SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
geblesseerdquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is er gebeurd met de keep?
Gewisseldquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is er gebeurd met de keep?
en daarna kreeg ie een hand op zn billetjes van een dikzak die bij de deur stondquote:
Gewoon een Immersje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:48 schreef Karelnoord het volgende:
Ik hoorde mijn familie beneden schreeuwen dus inb4 goall
11 tegen 11.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:49 schreef R-woud88 het volgende:
Wat zijn de opstellingen? ben niet thuis
Boer, Van Polen, Van der Werff, Saymak, Achenteh, Benson, Drost, Broerse, Mokotjo, Mokhtar, Klich.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:49 schreef R-woud88 het volgende:
Wat zijn de opstellingen? ben niet thuis
En up to datequote:Op zondag 4 augustus 2013 16:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Boer Begois, Van Polen, Van der Werff, Saymak, Achenteh, Benson, Drost, Broerse, Mokotjo, Mokhtar, Klich.
Mulder, Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom, Clasie, Vormer, Goossens, Pellč, Immers, Schaken.
dankquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Boer, Van Polen, Van der Werff, Saymak, Achenteh, Benson, Drost, Broerse, Mokotjo, Mokhtar, Klich.
Mulder, Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom, Clasie, Vormer, Goossens, Pellč, Immers, Schaken.
Ze staan in ieder geval niet al na een kwartier met 2-0 achterquote:
6 minuten bedoel je.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze staan in ieder geval niet al na een kwartier met 2-0 achter
Slot en Pluim zijn er nu niet bijquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze staan in ieder geval niet al na een kwartier met 2-0 achter
Niets.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:51 schreef Kopsterk het volgende:
Wat voegt die Goossens eigenlijk toe? Vrije trappen en...?
Arrogantie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:51 schreef Kopsterk het volgende:
Wat voegt die Goossens eigenlijk toe? Vrije trappen en...?
Voetbaltaal spreekt iedereenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:55 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
De helft spreekt waarschijnlijk niet eens Nederlands
Het zou wel lachen zijn als ze dat nu doen bij de eerste doeltrap van Feyenoord en er valt gelijk een goal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, die Ron. Jaja, vastzetten! Niet teruglopen!
Ze hebben geen grasmatquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beter goed elftal en grasmat dan puik stadion en slappe hap elftal/grasmat
beter goed elftal, goede echte gras en mooi stadion. maarja is blijkbaar teveel gevraagd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beter goed elftal en grasmat dan puik stadion en slappe hap elftal/grasmat
quote:
Voor een simpel provincieclubje wel jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
beter goed elftal, goede echte gras en mooi stadion. maarja is blijkbaar teveel gevraagd.
je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor een simpel provincieclubje wel ja
Ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef Karelnoord het volgende:
Is het verboden om hier streams te plaatsen?
Je mag wel een beetje ambitie uitsprekenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Inderdaad.. dit seizoen bovenaan het rechterrijtje en ik ben blij
Al jarenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef Karelnoord het volgende:
Is het verboden om hier streams te plaatsen?
Kampioen worden. Een mens mag dromen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje ambitie uitspreken
Zo moet elke ploeg de competitie ingaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kampioen worden. Een mens mag dromen.
Ik blijf het ook een zeer matige speler vinden.quote:
Dat heet realisme, maar wie weet mogen ze meedoen aan playoffs voor Europeesquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje ambitie uitspreken
Wat heb je nou aan een zouteloos seizoen in de middenmootquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat heet realisme, maar wie weet mogen ze meedoen aan playoffs voor Europees
Ploegen als GAE, NAC, Feyenoord, Cambuur en PEC Zwolle niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo moet elke ploeg de competitie ingaan.
Ooh alleen die ploegen niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ploegen als GAE, NAC, Feyenoord, Cambuur en PEC Zwolle niet.
Voor PEC is dat niet slecht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een zouteloos seizoen in de middenmoot
Goedkoop de top 3 kunnen zien en er op je fiets naar toe gaan miss?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een zouteloos seizoen in de middenmoot
Potje voetbal nooit weg. Maar PEC moet wel voor playoffs EL gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goedkoop de top 3 kunnen zien en er op je fiets naar toe gaan miss?
Slechtste van de dagquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
Wat een extreem matige wedstrijd trouwens.
Zou leuk wezen ja, maar met Jans aan het stuur moet ik het nog maar zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Potje voetbal nooit weg. Maar PEC moet wel voor playoffs EL gaan.
Cambuur-NAC was spektakel inderdaadquote:
89ste minuut, bij 0-0 standquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef Kopsterk het volgende:
Wanneer komt dat wekelijkse slippertje van De Vrij nou?
Die werd wel 5e met Heerenveenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou leuk wezen ja, maar met Jans aan het stuur moet ik het nog maar zien
Ze zullen nog wel winnen maar laten wel weinig zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord kan er echt helemaal niks van.
Ajax gaat met minimaal 3 goals verschil winnen over twee weken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zullen nog wel winnen maar laten wel weinig zien
Graag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
Als het over spectakel hebt.. laat PEC-GAE maar komen
quote:
Cambuur-Heerenveen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
Als het over spectakel hebt.. laat PEC-GAE maar komen
Komt nog wel, maar er staan er echt teveel een beetje te lanterfanten...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zullen nog wel winnen maar laten wel weinig zien
Despicable me.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat is dat voor poppetje in je UI?
Het is nog niet veel soeps inderdaad. Maar hopelijk gaat er wat veranderen tweede helftquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dat was ook niet veel, maar liggen de verwachtingen ook wat lager
Daar zorgt Rens wel voor ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook zo'n mooie ja. Levert geen hoogstaand voetbal op, maar wel werk voor de ME
Twee helften zijn nooit hetzelfde.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nog niet veel soeps inderdaad. Maar hopelijk gaat er wat veranderen tweede helft
Winnen wel, uitslag geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat met minimaal 3 goals verschil winnen over twee weken.
We missen JPquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:07 schreef Kopsterk het volgende:
Verdedigend is Feyenoord best ok. Aanvallend is het zeer armoedig op Pelle na.
Zal wel beter worden Als Boëtius (en Manu) terug zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:07 schreef Kopsterk het volgende:
Verdedigend is Feyenoord best ok. Aanvallend is het zeer armoedig op Pelle na.
Jammer dat ik geen UPC hebquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:08 schreef Kwaliteit het volgende:
voor degene die het niet weten.
Alle FOX Sports kanalen (SD) staan nu open bij UPC vanwege storing bij UPC.
Kanaal 226, 228 en 230
Dat is nu wel duidelijk ja, wat een bloedeloos middenveldquote:
Ik heb hem nog geen minuut gemist.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Doe Mathijssen er maar weer in
Minionquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
89ste minuut, bij 0-0 stand Wat is dat voor poppetje in je UI?
Ja maar straks loopt zijn zelfvertrouwen een deukje op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die Immers opstellen in plaats van een groot talent
Ik welquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die Immers opstellen in plaats van een groot talent
Ja hier krijgt hij meer zelfvertrouwen van inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar straks loopt zijn zelfvertrouwen een deukje op.
Je mag hopen dat de clubs in Nederland nou inmiddels wel door hebben dat dat hun enige wapenfeit is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Pelle kan weer lekker schelden, hij wordt nog niet echt gevonden.
En Koeman had er nog zo voor gepleit om dit seizoen minder afhankelijk te zijn van Pellequote:Op zondag 4 augustus 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag hopen dat de clubs in Nederland nou inmiddels wel door hebben dat dat hun enige wapenfeit is.
In plaats van wie dan?quote:
Inderdaad het was geen penaltyquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:15 schreef Karelnoord het volgende:
Vormer krijgt geel en die zetten overtreding in buiten strafschopgebied dus geen pingel, doei.
Ja, helaas voor Koeman beschikt hij over 0 creatieve spelers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En Koeman had er nog zo voor gepleit om dit seizoen minder afhankelijk te zijn van Pelle
Het zou best kunnen ja, want een paar van die elf van Feyenoord lijken wel een stel wijvenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
Spelen wij met een paar man minder ofzo?
Koeman stelt geen buitenlanders op die niet onderdanig zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, helaas voor Koeman beschikt hij over 0 creatieve spelers.
Ja, Vilhena, maar die stelt hij niet op
Zekerheidjes inbouwenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, helaas voor Koeman beschikt hij over 0 creatieve spelers.
Ja, Vilhena, maar die stelt hij niet op
Wat wordt met die term bedoelt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vormer loopt steeds als een oud wijf. Echt zo'n typisch niet box-to-box player.
Zijn vriendin is wel lekker mattie, die neukt hij zo vaak en hard dat hij daardoor niet meer zoveel loopvermogen heeftquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vormer loopt steeds als een oud wijf. Echt zo'n typisch niet box-to-box player.
PSV heeft vorig jaar ook een heel jaar geen fatsoenlijk voetbal laten zien, die werden 2e.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als de trend van vorig jaar zich doorzet gaat Feyenoord dit gewoon winnen.
Toen hebben ze het hele jaar geen fatsoenlijk voetbal laten zien. Lange ballen en ingraven
Link?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn vriendin is wel lekker mattie, die neukt hij zo vaak en hard dat hij daardoor niet meer zoveel loopvermogen heeft
picsquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn vriendin is wel lekker mattie, die neukt hij zo vaak en hard dat hij daardoor niet meer zoveel loopvermogen heeft
quote:
Die eerste zou volgens Willem van Hanegem een paar jaar terug inmiddels bij Barcelona of real Madrid moeten spelen.quote:
Een dravertjequote:
Daarom.. resultaat telt, hoe dodelijk saai zaadpotvoetbal er ook van mag komen. Je hoeft in de eredivisie iig nauwelijks uit te blinken wat dat betreftquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft vorig jaar ook een heel jaar geen fatsoenlijk voetbal laten zien, die werden 2e.
Het zou ook zomaar kunnen dat er nog doelpunten gaan vallen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:20 schreef Ironisch het volgende:
De Stand zoals het nu staat kan wel eens de eindstand worden.
Dat was wat overdreven inderdaad, maar ben nog steeds fan van die jongen. Hij is beter dan Vormer, maar dat is Leerdam ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die eerste zou volgens Willem van Hanegem een paar jaar terug inmiddels bij Barcelona of real Madrid moeten spelen.
Voetballend was PSV vorig jaar uitstekend. De verdediging was alleen drama.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft vorig jaar ook een heel jaar geen fatsoenlijk voetbal laten zien, die werden 2e.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Voetballend was PSV vorig jaar uitstekend.
Goeie grap, die had van mij kunnen zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Voetballend was PSV vorig jaar uitstekend. De verdediging was alleen drama.
Godverdomme wat een goeie grapquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Voetballend was PSV vorig jaar uitstekend. De verdediging was alleen drama.
Don. Word je niet schijtmoe van Immers? Waarom heeft die gozer zoveel krediet?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik gok op een 0-2/0-3. Kan me niet voorstellen dat er iemand bij Fey nu moe is namelijk...
Vertel dat grapje over PSV en de beste selectie nog eens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goeie grap, die had van mij kunnen zijn
Welke? Als PSV op kranten gaat spelen winnen ze elke wedstrijd want ze hebben op papier de beste selectie?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vertel dat grapje over PSV en de beste selectie nog eens.
Ik vind het zorgwekkender dat hij bij verre niet de slechtste man op het veld is vandaag...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Don. Word je niet schijtmoe van Immers? Waarom heeft die gozer zoveel krediet?
Mooi verwoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke? Als PSV op kranten gaat spelen winnen ze elke wedstrijd want ze hebben op papier de beste selectie?
Omdat hij tenminste nog (negatief) opvalt zekerquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkender dat hij bij verre niet de slechtste man op het veld is vandaag...
Vormer heeft niets te zoeken in het eerste van Feyenoord, zelfde geldt ook voor Goossens en ik zou willen zeggen Schaken, maar voor hem komt Verhoek...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat hij tenminste nog (negatief) opvalt zekerTijd om Koeman te vervangen
Schaken heeft er af en toe nog een leuke wedstrijd bij zitten, maar ik hoop toch dat Manu meer gaat toevoegen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vormer heeft niets te zoeken in het eerste van Feyenoord, zelfde geldt ook voor Goossens en ik zou willen zeggen Schaken, maar voor hem komt Verhoek...
Omdat 't een Disney-film is waarin clown Depp weer eens een geschminkte flikker speelt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
The lone ranger lijkt mij (en davy ) echt een kutfilm.
Aardige linksback wel die van zwollequote:Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schaken heeft er af en toe nog een leuke wedstrijd bij zitten, maar ik hoop toch dat Manu meer gaat toevoegen.
Ja, in principe wel. Nou vond ik het wel grappig in POTC, een film. Maar er zijn er inmiddels 4 + hier speelt hij weer precies hetzelfde character.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat 't een Disney-film is waarin clown Depp weer eens een geschminkte flikker speelt.
Die horen juist wel thuis bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef Cavaliers het volgende:
Non-voetballers als Immers en Vormer horen toch niet bij Feyenoord thuis. Vilhena en Sleegers graag.
Loflquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgende week Te Vrede of doet Pelle niet mee aan het rouleren?
Hij heeft wel een lekker wijfquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat 't een Disney-film is waarin clown Depp weer eens een geschminkte flikker speelt.
Ik ben het helemaal met je eens kerel. Waarom Schaken in het NL elftal zit ( en blijft!) is me ook een raadsel...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vormer heeft niets te zoeken in het eerste van Feyenoord, zelfde geldt ook voor Goossens en ik zou willen zeggen Schaken, maar voor hem komt Verhoek...
Nieuw idee van Koeman, meer rouleren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens kerel. Waarom Schaken in het NL elftal zit ( en blijft!) is me ook een raadsel...
Valt me trouwens op dat BMI aan de bal héél matig is.
Waarom speelt Tonny niet?
Geen idee, ik wacht ook met smart op de Boeet...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens kerel. Waarom Schaken in het NL elftal zit ( en blijft!) is me ook een raadsel...
Valt me trouwens op dat BMI aan de bal héél matig is.
Waarom speelt Tonny niet?
Koeman en ideeënquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nieuw idee van Koeman, meer rouleren.
Hij zal wel laatste kwartier gebracht wordenquote:
78e minuutquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal wel laatste kwartier gebracht worden
Ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zit Guyon KO Fernandez op de bank?
Hup PEC, scoren uit een hoekschop nu ze bij Feyenoord te lui zijn om te wisselenquote:
quote:
ooh bra bra powquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die heeft hij bij je moeder laten liggen
Immers ook volgens mij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:40 schreef Kopsterk het volgende:
Clasie en Nelom lieten zich wel heel makkelijk wegzetten daar.
Redelijk overhyped.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Clasie is gewoon een heel matige voetballer en was alleen goed in het seizoen met Guidetti
Het is geen Ruiz.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:45 schreef Shreyas het volgende:
Dit is typisch zo een wedstrijd waarin Pelle de winnende maakt in de 90e minuut
Pelle is het verleerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:45 schreef Shreyas het volgende:
Dit is typisch zo een wedstrijd waarin Pelle de winnende maakt in de 90e minuut
Boetius is al een hele tijd geblesseerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:46 schreef Buitendam het volgende:
Zijn Vilhena en Boetius geblesseerd dat Koeman dit opstelt? Vormer, Immers...
Gewoon onderuitgeschoffeld en overleefd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:46 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe goed/slecht was psv gisteren trouwens?
Die moet ook alleen maar tegen PSV spelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo slecht is Schaken dus vandaag...
En Vilhena?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boetius is al een hele tijd geblesseerd.
In ieder geval een stuk beter dan ADO. In de eerste helft waren ze heer en meester en hadden ze ook op 4-0 kunnen staan. Tweede helft lieten ze het lopen, maar PSV kwam nooit echt in gevaar, zelfs niet na de blunder van Bruma in de 93e minuut wat de 2-3 opleverde.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:46 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe goed/slecht was psv gisteren trouwens?
PEC uit, altijd lastig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
1 uur gespeeld, 1 schot op doel. Dit wordt een lang seizoen...
Het is gebleken dat Feyenoord de ballen er in de thuiswedstrijden wel makkelijk inschietquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
Over een paar weken zullen jullie ook wel weer uit Europa liggenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
Twente is ook drama dusquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
PEC uit, altijd lastig.
Nee, volgende week winnen ze weer van Twente, zo gaat dat.
Als je niet van Twente wint dan ben je zo ongeveer een degradatie kandidaatquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
PEC uit, altijd lastig.
Nee, volgende week winnen ze weer van Twente, zo gaat dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |