogen zeggen :')
Ik zeg amen wanneer ik wil, vriend.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:19:41 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129765084
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heloef. De ene dame, hoe kwam je daar mee in contact in eerste instantie?
DMtje over en weer, nummers uitgewisseld en vanuit daar verder.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:20:41 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129765137
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:19 schreef heloef het volgende:

[..]

DMtje over en weer, nummers uitgewisseld en vanuit daar verder.
Waarom besloot je in eerste instantie een DM te sturen?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:21:35 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129765182
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat ze de reputatie had makkelijk te zijn. :')
C'est la vie
pi_129765211
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Goede vraag. Waarom niet gelijk vingeren?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:22:49 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129765249
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Hehe, ok.

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Goede vraag. Waarom niet gelijk vingeren?
Er gaan geruchten dat er gevingerd is.
Maar niet door Heloef.
pi_129765282
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Jeetje, dat klinkt wel heel wanhopig.
pi_129765299
Meerdere fokkers die ik in het echt ontmoet heb, zeggen dat ik de enige normale ben en dat er best rare mensen op fok zitten. Dit heb ik al van een stuk of 3 of 4 gehoord :D Je kunt beter gewoon discussieren dan een beetje autist roepen of me op een andere manier aanvallen. Niemand die ook verder door gaat hier over dat drie x nee tegen zoenen maar gewoon de boel blijven dramatiseren zodat het punt waar het over ging niet eens meer opvalt. Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat er nogal een groot grijs gebied is en dat we niet met zekerheid kunnen zeggen wat pope's situatie was?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:25:04 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129765359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jeetje, dat klinkt wel heel wanhopig.
Dat was het ook. Mooier kan ik het niet maken. Ik vond haar overigens wel aantrekkelijk. Zo wanhopig was ik dan weer niet.
C'est la vie
pi_129765479
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat was het ook. Mooier kan ik het niet maken. Ik vond haar overigens wel aantrekkelijk. Zo wanhopig was ik dan weer niet.
Ik kan het wel snappen, loefje :P Af en toe heb je gewoon van die aanvallen van wanhopigheid en kan je even wat minder goed weerstand bieden :P En als ze verder wel leuk is, dan is het zo erg ook nog weer niet ;) Dan ben je nog niet helemaal door de ondergrens heen gezakt.

Wel tof voor meid in kwestie dat je dat even komt melden :D Jammer genoeg dat ze niet komt ruzie maken zoals naatje en Arachide :D
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:28:23 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129765515
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik kan het wel snappen, loefje :P Af en toe heb je gewoon van die aanvallen van wanhopigheid en kan je even wat minder goed weerstand bieden :P En als ze verder wel leuk is, dan is het zo erg ook nog weer niet ;) Dan ben je nog niet helemaal door de ondergrens heen gezakt.

Wel tof voor meid in kwestie dat je dat even komt melden :D Jammer genoeg dat ze niet komt ruzie maken zoals naatje en Arachide :D
Mwah ik rook een kansje. Tsja dan ga ik er achter aan.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:29:05 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129765549
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hij had het slechter kunnen treffen.
pi_129765558
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Mwah ik rook een kansje. Tsja dan ga ik er achter aan.
Gelukkig ben je niet meer die 16 jarige cry baby, anders was dit topic nog leuk geworden :D
pi_129765578
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij had het slechter kunnen treffen.
Jij hebt toch op fok wel iets soortgelijks gedaan als Heloef toch? :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:30:19 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129765604
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet meer die 16 jarige cry baby, anders was dit topic nog leuk geworden :D
Ja, jammer he.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:31:06 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129765643
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Jij hebt toch op fok wel iets soortgelijks gedaan als Heloef toch? :P
Euhm, in 2007 heb ik wel veel msn-gesprekken gehad met 2 dames die ik wel leuk vond, maar daar kwam niks van.
Vanwege de afstand en de leeftijd. Meisje wilde haar leeftijd niet zeggen, bleek ze wel erg jong. Gelukkig is het dus niks geworden daarmee.
pi_129765644
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja, jammer he.
Het is toch wel weer tijd voor een relletje. Gewoon een keer een fokker die in het vuur valt tijdens een meet of zo :7
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:32:11 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129765692
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het is toch wel weer tijd voor een relletje. Gewoon een keer een fokker die in het vuur valt tijdens een meet of zo :7
Oh, en 2 jaar geleden ofzo heb ik een meisje benaderd omdat zei in haar fobo wel knap leek.
Maar dat was binnen 5 minuten over omdat ik niks had met fotografie.
pi_129767965
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef firefly3 het volgende:
Meerdere fokkers die ik in het echt ontmoet heb, zeggen dat ik de enige normale ben en dat er best rare mensen op fok zitten. Dit heb ik al van een stuk of 3 of 4 gehoord :D Je kunt beter gewoon discussieren dan een beetje autist roepen of me op een andere manier aanvallen. Niemand die ook verder door gaat hier over dat drie x nee tegen zoenen maar gewoon de boel blijven dramatiseren zodat het punt waar het over ging niet eens meer opvalt. Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat er nogal een groot grijs gebied is en dat we niet met zekerheid kunnen zeggen wat pope's situatie was?
klopt.. er is een grijs gebied van mensen die door hollywood en ander zooi "hard to get"spelen en daardoor verpesten voor anderen. Ik heb er geen twijfel over dat soms iemand die nee zegt ja zegt en andrsom. vraag is of dit efficient is, numbers game kost al veel tijd, Pope is er echt dagen mee bezig, sommige mensen in dit topic werken of hebben andere dingen aan hun hoofd, die zien het niet zitten om achter iemand aan te gaan die spelletjes speelt. Jij en pope zijn nog erg jong dus hebben zeeen van tijd dus dan kan het wel. :Y
pi_129768093
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

klopt.. er is een grijs gebied van mensen die door hollywood en ander zooi "hard to get"spelen en daardoor verpesten voor anderen. Ik heb er geen twijfel over dat soms iemand die nee zegt ja zegt en andrsom. vraag is of dit efficient is, numbers game kost al veel tijd, Pope is er echt dagen mee bezig, sommige mensen in dit topic werken of hebben andere dingen aan hun hoofd, die zien het niet zitten om achter iemand aan te gaan die spelletjes speelt. Jij en pope zijn nog erg jong dus hebben zeeen van tijd dus dan kan het wel. :Y
Firefly is al bijna dertig, hoor.
pi_129768158
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Firefly is al bijna dertig, hoor.
Wat het eigenlijk nog veel grappiger maakt :')
pi_129770573
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat het eigenlijk nog veel grappiger maakt :')
Ik denk dat ik het laatst lach als op een dag mijn game goed genoeg is om dit soort types in mijn roulatie te krijgen terwijl jij nog de moeite hebt om een vrouw aan te spreken :W Ik vecht tenminste voor wat ik wil en krijg hierdoor ook langzaam steeds meer, net zoals Pope etc. No pain no gain

pi_129770770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het laatst lach als op een dag mijn game goed genoeg is om dit soort types in mijn roulatie te krijgen terwijl jij nog de moeite hebt om een vrouw aan te spreken :W Ik vecht tenminste voor wat ik wil en krijg hierdoor ook langzaam steeds meer, net zoals Pope etc. No pain no gain

[ afbeelding ]
Hoe kun je nou als laatste lachen als je iets heel anders wilt dan anderen? Ik heb zelf geen moeite om met vrouwen te praten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:22:50 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129770814
En nu bevestigt je het zelf. Uiterlijk, het draait alleen om het uiterlijk. Bevestiging dat je een lekker wijf kan krijgen. Je zelf bewijzen dat je het kan en er mee pronken dat het je gelukt is naar anderen toe. Haar gebruiken als een trofee..... Oppervlakkig, onzeker of alle 2.

Niks geen labeltjes plakken, onzeker zijn of wat dan ook. Je bevestig zojuist exact het beeld wat velen al van je hadden.

Gefeliciteerd :D
pi_129773766
quote:

[..]

[ afbeelding ]
je wilt een supermodel gamen? :?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:29:01 #248
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129774059
Gamen :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:42:11 #249
406944 SugeLucky
pi_129774585
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hier hoef je toch niet naar toe te werken? Je kan toch gewoon naar een vrouw toe stappen die er uit ziet als een fotomodel en er een praatje mee maken. Als ze je leuk vindt gebeurt er wellicht iets.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:44:17 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129774680
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hier hoef je toch niet naar toe te werken? Je kan toch gewoon naar een vrouw toe stappen die er uit ziet als een fotomodel en er een praatje mee maken. Als ze je leuk vindt gebeurt er wellicht iets.
Nee, want ze ruikt dat je niet eerst 100den lelijke vrouwen hebt aangesproken als voorbereiding op haar.

Dan zegt ze iedere keer nee, maar dan is het niet lachend.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:45:03 #251
406944 SugeLucky
pi_129774719
ja ze zegt vermoedelijk dat je game nog niet goed genoeg is idd.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:50:39 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129774987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
ja ze zegt vermoedelijk dat je game nog niet goed genoeg is idd.
Als een soort van game eindbaas. Maar je moet eerst voldoende XP hebben opgedaan.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 04:49:24 #253
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129780240
Jullie blazen heel veel dingen uit proportie. Ik zie tientallen posts voorbij komen over dat ik niet door had moeten gaan. Ten eerste: dit was 1 situatie, totaal geen reden om er zo een big deal van te maken. Ten tweede: Ik deed het niet om iets van een resultaat te krijgen, maar omdat het me leuk leek. Misschien hebben jullie wel gelijk, maar ik moet voor mezelf de grenzen een beetje op gaan zoeken. Als een chick duidelijk ''nee'' zegt voel ik dat prima aan.

Over dat ''core'' gebeuren. Wat ik hiermee bedoel is dat ik een diepe drang van binnen heb, die sterke wil om haar dag te maken, haar te leren kennen. Eerder sprak ik vaak vrouwen aan omdat ik wist dat het goed voor me was, en deed ik het meer om m'n eigen ego te strelen. De laatste week spreek ik de meeste vrouwen niet meer aan voor de 'ervaring', maar omdat ik het echt wil.

@ suge. Ik geloof dat ik 5 meisjes gezoend heb, en ongeveer 7 nummers gekregen heb. 4 hiervan ga ik hoogstwaarschijnlijk nog een keer zien. Deze 'successen' (op de paar relatiemateriaal dames na) staan echter in het niet bij wat ik geleerd heb, en hoeveel gelukkiger ik geworden ben de afgelopen weken. Ik moet nog 2 dagen, dan zal ik hier een eindevaluatie posten. Ik kan wel alvast zeggen dat deze challenge de beste beslissing uit mijn leven is geweest. Sommige haatposts op dit forum gaan daar niets aan veranderen. Ik weet dat ik op de goede weg ben, en dat ik steeds meer de persoon aan het worden ben die ik altijd al heb willen zijn.
pi_129780453
Mooie vrouwen hebben meestal ook een mooie persoonlijkheid. Hoe langer je aan jezelf werkt hoe knapper de vrouwen worden die op je vallen. Door de vele ervaring krijg je lef om haar flink uit te dagen enz terwijl standaard mensen in een dozijn het teveel op safe spelen waardoor ze geen aantrekkingskracht voelt.
pi_129780699
Pope, ben benieuwd naar de eindevaluatie :)
pi_129782966
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 04:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ suge. Ik geloof dat ik 5 meisjes gezoend heb, en ongeveer 7 nummers gekregen heb. 4 hiervan ga ik hoogstwaarschijnlijk nog een keer zien. Deze 'successen' (op de paar relatiemateriaal dames na) staan echter in het niet bij wat ik geleerd heb, en hoeveel gelukkiger ik geworden ben de afgelopen weken. Ik moet nog 2 dagen, dan zal ik hier een eindevaluatie posten. Ik kan wel alvast zeggen dat deze challenge de beste beslissing uit mijn leven is geweest. Sommige haatposts op dit forum gaan daar niets aan veranderen. Ik weet dat ik op de goede weg ben, en dat ik steeds meer de persoon aan het worden ben die ik altijd al heb willen zijn.
Ik vind het geweldig om te lezen dat je actie onderneemt en hoe je het aangepakt hebt. Eindelijk eens een succesverhaal hier.
pi_129783190
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 07:01 schreef firefly3 het volgende:
Mooie vrouwen hebben meestal ook een mooie persoonlijkheid.
Dit is je comeback? ;(
pi_129783293
"Ik heb heul geen mooie persoonlijkheid"
Ja doei.
pi_129783317
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 07:01 schreef firefly3 het volgende:
Mooie vrouwen hebben meestal ook een mooie persoonlijkheid. Hoe langer je aan jezelf werkt hoe knapper de vrouwen worden die op je vallen. Door de vele ervaring krijg je lef om haar flink uit te dagen enz terwijl standaard mensen in een dozijn het teveel op safe spelen waardoor ze geen aantrekkingskracht voelt.
Hebben lelijke vrouwen ook een lelijke persoonlijkheid? :'(
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:33:54 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129783439
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom denk je dat ik nog geen vriendje heb ;(
pi_129784056
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik nog geen vriendje heb ;(
Dat zal het vast zijn ja :')
Ik heb een beetje een hekel aan vooroordelen.
pi_129784759
Persoonlijkheid? Boeiuh! Als ze van binnen leeg is dan vul ik 'r wel! :7
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:29:43 #263
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129784939
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, maar daar kun je aan werken door 100den mannen aan te spreken.
pi_129784944
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:23 schreef Gray het volgende:
Persoonlijkheid? Boeiuh! Als ze van binnen leeg is dan vul ik 'r wel! :7
:')_!
Ja doei.
pi_129784967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat zal het vast zijn ja :')
Ik heb een beetje een hekel aan vooroordelen.
^O^

Ik begrijp firefly3 ook niet helemaal. Wat mij wel opvalt is dat er voor hem slechts 2 soorten mensen bestaan:
-mensen die zijn geloof aanhangen, die mensen verdienen gewoon respect en zullen alles in het leven goed doen
-mensen die zijn geloof niet aanhangen, die mensen zijn naar zijn idee slechts ******kneusjes die verder geen blik waardig zijn

En alles ertussenin bestaat niet, lekker subtiel weer, maar ik denk niet dat het woord "subtiel" in firefly3's vocabulaire voorkomt ;(
Wat ik ook zo jammer vind is dat firefly3 zo vol vooroordelen zit tov mensen die zijn geloof niet aanhangen. Ik vraag me af in hoeverre firefly3 tot rede vatbaar is.
Ow en wat ik ook vervelend vind is dat hij nog nooit van stam+t gehoord heeft :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:31:48 #266
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129784978
mijn persoonlijkheid moet dan wel astronomisch zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_129784992
quote:
16s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef Re het volgende:
mijn persoonlijkheid moet dan wel astronomisch zijn
Zeg maar gerust 'van goddelijk niveau' :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:33:49 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129785014
ik wilde het nog net niet divine noemen, maar nu je het zo stelt...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_129786242
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

^O^

Ik begrijp firefly3 ook niet helemaal. Wat mij wel opvalt is dat er voor hem slechts 2 soorten mensen bestaan:
-mensen die zijn geloof aanhangen, die mensen verdienen gewoon respect en zullen alles in het leven goed doen
-mensen die zijn geloof niet aanhangen, die mensen zijn naar zijn idee slechts ******kneusjes die verder geen blik waardig zijn

En alles ertussenin bestaat niet, lekker subtiel weer, maar ik denk niet dat het woord "subtiel" in firefly3's vocabulaire voorkomt ;(
Wat ik ook zo jammer vind is dat firefly3 zo vol vooroordelen zit tov mensen die zijn geloof niet aanhangen. Ik vraag me af in hoeverre firefly3 tot rede vatbaar is.
Ow en wat ik ook vervelend vind is dat hij nog nooit van stam+t gehoord heeft :P
de kracht van positief denken en numbers game. :D
hij heeft bepaalde punten gelijk maar als hij daadwerkelijk 30 is en gelooft dat hij een supermodel kan gamen zonder een carriere is er weinig realiteitszin. :'(
hij hangt een ideologie aan die niet werkt, het werkt toevallig omdat het elementen heeft gestolen van gezond verstand, namelijk positief denken en numbers game, dus denkt hij dat het komt door pua dat hij succesvol is;(
maar als hij er gelukkig van wordt moet hij het vooral blijven doen... mensen geloven ook in religie en dat maakt hen blijkbaar gelukkig
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:00:18 #270
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129794274
Dag 28: Club Poema Utrecht. Veel aangesproken, erg leerzaam. Op de weg erheen merkte ik dat ik m'n oordoppen was vergeten, kut. Ik besloot alvast naar binnen te gaan voordat de rest er was. Terwijl ik 2 meisjes aansprak merkte ik al dat ik nog in m'n hoofd zat (misschien van de 45 minuten in de auto met kutmuziek) Ik liep echt op ze af met het doel goede emoties krijgen, niet goed. Toen ze na een paar minuutjes zeiden dat ze even gingen dansen, begreep ik dat volkomen.

Toen ik m'n maat ineens voor m'n neus stond, voelde ik me meteen een stuk beter/energieker. Ik associeer hem gewoon met awesome dingen die we samen gedaan hebben. Een maat van hem stond al met 3 dames te praten. Ze waren niet echt aantrekkelijk, maar toen hij voorstelde om hem te gaan helpen ging ik met hem mee. Ze vonden me allebei leuk, ze gingen op hun teentjes staan als ze iets wilden zeggen zodat ik niet hoefde te bukken. Altijd een leuke ''subtiele'' hint. Ik was een beetje uit m'n hoofd, en wilde verder. Na even gedanst te hebben voelde ik me goed.

Toen er een leuk meisje langs kwam lopen sprak ik haar meteen aan. Ik was erg fysiek, leidde het gesprek, praatte over dingen die ik leuk vond. Na 5 minuutjes had ik allebei haar handen vast en stonden we bijna tegen elkaar. Ik miste de pure vrouwelijke energie die ik altijd zo aantrekkelijk vind. Ik besloot haar niet te zoenen. Toen ze vroeg wat het gekste was wat ik gedaan had vertelde ik over m'n boottrip in Macedonie. Dit ga ik dus ook nooit meer doen.... haha. Ze kon het niet waarderen toen ik een filmpje liet zien van 7 mooie dames in bikini met mij en 2 andere gasten in het midden. Misschien een beetje onzekerheid, of mijn overdreven enthousiasme waarmee ik het vertelde. Vanaf dat moment werd ze een beetje afstandelijk, en liep het gesprek dood.

Volgende meisje dat langsliep zag er erg leuk uit. Toen ik haar aanraakte met de buitenkant van m'n hand en ik iets wilde zeggen (had nog steeds geen idee wat), voelde ik dat ze een beetje koud aanvoelde. ''Wow, jij bent echt koud''. Ze stond me echt met een wtf hoofd aan te kijken.''Jah moet je voelen, je bent koud'' ''Kijk, ik ben warm'' Ik pakte haar hand en legde het op m'n arm. Toen ik zei dat ze een aziatische look had keek ze nog steeds een beetje vreemd. Ze was volledig nederlands. Ik trok haar naar me toe waardoor we tegen elkaar aan stonden. Ik vroeg zachtjes in haar oor of ze een beetje kon dansen. Toen ik een ''nee'' terugkreeg zei ik dat ik het haar wel zou leren (ik kan zelf ook niet dansen, lol) Ik pakte haar bij haar heupen vast, ze begon tegen me aan te rijden. Ik pakte na een halve minuut haar hand, spinde haar rond en legde haar arm in m'n nek. Ze liet ze er een goede 10 seconden liggen, maar ze keek me niet aan. Hier had ik misschien wat meer kunnen leiden en haar kunnen zoenen, achja. Verder nog even gepraat, waarna haar vriendin naar haar toe kwam en ze even later samen wegliepen.

Volgende meisje was een blonde engelse. Ik stopte haar door m'n handen op haar schouders te leggen, en wachtte eventjes tot ze wat ging zeggen. Ook leuk om eens gedaan te hebben. Ze zei dat ze haar vrienden kwijt was. Ik vroeg hoe ze eruitzagen, maar hier ging ze niet echt op in. Nog een minuutje leuk gepraat waarna ze weer verder ging zoeken. ongeveer 5 meter verder zag ik een groep van 10 man staan, 8 dames. Al waren ze bijna allemaal leuk, eentje was ver weg de mooiste. Ze stonden allemaal in een kring, dus aanspreken leek me moeilijk. Ik begon maar gewoon met lopen en zou wel zien wat er in m'n hoofd op zou komen. Ze waren allemaal keihard aan het dansen. Ik pakte haar bij haar schouder vast, vroeg of ik haar even mocht storen. ''Ik zag je daar net staan en ik vind dat je er erg leuk uit ziet''. Ze glimlachte. Op dat moment kwam een van de gasten er meteen tussen staan en probeerde me dansend weg te duwen. Ik stelde me aan hem voor, vroeg of het zijn meisje was, en streelde zijn ego een beetje. Toen ik hem een beetje gekalmeerd had was het meisje alleen al weer een paar meter naar de andere kant van de groep gelopen en weer in gesprek met 3 vriendinnen. Een paar meisjes van de groep stonden naar me te kijken. Ik wist niet goed hoe ik hiermee om moest gaan, dus ik besloot maar gewoon met ze te gaan praten. Dit voelde alleen een beetje vreemd, omdat ik helemaal niet voor hun de groep in gekomen was. Na een paar minuutjes te praten gingen ze ook wat te drinken halen.

Nog 2 leuke dames aangesproken daarna, die in eerste instantie leuk reageerden. Het ging alleen nergens heen. Toen we even achter ging relaxen sprak m'n maat 2 dames aan. Ze waren allebei bloedmooi. Ik besloot hem te helpen. Ze reageerde alleen een beetje afwezig, zodat het meer een monoloog werd in plaats van een gesprek. Ik voelde me een beetje een faler dat ik m'n maat niet kon wingen. Daardoor bleef ik veel te lang proberen, en voelde ik me een beetje goedkoop toen ik wegliep. M'n maat vertelde me later op de avond dat ze nog tegen hem gezegd had dat ze ''al die gasten met hun bullshit verhalen ZO zat was''. Dit raakte me toch een beetje, ik besefte dat ik haar meer als speelobject zag dan als een echt persoon. Echt leuke meisjes zag ik niet meer. Alle gasten waarmee ik gekomen was waren nog steeds in gesprek met dames, dus ik was echt op mezelf. Van de dansvloer kon ik ook niet echt genieten, de luide muziek begon me echt te storen. Ik bleef dus een beetje achter hangen. Als ik het zo typ snap ik zelf eigenlijk ook wel dat ik het niet meer naar m'n zin had. Wat minder aantrekkelijke meisjes die naast me stonden aangesproken, maar ik wist dat ik mezelf aan het voorliegen was (al vonden ze me allebei duidelijk leuk). Na een half uur meditatieve oefening (zo zag ik het echt) besloot ik het voor gezien te houden. Op de terugweg was m'n stem echt fucked up, en uiteraard die piep in m'n oren.

Damn. Veel is goed gegaan, maar zeker ook veel leermomentjes. State opbouwen ging weer erg goed, op dezelfde manier, net als de 4 dagen ervoor. Elke meisje dat ik mooi vond heb ik aangesproken vanavond, zonder bullshit smoesjes te verzinnen. De hele tijd veel intent, leidend, erg fysiek vanaf het begin, erg goed. Althans, dit was bij de dames die langsliepen in mijn 'feestcirkel'. Bij de vriendinnengroepen stonden vroeg ik nog iets te veel permissie, alsof ik moest vragen of ik hun feestje mocht joinen. Daarnaast verbaasde het me dat de opmerking van dat meisje invloed op me had. Waarschijnlijk omdat ik besefte dat ik haar meer als object zag. Eigenlijk is het grote leerpunt hetzelfde als zondag, dit keer alleen iets beter verwoord omdat ik het bewuster meegemaakt heb deze avond. Een balans vinden tussen mezelf vermaken en 'unreactive' zijn, en m'n sociale intelligentie behouden(oprechte interesse tonen, een connectie maken, haar als echt persoon zien ipv object).
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:12:37 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129794772
Zo, gelezen. Nu even kokend water pakken om mijn tenen weer uit de kromming te krijgen.

quote:
0s.gif Op
woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Damn. Veel is goed gegaan,
_O-
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:16:43 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129794930
Overigens, niet m'n bedoeling om je af te zeiken (zou ook veel te makkelijk zijn, de munitie reik je in kilo's aan) maar Pope, dit gaat verdomme toch helemaal nergens over?

Waar ben je nou mee bezig man. Je hebt het wanhopig bij iedereen lopen proberen, en het is bij niemand gelukt. Waar is je waardigheid? Niemand hoeft een meerster-versierder te zijn (met alle respect, maar je hebt het totaal niet in de vingers) dus richt je nou maar gewoon op een 'awesome' avond met je vrienden.

Als jij gewoon zorgt dat je het leuk hebt, komen -zeker in Utrecht- de vrouwen vanzelf naar je toe.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:18:42 #273
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129794991
quote:
Ze kon het niet waarderen toen ik een filmpje liet zien van 7 mooie dames in bikini met mij en 2 andere gasten in het midden. Misschien een beetje onzekerheid,
Hahaha, o god. _O-
pi_129795187
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:16 schreef Silenus het volgende:
Overigens, niet m'n bedoeling om je af te zeiken (zou ook veel te makkelijk zijn, de munitie reik je in kilo's aan) maar Pope, dit gaat verdomme toch helemaal nergens over?

Waar ben je nou mee bezig man. Je hebt het wanhopig bij iedereen lopen proberen, en het is bij niemand gelukt. Waar is je waardigheid? Niemand hoeft een meerster-versierder te zijn (met alle respect, maar je hebt het totaal niet in de vingers) dus richt je nou maar gewoon op een 'awesome' avond met je vrienden.

Als jij gewoon zorgt dat je het leuk hebt, komen -zeker in Utrecht- de vrouwen vanzelf naar je toe.
Naja hij durft er iig wel op af te stappen en een praatje te maken, hij heeft er al meer aangesproken in 1 avond dan ik in me hele leven zou doen.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:25:01 #275
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129795213
Lol, ik heb een vraag voor jullie (vooral naar silenius). Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet? Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven, je werk, je sociale skills, zelfvertrouwen. Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:25:39 #276
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_129795233
Ben eerder benieuwd naar de inhoud van je praatjes Pope. En wat is lelijk in jouw ogen? Kan me voorstellen dat zo na 30 dagen je ietwat moe wordt. Maar zoals je zelf zei ging je daarna genieten en dat moet goed te doen zijn lijkt mij zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lol, ik heb een vraag voor jullie. Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet? Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven, je werk, je sociale skills, zelfvertrouwen. Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
Half ja half nee. Niet op mijn werk, disco wellicht wel. Ooit :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:26:24 #277
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129795252
quote:
Lol, ik heb een vraag voor jullie. Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet? Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven, je werk, je sociale skills, zelfvertrouwen. Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
Ja, nee, nee, ja, ja, ja.
pi_129795603
Ik kan het uitproberen jezelf uitdagen begrijpen maar wat ik zo maar zie is dat je op alles afstapt wat tieten heeft en juist daarmee steeds gesprekken en alles wil hebben.
Op een gegeven moment word dat zeker als je het 30 dagen doet , een beetje desperate , wat iemand anders zei al voor me ga lekker voor avondje vrienden en vermaak je maar niet met de instelling ik moet meisjes versieren.
Op een gegeven moment prikken meiden daar ook door heen en word je straks juist meer gemeden dan dat ze echt het gesprek aan willen gaan.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:37:24 #279
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129795679
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Scuidward het volgende:
Ben eerder benieuwd naar de inhoud van je praatjes Pope. En wat is lelijk in jouw ogen? Kan me voorstellen dat zo na 30 dagen je ietwat moe wordt. Maar zoals je zelf zei ging je daarna genieten en dat moet goed te doen zijn lijkt mij zo.

[..]

Half ja half nee. Niet op mijn werk, disco wellicht wel. Ooit :+
Ik praat over dingen die ik leuk vind. Soms gaat het ook gewoon helemaal nergens over en heb ik puur lol.

Laat ik het zo zeggen. Als je in een club staat vind ik van alle dames ongeveer 1 op de 3 a 4 aantrekkelijk.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:37:32 #280
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129795685
Oordoppen? Tegen geluid in een disco of kroeg?

En pope, je slaat wel wat door met je filmpje. En dan afschuiven op onzekerheid bij de vrouwen. We kunnen het ook omdraaien naar onzekerheid bij je zelf. Je hebt dat nodig om hun hopelijk te krijgen. Maar goed, wat wilde je bereiken? Laten zien hoe goed je was omdat je 7 mooie vrouwen om je heen had? Wilde je ze vergelijken met ze, wilde je laten zien dat je beter kan krijgen? Wat was de gedachte hier precies achter.

En wat ik je al eerder tipte, ga nou eens plezier maken met je zelf en vrienden en niet afstappen op vrouwen of wat dan ook. Moet je eens opletten wat er gebeurd :)

Ps,
Vergeet niet dat vrouwen echt wel in de gaten hebben dat je een hele club af werkt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:40:07 #281
203089 Scuidward
pi_129795759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik praat over dingen die ik leuk vind. Soms gaat het ook gewoon helemaal nergens over en heb ik puur lol.

Laat ik het zo zeggen. Als je in een club staat vind ik van alle dames ongeveer 1 op de 3 a 4 aantrekkelijk.
- Kan ik mij in vinden. Prima.

- Laatst met een huisgenoot tot de conclusie gekomen dat er eigenlijk geen lelijke vrouwen bestaan, alleen minder mooie. Op de lange termijn vind ik persoonlijk uiterlijk dan ook eerder een leuke bijkomstigheid. Dit verschilt ook uiteindelijk van persoon tot persoon.

Maar succes, paar dagen nog. Daarna gewoon je leven leiden met deze les als uitgangspunt ^O^
pi_129795783
Je associeert je eigen geluk met dat van anderen: die maat van je en of dames je wel of niet leuk vinden. Is het geen idee om je eigen geluk te maken in plaats van je zo afhankelijk op te stellen? Ik denk dat juist dat voor een hoop mensen aantrekkelijker is dan een gozer die vrouwen als objecten ziet die versierd moeten worden, juist weer voor het creëren van geluk. Voor mij is dat in elk geval afknapper nummer 1.
Ja doei.
pi_129795798
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:

En pope, je slaat wel wat door met je filmpje. En dan afschuiven op onzekerheid bij de vrouwen. We kunnen het ook omdraaien naar onzekerheid bij je zelf. Je hebt dat nodig om hun hopelijk te krijgen. Maar goed, wat wilde je bereiken? Laten zien hoe goed je was omdat je 7 mooie vrouwen om je heen had? Wilde je ze vergelijken met ze, wilde je laten zien dat je beter kan krijgen? Wat was de gedachte hier precies achter.

En wat ik je al eerder tipte, ga nou eens plezier maken met je zelf en vrienden en niet afstappen op vrouwen of wat dan ook. Moet je eens opletten wat er gebeurd :)

Ps,
Vergeet niet dat vrouwen echt wel in de gaten hebben dat je een hele club af werkt.
Is dat gek?
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:42:00 #284
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129795815
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef ook_gek het volgende:

Jah, die heb ik al in sinds ik ben begonnen met uitgaan op m'n 16e.

Ik dacht op het moment niet na, ik vind het verhaal heel leuk om te vertellen. Ik doe weinig meer bewust als ik uitga. Ik deed het totaal niet om haar te kwetsen, maar je hebt gelijk, waarschijnlijk is het om m'n eigen ego te strelen. het was niet handig. Fouten maak ik nog steeds. Deze levensstijl is zo nieuw voor me dat ik geneigd ben om het met iedereen te delen, en blijkbaar soms een beetje doorsla. Dit komt goed in de toekomst.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:42:24 #285
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129795827
quote:

[..]

Pope, even zonder gekkigheid.
Ik snap dat je jezelf wilt verbeteren, dat juich ik ook toe. Alleen de manier waarop niet.

Als ik lees hoe jouw interacties met vrouwen gaan, lijkt dat heel gekunsteld over te komen. Ga je regelmatig buiten het uitgaan om met vrouwen? Bijvoorbeeld een vriendin waar je eens per maand langsgaat voor koffie en een filmpje?
Want ik heb het idee dat zo'n vrouw jou enorm veel kan leren wat vrouwen wel en wat ze niet wenselijk vinden.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:43:36 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129795868
quote:
Hebben jullie de chick van je dromen al ontmoet?
Nee, ga ik nooit vinden ook. Niemand is namelijk perfect. Dus ook een droomvrouw ook niet.

quote:
Ben je volledig gelukkig met je liefdesleven,
Jup

quote:
je werk,
Niet meer, maar komt positief verandering in.

quote:
je sociale skills, zelfvertrouwen.
Ook alle 2

quote:
Als jullie die ene chick zien staan, durf je er dan uberhaupt op af te stappen?
Ja, je gaat er namelijk niet dood van. Ze eten je niet op en ze bijten zelden.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:49:26 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129796070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Je associeert je eigen geluk met dat van anderen: die maat van je en of dames je wel of niet leuk vinden. Is het geen idee om je eigen geluk te maken in plaats van je zo afhankelijk op te stellen? Ik denk dat juist dat voor een hoop mensen aantrekkelijker is dan een gozer die vrouwen als objecten ziet die versierd moeten worden, juist weer voor het creëren van geluk. Voor mij is dat in elk geval afknapper nummer 1.
Dit dus pope, je hebt het "nog" niet naar je zin met je zelf. Je bent heel erg afhankelijk. Daarom heb ik je al eerder het advies gegeven eens te stappen voor de muziek en je vrienden, dat je daar van geniet. Dat is erg belangrijk.

Je kan zelfs als je toch wilt trainen alleen op stap gaan. Echt ergens waar je niemand kent. Dan MOET je het wel naar je zin hebben met je zelf ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Is dat gek?
Neee hoor.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jah, die heb ik al in sinds ik ben begonnen met uitgaan op m'n 16e.
Ik heb dat nog nooit geprobeerd, hoe is dat? Ik vind bepaalde muziek pas lekker op een hardere volume. Dat is een stukje beleving doe bij de muziek hoort vind ik. Hoe is dat dan met oordoppen? Ik wil juist alleen de muziek horen en niet het gelul om me heen.

quote:
Ik dacht op het moment niet na, ik vind het verhaal heel leuk om te vertellen. Ik doe weinig meer bewust als ik uitga. Ik deed het totaal niet om haar te kwetsen, maar je hebt gelijk, waarschijnlijk is het om m'n eigen ego te strelen. het was niet handig. Fouten maak ik nog steeds. Deze levensstijl is zo nieuw voor me dat ik geneigd ben om het met iedereen te delen, en blijkbaar soms een beetje doorsla. Dit komt goed in de toekomst.
Als je het zelf maar door hebt ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:50:41 #288
203089 Scuidward
pi_129796110
Ergens is het ook komt kutje niet naar paaltje dan moet paaltje naar kutje.

En beiden kunnen werken. Misschien is dit een extreem voorbeeld van paaltje naar kutje in sommige ogen :+
pi_129796467
Ook dat vanaf het begin fysiek zijn, is nogal creepy.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:02:08 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129796563
quote:
Als je in een club staat vind ik van alle dames ongeveer 1 op de 3 a 4 aantrekkelijk.
Wow .. serieus? Verbaasde me al tijdens het lezen van je verhalen hoeveel aantrekkelijke dames je tegenkomt. Maar ik vind dit echt veel.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:03:39 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129796615
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wow .. serieus? Verbaasde me al tijdens het lezen van je verhalen hoeveel aantrekkelijke dames je tegenkomt. Maar ik vind dit echt veel.
Ik kom niet in een club, dus ik weet niet wat daar rondhangt.
Maar in een kroeg is het 1 op de 100 ofzo. :D
pi_129796657
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef Fascination het volgende:
Ook dat vanaf het begin fysiek zijn, is nogal creepy.
:Y
Ik vind het écht niet fijn als mensen me aanraken.
Ja doei.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:05:01 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129796674
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
M'n maat vertelde me later op de avond dat ze nog tegen hem gezegd had dat ze ''al die gasten met hun bullshit verhalen ZO zat was''. Dit raakte me toch een beetje, ik besefte dat ik haar meer als speelobject zag dan als een echt persoon. Echt leuke meisjes zag ik niet meer. Alle gasten waarmee ik gekomen was waren nog steeds in gesprek met dames, dus ik was echt op mezelf. Van de dansvloer kon ik ook niet echt genieten, de luide muziek begon me echt te storen. Ik bleef dus een beetje achter hangen. Als ik het zo typ snap ik zelf eigenlijk ook wel dat ik het niet meer naar m'n zin had. Wat minder aantrekkelijke meisjes die naast me stonden aangesproken, maar ik wist dat ik mezelf aan het voorliegen was (al vonden ze me allebei duidelijk leuk).
Hier laat je dus echt je stemming afhangen van de vrouwen die er zijn / je maten. Als zij allemaal even in gesprek zijn en /of je geen mooie vrouwen meer ziet wordt eigenlijk je avond verpest.

Waarom zou het dan niet meer lukken om in je 'state' te geraken? Even oppeppen en weer doorgaan toch?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:05:59 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129796720
quote:
99s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik kom niet in een club, dus ik weet niet wat daar rondhangt.
Maar in een kroeg is het 1 op de 100 ofzo. :D
Veel mensen zijn niet lelijk ofzo maar om nou te zeggen dat ik ze echt knap/aantrekkelijk vind, nee.
Zijn maar weinig mannen waarvoor ik mijn nek omdraai om ze na te kijken zeg maar. En dat komt niet doordat ik hoge eisen ofzo heb.

Misschien wel omdat ik aantrekkelijkheid heel erg aan innerlijk koppel.
pi_129796887
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Veel mensen zijn niet lelijk ofzo maar om nou te zeggen dat ik ze echt knap/aantrekkelijk vind, nee.
Zijn maar weinig mannen waarvoor ik mijn nek omdraai om ze na te kijken zeg maar. En dat komt niet doordat ik hoge eisen ofzo heb.

Moet zeggen volgens mij zijn er ook veel meer leuke dames, dan mannen.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:13:45 #296
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129797017
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Enorm veel middelmaat. Niet lelijk, maar inderdaad, je kijkt ze niet na.
Mja, dat laatste heb ik ook. Ik kan best iemand mooi vinden qua uiterlijk, maar het innerlijk is zo veel belangrijker dat ik iemand dan gewoon mooi ga vinden, zeg maar.
pi_129797146
quote:
99s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Enorm veel middelmaat. Niet lelijk, maar inderdaad, je kijkt ze niet na.
Mja, dat laatste heb ik ook. Ik kan best iemand mooi vinden qua uiterlijk, maar het innerlijk is zo veel belangrijker dat ik iemand dan gewoon mooi ga vinden, zeg maar.
Er zijn grenzen natuurlijk, esthetisch gezien. Bovendien zijn er bepaalde uiterlijke kenmerken waar je lichamelijk door aangetrokken wordt, maar kan dat ook afstotelijk zijn. Wat het nog gecompliceerder maakt is de nurture; maatschappelijke en culturele idealen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:38:55 #298
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129797914
quote:
99s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Pope, even zonder gekkigheid.
Ik snap dat je jezelf wilt verbeteren, dat juich ik ook toe. Alleen de manier waarop niet.

Als ik lees hoe jouw interacties met vrouwen gaan, lijkt dat heel gekunsteld over te komen. Ga je regelmatig buiten het uitgaan om met vrouwen? Bijvoorbeeld een vriendin waar je eens per maand langsgaat voor koffie en een filmpje?
Want ik heb het idee dat zo'n vrouw jou enorm veel kan leren wat vrouwen wel en wat ze niet wenselijk vinden.
Ok man, ik waardeer het dat je dit zegt. Ik kreeg namelijk eerder het gevoel dat je alleen aan het zeiken was. Ik heb een hoop meisjes waar ik vriendschappelijk mee omga. Met m'n nichtjes kan ik het ook erg goed vinden.

Mijn acties kunnen jullie bekritiseren, maar voor mij is het heel simpel. Ik kijk naar gasten die de resultaten bereikt hebben die ik wil bereiken (overvloed aan kwaliteitvrouwen). Ze leggen uit welke acties zij hebben uitgevoerd om dit te krijgen. Als ik hetzelfde doe als die personen ga ik ook dezelfde resultaten krijgen.

In dit topic hoor ik vooral mensen die niet de resultaten hebben die ik wil, zeggen wat ik vooral niet moet doen. Al ga ik er van uit dat ze dit doen met hun beste intenties. Deze mensen kunnen mij onmogelijk helpen. Daarom zijn de meningen van een aantal users hier zo irrelevant voor me.

Nog even voor de duidelijkheid. Ik ben volledig tevreden met m'n leven, ik heb veel vrienden, een zeer goede band met m'n familie, en eigenlijk iedereen waarmee ik regelmatig omga. Het is voor mij heel makkelijk om plezier te hebben met vrienden in een club, ik deed vroeger niet anders. Als er dan echter een meisje langs kwam lopen had ik niet het zelfvertrouwen om met haar te gaan praten. Daarom ben ik hier mee bezig, ik wil dit 'probleem' fixen in mijn leven, net zoals al het andere waar ik eerder niet tevreden mee was.
pi_129798003
Van sterke emotionele feedback groei je het meest en veranderen je hersenen het snelst. Een top avond dus.
pi_129798066
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Van sterke emotionele feedback groei je het meest en veranderen je hersenen het snelst. Een top avond dus.
Waarbij groei gedefinieerd is als de toenemende ability om extreem knappe vrouwen te gamen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 17:44:08 #301
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129798082
@ Ook_gek de laatste alinea is ook meteen m'n reactie op jou ;)

Wat betreft de oordoppen. Voor mij is het een hele goede keuze geweest. Sinds ik ze in heb heb ik nooit meer piepende oren gehad. Zeker voor festivals is het erg relaxt, omdat je gewoon naast de boxen kan gaan staan met alle mensen die keihard aan het feesten zijn. Alle geluiden worden gedempt. Als mensen in je oor schreeuwen kun je ze dus veel beter verstaan. Als je een beetje goede hebt hoor je de muziek met dezelfde kwaliteit. Heel vaak zelfs wat beter omdat de harde schelle tonen wat gedempt worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')