quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Voetballend was PSV vorig jaar uitstekend.
Goeie grap, die had van mij kunnen zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Voetballend was PSV vorig jaar uitstekend. De verdediging was alleen drama.
Godverdomme wat een goeie grapquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Voetballend was PSV vorig jaar uitstekend. De verdediging was alleen drama.
Don. Word je niet schijtmoe van Immers? Waarom heeft die gozer zoveel krediet?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik gok op een 0-2/0-3. Kan me niet voorstellen dat er iemand bij Fey nu moe is namelijk...
Vertel dat grapje over PSV en de beste selectie nog eens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goeie grap, die had van mij kunnen zijn
Welke? Als PSV op kranten gaat spelen winnen ze elke wedstrijd want ze hebben op papier de beste selectie?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vertel dat grapje over PSV en de beste selectie nog eens.
Ik vind het zorgwekkender dat hij bij verre niet de slechtste man op het veld is vandaag...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Don. Word je niet schijtmoe van Immers? Waarom heeft die gozer zoveel krediet?
Mooi verwoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke? Als PSV op kranten gaat spelen winnen ze elke wedstrijd want ze hebben op papier de beste selectie?
Omdat hij tenminste nog (negatief) opvalt zekerquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkender dat hij bij verre niet de slechtste man op het veld is vandaag...
Vormer heeft niets te zoeken in het eerste van Feyenoord, zelfde geldt ook voor Goossens en ik zou willen zeggen Schaken, maar voor hem komt Verhoek...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat hij tenminste nog (negatief) opvalt zekerTijd om Koeman te vervangen
Schaken heeft er af en toe nog een leuke wedstrijd bij zitten, maar ik hoop toch dat Manu meer gaat toevoegen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vormer heeft niets te zoeken in het eerste van Feyenoord, zelfde geldt ook voor Goossens en ik zou willen zeggen Schaken, maar voor hem komt Verhoek...
Omdat 't een Disney-film is waarin clown Depp weer eens een geschminkte flikker speelt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
The lone ranger lijkt mij (en davy ) echt een kutfilm.
Aardige linksback wel die van zwollequote:Op zondag 4 augustus 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schaken heeft er af en toe nog een leuke wedstrijd bij zitten, maar ik hoop toch dat Manu meer gaat toevoegen.
Ja, in principe wel. Nou vond ik het wel grappig in POTC, een film. Maar er zijn er inmiddels 4 + hier speelt hij weer precies hetzelfde character.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat 't een Disney-film is waarin clown Depp weer eens een geschminkte flikker speelt.
Die horen juist wel thuis bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef Cavaliers het volgende:
Non-voetballers als Immers en Vormer horen toch niet bij Feyenoord thuis. Vilhena en Sleegers graag.
Loflquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgende week Te Vrede of doet Pelle niet mee aan het rouleren?
Hij heeft wel een lekker wijfquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat 't een Disney-film is waarin clown Depp weer eens een geschminkte flikker speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |