Dag 26: Awesome avond in de Woosah. Te veel fun gehad, met alles en iedereen. Omdat ik me zo intens goed voelde weet ik meer dan de helft niet meer. Het wordt lastig om dit verhaal gestructureerd te maken, want deze avond was allesbehalve dat. Toen we binnenkwamen was ik nog niet in state, maar ik voelde me wel zelfverzekerd. Begonnen met genieten, over random shit lullen met m'n maat, dansen, etc. Het aanspreken deed ik tussendoor omdat het me leuk leek, niet omdat het moest. Naarmate we wat meer dames aanspraken groeide m'n momentum, zodat ik op een gegeven moment er echt heel goed in zat. Al het leuks wat langsliep sprak een van ons aan.
Heel veel leuke gesprekken gehad dus. Ik zal er een aantal uitlichten. Als ik zo terugdenk gingen de gesprekken absoluut nergens over, maar in het moment was het allemaal erg komisch. Na wat fun gehad te hebben met een chick (die m'n maat al eens genumberclosed had maar niet meer herkende) en haar vriendinnen, kwamen we buiten 2 meisjes en een gast tegen. Nadat ik ze aansprak werd al snel duidelijk dat ze aan de XTC zaten. Hier teasde ik het meisje waar ik mee aan het praten was een beetje mee. ''Lekker water drinken, heeeerlijk'' Om de minuut de naam zeggen van de hele groep, en het verder heel speels gehouden.
Vervolgens een meisje aangesproken dat ergens aan de kant zat. Ze zag er heel leuk uit, had ook al duidelijk wat op. Nadat ze haar naam 5 x herhaalde bij m'n maat, besloot ik hier nog wat mee te spelen. Ik vroeg haar om de 10 seconden dezelfde vragen (zoals haar naam, en nog iets). Dit had ze pas na een paar keer door. Alles wat ik verder zei/vroeg was op een hele speelse, soms teasende manier. Ik ging naast haar zitten, sloeg af en toe een arm om haar heen, en was verder ook erg fysiek. Toen ik verbaal ook wat seksueler begon te worden zei ze dat ze een vriendje had. Na nog even wat plezier gehad te hebben gingen ze nog even ergens anders zitten.
De 2 mooiste vrouwen van de tent later aangesproken. De eerste gaf me eigenlijk 0 respons terug de eerste minuut, maar omdat ik het zo naar m'n zin had kwam ze na een tijdje een beetje los waardoor het gesprek wat soepeler liep. Al vond ze het wel leuk, ze bleef een beetje afstandelijk. Ik merkte het op waarna ze me zei dat ze een vriendje had. De ander die ik later zag lopen liep in eerste instantie door (terwijl ze zei dat ze een vriendje had), maar ik bleef persistent. M'n maat kwam me nog helpen met haar vriendin. Ze gaven ons de hele tijd bitchy gedrag, maar we bleven onszelf en hadden plezier. Heel eventjes een klik had met haar. Toen zag ik haar weer in logische staat, dit kon niet en ze had een vriendje. We bleven positief en namen afscheid.
Toen de muziek afgelopen was zag ik nog 2 meisjes staan. Vanaf moment 1 had ik haar volledige aandacht, was ik speels en dominant. Binnen 2 minuten stelde ik voor om met z'n vieren op het strand te gaan chillen de dag erna. Het leek haar leuk, haar vriendin iets minder, maar ze leek haar overgehaald te hebben. Ze gaf haar nummer, ik smste haar '' 'naam', x'', herhaalde dat we op het strand gingen chillen morgen en namen afscheid.
Op de terugweg nog een sexy vlaamse chick geopend. Vanaf het begin zei ze dat ik haar type niet was, maar het liep goed. Terwijl we richting de afterparty liepen was ik erg fysiek en toonde ik veel intent. Haar stem klonk ook ongelooflijk geil. Binnen 2 minuten probeerde ik heel snel te escaleren en haar te zoenen. Ze weigerde. Ze heeft in de 7 minuten van de interactie ongeveer 4 x gezegd dat ze me een hele lieve jongen vond maar dat ik niet haar type was. Nog wat dingetjes uit flawless natural toegepast ''Jij bent mijn vriendinnetje tot we deze heuvel opgelopen zijn, dan maak ik het weer uit met je''. Ze speelde (na een beetje tegenstribbelen) leuk mee. Bijna bovenaan aangekomen zei ik dat onze relatie op een hoogtepunt moest eindigen, ik pakte haar vast en probeerde haar weer te zoenen. Dit wilde ze niet.
Er gingen erg veel dingen goed vanavond. Toen we richting de Woosah liepen voelde ik me totaal niet in state, maar had ik wel het vertrouwen in mezelf dat het wel goed zou komen. M'n state bouwde ik zelf op. De 2 avonden ervoor liepen precies hetzelfde (qua emotioneel ritme). Heel fijn dat ik die positieve reacties niet nodig heb gehad. Ook erg leuk dat ik eindelijk echt kennis gemaakt heb met het begrip ''selfamusement''. Alles wat me leuk leek deze avond deed ik vrijwel meteen, zonder na te denken hoe mensen hierop zouden reageren. Al m'n gesprekken liepen verre van lineair/logisch, en waren puur expressies van mezelf in het moment.
Heb wel weer erg veel het V-woord gehoord (ja, het wordt al bijna een beruchte term), het feit dat ze dit nu vrij snel zeggen geeft wel aan dat ik duidelijk genoeg laat zien wat m'n intenties zijn. Ik pushte de interacties net even verder door dan wat ik als 'normaal' beschouw', mede door het filmpje van Todd in bovenstaande post. Hier ben ik erg tevreden over. Wel jammer dat ik niets geclosed heb, het nummer wat ik van het meisje had gekregen had 1 cijfer teveel (fuck, ze was leuk). Ik heb dit niet doorgehad omdat ik het grootste gedeelte van de avond een ongeleid projectiel was. De komende tijd wil ik hier een beetje balans in vinden.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''