abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129683653

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:38:30 #2
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129734574
Dag 26: Awesome avond in de Woosah. Te veel fun gehad, met alles en iedereen. Omdat ik me zo intens goed voelde weet ik meer dan de helft niet meer. Het wordt lastig om dit verhaal gestructureerd te maken, want deze avond was allesbehalve dat. Toen we binnenkwamen was ik nog niet in state, maar ik voelde me wel zelfverzekerd. Begonnen met genieten, over random shit lullen met m'n maat, dansen, etc. Het aanspreken deed ik tussendoor omdat het me leuk leek, niet omdat het moest. Naarmate we wat meer dames aanspraken groeide m'n momentum, zodat ik op een gegeven moment er echt heel goed in zat. Al het leuks wat langsliep sprak een van ons aan.

Heel veel leuke gesprekken gehad dus. Ik zal er een aantal uitlichten. Als ik zo terugdenk gingen de gesprekken absoluut nergens over, maar in het moment was het allemaal erg komisch. Na wat fun gehad te hebben met een chick (die m'n maat al eens genumberclosed had maar niet meer herkende) en haar vriendinnen, kwamen we buiten 2 meisjes en een gast tegen. Nadat ik ze aansprak werd al snel duidelijk dat ze aan de XTC zaten. Hier teasde ik het meisje waar ik mee aan het praten was een beetje mee. ''Lekker water drinken, heeeerlijk'' Om de minuut de naam zeggen van de hele groep, en het verder heel speels gehouden.

Vervolgens een meisje aangesproken dat ergens aan de kant zat. Ze zag er heel leuk uit, had ook al duidelijk wat op. Nadat ze haar naam 5 x herhaalde bij m'n maat, besloot ik hier nog wat mee te spelen. Ik vroeg haar om de 10 seconden dezelfde vragen (zoals haar naam, en nog iets). Dit had ze pas na een paar keer door. Alles wat ik verder zei/vroeg was op een hele speelse, soms teasende manier. Ik ging naast haar zitten, sloeg af en toe een arm om haar heen, en was verder ook erg fysiek. Toen ik verbaal ook wat seksueler begon te worden zei ze dat ze een vriendje had. Na nog even wat plezier gehad te hebben gingen ze nog even ergens anders zitten.

De 2 mooiste vrouwen van de tent later aangesproken. De eerste gaf me eigenlijk 0 respons terug de eerste minuut, maar omdat ik het zo naar m'n zin had kwam ze na een tijdje een beetje los waardoor het gesprek wat soepeler liep. Al vond ze het wel leuk, ze bleef een beetje afstandelijk. Ik merkte het op waarna ze me zei dat ze een vriendje had. De ander die ik later zag lopen liep in eerste instantie door (terwijl ze zei dat ze een vriendje had), maar ik bleef persistent. M'n maat kwam me nog helpen met haar vriendin. Ze gaven ons de hele tijd bitchy gedrag, maar we bleven onszelf en hadden plezier. Heel eventjes een klik had met haar. Toen zag ik haar weer in logische staat, dit kon niet en ze had een vriendje. We bleven positief en namen afscheid.

Toen de muziek afgelopen was zag ik nog 2 meisjes staan. Vanaf moment 1 had ik haar volledige aandacht, was ik speels en dominant. Binnen 2 minuten stelde ik voor om met z'n vieren op het strand te gaan chillen de dag erna. Het leek haar leuk, haar vriendin iets minder, maar ze leek haar overgehaald te hebben. Ze gaf haar nummer, ik smste haar '' 'naam', x'', herhaalde dat we op het strand gingen chillen morgen en namen afscheid.

Op de terugweg nog een sexy vlaamse chick geopend. Vanaf het begin zei ze dat ik haar type niet was, maar het liep goed. Terwijl we richting de afterparty liepen was ik erg fysiek en toonde ik veel intent. Haar stem klonk ook ongelooflijk geil. Binnen 2 minuten probeerde ik heel snel te escaleren en haar te zoenen. Ze weigerde. Ze heeft in de 7 minuten van de interactie ongeveer 4 x gezegd dat ze me een hele lieve jongen vond maar dat ik niet haar type was. Nog wat dingetjes uit flawless natural toegepast ''Jij bent mijn vriendinnetje tot we deze heuvel opgelopen zijn, dan maak ik het weer uit met je''. Ze speelde (na een beetje tegenstribbelen) leuk mee. Bijna bovenaan aangekomen zei ik dat onze relatie op een hoogtepunt moest eindigen, ik pakte haar vast en probeerde haar weer te zoenen. Dit wilde ze niet.

Er gingen erg veel dingen goed vanavond. Toen we richting de Woosah liepen voelde ik me totaal niet in state, maar had ik wel het vertrouwen in mezelf dat het wel goed zou komen. M'n state bouwde ik zelf op. De 2 avonden ervoor liepen precies hetzelfde (qua emotioneel ritme). Heel fijn dat ik die positieve reacties niet nodig heb gehad. Ook erg leuk dat ik eindelijk echt kennis gemaakt heb met het begrip ''selfamusement''. Alles wat me leuk leek deze avond deed ik vrijwel meteen, zonder na te denken hoe mensen hierop zouden reageren. Al m'n gesprekken liepen verre van lineair/logisch, en waren puur expressies van mezelf in het moment.

Heb wel weer erg veel het V-woord gehoord (ja, het wordt al bijna een beruchte term), het feit dat ze dit nu vrij snel zeggen geeft wel aan dat ik duidelijk genoeg laat zien wat m'n intenties zijn. Ik pushte de interacties net even verder door dan wat ik als 'normaal' beschouw', mede door het filmpje van Todd in bovenstaande post. Hier ben ik erg tevreden over. Wel jammer dat ik niets geclosed heb, het nummer wat ik van het meisje had gekregen had 1 cijfer teveel (fuck, ze was leuk). Ik heb dit niet doorgehad omdat ik het grootste gedeelte van de avond een ongeleid projectiel was. De komende tijd wil ik hier een beetje balans in vinden.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:24:41 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129736982
Waar was de after party dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:49:42 #4
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_129738281
je bent op zich goed bezig pope of dope, maar als je wat minder hard probeert heb je vermoedelijk meer succes. zo'n heel verslag bij elkaar heeft wat zieligs over zich. dat is niet je intentie en dat is het ook niet. maar alles aanspreken wat leuk is, is nogal obsessief gedrag. in mijn ervaring gebeurt er eerder wat als je gewoon jezelf bent en in een leuk gesprek raakt met een meisje zonder direct voor het 'closen' te gaan of wat voor vreselijke term je er ook voor gebruikt.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:50:39 #5
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129741899
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef ook_gek het volgende:
Waar was de after party dan?
Daniels. Er stond alleen zo een lange rij dat we besloten daar niet naar binnen te gaan en het voor gezien te houden ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Pope-of-Dope op 06-08-2013 02:12:01 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129742412
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef SugeLucky het volgende:
je bent op zich goed bezig pope of dope, maar als je wat minder hard probeert heb je vermoedelijk meer succes. zo'n heel verslag bij elkaar heeft wat zieligs over zich. dat is niet je intentie en dat is het ook niet. maar alles aanspreken wat leuk is, is nogal obsessief gedrag. in mijn ervaring gebeurt er eerder wat als je gewoon jezelf bent en in een leuk gesprek raakt met een meisje zonder direct voor het 'closen' te gaan of wat voor vreselijke term je er ook voor gebruikt.
hardcore numbers game werkt wel... heeft niks te maken met pua, pua heeft dit gestolen. hoe meer vrouwen je aanspreekt en kent hoe meer kans je maakt, zo simpel is het. komt vooral omdat vrouwen zelf zelden mannen versieren waardoor juist de mannen die hun gevoel voor afwijzing uitschakelen succes hebben. je ziet hier duidelijk 10-20? approaches en 0 lays, dat is in lijn der verwachting met vrouwen die je niet kent, ligt zo rond de 1 lay per 100 als je number game toepast zonder preselectie.
pi_129743046
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 02:32 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

hardcore numbers game werkt wel... heeft niks te maken met pua, pua heeft dit gestolen. hoe meer vrouwen je aanspreekt en kent hoe meer kans je maakt, zo simpel is het. komt vooral omdat vrouwen zelf zelden mannen versieren waardoor juist de mannen die hun gevoel voor afwijzing uitschakelen succes hebben. je ziet hier duidelijk 10-20? approaches en 0 lays, dat is in lijn der verwachting met vrouwen die je niet kent, ligt zo rond de 1 lay per 100 als je number game toepast zonder preselectie.
Versieren is wiskunde, ja?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_129743371
Het is natuurlijker om aan de lopende band op vrouwen af te stappen dan naar een gay bar te gaan en kontje knijp te doen met vrienden :P (ja ik weet het nog, diegene die zich aangesproken voelt) ;) Pope, ga je nog een beetje door na je challenge?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 07:23:28 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129743459
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Daniels. Er stond alleen zo een lange rij dat we besloten daar niet naar binnen te gaan en het voor gezien te houden ;)

Mensen van de woozah naar de Danielz? Dat lijkt me zeer sterk :D Meestal gaat iedereen van de woozah naar de Hallo.

Voor de rest een leuk verslagje. Je gaat wel elke keer naar de zelfde tenten. Had in het begin begrepen dat je zoveel mogelijk verschillende tenten wilde bezoeken. Of had ik dat nou verkeerd begrepen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 06:59 schreef firefly3 het volgende:
Het is natuurlijker om aan de lopende band op vrouwen af te stappen dan naar een gay bar te gaan en kontje knijp te doen met vrienden :P (ja ik weet het nog, diegene die zich aangesproken voelt) ;) Pope, ga je nog een beetje door na je challenge?
Het is natuurlijker dingen aan de lopende band te doen, dan het te moeten leren uit boekjes en van filmpjes op internet.

Het moet echt frustrerend zijn voor je dat er mensen zijn die zich in elke situatie prima voelen, geen drempels kennen en alles doen zonder er bij na te denken ipv van leren uit boeken en van internet. Tja wat blijft er dan over? Lekker dingen belachelijk maken. Je vergeet trouwens mijn 2 katten.

Trouwens, jij ooit wel eens een mooie vrouw versiert in een homobar en eindigen in een trio? Of is dat echt te hoog gegrepen voor je.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129743521
Alwetende, je kunt altijd van anderen leren en kijken wat je zwakke punten momenteel zijn. Je blijft voor altijd student.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129743806
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef SugeLucky het volgende:
Hier ben ik het mee eens. Sure, het versieren kan je leren, dat moest ik ook. Maar maak er geen wetenschap van, want dat is het niet. Geniet van een leuke avond en laat je gaan waar de wind naar waait.
pi_129743912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 02:32 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Als je 100 vrouwen aanspreekt en slechts eentje wil met je neuken dan mankeert er wat aan je. Daarnaast, je staat geen lidmaatschap van Natuurmonumenten te verkopen. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. Dan kan je wel voor winsmaximalisatie gaan door at random zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken, maar dat komt inderdaad eerder zielig over dan "alpha".

Maar hoe dan ook, doe vooral waar je zin in hebt.
pi_129743984
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je 100 vrouwen aanspreekt en slechts eentje wil met je neuken dan mankeert er wat aan je. Daarnaast, je staat geen lidmaatschap van Natuurmonumenten te verkopen. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. Dan kan je wel voor winsmaximalisatie gaan door at random zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken, maar dat komt inderdaad eerder zielig over dan "alpha".

Het komt zo net over alsof de dames in kwestie er geen zeggenschap in hebben.
pi_129744166
Met de wind mee waaien met een beperkt aantal vrouwen zorgt niet voor groei. Je hersenen moeten piek momenten meemaken in extremere situaties voordat deze verbindingen sterk genoeg zijn om ze te kunnen behouden.
pi_129744712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:46 schreef firefly3 het volgende:
Met de wind mee waaien met een beperkt aantal vrouwen zorgt niet voor groei. Je hersenen moeten piek momenten meemaken in extremere situaties voordat deze verbindingen sterk genoeg zijn om ze te kunnen behouden.
Dude, het is geen wetenschap. Groei.... Man. Wat ben je, een econoom?
pi_129744824
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 03:45 schreef iXVI het volgende:

[..]

Versieren is wiskunde, ja?
nee is gewoon gezond verstand. sitting_elfling en ook_gek de zogenaamde naturals passen onbewust ook numbers game toe. heeft niks te maken met pua.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

ik zeg niet dat deze manier de beste manier is. Vele vele mensen kunnen niet tegen afwijzing, want de meeste mensen zijn geen sociopaat. Daarom pushen de meeste mensen niet zo hard als Pope, maar gaan meestal voor de makkelijkere targets zoals vrouwen die ze al via-via kennen of vrouwen die al van te voren hebben aangegeven dat je door hun preselectie komt. dan gaat de succesratio omhoog van 1 op 100 naar 1 op 4 ofzo.

de meeste mensen passen geen numbers game toe, het aantal seksuele partners van mannen in heel hun leven is ongeveer 4-7??
dus de meeste mannen spreken maar max 400-700 vrouwen aan in hun hele leven. als ze pushers zijn, of 16-28 vrouwen als ze voor de supermakkelijke targets gaan.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:14:01 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129746960
4 tot 7 sex partners hun hele leven? Is dat niet onwijs weinig? Vind 18 trouwens ook erg weinig.

Heb je iets van een bron? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
pi_129747080
Praten over 'targets' en 'makkelijke targets' :') mijn hemel, je bent geen WoW aan het spelen en experience points aan het verzamelen. Mensen proberen een leuk persoon aan de haak te slaan voor een potentiële relatie, geen streepje op de muur erbij te zetten van het aantal overwinningen. Toch? TOCH??????????/
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:21:07 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129747127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Praten over 'targets' en 'makkelijke targets' :') mijn hemel, je bent geen WoW aan het spelen en experience points aan het verzamelen. Mensen proberen een leuk persoon aan de haak te slaan voor een potentiële relatie, geen streepje op de muur erbij te zetten van het aantal overwinningen. Toch? TOCH??????????/
2 typen mensen, kennelijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129747241
Ik heb heus al veel streepjes gezet :D

pi_129747383
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef debeterebob het volgende:

[ afbeelding ]
Denk je dat meisjes op het internet naar jou luisteren ja? :o
pi_129747480
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk je dat meisjes op het internet naar jou luisteren ja? :o
Niet? :'(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:45:23 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129747806
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef debeterebob het volgende:

[ afbeelding ]
He, bob is ook nog maagd :o
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129748593
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

He, bob is ook nog maagd :o
ook nog, ook nog, ook nog? :+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:28:24 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129749361
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe dan ook, je hebt makkelijke mensen en moeilijkere mensen. Tis maar net waar je zin en behoefte aan hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')