abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129683653

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:38:30 #2
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129734574
Dag 26: Awesome avond in de Woosah. Te veel fun gehad, met alles en iedereen. Omdat ik me zo intens goed voelde weet ik meer dan de helft niet meer. Het wordt lastig om dit verhaal gestructureerd te maken, want deze avond was allesbehalve dat. Toen we binnenkwamen was ik nog niet in state, maar ik voelde me wel zelfverzekerd. Begonnen met genieten, over random shit lullen met m'n maat, dansen, etc. Het aanspreken deed ik tussendoor omdat het me leuk leek, niet omdat het moest. Naarmate we wat meer dames aanspraken groeide m'n momentum, zodat ik op een gegeven moment er echt heel goed in zat. Al het leuks wat langsliep sprak een van ons aan.

Heel veel leuke gesprekken gehad dus. Ik zal er een aantal uitlichten. Als ik zo terugdenk gingen de gesprekken absoluut nergens over, maar in het moment was het allemaal erg komisch. Na wat fun gehad te hebben met een chick (die m'n maat al eens genumberclosed had maar niet meer herkende) en haar vriendinnen, kwamen we buiten 2 meisjes en een gast tegen. Nadat ik ze aansprak werd al snel duidelijk dat ze aan de XTC zaten. Hier teasde ik het meisje waar ik mee aan het praten was een beetje mee. ''Lekker water drinken, heeeerlijk'' Om de minuut de naam zeggen van de hele groep, en het verder heel speels gehouden.

Vervolgens een meisje aangesproken dat ergens aan de kant zat. Ze zag er heel leuk uit, had ook al duidelijk wat op. Nadat ze haar naam 5 x herhaalde bij m'n maat, besloot ik hier nog wat mee te spelen. Ik vroeg haar om de 10 seconden dezelfde vragen (zoals haar naam, en nog iets). Dit had ze pas na een paar keer door. Alles wat ik verder zei/vroeg was op een hele speelse, soms teasende manier. Ik ging naast haar zitten, sloeg af en toe een arm om haar heen, en was verder ook erg fysiek. Toen ik verbaal ook wat seksueler begon te worden zei ze dat ze een vriendje had. Na nog even wat plezier gehad te hebben gingen ze nog even ergens anders zitten.

De 2 mooiste vrouwen van de tent later aangesproken. De eerste gaf me eigenlijk 0 respons terug de eerste minuut, maar omdat ik het zo naar m'n zin had kwam ze na een tijdje een beetje los waardoor het gesprek wat soepeler liep. Al vond ze het wel leuk, ze bleef een beetje afstandelijk. Ik merkte het op waarna ze me zei dat ze een vriendje had. De ander die ik later zag lopen liep in eerste instantie door (terwijl ze zei dat ze een vriendje had), maar ik bleef persistent. M'n maat kwam me nog helpen met haar vriendin. Ze gaven ons de hele tijd bitchy gedrag, maar we bleven onszelf en hadden plezier. Heel eventjes een klik had met haar. Toen zag ik haar weer in logische staat, dit kon niet en ze had een vriendje. We bleven positief en namen afscheid.

Toen de muziek afgelopen was zag ik nog 2 meisjes staan. Vanaf moment 1 had ik haar volledige aandacht, was ik speels en dominant. Binnen 2 minuten stelde ik voor om met z'n vieren op het strand te gaan chillen de dag erna. Het leek haar leuk, haar vriendin iets minder, maar ze leek haar overgehaald te hebben. Ze gaf haar nummer, ik smste haar '' 'naam', x'', herhaalde dat we op het strand gingen chillen morgen en namen afscheid.

Op de terugweg nog een sexy vlaamse chick geopend. Vanaf het begin zei ze dat ik haar type niet was, maar het liep goed. Terwijl we richting de afterparty liepen was ik erg fysiek en toonde ik veel intent. Haar stem klonk ook ongelooflijk geil. Binnen 2 minuten probeerde ik heel snel te escaleren en haar te zoenen. Ze weigerde. Ze heeft in de 7 minuten van de interactie ongeveer 4 x gezegd dat ze me een hele lieve jongen vond maar dat ik niet haar type was. Nog wat dingetjes uit flawless natural toegepast ''Jij bent mijn vriendinnetje tot we deze heuvel opgelopen zijn, dan maak ik het weer uit met je''. Ze speelde (na een beetje tegenstribbelen) leuk mee. Bijna bovenaan aangekomen zei ik dat onze relatie op een hoogtepunt moest eindigen, ik pakte haar vast en probeerde haar weer te zoenen. Dit wilde ze niet.

Er gingen erg veel dingen goed vanavond. Toen we richting de Woosah liepen voelde ik me totaal niet in state, maar had ik wel het vertrouwen in mezelf dat het wel goed zou komen. M'n state bouwde ik zelf op. De 2 avonden ervoor liepen precies hetzelfde (qua emotioneel ritme). Heel fijn dat ik die positieve reacties niet nodig heb gehad. Ook erg leuk dat ik eindelijk echt kennis gemaakt heb met het begrip ''selfamusement''. Alles wat me leuk leek deze avond deed ik vrijwel meteen, zonder na te denken hoe mensen hierop zouden reageren. Al m'n gesprekken liepen verre van lineair/logisch, en waren puur expressies van mezelf in het moment.

Heb wel weer erg veel het V-woord gehoord (ja, het wordt al bijna een beruchte term), het feit dat ze dit nu vrij snel zeggen geeft wel aan dat ik duidelijk genoeg laat zien wat m'n intenties zijn. Ik pushte de interacties net even verder door dan wat ik als 'normaal' beschouw', mede door het filmpje van Todd in bovenstaande post. Hier ben ik erg tevreden over. Wel jammer dat ik niets geclosed heb, het nummer wat ik van het meisje had gekregen had 1 cijfer teveel (fuck, ze was leuk). Ik heb dit niet doorgehad omdat ik het grootste gedeelte van de avond een ongeleid projectiel was. De komende tijd wil ik hier een beetje balans in vinden.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:24:41 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129736982
Waar was de after party dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:49:42 #4
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_129738281
je bent op zich goed bezig pope of dope, maar als je wat minder hard probeert heb je vermoedelijk meer succes. zo'n heel verslag bij elkaar heeft wat zieligs over zich. dat is niet je intentie en dat is het ook niet. maar alles aanspreken wat leuk is, is nogal obsessief gedrag. in mijn ervaring gebeurt er eerder wat als je gewoon jezelf bent en in een leuk gesprek raakt met een meisje zonder direct voor het 'closen' te gaan of wat voor vreselijke term je er ook voor gebruikt.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:50:39 #5
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129741899
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef ook_gek het volgende:
Waar was de after party dan?
Daniels. Er stond alleen zo een lange rij dat we besloten daar niet naar binnen te gaan en het voor gezien te houden ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Pope-of-Dope op 06-08-2013 02:12:01 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129742412
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef SugeLucky het volgende:
je bent op zich goed bezig pope of dope, maar als je wat minder hard probeert heb je vermoedelijk meer succes. zo'n heel verslag bij elkaar heeft wat zieligs over zich. dat is niet je intentie en dat is het ook niet. maar alles aanspreken wat leuk is, is nogal obsessief gedrag. in mijn ervaring gebeurt er eerder wat als je gewoon jezelf bent en in een leuk gesprek raakt met een meisje zonder direct voor het 'closen' te gaan of wat voor vreselijke term je er ook voor gebruikt.
hardcore numbers game werkt wel... heeft niks te maken met pua, pua heeft dit gestolen. hoe meer vrouwen je aanspreekt en kent hoe meer kans je maakt, zo simpel is het. komt vooral omdat vrouwen zelf zelden mannen versieren waardoor juist de mannen die hun gevoel voor afwijzing uitschakelen succes hebben. je ziet hier duidelijk 10-20? approaches en 0 lays, dat is in lijn der verwachting met vrouwen die je niet kent, ligt zo rond de 1 lay per 100 als je number game toepast zonder preselectie.
pi_129743046
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 02:32 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

hardcore numbers game werkt wel... heeft niks te maken met pua, pua heeft dit gestolen. hoe meer vrouwen je aanspreekt en kent hoe meer kans je maakt, zo simpel is het. komt vooral omdat vrouwen zelf zelden mannen versieren waardoor juist de mannen die hun gevoel voor afwijzing uitschakelen succes hebben. je ziet hier duidelijk 10-20? approaches en 0 lays, dat is in lijn der verwachting met vrouwen die je niet kent, ligt zo rond de 1 lay per 100 als je number game toepast zonder preselectie.
Versieren is wiskunde, ja?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_129743371
Het is natuurlijker om aan de lopende band op vrouwen af te stappen dan naar een gay bar te gaan en kontje knijp te doen met vrienden :P (ja ik weet het nog, diegene die zich aangesproken voelt) ;) Pope, ga je nog een beetje door na je challenge?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 07:23:28 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129743459
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Daniels. Er stond alleen zo een lange rij dat we besloten daar niet naar binnen te gaan en het voor gezien te houden ;)

Mensen van de woozah naar de Danielz? Dat lijkt me zeer sterk :D Meestal gaat iedereen van de woozah naar de Hallo.

Voor de rest een leuk verslagje. Je gaat wel elke keer naar de zelfde tenten. Had in het begin begrepen dat je zoveel mogelijk verschillende tenten wilde bezoeken. Of had ik dat nou verkeerd begrepen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 06:59 schreef firefly3 het volgende:
Het is natuurlijker om aan de lopende band op vrouwen af te stappen dan naar een gay bar te gaan en kontje knijp te doen met vrienden :P (ja ik weet het nog, diegene die zich aangesproken voelt) ;) Pope, ga je nog een beetje door na je challenge?
Het is natuurlijker dingen aan de lopende band te doen, dan het te moeten leren uit boekjes en van filmpjes op internet.

Het moet echt frustrerend zijn voor je dat er mensen zijn die zich in elke situatie prima voelen, geen drempels kennen en alles doen zonder er bij na te denken ipv van leren uit boeken en van internet. Tja wat blijft er dan over? Lekker dingen belachelijk maken. Je vergeet trouwens mijn 2 katten.

Trouwens, jij ooit wel eens een mooie vrouw versiert in een homobar en eindigen in een trio? Of is dat echt te hoog gegrepen voor je.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129743521
Alwetende, je kunt altijd van anderen leren en kijken wat je zwakke punten momenteel zijn. Je blijft voor altijd student.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129743806
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef SugeLucky het volgende:
Hier ben ik het mee eens. Sure, het versieren kan je leren, dat moest ik ook. Maar maak er geen wetenschap van, want dat is het niet. Geniet van een leuke avond en laat je gaan waar de wind naar waait.
pi_129743912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 02:32 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Als je 100 vrouwen aanspreekt en slechts eentje wil met je neuken dan mankeert er wat aan je. Daarnaast, je staat geen lidmaatschap van Natuurmonumenten te verkopen. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. Dan kan je wel voor winsmaximalisatie gaan door at random zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken, maar dat komt inderdaad eerder zielig over dan "alpha".

Maar hoe dan ook, doe vooral waar je zin in hebt.
pi_129743984
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je 100 vrouwen aanspreekt en slechts eentje wil met je neuken dan mankeert er wat aan je. Daarnaast, je staat geen lidmaatschap van Natuurmonumenten te verkopen. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. Dan kan je wel voor winsmaximalisatie gaan door at random zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken, maar dat komt inderdaad eerder zielig over dan "alpha".

Het komt zo net over alsof de dames in kwestie er geen zeggenschap in hebben.
pi_129744166
Met de wind mee waaien met een beperkt aantal vrouwen zorgt niet voor groei. Je hersenen moeten piek momenten meemaken in extremere situaties voordat deze verbindingen sterk genoeg zijn om ze te kunnen behouden.
pi_129744712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:46 schreef firefly3 het volgende:
Met de wind mee waaien met een beperkt aantal vrouwen zorgt niet voor groei. Je hersenen moeten piek momenten meemaken in extremere situaties voordat deze verbindingen sterk genoeg zijn om ze te kunnen behouden.
Dude, het is geen wetenschap. Groei.... Man. Wat ben je, een econoom?
pi_129744824
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 03:45 schreef iXVI het volgende:

[..]

Versieren is wiskunde, ja?
nee is gewoon gezond verstand. sitting_elfling en ook_gek de zogenaamde naturals passen onbewust ook numbers game toe. heeft niks te maken met pua.

quote:

[..]

ik zeg niet dat deze manier de beste manier is. Vele vele mensen kunnen niet tegen afwijzing, want de meeste mensen zijn geen sociopaat. Daarom pushen de meeste mensen niet zo hard als Pope, maar gaan meestal voor de makkelijkere targets zoals vrouwen die ze al via-via kennen of vrouwen die al van te voren hebben aangegeven dat je door hun preselectie komt. dan gaat de succesratio omhoog van 1 op 100 naar 1 op 4 ofzo.

de meeste mensen passen geen numbers game toe, het aantal seksuele partners van mannen in heel hun leven is ongeveer 4-7??
dus de meeste mannen spreken maar max 400-700 vrouwen aan in hun hele leven. als ze pushers zijn, of 16-28 vrouwen als ze voor de supermakkelijke targets gaan.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:14:01 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129746960
4 tot 7 sex partners hun hele leven? Is dat niet onwijs weinig? Vind 18 trouwens ook erg weinig.

Heb je iets van een bron? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
pi_129747080
Praten over 'targets' en 'makkelijke targets' :') mijn hemel, je bent geen WoW aan het spelen en experience points aan het verzamelen. Mensen proberen een leuk persoon aan de haak te slaan voor een potentiële relatie, geen streepje op de muur erbij te zetten van het aantal overwinningen. Toch? TOCH??????????/
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:21:07 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129747127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Praten over 'targets' en 'makkelijke targets' :') mijn hemel, je bent geen WoW aan het spelen en experience points aan het verzamelen. Mensen proberen een leuk persoon aan de haak te slaan voor een potentiële relatie, geen streepje op de muur erbij te zetten van het aantal overwinningen. Toch? TOCH??????????/
2 typen mensen, kennelijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129747241
Ik heb heus al veel streepjes gezet :D

pi_129747383
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef debeterebob het volgende:

[ afbeelding ]
Denk je dat meisjes op het internet naar jou luisteren ja? :o
pi_129747480
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk je dat meisjes op het internet naar jou luisteren ja? :o
Niet? :'(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:45:23 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129747806
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef debeterebob het volgende:

[ afbeelding ]
He, bob is ook nog maagd :o
pi_129748593
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

He, bob is ook nog maagd :o
ook nog, ook nog, ook nog? :+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:28:24 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129749361
quote:
Hoe dan ook, je hebt makkelijke mensen en moeilijkere mensen. Tis maar net waar je zin en behoefte aan hebt.
pi_129749547
Tsk, ik heb helemaal geen supermakkelijke targets gehad! :(

De meesten, denk ik dan. Wel heb ik tijdens mijn versierdersperiode een aantal keer gehoord na het rollebollen: "Wauw, ik had helemaal niet de intentie om met je naar huis te gaan!", en "Oh shit, ik heb een vriendje!". :7

Soms leverde dat wel een stel ongeschoren benen op in bed... :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:34:52 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129749589
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:33 schreef Gray het volgende:
Tsk, ik heb helemaal geen supermakkelijke targets gehad! :(

De meesten, denk ik dan. Wel heb ik tijdens mijn versierdersperiode een aantal keer gehoord na het rollebollen: "Wauw, ik had helemaal niet de intentie om met je naar huis te gaan!", en "Oh shit, ik heb een vriendje!". :7

Soms leverde dat wel een stel ongeschoren benen op in bed... :P
Ik snap dit echt niet. :')
pi_129749634
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze waren vast bang dat ze misschien niet geneukt zouden worden als ze van tevoren al zeiden dat ze een vriend hadden :')
En daarna maar zielig doen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:38:15 #29
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129749686
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze waren vast bang dat ze misschien niet geneukt zouden worden als ze van tevoren al zeiden dat ze een vriend hadden :')
En daarna maar zielig doen.
Domme kuthoeren. Hoop dat ze er herpes aan overhouden. :r
pi_129749829
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Domme kuthoeren. Hoop dat ze er herpes aan overhouden. :r
Ja, het is niet alsof je volkomen onbewust en zonder na te denken met iemand mee naar huis gaat ofzo :')
pi_129749850
quote:
Niks mis met een stappen en een vrouw versieren en daar een keertje mee neuken, maar het moet geen doel op zich worden. Ergens is hier het topic ingeslopen dat, als je maar zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt dat de enige manier is om tot persoonlijke groei te komen. Het is belangrijk om drempelvrees te overwinnen, maar je kan je al goed voelen over jezelf met minder, en dat maakt je niet tot een persoon die niet voldoende gegroeid is.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:45:25 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129749880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, het is niet alsof je volkomen onbewust en zonder na te denken met iemand mee naar huis gaat ofzo :')
Ik denk dat je dan ook niet van een vriendje kunt spreken. Je hebt dan gewoon iemand die af en toe zijn leuter in je steekt.
Als je kennelijk al zo weinig om hem geeft dat je hem gelijk bent vergeten als je de deur uitgaat...
pi_129750077
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niks mis met een stappen en een vrouw versieren en daar een keertje mee neuken, maar het moet geen doel op zich worden. Ergens is hier het topic ingeslopen dat, als je maar zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt dat de enige manier is om tot persoonlijke groei te komen. Het is belangrijk om drempelvrees te overwinnen, maar je kan je al goed voelen over jezelf met minder, en dat maakt je niet tot een persoon die niet voldoende gegroeid is.
Kwaliteit boven kwantiteit is mijn devies.
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:08:07 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129750629
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat ie vrouwen in bed heeft gehad die al een vriend hadden en dat achteraf vertelde of gewoon uberhaupt mensen die niet van plan waren om met iemand het bed in te duiken.. en daardoor dus niet hun benen / etc geschoren hadden.

Niet zo moeilijk toch?
pi_129751403
Wat Cue_ zegt.

Dat die dames zoiets lieten gebeuren kon ik echter met m'n verstand ook niet bij. Of dat ze zoiets nog durfden te zeggen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:31:01 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129751465
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:29 schreef Gray het volgende:
Wat Cue_ zegt.

Dat die dames zoiets lieten gebeuren kon ik echter met m'n verstand ook niet bij. Of dat ze zoiets nog durfden te zeggen.
De kwelling van behaarde benen ;(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:32:13 #37
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129751500
@ Ook_Gek

Danielz heeft de afgelopen weken proppers neergezet voor de Woosah na sluitingstijd. Blijkbaar heeft het gewerkt, want het is elke keer druk geweest de laatste 3 x dat ik er geweest ben.

Ik vind het leuk om naar nieuwe toko's te gaan, maar dat is geen doel van me. Over verschillende plekken gesproken, heeft iemand hier nog suggesties voor woensdagavond? (Randstad)

@ Firefly

Na deze challenge ga ik nooit meer met vrouwen praten.....

Tuurlijk ga ik door man. Wat minder hard dan nu, maar deze levensstijl bevalt me prima :)

@123dude

Ik waardeer dat je me probeert te verdedigen, maar je pakt het hele gebeuren veel te wiskundig aan naar mijn mening. Er bestaat een kans dat je gelijk hebt hoor, maar je helpt jezelf er niet mee om in ratio's te gaan denken.
pi_129751668
Hee wat leuk, een PUA-topic!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129751676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:
4 tot 7 sex partners hun hele leven? Is dat niet onwijs weinig? Vind 18 trouwens ook erg weinig.

http://www.nbcnews.com/id(...)having/#.UgDd5W3-RuO

quote:
The median number of lifetime female sexual partners for men was seven
Het sjansen e.d. is alleen voorbehouden aan een select groepje. De meesten doen niet aan numbers game.

quote:
ik bedoelde niet dat makkelijkere targets sletten zijn die je moet scoren. ik bedoelde dat sommige vrouwen al "into" jou zijn en die zijn veel makkelijker om te praten naar sex, dan een onbekend meisje die je op straat ziet. voor mensen die bang zijn voor afwijzing kan het handiger zijn deze vrouwen beter te herkennen dan op zoek te gaan en hardcore numbers game te spelen die veel meer afwijzingen geeft.

ook_gek kan dit waarschijnlijk beamen, dat als je al door de preselectie van een vrouw bent je gewoon merkt dat haar gedrag heel anders is.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:43:44 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129751951
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ Ook_Gek

Danielz heeft de afgelopen weken proppers neergezet voor de Woosah na sluitingstijd. Blijkbaar heeft het gewerkt, want het is elke keer druk geweest de laatste 3 x dat ik er geweest ben.
Op zondag neem ik aan? Ik weet dat ze op zondag weer open zijn. (Zomer tijden) is het op zaterdag rond 4uur, dan komt iedereen van de Hallo naar de Danielz.
Beetje jammer publiek in de Danielz. Kom er zelf al jaren omdat er weinig anders is. Met leuk groepje is er wel een leuke avond van te maken daar.

quote:
Ik vind het leuk om naar nieuwe toko's te gaan, maar dat is geen doel van me. Over verschillende plekken gesproken, heeft iemand hier nog suggesties voor woensdagavond? (Randstad)
Ah ok, dan had ik dat verkeerd begrepen.

Donderdag het plein den haag. Stikt het van de studenten, Eind van de avond kan je naar de cloos of Millers gaan. Als die dicht gaan kan je door naar het feest van sinterklaas of gabors.

Iets alternatiever is de grote markt of de oude molstraat. Je kan ook nog naar de balletent (malie huisje )

Club vi, vip lounge, enz enz in rotterdam.
Genoeg variatie dus.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:46:08 #41
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129752041
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Op zondag neem ik aan? Ik weet dat ze op zondag weer open zijn. (Zomer tijden) is het op zaterdag rond 4uur, dan komt iedereen van de Hallo naar de Danielz.
Beetje jammer publiek in de Danielz. Kom er zelf al jaren omdat er weinig anders is. Met leuk groepje is er wel een leuke avond van te maken daar.

[..]

Ah ok, dan had ik dat verkeerd begrepen.

Donderdag het plein den haag. Stikt het van de studenten, Eind van de avond kan je naar de cloos of Millers gaan. Als die dicht gaan kan je door naar het feest van sinterklaas of gabors.

Iets alternatiever is de grote markt of de oude molstraat. Je kan ook nog naar de balletent (malie huisje )

Club vi, vip lounge, enz enz in rotterdam.
Genoeg variatie dus.
Jah, op zondag. Ben er zelf ook geen grote fan van hoor. Heel veel rokers en slechte ventilatie.

Bedoel je woensdagavond? Voor de Donderdag weet ik plekken zat ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:50:28 #42
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129752190
Dag 27: Qua pickup een wat suffe dag, maar wel erg naar m'n zin gehad. Overdag naar het strand. Terwijl ik met m'n maat aan het praten was dwaalde m'n ogen tot 2 x aan toe af naar een lentejurkje waar 2 mooie lange benen onder uit staken. Ik luisterde naar m'n core, en sprak haar aan. Ze vond het superleuk, maar toen ik haar mee wilde nemen op een instadate zei ze dat ze een vriendje had. Tijdens bodyweighttraining nog 2 chille roemenen ontmoet. Grappig altijd hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn.

Op de terugweg in de trein (3 uur later) kwam ik dezelfde blonde chick weer tegen in de trein. Een erg leuke mini-date gehad in de 8 minuutjes dat ik in de trein zat. Ze zei dat ik dit vaker moest doen, zo op random mensen afstappen overdag. Ik had echt haar dag gemaakt:)

Die avond was m'n hoofd nog een beetje chaotisch van de energielading van de avond ervoor. Gek genoeg juist nu m'n beste meditatiesessie ooit gehad. 15-20 minuten extreme presence. Ik heb me nog nooit zo vredig en rustig gevoelt. Van een ongeleid projectiel naar volledige innerlijke rust binnen 24 uur. Erg interessant hoe veel controle ik deze dag gehad heb over m'n state of mind. Dit is zeker iets waar ik meer van wil leren. Daarnaast ben ik blij dat ik steeds meer dames aanspreek omdat m'n core zegt dat ik het wil, niet omdat het 'moet'.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:52:13 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129752254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:37 schreef 123dudeguys het volgende:

ook_gek kan dit waarschijnlijk beamen, dat als je al door de preselectie van een vrouw bent je gewoon merkt dat haar gedrag heel anders is.
Als je normaal tegen iemand doet, doen ze bijna allemaal normaal tegen jou terug. Je voert een gesprekje, je maakt wat completen wees wat brutaal en 9 van de 10x lukt het gewoon.

Geeft ze aan in een gesprek iets wat ze heel leuk vind of graag wilt doen en het sluit aan bij wat jij leuk vind, brutaal uitnodigen. Het zal je verbazen hoeveel de gok durven te nemen.

En willen ze je niet, prima wens haar een fijne avond en klaar.

Hele probleem is dat mensen van alles bedenken om wat te doen, voor ze wat gaan doen of tijdens het doen. Fuck it, blanco er in gaan en zie maar wat er gebeurd.

Neem nou bv het volgende voorbeeld. Je gaat ergens heen waar nog nooit iemand geweest is. Vaak krijg je dan de situatie, ga jij maar eerst naar binnen..... Man houd toch op, deur open je komt binnen en je ziet wel wat er gebeurd. Zeg de barman gedag, vinden ze leuk. Je komt dan met een open houding en karakter binnen. En dat valt op, mensen lullen wat tegen je, jij lult wat terug en zo makkelijk is het nou.

Ga zelf maar denken, een spontaan gezellig persoon. Als die of die komt of er is. Dan is het altijd gezellig. Die zelfde persoon ligt vaak ook prima bij de andere mensen en heeft een bepaalde aantrekkingskracht op vrouwen.

Gho hoe zal dat nou komen.....
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:55:42 #44
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129752343
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je normaal tegen iemand doet, doen ze bijna allemaal normaal tegen jou terug. Je voert een gesprekje, je maakt wat completen wees wat brutaal en 9 van de 10x lukt het gewoon.

Geeft ze aan in een gesprek iets wat ze heel leuk vind of graag wilt doen en het sluit aan bij wat jij leuk vind, brutaal uitnodigen. Het zal je verbazen hoeveel de gok durven te nemen.

En willen ze je niet, prima wens haar een fijne avond en klaar.

Hele probleem is dat mensen van alles bedenken om wat te doen, voor ze wat gaan doen of tijdens het doen. Fuck it, blanco er in gaan en zie maar wat er gebeurd.

Neem nou bv het volgende voorbeeld. Je gaat ergens heen waar nog nooit iemand geweest is. Vaak krijg je dan de situatie, ga jij maar eerst naar binnen..... Man houd toch op, deur open je komt binnen en je ziet wel wat er gebeurd. Zeg de barman gedag, vinden ze leuk. Je komt dan met een open houding en karakter binnen. En dat valt op, mensen lullen wat tegen je, jij lult wat terug en zo makkelijk is het nou.

Ga zelf maar denken, een spontaan gezellig persoon. Als die of die komt of er is. Dan is het altijd gezellig. Die zelfde persoon ligt vaak ook prima bij de andere mensen en heeft een bepaalde aantrekkingskracht op vrouwen.

Gho hoe zal dat nou komen.....
Haha, je attitude mag ik wel man.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:58:35 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129752433
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jah, op zondag. Ben er zelf ook geen grote fan van hoor. Heel veel rokers en slechte ventilatie.
In de danielz mag je binnen niet roken toch, alleen in het voor gedeelte? Trouwens, qua ventilatie vind ik het daar prima.

[quote
[/quote]
Woensdag weet ik niet, dat was altijd mijn rustdag :D
pi_129752470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dag 27: Qua pickup een wat suffe dag, maar wel erg naar m'n zin gehad. Overdag naar het strand. Terwijl ik met m'n maat aan het praten was dwaalde m'n ogen tot 2 x aan toe af naar een lentejurkje waar 2 mooie lange benen onder uit staken. Ik luisterde naar m'n core, en sprak haar aan. Ze vond het superleuk, maar toen ik haar mee wilde nemen op een instadate zei ze dat ze een vriendje had. Tijdens bodyweighttraining nog 2 chille roemenen ontmoet. Grappig altijd hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn.

Op de terugweg in de trein (3 uur later) kwam ik dezelfde blonde chick weer tegen in de trein. Een erg leuke mini-date gehad in de 8 minuutjes dat ik in de trein zat. Ze zei dat ik dit vaker moest doen, zo op random mensen afstappen overdag. Ik had echt haar dag gemaakt:)

Die avond was m'n hoofd nog een beetje chaotisch van de energielading van de avond ervoor. Gek genoeg juist nu m'n beste meditatiesessie ooit gehad. 15-20 minuten extreme presence. Ik heb me nog nooit zo vredig en rustig gevoelt. Van een ongeleid projectiel naar volledige innerlijke rust binnen 24 uur. Erg interessant hoe veel controle ik deze dag gehad heb over m'n state of mind. Dit is zeker iets waar ik meer van wil leren. Daarnaast ben ik blij dat ik steeds meer dames aanspreek omdat m'n core zegt dat ik het wil, niet omdat het 'moet'.
Ik kan wel begrijpen waar je mee bezig bent, je probeert met meer zelfvertrouwen meiden aan te spreken. Maar met dergelijke termen en denigrerende woordjes kan ik je simpelweg niet serieus nemen. :') Temeer daar je betoog ook weer de leuke uitspraak bevat dat "het altijd is hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn". het spijt me, maar diep van binnen ben je nog steeds de spreekwoordelijke zolderkamerautist op Fok. Zo kom je in ieder geval wel steeds over. No pun intended.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129752610
quote:

[..]

.. De meeste mensen hebben al veel eerder geleerd aan te voelen bij wie ze kans maken. ..
Meeste mensen, ja, maar er zijn dus sommige mensen die dat niet geleerd hebben. En dat is het doel van die massaal-mensen-aanspreken aanpak, leren aan te voelen bij wie je kans maakt, met een brute-force methode. Weinig efficient, maar wel gemakkelijk in uitvoering.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:06:57 #48
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129752706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kan wel begrijpen waar je mee bezig bent, je probeert met meer zelfvertrouwen meiden aan te spreken. Maar met dergelijke termen en denigrerende woordjes kan ik je simpelweg niet serieus nemen. :') Temeer daar je betoog ook weer de leuke uitspraak bevat dat "het altijd is hoe de breedste gasten zo relaxt kunnen zijn". het spijt me, maar diep van binnen ben je nog steeds de spreekwoordelijke zolderkamerautist op Fok. Zo kom je in ieder geval wel steeds over. No pun intended.
Is dit slechts je mening of wil je nog iets bereiken met deze post?
pi_129752718
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kwaliteit boven kwantiteit is mijn devies.
Inderdaad.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:11:41 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129752836
Snap zelf niet hoe het leuk kan zijn om 30 dagen op stap te gaan, meiden aan te spreken, maar er uiteindelijk helemaal niets mee te doen en zo te horen ook te constateren dat er niets echt leuks tussen zit.

Heb nu al met de mensen die ik ontmoet dat ik af en toe flink kan balen dat er maar niemand tussen zit die wat interessanter is dan gewoon gezellig. Laat staan als je 30 dagen heel veel meiden aanspreekt en ook daar niets echt van blijft hangen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:13:54 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129752885
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ie vrouwen in bed heeft gehad die al een vriend hadden en dat achteraf vertelde of gewoon uberhaupt mensen die niet van plan waren om met iemand het bed in te duiken.. en daardoor dus niet hun benen / etc geschoren hadden.

Niet zo moeilijk toch?
Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.
pi_129752894
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Is dit slechts je mening of wil je nog iets bereiken met deze post?
Dit is slechts mijn mening. Ik geloof dat die ook al vaker gepost is door anderen. Maar dat doet er niet toe. Er is een PUA-topic, bewaar die termen voor daar aub.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:14:34 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129752904
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat als je een vriend hebt, je tijdens het uitgaan met iemand mee naar huis gaat en daar je benen wijd doet.
Slechte relatie / slechte seks / iets anders willen. Tja voor de 1 werkt het, voor de ander niet.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:15:59 #54
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129752946
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Slechte relatie / slechte seks / iets anders willen. Tja voor de 1 werkt het, voor de ander niet.
En dan ook niet het lef te hebben daar eerst wat aan te doen. Nee, 0 respect voor dit soort mensen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:16:47 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129752965
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan ook niet het lef te hebben daar eerst wat aan te doen. Nee, 0 respect voor dit soort mensen.
Dat kan, maar heeft weinig zin om daar in dit topic verder op in te gaan.
pi_129752971
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet hoor. Zal wel iets met opvoeding te maken hebben denk ik (?).

Slechte relatie, slechte seks, prima. Maar dat zijn genoeg redenen om je huidige relatie te verbreken en dan dat meisje volblaffen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:18:48 #57
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129753012
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan, maar heeft weinig zin om daar in dit topic verder op in te gaan.
Daar heb je helemaal gelijk in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet hoor. Zal wel iets met opvoeding te maken hebben denk ik (?).

Slechte relatie, slechte seks, prima. Maar dat zijn genoeg redenen om je huidige relatie te verbreken en dan dat meisje volblaffen.
Gewoon een gebrek aan respect voor mensen.
pi_129753013
Wat overigens ook wel werkt als 'versier' tip, als je iemand ziet die een ander probeert te versieren en diegene dat duidelijk niet wil maar sociaal niet sterk genoeg is om te zeggen; "fuck off....". Loop er heen en zeg dat diegene dat niet zo ziet zitten en dan weer weglopen. De dame/jongen an sich kan dat wel apprecieren :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:24:28 #59
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129753166
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In de danielz mag je binnen niet roken toch, alleen in het voor gedeelte? Trouwens, qua ventilatie vind ik het daar prima.

[quote
Woensdag weet ik niet, dat was altijd mijn rustdag :D
[/quote]

Officieel misschien niet, maar het staat daar de hele avond blauw op de dansvloer. Het is al een tijdje geleden dat je er geweest bent zeker ;)

Ik heb via djguide al wat gevonden. Het wordt techno in ClubNL!
pi_129753309
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Amen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:09:33 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129754690
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:

Ik teken voor die 4 tot 7 lekker rustig.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:26:46 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129755183
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Officieel misschien niet, maar het staat daar de hele avond blauw op de dansvloer. Het is al een tijdje geleden dat je er geweest bent zeker ;)

Lang leven de rookmachine :D
Dat is echt niet van de sigaretten.

Ben er vorige week nog geweest. Ik eindig daar vrij vaak, omdat er niks anders open is.

Binnen kort ben ik 2 weken vrij. Dan zal ik veel in de woozah enz te vinden zijn denk ik.
pi_129757906
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Heb wel weer erg veel het V-woord gehoord (ja, het wordt al bijna een beruchte term), het feit dat ze dit nu vrij snel zeggen geeft wel aan dat ik duidelijk genoeg laat zien wat m'n intenties zijn. Ik pushte de interacties net even verder door dan wat ik als 'normaal' beschouw', mede door het filmpje van Todd in bovenstaande post. Hier ben ik erg tevreden over.
Welk filmpje?
pi_129757928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is slechts mijn mening. Ik geloof dat die ook al vaker gepost is door anderen. Maar dat doet er niet toe. Er is een PUA-topic, bewaar die termen voor daar aub.
Ik waardeer het dat er ervaringsverhalen gepost worden. Dit is tenslotte een versiertopic en zoveel andere verhalen over versieren staan hier ook weer niet.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:59:30 #65
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129758203
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:48 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Welk filmpje?
Ander forum, ik ben het vergeten aan te passen.
pi_129758217
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ander forum, ik ben het vergeten aan te passen.
Dat vermoedde ik al. Maar ik ben wel geïnteresseerd in het filmpje :)
pi_129758466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat overigens ook wel werkt als 'versier' tip, als je iemand ziet die een ander probeert te versieren en diegene dat duidelijk niet wil maar sociaal niet sterk genoeg is om te zeggen; "fuck off....". Loop er heen en zeg dat diegene dat niet zo ziet zitten en dan weer weglopen. De dame/jongen an sich kan dat wel apprecieren :D
Gedaan of zo? Ik vind je wel echt een klootzak door je medefokkers zo te behandelen :D
pi_129758501
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik teken voor die 4 tot 7 lekker rustig.
Ik denk niet dat ik ooit over de 7 kom :D Het is geen doel op zich. En met die 18 bedoelen ze dan meisjes mee waar je hebt gezoend/gedate whatever?
pi_129758720
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Dude, het is geen wetenschap. Groei.... Man. Wat ben je, een econoom?
Biologie is wetenschap. Jezelf nieuwe gewoontes aanleren en afleren is hersen verbindingen aanmaken en kapot maken.
pi_129758742
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gedaan of zo? Ik vind je wel echt een klootzak door je medefokkers zo te behandelen :D
Whehehehe. _O-
pi_129758888
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dag 26:
Op de terugweg nog een sexy vlaamse chick geopend. Vanaf het begin zei ze dat ik haar type niet was, maar het liep goed. Terwijl we richting de afterparty liepen was ik erg fysiek en toonde ik veel intent. Haar stem klonk ook ongelooflijk geil. Binnen 2 minuten probeerde ik heel snel te escaleren en haar te zoenen. Ze weigerde. Ze heeft in de 7 minuten van de interactie ongeveer 4 x gezegd dat ze me een hele lieve jongen vond maar dat ik niet haar type was. Nog wat dingetjes uit flawless natural toegepast ''Jij bent mijn vriendinnetje tot we deze heuvel opgelopen zijn, dan maak ik het weer uit met je''. Ze speelde (na een beetje tegenstribbelen) leuk mee. Bijna bovenaan aangekomen zei ik dat onze relatie op een hoogtepunt moest eindigen, ik pakte haar vast en probeerde haar weer te zoenen. Dit wilde ze niet.
Wacht even, ze zegt dat je haar type niet bent, desondanks ben je wel handtastelijk naar haar toe en probeer je haar te zoenen. Dit wijst ze af (goh), maar toch probeer je haar later nog eens te zoenen, terwijl ze daarvoor nóg vier keer heeft gezegd dat je haar type niet bent.
Dit is heel opdringerig gedrag, niet meer doen voortaan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:24:07 #72
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129758911
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wacht even, ze zegt dat je haar type niet bent, desondanks ben je wel handtastelijk naar haar toe en probeer je haar te zoenen. Dit wijst ze af (goh), maar toch probeer je haar later nog eens te zoenen, terwijl ze daarvoor nóg vier keer heeft gezegd dat je haar type niet bent.
Numbers game joh.
Als je haar 100 keer probeert te zoenen, zoent ze je zeker 1 keer.
pi_129758946
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Numbers game joh.
Als je haar 100 keer probeert te zoenen, zoent ze je zeker 1 keer.
Whehe. :')
pi_129759202
Wat Pope nog niet zo doorheeft volgens mij is dat vrouwen i.t.t. mannen gemiddeld genomen aardig blijven doen, ook als ze iemand niet echt leuk vinden. Dus wat hij als een succes telt (of wat de term ook mag zijn) is in de ogen van de vrouw heel vaak geen succes.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:33:18 #75
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129759245
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
Wat Pope nog niet zo doorheeft volgens mij is dat vrouwen i.t.t. mannen gemiddeld genomen aardig blijven doen, ook als ze iemand niet echt leuk vinden. Dus wat hij als een succes telt (of wat de term ook mag zijn) is in de ogen van de vrouw heel vaak geen succes.
Het gaat hem ook niet om het versieren, of "scoren", het gaat hem om aanspreken.
pi_129759251
Sommige vrouwen voelen zich de vierde keer pas opgewonden genoeg om te zoenen. Zolang ze voor je staat en aandacht geeft is er niets aan de hand, ze kan altijd nog weg lopen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:36:59 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129759393
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit over de 7 kom :D Het is geen doel op zich. En met die 18 bedoelen ze dan meisjes mee waar je hebt gezoend/gedate whatever?
Geen idee. Ik zie het niet als een doel hoor, 7 lijkt mij een prima aantal. Ik ben nu 19, nou dan 7 redelijk lange relaties. Lijkt me best okee.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:37:47 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129759427
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zie het niet als een doel hoor, 7 lijkt mij een prima aantal. Ik ben nu 19, nou dan 7 redelijk lange relaties. Lijkt me best okee.
Met je nieuwe ooglapje en ringbaard, moet dat lukken.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:38:43 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129759463
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Met je nieuwe ooglapje en ringbaard, moet dat lukken.
:')
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:39:06 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129759476
Alleen als ik die laat staan en in 7 pornofilms ga spelen. Dan haal ik de 7 wel ja.
C'est la vie
pi_129759967
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef heloef het volgende:
Alleen als ik die laat staan en in 7 pornofilms ga spelen. Dan haal ik de 7 wel ja.
Als je een nieuwe versie van Ron Jeremy wil worden wel ja :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:54:37 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129759975
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als je een nieuwe versie van Ron Jeremy wil worden wel ja :')
Ik heb andere ambities. :')
C'est la vie
pi_129759994
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Ook ik blijf -tot op zekere hoogte- aardig doen tegen iemand die me de keel uitkomt. En ik ben echt niet de enige lijkt me.
pi_129760033
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb andere ambities. :')
Als je die niet kan verwezenlijken kan je daar nog altijd op terug vallen. Vraag Verona van der Leur maar ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:57:20 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129760059
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als je die niet kan verwezenlijken kan je daar nog altijd op terug vallen. Vraag Verona van der Leur maar ;)
Nee als ik mijn dromen niet kan waarmaken word ik buschauffeur.
C'est la vie
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:58:47 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129760100
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Ook ik blijf -tot op zekere hoogte- aardig doen tegen iemand die me de keel uitkomt. En ik ben echt niet de enige lijkt me.
Ik me dan uitermate bot gaan gedragen, na poging 4 of 5 van duidelijk maken dat hij/zij niet gewenst is.
C'est la vie
pi_129760205
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee als ik mijn dromen niet kan waarmaken word ik buschauffeur.
Ik ga dan op een suf kantoor werken op de administratie en de hele dag patience en mijnenveger spelen ^O^ Of als dat er zelfs niet in zit ga ik bij een kwekerij werken en bij de vrijwillige brandweer :D
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:01:34 #88
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129760209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hmm. Ik kan me voorstellen dat het in het verhaal overkomt als creepy opdringerig gedrag, maar dat was het totaal niet. Een nee op een giechelend toontje is iets heel anders dan een duidelijke Nee. Ze voelde zich verder gewoon comfortabel bij me (haar vrienden liepen vlak achter ons en ze bleef naast me lopen).
pi_129760233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hmm. Ik kan me voorstellen dat het in het verhaal overkomt als creepy opdringerig gedrag, maar dat was het totaal niet. Een nee op een giechelend toontje is iets heel anders dan een duidelijke Nee. Ze voelde zich verder gewoon comfortabel bij me (haar vrienden liepen vlak achter ons en ze bleef naast me lopen).
Waarom niet gewoon een nee accepteren? Dan kom je toch juist sterker over?
pi_129760359
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon een nee accepteren? Dan kom je toch juist sterker over?
Ophouden met denken hoe je over moet komen. Verander jezelf van de kern.
pi_129760493
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ophouden met denken hoe je over moet komen. Verander jezelf van de kern.
Daar gaat het helemaal niet over. Het gaat er over of je een nee accepteert of niet, niet meer en niet minder.
pi_129760597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vanuit jouw perceptie, ja. Als ze niet wil, wil ze niet, niet gaan doordrammen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:17:07 #93
406944 SugeLucky
pi_129760624
@pope of dope, hoeveel heb je er trouwens 'geclosed' tot nu toe tijdens je 30 dagen uitgaan?
pi_129760656
Grappig dat een giechelende nee hier gelijk als definitieve nee wordt gezien. Gebeurd zo vaak dat het plagerig is of dat het moment er nog niet was dat ze zich ernaar voelde. Zoiets voel je aan.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:19:46 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129760691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:17 schreef SugeLucky het volgende:
@pope of dope, hoeveel heb je er trouwens 'geclosed' tot nu toe tijdens je 30 dagen uitgaan?
Wanneer heb je dan iemand geclosed? Als je een telnr hebt of mee gezoend hebt?
pi_129760702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat een giechelende nee hier gelijk als definitieve nee wordt gezien. Gebeurd zo vaak dat het plagerig is of dat het moment er nog niet was dat ze zich ernaar voelde. Zoiets voel je aan.
Tot het moment dat ze haar bierbril op heeft, bedoel je?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:20:13 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129760704
Dat stukje van Pope-of-dope is toch duidelijk satire, niemand is echt zo kansloos :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_129760711
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef Silenus het volgende:
Dat stukje van Pope-of-dope is toch duidelijk satire, niemand is echt zo. :')
Voel je dat in je core?
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:21:03 #99
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129760727
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Dit ja. Misschien is mijn intuitie nog niet helemaal goed hierin, maar als ik geen dingen probeer gaat er ook niks gebeuren.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:21:15 #100
406944 SugeLucky
pi_129760734
Nou gezoend hebben lijkt me, telefoonnummer betekent niets verder. Ik ben niet zo thuis in termen zoals closen en zo, maar het lijkt me toch wel in ieder geval zoenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')