Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie vrouwen in bed heeft gehad die al een vriend hadden en dat achteraf vertelde of gewoon uberhaupt mensen die niet van plan waren om met iemand het bed in te duiken.. en daardoor dus niet hun benen / etc geschoren hadden.
Niet zo moeilijk toch?
Dit is slechts mijn mening. Ik geloof dat die ook al vaker gepost is door anderen. Maar dat doet er niet toe. Er is een PUA-topic, bewaar die termen voor daar aub.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Is dit slechts je mening of wil je nog iets bereiken met deze post?
Slechte relatie / slechte seks / iets anders willen. Tja voor de 1 werkt het, voor de ander niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.
En dan ook niet het lef te hebben daar eerst wat aan te doen. Nee, 0 respect voor dit soort mensen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slechte relatie / slechte seks / iets anders willen. Tja voor de 1 werkt het, voor de ander niet.
Dat kan, maar heeft weinig zin om daar in dit topic verder op in te gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan ook niet het lef te hebben daar eerst wat aan te doen. Nee, 0 respect voor dit soort mensen.
Ik snap dat ook niet hoor. Zal wel iets met opvoeding te maken hebben denk ik (?).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan, maar heeft weinig zin om daar in dit topic verder op in te gaan.
Gewoon een gebrek aan respect voor mensen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor. Zal wel iets met opvoeding te maken hebben denk ik (?).
Slechte relatie, slechte seks, prima. Maar dat zijn genoeg redenen om je huidige relatie te verbreken en dan dat meisje volblaffen.
Woensdag weet ik niet, dat was altijd mijn rustdagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de danielz mag je binnen niet roken toch, alleen in het voor gedeelte? Trouwens, qua ventilatie vind ik het daar prima.
[quote
Bedoel je woensdagavond? Voor de Donderdag weet ik plekken zat
Amen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks mis met een stappen en een vrouw versieren en daar een keertje mee neuken, maar het moet geen doel op zich worden. Ergens is hier het topic ingeslopen dat, als je maar zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt dat de enige manier is om tot persoonlijke groei te komen. Het is belangrijk om drempelvrees te overwinnen, maar je kan je al goed voelen over jezelf met minder, en dat maakt je niet tot een persoon die niet voldoende gegroeid is.
Ik teken voor die 4 tot 7 lekker rustig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:
4 tot 7 sex partners hun hele leven? Is dat niet onwijs weinig? Vind 18 trouwens ook erg weinig.
Heb je iets van een bron? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
Lang leven de rookmachinequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Officieel misschien niet, maar het staat daar de hele avond blauw op de dansvloer. Het is al een tijdje geleden dat je er geweest bent zeker
Welk filmpje?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb wel weer erg veel het V-woord gehoord (ja, het wordt al bijna een beruchte term), het feit dat ze dit nu vrij snel zeggen geeft wel aan dat ik duidelijk genoeg laat zien wat m'n intenties zijn. Ik pushte de interacties net even verder door dan wat ik als 'normaal' beschouw', mede door het filmpje van Todd in bovenstaande post. Hier ben ik erg tevreden over.
Ik waardeer het dat er ervaringsverhalen gepost worden. Dit is tenslotte een versiertopic en zoveel andere verhalen over versieren staan hier ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is slechts mijn mening. Ik geloof dat die ook al vaker gepost is door anderen. Maar dat doet er niet toe. Er is een PUA-topic, bewaar die termen voor daar aub.
Ander forum, ik ben het vergeten aan te passen.quote:
Dat vermoedde ik al. Maar ik ben wel geïnteresseerd in het filmpjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ander forum, ik ben het vergeten aan te passen.
Gedaan of zo? Ik vind je wel echt een klootzak door je medefokkers zo te behandelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat overigens ook wel werkt als 'versier' tip, als je iemand ziet die een ander probeert te versieren en diegene dat duidelijk niet wil maar sociaal niet sterk genoeg is om te zeggen; "fuck off....". Loop er heen en zeg dat diegene dat niet zo ziet zitten en dan weer weglopen. De dame/jongen an sich kan dat wel apprecieren
Ik denk niet dat ik ooit over de 7 komquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik teken voor die 4 tot 7 lekker rustig.
Biologie is wetenschap. Jezelf nieuwe gewoontes aanleren en afleren is hersen verbindingen aanmaken en kapot maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Dude, het is geen wetenschap. Groei.... Man. Wat ben je, een econoom?
Whehehehe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gedaan of zo? Ik vind je wel echt een klootzak door je medefokkers zo te behandelen
Wacht even, ze zegt dat je haar type niet bent, desondanks ben je wel handtastelijk naar haar toe en probeer je haar te zoenen. Dit wijst ze af (goh), maar toch probeer je haar later nog eens te zoenen, terwijl ze daarvoor nóg vier keer heeft gezegd dat je haar type niet bent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dag 26:
Op de terugweg nog een sexy vlaamse chick geopend. Vanaf het begin zei ze dat ik haar type niet was, maar het liep goed. Terwijl we richting de afterparty liepen was ik erg fysiek en toonde ik veel intent. Haar stem klonk ook ongelooflijk geil. Binnen 2 minuten probeerde ik heel snel te escaleren en haar te zoenen. Ze weigerde. Ze heeft in de 7 minuten van de interactie ongeveer 4 x gezegd dat ze me een hele lieve jongen vond maar dat ik niet haar type was. Nog wat dingetjes uit flawless natural toegepast ''Jij bent mijn vriendinnetje tot we deze heuvel opgelopen zijn, dan maak ik het weer uit met je''. Ze speelde (na een beetje tegenstribbelen) leuk mee. Bijna bovenaan aangekomen zei ik dat onze relatie op een hoogtepunt moest eindigen, ik pakte haar vast en probeerde haar weer te zoenen. Dit wilde ze niet.
Numbers game joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht even, ze zegt dat je haar type niet bent, desondanks ben je wel handtastelijk naar haar toe en probeer je haar te zoenen. Dit wijst ze af (goh), maar toch probeer je haar later nog eens te zoenen, terwijl ze daarvoor nóg vier keer heeft gezegd dat je haar type niet bent.
Dit is heel opdringerig gedrag, niet meer doen voortaan.
Whehe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Numbers game joh.
Als je haar 100 keer probeert te zoenen, zoent ze je zeker 1 keer.
Het gaat hem ook niet om het versieren, of "scoren", het gaat hem om aanspreken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
Wat Pope nog niet zo doorheeft volgens mij is dat vrouwen i.t.t. mannen gemiddeld genomen aardig blijven doen, ook als ze iemand niet echt leuk vinden. Dus wat hij als een succes telt (of wat de term ook mag zijn) is in de ogen van de vrouw heel vaak geen succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |