Zou leuk wezen ja, maar met Jans aan het stuur moet ik het nog maar zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Potje voetbal nooit weg. Maar PEC moet wel voor playoffs EL gaan.
Cambuur-NAC was spektakel inderdaadquote:
89ste minuut, bij 0-0 standquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef Kopsterk het volgende:
Wanneer komt dat wekelijkse slippertje van De Vrij nou?
Die werd wel 5e met Heerenveenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou leuk wezen ja, maar met Jans aan het stuur moet ik het nog maar zien
Ze zullen nog wel winnen maar laten wel weinig zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord kan er echt helemaal niks van.
Ajax gaat met minimaal 3 goals verschil winnen over twee weken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zullen nog wel winnen maar laten wel weinig zien
Graag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
Als het over spectakel hebt.. laat PEC-GAE maar komen
quote:
Cambuur-Heerenveen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
Als het over spectakel hebt.. laat PEC-GAE maar komen
Komt nog wel, maar er staan er echt teveel een beetje te lanterfanten...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zullen nog wel winnen maar laten wel weinig zien
Despicable me.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat is dat voor poppetje in je UI?
Het is nog niet veel soeps inderdaad. Maar hopelijk gaat er wat veranderen tweede helftquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dat was ook niet veel, maar liggen de verwachtingen ook wat lager
Daar zorgt Rens wel voor ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook zo'n mooie ja. Levert geen hoogstaand voetbal op, maar wel werk voor de ME
Twee helften zijn nooit hetzelfde.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nog niet veel soeps inderdaad. Maar hopelijk gaat er wat veranderen tweede helft
Winnen wel, uitslag geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat met minimaal 3 goals verschil winnen over twee weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |