Ik ben het helemaal met je eens kerel. Waarom Schaken in het NL elftal zit ( en blijft!) is me ook een raadsel...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vormer heeft niets te zoeken in het eerste van Feyenoord, zelfde geldt ook voor Goossens en ik zou willen zeggen Schaken, maar voor hem komt Verhoek...
Nieuw idee van Koeman, meer rouleren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens kerel. Waarom Schaken in het NL elftal zit ( en blijft!) is me ook een raadsel...
Valt me trouwens op dat BMI aan de bal héél matig is.
Waarom speelt Tonny niet?
Geen idee, ik wacht ook met smart op de Boeet...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens kerel. Waarom Schaken in het NL elftal zit ( en blijft!) is me ook een raadsel...
Valt me trouwens op dat BMI aan de bal héél matig is.
Waarom speelt Tonny niet?
Koeman en ideeënquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nieuw idee van Koeman, meer rouleren.
Hij zal wel laatste kwartier gebracht wordenquote:
78e minuutquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal wel laatste kwartier gebracht worden
Ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zit Guyon KO Fernandez op de bank?
Hup PEC, scoren uit een hoekschop nu ze bij Feyenoord te lui zijn om te wisselenquote:
quote:
ooh bra bra powquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die heeft hij bij je moeder laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |